Jump to content
Shipfriends

pilot

eMembers
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πάντως γενικά παρατηρώ και μια μικρη μυστικοπάθεια από πλευράς των κυπριακών αρχών, ως προς το ποιες εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Προσωπικά, και υπό το πρίσμα όλων αυτών των γεωπολιτικών παιχνιδιών που παίζονται στην ανατολική Μεσόγειο, θά δω με πολύ μεγάλη χαρά να επαναλειτουργεί αυτή η γραμμή. Και στο κάτω κάτω με πιάνει και το πατριωτικό μου: γιατί η Κερύνεια να συνδέεται ακτοπλοϊκά με τη νότια Τουρκία, και όχι η Λεμεσός με (έστω) το Ηράκλειο η τη Ρόδο (εαν όχι με τον Πειραιά)
  2. Είχε πολύ ωραίες "αρχοντικές" γραμμές το συγκεκριμένο βαπόρι! Μακάρι να είχα προλάβει να το ταξιδέψω Τουλάχιστον αυτό φεύγει "πλήρες ημερών"🙂
  3. Κοίτα να δεις που με τις επιδοτήσεις και με την απεργία, αύριο από Πειραιά υπάρχουν 5 αναχωρήσεις για Σύρο!!! - Power Jet - Blue star paros - Blue star mykonos - Blue Star 2 - Blue Star Naxos (αυτό φαντάζομαι αναβληθέν λόγω της σημερινής απεργίας) Ούτε το Δεκαπενταύγουστο τέτοια μεγαλεία!!! 😀🙃
  4. Νομίζω - και εάν κάνω λάθος εννοείται διορθώστε με- ότι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ έχει γύρω στα 2 μίλια παραπάνω δρόμο σε σχέση με τον ΠΡΕΒΕΛΗ, για αυτό και τον σκέφθηκα κάπως για την τεράστια απόσταση της Κασοκαρπαθίας. Από γκαράζ εννοείται ότι είναι ίδια. Και εννοείται επίσης πως αυτή η άγονη θέλεια κάτι ακόμα γρηγορότερο- το οποίο προς ώρας δεν το βλέπει να "περισσεύει" από κάποια ελληνική γραμμή
  5. Μάλλον έχεις δίκιο γιατί το Μάρτιο του 2004 (που αναφέρει ο giorgos_249) είχαμε εκλογές Για ποιά νησιά άραγε να μετέφερε ψηφοφόρους? (Λίγο χλωμό το κόβω να μπήκε Ανδρο-Τήνο-Μύκονο, ειδικά έτσι όπως ήταν-και είναι δυστυχώς ακόμα ως ένα βαθμό- το Γαύριο)
  6. 72 καμπίνες έχει, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία τετράκλινες. Με εξαίρεση την αιχμή του Αυγούστου που ίσως υπάρχουν κάποια "θεματάκια" (που και εκεί κάποιος με λίγη οργανωτικότητα εξασφαλίζει κρεβάτι), μια χαρά νομίζω ανταποκρίνεται στα δρομολόγιά του , δεδομένου κιόλας ότι αρκετά σκέλη τους είναι ημερήσια (Να θυμίσω ότι για πολλά χρόνια έκανε το Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, που είναι μια απαιτητική γραμμή στο θέμα "κρεβάτι¨). Το πρόβλημα που υπονοείς υπάρχει ίσως στο αδερφό "BS Mykonos", που όντως έχει λίγα κρεβάτια για κάποια δρομολόγια που κάνει. Σε κάθε περίπτωση θα συμφωνήσω από
  7. Μαρίνα και Ροδάνθη στη Ραφήνα? ...ποιά πλοία σκάντζαραν αλήθεια?
  8. Για όνομα του Θεού, το bs chios δεν είναι ταχύπλοο κουτί για να είσαι αναγκαστικά "μπαστακωμενος" 7 ώρες σέ μια καρέκλα. Και άνετα εξωτερικά καταστρωματα έχει και πολλούς εσωτερικούς χώρους (1 ευρύχωρο lounge σαλόνι οικονομικής θέσης του λείπει ίσως). Όσο για τη δρομολόγηση του chios στο συγκεκριμένο route, ολίγον χαραμισμα θα το έβλεπα. Είναι ένα ευέλικτο και γρήγορο πολυεργαλειο που αντέχει τα πολλα standby σέ λιμάνια. Και εκεί που αξιοποιείται τα τελευταία χρόνια έχει επιτυχία
  9. Σύμφωνα με αυτό, η Blue Star φαίνεται πως προτοκατέβηκε Δωδεκάνησα στις 22 Ιουλίου 2002, επομένως μάλλον έχει δίκιο ο proud ionian πιο πάνω που μιλάει για ύπαρξη και των τριών εταιριών τόσο το 2002 όσο και το 2003. Πάντως και τότε ακόμα σε 11 ώρες το έκανε το Πειραιάς-Ρόδος μέσω Κω (μάλλον αργά δεδομένου ότι χτύπαγε τότε το βαπόρι άνετα τα 28 μίλια την ώρα) https://www.bluestarferries.com/el/ποιοι-είμαστε/η-εταιρεία/νέα-ανακοινώσεις/880-τώρα-αλλάζουν-τα-δεδομένα-σε-κω-ρόδο-πάτμο-λέρο.html
  10. Ειλικρινά δεν το θυμόμουν αυτό. Πάντως 3 εταιρείες στα Δωδεκάνησα θυμάμαι γύρω στο 2001 με 2002 με ΔΑΝΕ, GA FERRIES κ τη ΝΕΛ με το μεγάλο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, το οποιο έφτανε στη Ρόδο αν θυμάμαι καλά σέ 8 ώρες μέσω Κω
  11. Είχαν συμπέσει και οι 3 εταιρείες στα Δωδεκάνησα; Νόμιζα ότι ή blue star μπήκε μετά τη χρεωκοπία της ΔΑΝΕ
  12. Θυμάμαι κάπου τέλη 90s, αρχές 00s τον σαφέστερα νεώτερο τοτε ΔΙΑΓΟΡΑ (🙂), να κάνει απευθείας το Πειραιάς- Ρόδος (εξπρές δρομολογιο) σέ 10 ώρες και κάτι ψιλά. Δεν θα μπορούσαν ας πούμε Σήμερα τα bs1/2 με ταχύτητα γύρω στα 25 μίλια να έκαναν το δρομολογιο σέ περίπου τόσες ώρες με 1 στάση μόνο στη Σαντορίνη ή - εστω- στην Κω; Εννοείται πως και ή σκέψη σου για το Πειραιάς- Ρόδος- Λεμεσός που ανέφερες δεν είναι κακή, αλλά νομίζω- εάν κανω λάθος διορθώστε με- ότι με την ισχύουσα νομοθεσία ένα πλοίο που κάνει διεθνείς πλοες δεν μπορεί να αποβιβαζει κόσμο μεταξυ λιμανιών της ίδιας χώρας (Όπως συμβαίν
  13. Τώρα τώρα ίσως όχι, αλλά υπό κάποιες προϋποθέσεις από το καλοκαίρι του 2021 και ακόμα καλύτερα το 2022 γιατί οχι; Να συμπληρώσω γενικά πως ειδικά η Ροδος από το 2018 και μετά (αποχωρηση Ryanair στο Αθήνα-Ροδος) βιώνει μονοπωλιακές καταστάσεις τόσο στην ακτοπλοΐα, όσο και στις αεροπορικές συγκοινωνίες. Και μάλιστα το 2019 είχαν ασκηθεί πολλές πιέσεις από φορείς του νησιού στην Aegean για μείωση των εισιτηρίων που και πανάκριβα ήταν και δυσεύρετα, χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα. Όσο για τη Blue Star...τα ξέρουμε
  14. Θα συμφωνήσω απόλυτα...ανεξαρτήτως covid ο λόγος του ταξιδιού δεν αλλάζει και επιβάτες υπάρχουν (όπως είπε και ο nikos_chania). Είτε είναι φαντάροι, είτε φοιτητές, είτε νησιώτες που πρέπει για κάποιο λόγο να ταξιδέψουν. Επιπλέον αυτή η κατάσταση έχει παρασύρει και τα αεροπορικά της aegean εις την ανιούσα με αποτέλεσμα ένας Ροδίτης, ένας Κωος, η ένας π.χ Λεριος να χρειάζεται να πληρώσει πολλά σε αεροπορικά. Χώρια που την περίοδο αιχμής οι θέσεις είναι και δυσευρετες (αναφέρομαι βέβαια σε προ covid εποχή). Ακόμα και οι 16 ώρες για Ρόδο εν ετει 2020 είναι κάπως... Ειλικρινά πιστεύω ότι ένα
  15. Ειλικρινά μου φαίνεται δύσκολο οι seajets κ η zante να μην διάβασαν τις προκηρύξεις. Απλά μου φαίνεται η φάση περισσότερο "παιζω καθυστερήσεις" για να οδηγήσω το παιχνίδι στην παράταση (κοινώς επαναπροκηρυξη) και στο μεταξύ συνεχίζω να κάνω αθόρυβα τη δουλειά μου. Όσο για τον Πήγασο μάλλον με κάποιο άλλο πλοίο θα τον αντικαθιστούσαν και εκείνος θα "έπιανε αλλού στασιδι" με τις ευχές του υπουργείου
×
×
  • Create New...