Jump to content
Shipfriends

pilot

eMembers
  • Posts

    393
  • Joined

  • Last visited

About pilot

  • Birthday 04/16/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Recent Profile Visitors

1,274 profile views
  1. Πάντως στη Ρόδο που γνωρίζω από πρώτο χέρι από Μάρτιο μέχρι και τέλη Οκτωβρίου υπάρχουν 4 πτήσεις την ημέρα από Τελ Αβίβ. Και εάν μάλιστα υπήρχε μακροπνοο πλάνο για 12μηνο τουρισμό στο νησί θα ερχόντουσαν κ το Γενάρη που λέει ο λόγος. Δε νομίζω ότι προτιμούν μόνο ορεινούς/χειμερινούς προορισμούς. Στην Κύπρο π.χ υπάρχει ρεύμα Ισραηλινών τουριστών όλο το χρόνο. Πλάκα πλάκα μια ακτοπλοϊκή γραμμή έστω και εποχιακή Ρόδος- Λεμεσός- Ασντοντ ή Χαιφα (χωρίς προεπέκταση προς Πειραιά), ίσως και να ήταν βιώσιμη
  2. Ακριβώς λόγω του κυπριακου δεν είναι ακόμα η χώρα μέλος της ζώνης Schengen. Αν και η χώρα έχει κάνει αίτηση για συμπερίληψη στη ζώνη, θεωρείται ότι δεν "ελέγχει πλήρως τα σύνορά της", οπότε δεν είναι προς το παρόν μέλος. Πάντως και η κοινή γνώμη και τα πολιτικά κόμματα στην Κύπρο είναι μάλλον διχασμένα σε αυτό το θέμα, γιατί τυχόν ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Schengen θα σήμαινε πιο ασφυκτικοί έλεγχοι για είσοδο στα κατεχόμενα (και αντιστροφως από τα κατεχόμενα στα ελεύθερα εδάφη βέβαια) και σκλήρυνση της στάσης της Τουρκίας από πολλές απόψεις. Και η μη ένταξη νομίζω πως μαλλον βολεύει πολλούς ένθεν κ ένθεν της πράσινης γραμμης Οχι απλά είχαν συναντηθεί, αλλά η κυβέρνηση του Ανδρέα είχε πρωτοστατησει στον να διαφύγει ο Αραφάτ και πολλά στελέχη της PLO από τη Βηρυτό το 1982, στέλνοντας πλοία τα οποία τους μετέφεραν αρχικά προς Ελλάδα, αλλά τελικά κατέληξαν στην Τύνιδα. Τα πλοία ήταν αν θυμάμαι καλά τα 'Αριων' κ 'Οδυσσέας Ελύτης' Διόρθωση: το Αρίων δεν ήταν σίγουρα γιατί είχε ήδη ανατιναχτεί με βόμβα (το Δεκέμβριο του 1981). Ήταν σίγουρα το Οδυσσέας Ελύτης (το οποίο τότε btw εκανε δρομολόγια προς Κύπρο- Χαιφα) και άλλα 2 ελληνικά πλοία που μου διαφεύγουν τωρα.
  3. Σαφέστατα θα χρειάζονταν νορμάλ επανδρωμένες τελωνειακες αρχες στον οποιο υπάρχοντα ενδιάμεσο λιμένα (π.χ. Ηράκλειο, Ρόδος). Ας μην ξεχνάμε ότι η Κύπρος δεν ανήκει στη ζώνη Schengen
  4. Νομίζω το ανάποδο ισχύει. Ο επιβάτης για η από Κύπρο θα μπορούσε να επιβιβαστεί/αποβιβαστει στον ενδιάμεσο λιμένα. Ο επιβάτες από Πειραιά παλι όχι. Εξάλλου το ίδιο γίνεται στα δρομολόγιά των Superfast I/II από Πάτρα για Ηγουμενίτσα- Κέρκυρα- Μπάρι. Από Πάτρα δεν μπορεί να αποβιβαστει κόσμος σε Ηγουμενίτσα κ Κέρκυρα. Από Μπάρι όμως μπορεί. Όσο για τις καμπίνες και τους υπαινιγμούς του JTEDimandix, στα περισσότερα δρομολόγια ήταν πράγματι "sold out"😉, σύμφωνα και με αναφορές 2 φίλων που ταξίδεψαν. Και η γραμμή γενικά στην Κύπρο διαφημίστηκε (στην Ελλάδα παλι θα μπορούσε περισσότερο, αν και γενικά έγιναν κάποια εθιμοτυπικα και από ελληνικής πλευράς στο πρώτο δρομολόγιο). Νομίζω πως θα τη δούμε και το 2023 τη γραμμή. Edit: Και κάτι ακόμα, όταν έγινε στη Χάιφα το περιστατικό με τον Αρίωνα το 1982, υπήρχε εμφύλιος πόλεμος στο Λίβανο κ εισβολή του Ισραήλ στη χώρα. Επιπλέον οι σχέσεις Ελλάδος- Ισραήλ ήταν από ανύπαρκτες ως εχθρικές (ή κυβέρνηση του Ανδρέα ακολουθούσε εντελώς φιλοαραβικη πολιτική). Πάντως για να λειτουργική προέκταση προς Χάιφα και να μπορούν να γίνονται 2 δρομολόγιά από/προς Πειραιά χρειάζεται σαφεστερα γρηγοροτερο πλοίο
  5. Όντως ο εκλιπών έμενε στο Μάτι. Πάντως το νεκροταφείο της Ραφήνας είναι νοτιοδυτικά του λιμανιού, οπότε θεωρητικά η απόδοση των τιμών θα ήταν ίσως πιο νορμάλ να γίνει προς το λιμάνι της Ραφήνας. Βέβαια υποθέτω ότι έτσι θα εμπόδιζαν απόπλους/αφίξεις άλλων πλοίων
  6. Αυτή τη στιγμή φαίνεται κάπου στην ακτή έξω από το Μάτι! Για ποιό λόγο έχει πάει εκεί?
  7. Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ! Και είμαι και πάρα πολύ περίεργος πώς θα ήταν η συμπεριφορά του στα μελτέμια του Αιγαίου με τόσο φόρτωμα. Πάντως, κάποιες ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να γίνουν οι χώροι ενός πλοίου και γενικά ένα θαλασσινό ταξίδι πιο ελκυστικό για το mainstream ελληνικό κοινό😝 θα μπορούσαν να πάρουν οι ελληνικές εταιρείες από το Rhapsody (όταν φυσικά πέσουν κάπως οι τιμές των καυσίμων, πάψει η ενεργειακή κρίση, και μπορούν να συγκρατηθούν κάπως οι τιμές των ναύλων)
  8. Lovely description of your voyage! Just one question: are you absolutely sure that en route to Piraeus Daleela was passing off the coast of Crete? Because whenever i was checking her with the marinetraffic application, she was entering the Greek waters bypassing the southern end of Rhodes heading subsequently northwest (towards Astypalea, Amorgos, etc)
  9. Εχω ταξιδέψει ημερήσιο ταξίδι από Χίο Πειραιά ανήμερα του Αγίου Πνεύματος του 2018 (με στάση και στη Σϋρο παρακαλώ). Πραγματικά από τα ωραιότερα ταξίδια που έχω κάνει και μάλιστα σε μια άκρως φουρτουνιασμένη θάλασσα (χτύπαγε 8αρι στο κεντρικό Αιγαίο εκείνη την ημέρα)- ελάχιστο κούνημα, υπέροχοι ιο χώροι μέσα και έξω. Το λάτρεψα πραγματικά το βαπόρι, όπως και πολύς κόσμος που το ταξιδεύει όλα αυτά τα χρόνια (ανήκω βέβαια και εγώ στους ολίγον σιτεμένους😁)
  10. OK, σε ευχαριστώ φίλε το είχα ξεχάσει. Άρα δοκιμασμένο στα σχετικώς δύσκολα λιμάνια των βορείων Δωδεκανήσων
  11. Με πάσα επιφύλαξη (δεν έχω κ κάποιο σχετικό αρχείο), νομίζω είναι η πρώτη φορά που θα κάνει κορμό Δωδεκάνησα, δηλαδή Σύρο- Πατμο- Λέρο-Κάλυμνο- Κω- Ρόδο.
  12. Ελπίζω μόνο να μην έχει πολλες δυσκολίες στο λιμάνι της Καλύμνου
  13. Αχ...και εγώ φίλε μου, με γύρισες στο καλοκαίρι του 2021 όταν έκανα ακριβώς το ίδιο ταξίδι, αλλά αντίστροφα (από Ρόδο προς Πειραιά), περνώντας ομοίως από Σύμη και Κω. Λατρεμένο πλοίο από όλες τις απόψεις. Ήσουν μάλιστα και πιο τυχερουλης από μένα, γιατί βλέπω πέτυχες και το a la carte restaurant σε λειτουργία
  14. Πώς και αυτή η τράμπα σήμερα μεταξύ Διαγόρα κ Αριάδνης?
  15. Έχει το κοινό της η Σαμοθράκη ακόμα και από το νότο. Κάπως πιο φυσιολατρικό, πιο 'εναλλακτικό' (απεχθάνομαι τον όρο αυτό γιατί στην πράξη είναι ουσιαστικα εντελώς απροσδιόριστος - τον χρησιμοποιώ απλά για εύκολη συνεννόηση), πιο new-age...Πάντως το έχει! Και είναι ικανοποιητικό για το μέγεθός της νομίζω.
×
×
  • Create New...