Jump to content
Shipfriends

Πλοηγος

eMembers
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το λιμανι της Τηνου φετος εδωσε ρεστα... H εισροή περιοριζεται στα στεγανα του πλοιου. Οπως ειπε και φιλος παραπανω πρεπει να εχουν τελειωσει την απαντληση καθως το πλοιο εμφανιζεται πλεον να εχει ερθει στα ισα του και αυτο το λεω βλεποντας τον καταπελτη να ειναι στη σωστη θεση. Ημουνα στο λιμανι οταν εγινε το συμβαν και πραγματικά κανεις δεν μπορει να ξερει αν υπηρχε τεχνικο θεμα καθως το πλοιο εμπαινε στο λιμανι για καποια κρισιμα δευτερολεπτα ή αν ηταν απλως κακη στιγμή. Και το δευτερο να ειναι ομως δεν αλλαζει το γεγονος οτι ο ιδιος πλοιαρχος οπως ολοι οι συναδελφοι του ειναι αναγκασμενοι να ξεπερνουν εαυτους για να ειναι ολα μελι γαλα στην ελληνικη ακτοπλοια. Ομοιως ο συναδερφος του απο to HS1 στην δευτερη πυρκαγια, εκανε τα αδυνατα δυνατα για να μπορεσει να δεσει νυχτα με αερα και με τις μηχανες μονο απο δεξια μες την ποντικοπαγιδα που λεγεται λιμενας Τήνου. Οποιος δεν ηταν εκει να δει απλα δεν μπορει να καταλαβει τι τραβηξε ο ανθρωπος αυτος για να δεσει το πλοιο του και χωρις να το κοπανησει πουθενα. Για το λιμανι της Τηνου τι αλλο πια να ειπωθει.. Δοξα τω Θεω να λεμε...καθε μερα...
  2. Noμίζω οτι το βαπόρι εκανε μια εξαιρτετική χρονιά και απο πληροτητες και απο συνεπεια. Μάλλον βρηκε επιτελους τα σωστα ωράρια, οσο για τα ψιλώματα, φίλοι και γνωστοί μιλούσαν για ανετα ταξίδια παρα τους χοντρους καιρούς του Αυγούστου., κάτι που είναι προς τιμήν και των δυο πλοιάρχων του.
  3. Συγνωμη για την στραβομαρα μου αλλά η αγκυρα του ειναι το ανάλογο του Κορσικα,εκείνο το κουκούτσι στην πλώρη?
  4. Δρομολόγιο πιστοποίησης σήμερα, έξω απο την Σέριφο αυτην τη στιγμή,34,4 η ταχύτητα.
  5. Kαι ο Βαγγελης Αραθυμος πλοιαρχος στο "Αρτεμις"
  6. Ειναι πραγματικά αμαρτία να φευγουν τετοιοι ανθρωποι. Η απωλεια ειναι τεραστια, οσοι ξερουν την πορεια του ή είχαν δουλεψει μαζι με αυτον τον ανθρωπο καταλαβαινουν. Καλο ταξιδι captain...
  7. Aπο το να μην παει καθολου καλυτερα με καθυστερηση, εστω και πολυωρη.
  8. Aνοικτά του Ηρακλείου αυτην την ώρα και ο ρουφ. δείχνει 27.6
  9. H κινηση να δρομολογηθουν τα ταχυπλοα αυτα ήταν ηδη ενα ρίσκο,χωρις την αλματωδη αυξηση των καυσιμων. Δυστυχως η ΝΕΛ δεν βρηκε ποτε μια σωστη φορμουλα ωστε να δουλεψουν σωστα τα πλοια αυτα, αντιθετως βασιστηκε στο "δεδομενο" κερδος του Ιουλιου - Αυγουστου. Να ομως που φετος ακομα και αυτο ειναι υπο αμφισβήτηση. Η HSW και ο Ηλιοπουλος θα κρατηθουν στις θεσεις τους παρα την κακη χρονια μιας και οι δυο δουλεουν συγκεκριμενες γραμμες σταθερα και αυτο ο κοσμος το βλεπει.
  10. Εγώ προσωπικά θα πόνταρα στο να διπλώσει στο ΒS1 με κάποιο απο τα Πάρος ή Νάξος. Ενα απο αυτά να αντικαταστήσει το γερασμένο πια superferry στην γραμμή της Ραφήνας και τα δωδεκάνησα να μείνουν ως έχουν.
  11. Η ώρα αναχώρησης απο Μύκονο τις καθημερινές ειναι σχεδον ιδια με του ΗΣ5. Λογικά το 5 θα εχει πρώτο αφιξη στον Πειραιά παρα την στάση στην Τήνο.
  12. Θυμάμαι μια εποχή που ότι όχημα και να ήταν εβρισκε μια θέση στον Αιολο,μικρο μεγαλο, βαρυ, πολύ βαρύ, ολα τα επαιρνε, και μετά άρχισαν να ψάχνονται γιατι εβγαζε ζημιες το πλοιο.
×
×
  • Create New...