Jump to content
Shipfriends

pilot

eMembers
  • Posts

    242
  • Joined

  • Last visited

About pilot

  • Birthday 04/16/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Recent Profile Visitors

761 profile views
  1. Βλέποντας τις πρόσφατες αυξήσεις στις τιμές των ακτοπλοικών, και λαμβάνοντας υπόψη και τις μονοπωλιακές καταστάσεις που ήδη υπάρχουν (και θα συνεχίσουν να υπάρχουν σύμφωνα και με τα σενάρια που "κυκλοφορούν"), όχι μόνο ο Ροδίτης, αλλά και πολλοί άλλοι νησιώτες που έχουν τη δυνατότητα επιλογής όχι μόνο αεροπλάνου, αλλά και αεροπορικής εταιρείας για να πάνε στο νησί τους (π.χ. Λέσβιοι, Χιώτες, Σαντορινιοί, Κώοι, κλπ) θα προτιμούν το αεροπλάνο με κλειστά τα μάτια. Καλώς ή κακώς στις αεροπορικές συγκοινωνίες η ύπαρξη 2 μεγάλων αεροπορικών εταιρείων που πετούν στα περισσότερα νησιά (σε κάποια νησιά και παραπάνω από 2 ειδικά τα καλοκαίρια) δημιουργούν έναν τρόπο τινά "υγιή ανταγωνισμό" που συμφέρει την τσέπη του επιβάτη. Σε κάθε πάντως περίπτωση, θεωρώ ότι ευρύτερα συγκοινωνιακά και μεταφορικά, ένα δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κως-Ρόδος θα μπορούσε να είναι βιώσιμο. Ας μην ξεχνάμε ότι το 2017 όταν το Mykonos Palace άφησε τα νερά της Αδριατικής σχεδιαζόταν (εάν δεν κάνω λάθος) η δρομολόγησή του στις Κυκλάδες), άσχετα αν τελικά ο στόχος των Χανίων επετεύχθη. Άρα ο Εμμανουέλε κάτι είχε δει από τότε και θεωρούσε το συγκεκριμένο παλάτι βιώσιμο στις Κυκλάδες (πολλώ δε μάλλον με "τσόντα" και νησιά των Δωδεκανήσων)
  2. Θεωρώ ότι θα προσεγγίζει κ ενδιάμεσα σε άλλα νησιά, απλά ίσως μελετανε ακόμα το ακριβές δρομολογιο
  3. Και μια και έχει γίνει στο thread πολύς λόγος για τις υπέροχες βαπορίσιες μακαρονάδες, να αναφέρω πως τα τελευταία χρόνια ευχαριστιέμαι όποτε ταξιδέυω με πλοίο και τις καρμπονάρες- πέρα από τις κλασσικές. Είχα φάει υπέροχη καρμπονάρα πριν τρία χρόνια στο Festos Palace, αλλά και φέτος στο Αριάδνη που πραγματικά - και στις 2 περιπτώσεις- θα τις ζήλευαν και ιταλικά εστιατόρια. Σωστά βρασμένο λιγκουίνι και σάλτσα όχι βαριά και κλασσική ιταλικού τύπου (με αυγό δηλαδή και όχι κρέμα γάλακτος). Πάντως την απόλυτη γαστριμαργική απόλαυση την είχα ζήσει στο a-la-carte του Superfast XII το μακρινό πια 2015! Απίστευτα γκουρμέ πιάτα....
  4. Να την πω την αμαρτία μου? Ε...θα την πω☺️. Σκέφτομαι τη θραύση που θα έκανε το Bs Chios σε αυτό το δρομολόγιο τη θερινή σεζόν. Νομίζω ένα πλοίο με τέτοια χαρακτηριστικά χρειάζεται η συγκεκριμένη άγονη, αλλά δυστυχώς δεν "περισσεύει" τους καλοκαρινούς μήνες...
  5. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον rafina- lines! Το sun deck του ήταν όλα τα λεφτά. Το ταξίδεψα μια φορά το μακρινό 2009 σε ένα ταξίδι από Τήνο για Ραφήνα και πραγματικά όλο σχεδόν το πρωινό το είχα βγάλει εκεί. Αξίζει να αναφέρω πάντως πως και τότε μόνο τα σαλόνια του 5ου deck ήταν ανοιχτά. Και να σκεφτείτε ότι ήταν και Αύγουστος. Έχω την αίσθηση πως είχε τη λιγότερη κίνηση από όλα της Ραφήνας
  6. Χωρίς φυσικά να αμφισβητώ ούτε λέξη από το σχόλιο σου γενικά, διαβάζοντας την ιστορία της κυρίας κ του εφήβου γιου της διόλου δεν μου φάνηκε ότι είναι συχνοι επιβάτες της γραμμής. Μάλλον το αντίθετο εξέλαβα...Σε κάθε περίπτωση αξίζουν χίλια μπράβο σε όλο το προσωπικό του Πρεβελης που έκανε το ταξίδι ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες και για το ίδιο και για τη μητέρα του πιο εύκολο και πιο ομορφο (και πιστέψτε με δεν είναι καθόλου εύκολη η υπόθεση πολύωρο ταξίδι για τα άτομα με αυτισμό)
  7. Προσωπικά σε ταξίδι που έκανα με το Paros Jet από Χάλκη προς Ρόδο στα τέλη Ιουλίου, είχε αρκετή κίνηση τόσο σε οχήματα, όσο και σε επιβάτες (ευτυχώς όχι σε βαθμό ασψυξίας όπως σε άλλες γραμμές, αλλά νομίζω πως δημιούργησε έξτρα κίνηση, τόσο από Κρήτη, όσο και από Ρόδο)
  8. Τί να λέμε τώρα...το ξενοδοχειακό του Superferry. και σε μεγάλο βαθμό και του Superferry II (έχει συντηρηθεί απίστευτα όλα αυτα τα χρόνια) θα τα ζήλευαν και μεγαλύτερες εταιρείες. Όταν πτωτοταξίδεψα με το πλοίο το 2019 είχα πραγματικά εντυπωσιαστεί. Οι Στεφάνου έχουν προσέξει απίστευτα αυτόν τον τομέα. Μάλιστα έχω ακούσει Ανδριώτες να αποκαλούν το Superferry "κότερο" και τους νοιώθω απόλυτα
  9. Απορία μικρή😉: Αφού είναι να ξαναβγει στις 14/9, γιατί πήγε στο Πέραμα και δεν έμεινε κάπου στον κεντρικό λιμένα? Εκτός κι αν έκανε τίποτα "μερεμέτια" αυτές τις μέρες...🙂 Σε όλα τα λιμάνια καθόταν φίλε μου σχεδόν 1 ώρα (με εξαίρεση ίσως τη Σύμη?). Περισσότερο αυτό είχε να κάνει με τον τρόπο φορτοεκφοτωσης του πλοίου. Όχι ότι προς Θεού αμφισβητώ ότι βοήθησε πολύ την κίνηση και στη Σάμο
  10. Προς Θεού δεν διαφωνώ ότι κατά κύριο λόγο εξυπηρετεί τις νταλίκες και τα φορτηγά που ήταν να ταξιδέψουν με το carrier. Δεν παύει όμως να κόβει εισιτήρια και για επιβάτες....🤔
  11. Απευθείας χρόνος Ρόδος - Πειραιας 10 ώρες και 30 λεπτά. Ένα δρομολόγιο τέτοιο σε μόνιμη βάση να υπήρχε έστω και 2 φορές την εβδομάδα (με 1 σταση το πολύ) πραγματικά θα "έκανε θραύση". Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε στο marinetraffic την ακριβή θαλάσσια διαδρομή που θα ακολουθήσει Edit: δυτικά της Νισυρου τώρα και μάλλον (βλέποντας τις μοιρες) θα περάσει βόρεια της Αστυπάλαιας
  12. Και με πολύ στο "ρελαντί" χρόνους θα έλεγα: 16 ώρες και 10 λεπτά μέχρι την Κω (άφιξη 02.10!). Ήμαρτον...
  13. Ελπίζω- έστω και για λίγο- να το καμαρώσουμε και το χειμώνα σε καμία σκαντζα κάποιου άλλου πλοίου του ομίλου
  14. Συνήθως το πέρασμα αυτό το κάνουν μόνο όταν υπάρχει προσέγγιση και στη Σύρο. Μου είχε τύχει μια φορά με το Νήσος Σάμος το 2018 σε δρομολόγιο επιστροφής από Χϊο
×
×
  • Create New...