Jump to content
Shipfriends

pilot

eMembers
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Κάποια ημιφορτηγα μεταξύ Τήλου κ Καμείρου, αλλά και μεταξύ Καρδαμαινας κ Νισύρου σίγουρα μπορεί να τα εξυπηρετήσει (μεταξύ Καρδαμαινας κ Καμείρου δε νομίζω ότι υπάρχει μεταφορικό έργο- υπάρχουν άλλες επιλογές). Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι πια υπάρχει κ ο Σταυρός για τα μεγαλύτερα (συν τα blue star)
  2. Σχεδόν όλα τα λιμάνια που ανέφερες φίλε μου μέχρι και το 2018 (για να μην πω και το 2019) η celestyal τα δούλευε σε διάφορα προγράμματα. Η Κως θυμάμαι "κόπηκε" μετα τους σεισμούς του 2017 (λόγω της ζημιάς στο λιμάνι), αλλά θυμάμαι έντονα πρόγραμμα κρουαζιέρας που είχε μέσα τη Μήλο και τη Σάμο (στην ίδια κρουαζιέρα μάλιστα), όπως και μια άλλη που είχε μέσα τα Χανιά το 2018. Θυμάμαι ακόμα κυπριακή εταιρεία κρουαζιέρας (Δεν θυμάμαι πια ακριβώς) να πιάνει τη Μυτιλήνη (κυρίως για προσκύνημα στον Άγιο Ραφαήλ 😇). Δεν το αποκλείω κάποια από αυτά τα προγράμματα να επανέλθουν απο το 2022 και μετά (Σε μ
  3. Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα, φαίνεται πως η celestyal φέτος το καλοκαίρι θα προσφέρει μια πολύ ενδιαφέρουσα κρουαζιέρα σε Αιγαίο κ Κύπρο με home ports και το λιμάνι του Λαυρίου, αλλά και της Θεσσαλονίκης. Θα πραγματοποιηθεί από το κρουαζιερόπλοιο "Ολυμπία" και η ονομασία της είναι "Μαγικό Αρχιπέλαγος". Αρκετά οικονομική νομίζω η τιμή της και γενικά πολύ ενδιαφέρουσα. Και εννοείται πολύ καλό για τη Θεσσαλονίκη https://www.google.gr/amp/s/www.typosthes.gr/thessaloniki/246391_erhetai-kroyaziera-apo-thessaloniki-gia-7-imeres-me-5-nisia-poso-tha-kostizei%3famp
  4. Έχουμε καμία ιδέα για το πού θα κάνει κρουαζιέρες φέτος, όταν μέ το καλό επιτραπούν;
  5. Πολύ σωστό αυτό, αρκεί να λειτουργούσε το Κρήτη- Ρόδος από Ηράκλειο (όπως δηλαδή λειτουργούν και οι Κυκλαδες). Κακά τα ψέματα, όσο καλοί και να είναι οι πράκτορες μιας εταιρείας, η Σητεία είναι σχετικά μακρια από τα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και από σημαντικές τουριστικές ζώνες της Κρήτης.
  6. Μόνο η Ρομιλντα και ίσως θα συμπληρωνα εγώ το "Κυκλάδες" σε κάποιες παλιότερες εποχές. Και εκείνο θυμάμαι αρχες δεκαετίας του 80 έφευγε μια φορά την εβδομάδα από Πειραιά και κυριολεκτικά γυρνούσε όλο το Αιγαίο (κάνοντας ουσιαστικά 3 άγονες σε 1) επιστρέφοντας στο μεγάλο λιμάνι μετά από 6 ημέρες. Εδώ το copyright της έμπνευσης δεν ανήκει στον καπτα- Μάκη
  7. Μια ενδιαφέρουσα 😉 ανακοίνωση της saos ferries https://www.dimokratiki.gr/02-04-2021/saos-ferries-oi-paroches-pros-toys-nisiotes-mas-kai-to-epivatiko-koino/
  8. Μακάρι να έχει εγκριθεί προσέγγιση και στην Ανάφη.
  9. Ή να αλλάξει θέση πρόσδεσης στον Πειραιά τουλάχιστον
  10. Να υποθέσω λόγω απαγορευτικόύ θα φύγει μεσάνυχτα;
  11. Και εγώ θεωρώ ότι ένα δρομολογιο τύπου "Σαντορίνη- Ρεθυμνο" ή - γιατί όχι- Σαντορίνη- Ηράκλειο ίσως στην παρούσα φάση να ήταν η ιδανικότερη λύση για το Olympus. Όντως ανεξήγητη η επιμονή της εταιρείας με τη Μήλο
  12. Πολύ ωραίο δρομολογιο κατά τη γνώμη μου, αν και δύσκολα θα είχε επιτυχία στα φορτηγά για Ρόδο από Πειραιά, δεδομένης και της ύπαρξης του blue carrier. Πάντως γενικα ένα τέτοιο δρομολόγιο τα καλοκαίρια θα είχε περισσότερες πιθανότητες επιτυχιας με ένα πλοίο ταχυτητας 20 - 22 μιλίων. Ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία όμως πιστεύω θα ειχε ένα απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς-Σαντορίνη-Ροδος με αντίστοιχο πλοίο. Και στη Σαντορίνη θα "σαρωνε" και τη Ρόδο θα "έφερνε πιο κοντά". Γενικά τα απευθείας δρομολόγια Πειραιάς-Σαντορίνη, δεδομένου ότι είναι λίγα σχετικά (ακόμα και το καλοκαίρι του 2019 ήταν 3 τ
  13. Α...οκ κατάλαβα, αλλά νομίζω ότι και αυτά τα προλαβαίνει. Πάντως αξίζει εδώ να επισημάνω πως στο σύστημα κρατήσεων της BSF το βραδινό δρομολογιο της Τρίτης για Δωδεκάνησα δεν έχει αναρτηθεί ακόμα. Προφανώς επειδή το πλοίο θα κάνει το πρωι της ίδιας ημέρας εξπρές δρομολογιο προς Σύρο- Μύκονο, ακόμα δεν έχουν ίσως κατασταλάξει στη βραδινή ωρα αναχώρησης του πλοίου μετά (το δρομολογιο επιστροφής την Τετάρτη από Ρόδο είναι πάντως περασμένο)
  14. Πέρσι χονδρικά από 10/7 έως 15/8 τα Σάββατα το μεσημέρι (νομιζω γύρω στις 12.00) το bs1 έκανε έκτακτα δρομολόγια για Πάρο- Νάξο- Πατμο- Λέρο- Κω με απευθείας επιστροφή από Κω τις Κυριακές το πρωί (γύρω στις 09.30 ήταν νομίζω Πειραιά- με το επόμενο δρομολόγιο του πλοίου να είναι το βράδυ της Κυριακής). Ανετοτατα προλαβαίνει τους χρόνους του συγκεκριμένου δρομολογίου και η Αριάδνη- εάν φυσικά ισχύσουν και φέτος αυτά τα δρομολόγια (το πολύ πολύ να φτάνει καμια ώρα αργότερα, αντί στις 09.30 π.χ στις 10.30)
  15. Ισχύει αυτό που λες, αλλά τα τελευταια 2 με 3 χρόνια όλο και όλο ένα ήταν το εξπρές δρομολογιο του μεγάλου blue: αυτό που έφευγε από Ρόδο τα πρωινά του Σαββάτου στις 09.00 και έφτανε στον Πειραιά περίπου στις 21.00 το βράδυ- με στάσεις σε Κω και Κατάπολα. Όλα τα άλλα είχαν καταργηθεί προ πολλού. Και αυτό μόνο θα υπάρχει και φέτος το καλοκαίρι και θα το κάνει το bs2. Όλα τα άλλα δρομολόγια γίνονται με χαμηλότερη ταχύτητα ούτως ή άλλως. Επομένως η λίγο μικρότερη ταχύτητα του Αριάδνη ούτε καν θα φανεί. Σημείωση: Καμιά φορά ταχύτητες γύρω στις 26 κατέγραφε και το bs1 στα πρωινά έκτακτα δρομολ
×
×
  • Create New...