Jump to content
Shipfriends

Rst21

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Λογικό να καθυστερήσει καθώς το Blue Galaxy σε κάθε ταξίδι παρακολουθώντας το από το Marine Traffic, βλέπεις ότι κάνει μια περίεργη διαδρομή αφου και κινείται πιο κοντά προς την Πελοπόννησο και λίγο πριν τον ύψος του Σταύρου στην Κρήτη παίρνει σχετικά πολύ ανοιχτά την διαδρομή για να μπει στον κόλπο της Σούδας. Εν αντιθέσει με Κύδων και Έλυρος που παίρνουν την κλασσική ακτογραμμή του Πειραιάς-Χανιά. Γι' αυτό και η καθυστέρηση και το γεγονός ότι μπαίνει δεύτερο στο λιμάνι παρότι από θέμα ταχύτητας πηγαίνει με την ίδια, μέσες άκρες, με το Κύδων.
  2. Πάντως αυτήν την στιγμή πηγαίνει με 27.8 κόμβους. Για να πω την αλήθεια από τότε που ξαναγύρισε Ελλάδα ως Μύκονος Παλας και με τα δρομολόγια στα Χανιά που πάνω από 26.8 δεν το είχα πετύχει, θεωρούσα ότι οι μηχανές είναι κατεβεβλημένες και δεν έπιαναν ταχύτητες όπως τα παλιά Κνωσός/Φαιστός που έφταναν σε ημερήσια και 29 μίλια. Να που με διέψευσε 😂😂😂
  3. Θα ήταν ένα πολύ καλό σενάριο και εύχομαι να μπορεί να τα πιάσει, αλλά γνωρίζουμε αν μηχανικά πλέον μπορεί να τα φτάσει; Εγώ πιστεύω ότι καλοκαίρι θα κινηθεί γύρω στους 22-23 κόμβους και τώρα 19-21 το πολύ.
  4. Εφόσον στην ουσία είναι κοινό πια το <<αφεντικό>> μεταξύ Blue και HSW, δεν υπάρχει κάποια διαφορά είτε το καράβι λέει Blue είτε λέει HSW στα σινιάλα. Παρότι τώρα με τον δεξαμενισμό του Κρήτη θα δούμε για πρώτη φορά μετά από χρόνια κανένα πλοίο της ΑΝΕΚ στην γραμμή του Ηρακλείου, έστω και προσωρινά.
  5. Eγώ δεν μπορώ να καταλάβω εφόσον η Attica θέλει μάλλον να βάλει καράβι να πλαισιώνει το Αστέριων, γιατί δεν βάζει το Blue Galaxy που είναι χρόνια δοκιμασμένο στην γραμμή και το Αριάδνη στα Χανιά (εφόσον το Ρόδος παραμείνει Χίο-Μυτιλήνη) όπου ειδικά το καλοκαίρι θα βοηθήσει την γραμμή μιας και έχει περισσότερους χώρους από το Blue.
×
×
  • Create New...