Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ξέρουμε αν θα έχει και τις ίδιες διαστάσεις ή θα είναι λίγο μεγαλύτερο;
  3. Και όχι μόνο άτομα με ΑΜΕΑ αμαξίδιο και μωρά σε καρότσι δεν υπάρχει δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο από τις στενές σκάλες (κυλιόμενες και μη).Εδώ δεν διαθέτει θέσεις οχημάτων ΑΜΕΑ
  4. Ασυζητητί! Συμφωνώ και επαυξάνω για το θέμα της ασφάλειας και της εν γένει προσβασιμότητας! Ειδικά για άτομα με δυσκολίες κίνησης λόγω παθήσεων, όπως πχ και η μητέρα μου, που πηγαινοέρχονται τακτικότητα για θεραπείες κ εξετάσεις... πρέπει να διανύσουν 100 μέτρα εντός γκαράζ για να βρουν το πρώτο κάθισμα και αν είναι ελεύθερο...το πλοίο δεν είναι φιλικό στον επιβάτη στην παρούσα μορφή του. Επί της ουσίας ρο/ρο πολυτελείας είναι! Απλώς ανεδειξα την ανάγκη ύπαρξης ενός πλοίου χωρητικότητας 900-1000 γ.μ. κατά την παρούσα συγκυρία στην Ζάκυνθο. Επί της ουσίας δοκιμή έγινε κ λύση δόθηκε με το Σμύρνα εκτός της σεζόν ενώ η ανάγκη αυτή τώρα καλύπτεται με το διπλό δρομολόγιο το βράδυ των φιορ και μαρε (καύσιμα και όσα φορτηγά ξεμένουν από φιορ). Σημειωτέον, ότι υπάρχει θετικός αντίκτυπος και στην μερική αποσυμφόρηση της πόλης το πρωί, καθότι με το να έχουν φτάσει από νωρίς το βράδυ το σύνολο των φορτηγών, το πρωί οι επί μέρους διανομές εντός πόλης έχουν περατωθεί μέχρι τις 8-8.15. Εξού κ εκτιμώ ότι προχωράει γοργά πλέον η μετασκευή του κοντέσσα (που θα αποτελεί ένα κράμα κ των τριών άλλων πλοίων) ώστε να καλύψει τον ρόλο και την ανάγκη αυτή.
  5. Today
  6. Ναι γιατί αν κάποιος είναι αλλοδαπός εμπίπτει νομίζω προξενεία και τέτοια ενώ για ημεδαπούς δηλαδή Έλληνες πολίτες αφορά κυρίως το υπουργείο - ελληνικό κράτος.
  7. Το πλοίο φαίνεται να είναι από τα ιδανικά για την γραμμή με μια μόνο σημαντική εξαίρεση. Το ταξίδεψα χειμώνα όταν ξεκίνησε και το σαλόνι μου φάνηκε απίστευτα μικρό. Καλοκαίρι θα είναι αποπνικτικό. Έχουν τοποθετήσει τυχαίες καρέκλες από δω και από κει μπας και σωθεί η κατάσταση. Ας μας πει κάποιος καλοκαίρι τι επικρατεί στο πλοίο. Απο γκαράζ και ταχύτητα είναι ιδανικό για Κέρκυρα.
  8. Όπως προαναφέρθηκε πιο πριν να επαναλάβουμε ότι, ΤΑ ΝΑΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ για όλα τα καράβια εδώ και πάρα πολλά χρόνια για επιβάτες και οχήματα. Η δικαιολογία οι παντόφλες είναι πιο φθηνές δεν στέκει και ίσχυε προ κρίσης που υπήρχαν πολλές εταιρείες στην γραμμή με κλειστά πλοία (βλέπε Παναγιωτάκης, Αρήτη κλπ). Η γραμμή είναι ιδιαίτερη καθώς είναι σχετικά μικρή αλλά με πάρα πολλή κίνηση όλο το χρόνο. Χειμώνα μόνο από τους φοιτητές - καθηγητές και φορτηγά μπορεί να κρατηθεί και να βγάζει τα έξοδα. Συνοπτικά έχουμε μια γραμμή με 1. Μικρή απόσταση 2. Όχι ιδιαίτερα απαιτητικές καιρικές συνθήκες πέρα 5 μέρες το χειμώνα 3. Κυρίως όγκος το χειμώνα είναι μόνιμοι κάτοικοι Κέρκυρας- Ηγουμενίτσα που ψάχνουν να σώσουν και το παραμικρό σεντς λόγω της συχνής χρήσης 4. Εταιρείες που προσπαθούν πάση θυσία να εξοικονομήσουν χρήματα μειώνοντας το πλήρωμα με πατέντες όπως kerkyra express, άγιος Σπυρίδων Τα παραπάνω κλείνουν σε επιλογές ανοικτού τύπου παντόφλες αλλά έχουμε και τον αντίποδα 1. Πολλά φορτηγά όλο το χρόνο που το καλοκαίρι χειροτερεύει με την έλευση τουριστών από Βαλκάνια με αμάξια, αναγκάζοντας τα φορτηγά σε ψευτο ro/ro δρομολόγια με παντόφλες (και τα δρομολόγια με επικίνδυνα φορτία με παντόφλες είναι έξτρα ) 2. Απαιτητικό εφοδιαστικά νησί όλο το χρόνο, που σημαίνει πως πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο κάθε μέρα πλοίο ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών 3. Καλές υποδομές και στα δύο λιμάνια με προοπτικές να υποδέχονται πάντως τύπου πλοία. Το συγκεκριμένο το αναφέρω διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε τι ζουν οι συμπολίτες στο Αιγαίο,με τη λογική ότι αφού έχεις υποδομές- προοπτικές υποδοχής μεγαλύτερων πλοίων είναι το λογικό να εκμεταλλευτείς την κατάσταση 4. Καλομαθημένους Κερκυραίους που κλαίγονται για τις παντόφλες αλλά όταν είχε το νησί Αρήτη,Ερμή, Αικατερίνη έφυγαν νύχτα, προτιμώντας παντόφλες. Τα νούμερα δεν λένε ψέματα. Εφόσον λάβουμε τα παραπάνω δεδομένα υπάρχουν δύο λύσεις κατά τη γνώμη μου 1. Αγορά πλοίων μπαλαντέρ που είναι λίγο από όλα.Ουτε κλειστό ούτε ανοικτό .Μια μέση λύση ας πούμε λόγω της περιέργειας της γραμμής 2. Ανάμικτος στόλος με προσαρμογή στην κίνηση και τις συνθήκες. Το τελευταίο είναι το ιδανικό για τις περισσότερες γραμμές αλλά έως και απίθανο να συμβεί μιας και όπως παρατηρούμε σε πολλές εταιρείες τα κριτήρια για την επιλογή των πλοίων στα δρομολόγια είναι διαφορετικά από αυτά που θα έπρεπε. Κλασσικό παράδειγμα πριν πολλά χρόνια Ιούλιο μήνα από Κέρκυρα 6 ώρα το τελευταίο απογευματινό,με το επόμενο να είναι 9, και πιο πλήρες δρομολόγιο είχαν βάλει το Νάντη. Από τις χειρότερες ναυτιλιακές εμπειρίες μου. Έκατσα μέσα στο σαλόνι λόγω κλιματισμού και από την φασαρία και το στριμωξίδι ζαλίστηκα. Γενικά η κουβέντα για τα πλοία της συγκεκριμένης γραμμής έχει καταντήσει γραφική με την λύση να μην φαίνεται στον ορίζοντα διότι όπως εξήγησα στα δεδομένα , τα συμφέροντα των εταιρειών από την μια και των επιβατών από την άλλη συγκρούονται. Οι μεν θέλουν παντόφλες οι δεν κλειστά. Η γραμμή δεν μπορεί να τραβήξει με καμία από τις δύο απόψεις.Προσωπικά δεν με πολύ ενδιαφέρει αν θα είναι κλειστό,ανοικτό, διαστημόπλοιο απλά να κάνει το δρομολόγιο σε φυσιολογική ώρα (το πολύ μέχρι 1:45) και να μην επικρατεί μπάχαλο στο σαλόνι.
  9. Η πρόοδος στη ναυπήγηση του Ελλωτίς είναι εντυπωσιακή μέσα σε 3 μήνες. Το Ελλωτίς μοιάζει πάρα πολλά σχεδιαστικά με το Άνασσα Μ. Η φωτογραφία είναι από την κ. Ευσταθίου στο Facebook.
  10. Για λίγες εμφανίσεις θα είναι το Flying Dolphin 19 στο Σαρωνικό με τα χρώματα της AFD, μέχρι να ετοιμαστεί το Flying Dolphin Venus I. Και τώρα πήρε ειδική άδεια για να κάνει αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια στο Σαρωνικό.
  11. Δεν ευδοκίμησε το ενδιαφέρον της Seajets για το Regal Star.
  12. Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής. Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.
  13. Here is the Ventouris Ferries lineup for the summer of 2025: Bari-Durres: Rigel II, Rigel III (daily) and Rigel V (high season weekend) Bari-Greece: Rigel V and Rigel VII The three-ship operation, in Ventouris livery, returns on the Bari-Durres line since 2009, when the three ships were Rigel, Athens and Siren. Ακολουθεί η σειρά δρομολογίων της Ventouris Ferries για το καλοκαίρι του 2025: Μπάρι-Δυρράχιο: Rigel II, Rigel III (καθημερινά) και Rigel V (Σαββατοκύριακο αιχμής) Μπάρι-Ελλάδα: Rigel V και Rigel VII Η λειτουργία τριών πλοίων, με τα χρώματα της Ventouris, επιστρέφει στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο από το 2009, όταν τα τρία πλοία ήταν τα Rigel, Athens και Siren. (μετάφραση με google translate)
  14. D.B.

    Durres Port

    Rigel V, Rigel II and Af Mia - Durres 01/06/2025

    © D.B.

  15. Για τις 12/7 μετατιθεται η εναρξη των ημερησιων συμφωνα με συστημα κρατησεων.
  16. Since yesterday evening the ship has returned to service on the Bari-Durres route Από χθες το βράδυ το πλοίο επέστρεψε σε δρομολόγια στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο (μετάφραση με google translate)
  17. Κάτι περίεργο συμβαίνει. Κατ'αρχάς μέχρι προχθές το ημερήσιο δρομολόγιο του Αστερίωνα για την άλλη Τετάρτη 25 Ιουνίου εμφανιζόταν κανονικά στο ferryhopper με την ένδειξη όμως ότι δεν υπάρχουν πια διαθέσιμα εισιτήρια (αν και ομολογουμένως πολύ περίεργο να έχουν 10 μέρες πριν εξαντληθεί τα πάντα!). Στο site της ΑΝΕΚ μέχρι πριν 12 ημέρες υπήρχε ομοίως κανονικά, αλλά ήδη από τα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας είχε βγει (θεώρησα προφανώς ότι η εταιρεία το έβγαλε από το σύστημα λόγω του ότι δεν είχε πια διαθεσιμότητα). Να αναφέρω επίσης ότι έχουν ομοίως αφαιρεθεί και τα αντίστοιχα ημερήσια δρομολόγια του Νησος Ρόδος από το Ηράκλειο. Πάντως να πω ότι τις 2 πρώτες Τετάρτες του Ιουνίου, όπως και όλο τον Μάιο η Κοινοπραξία είχε κάθε Τετάρτη ημερήσια δρομολόγια. Προσωπικά μου κάνει τεράστια εντύπωση που η εταιρεία φαίνεται ότι αφαίρεσε τα δρομολόγια των 2 τελευταίων "Τετάρτων" του Ιουνίου που θεωρητικά υπάρχει και μεγαλύτερη κίνηση. Πριν 2 εβδομάδες ήμουν έτοιμος να βγάλω εισιτήριο για τον Αστερίωνα για την Τετάρτη 25 Ιουνίου (αναχώρηση 10.00 το πρωί) για μια δουλειά που είχα στο Ηράκλειο, αλλά τελικά θα πάω με το βραδινό του παλατιού την ίδια ημέρα (όντως άλλαξε και η ώρα από 21.00 σε 22.00)
  18. To Astoria φαίνεται ότι πουλήθηκε σε πλειστηριασμό για 200000€
  19. Στις αρχές Αύγουστου φαίνεται ότι τελειώνει η ναύλωση του Ocean Majesty στην Ολλανδία ως πλωτό ξενοδοχείο για πρόσφυγες.
  20. Δεν βλεπω στο συστημα ημερησια την αλλη Τεταρτη,αλλα οι αναχωρησεις ειναι παλι 22:00 αντι για 21:00
  21. Και επίσημα ανακοινώθηκε νέα απεργία σήμερα η οποία θα λήξει αύριο το πρωί στις 06:00 με την ΣΕΕΝ όπως αναγράφεται στην σχετική ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ να παραμένει σιωπηλή χωρίς να έχει δώσει λύσεις. ΠΗΓΗ:ΠΕΝΕΝ(FACEBOOK)
  22. Yesterday
  23. Παρακαλώ! Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια... Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα). Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.
  24. Πάντως να ξέρεις ότι αν η εισφορά στην ΠΝΟ ήταν προαιρετική (όπως σε άλλες χώρες ) πολλοί ναυτικοί δεν θα την κατέβαλλαν γιατί τα σωματεία στην Ελλάδα έχουν από πολλού να ασχολούνται με τα συμφέροντα των μελών τους(σε αντίθεση με άλλες χώρες που πραγματικά νοιάζονται για τα πληρώματα χωρίς διακρίσεις).... άλλωστε κάποιοι χρησιμοποιούν τις θέσεις τους σε εταιρείες για να προωθηθούν στα σωματεία.... Αν δεις τα ψηφοδέλτια των εκλογών τους θα καταλάβεις τι συνδικαλιστικό κίνημα είναι η ΠΝΟ, Όταν κάποιοι(αρκετοί) υποψήφιοι είναι στελέχη σε ναυτιλιακές εταιρείες...Γενικά ο συνδικαλισμός πάντα βλάπτει στην Ελλάδα και δεν προσφέρουν πολλές φορές τίποτα....
  25. Ποια αλλαγή σημαίας; Ποια αιτήματα; Η πιο σωστή ανακοίνωση της ΠΝΟ όσα χρόνια την γνωρίζω ήταν αυτή. Χωρίς φυσικά να της δίνω λευκή επιταγή. Γνωστός ο κυρ αντώνης και οι μηχανορραφίες του. Γνωστή και η ΠΝΟ. Γενικώς, όπως κατά καιρούς αναφέρουμε, ο συνδικαλισμος στην Ελλάδα βλάπτει. Δεν είναι αυθεντικός, δεν είναι ισχυρός, δεν είναι ανεξάρτητος και κυρίως δεν είναι καθολικός.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...