pathfinder Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Γενικά (εν τη αγνοία μου βεβαίως -γιατί δεν έχω ακριβή εικόνα της κινήσεως των γραμμών) φανταζόμουν κάτι πιο εντυπωσιακό στην αναδιάρθρωση των γραμμών της Αδριατικής.... Ακόμη η αναβάθμιση των Χανίων με το "Champion" για να καταλήξει η κοινοπραξία στο Κρήτη ΙΙ ??? Προσωπικά -παρότι δεν γνωρίζω την τωρινή κατάστασή τους- θα θεωρούσα τα νεώτερα Λ.Ο/Σ.Β. και Οριζοντα καλύτερα και -ενδεχομένως- πιό αξιόπιστα πλοία (αν και το πάλαι ποτέ οι χώροι και οι καμπίνες του Κρήτη μου είχαν φανεί απείρως καλύτεροι από του Ορίζοντα).
gpap2006 Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Γιατι ο Οριζοντας ειναι ακομα πιο μικρος απο το Κρητη.Δεν μπορει να σταθει στη high season μονος και θελω πολυ να δω πως θα τo καταφερει και το Κρητη αυτο σε μερες αιχμης.. Δε θα εκπλαγώ αν στο peak του καλοκαιριού δω και το έτερο ΚΡΗΤΗ να μπει στη γραμμή σαν τρίτο βαπόρι για 6-7 εβδομάδες...
minoan Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Και πώς να μην αντιμετωπίσει εμπορικό πρόβλημα η κοινοπραξία, αφού εκτός της τραγωδίας του Νόρμαν τα ΑΝΕΚόπλοια είναι και λιγότερο συνεπή απ' τα κόκκινα όπως έχω παρατηρήσει επί μονίμου βάσεως.. Κατά τα άλλα, δε θα επέλθει σοβαρή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.. Απορία ψάλτου (!)Τελικα που ειναι η κοινοπραξια; Στα δρομολογια μονο; ( και κατ επεκταση στην διευρυνση; ) Στις πληρωμες; Σε ολα; Πουθενα; Ή στα καλα ολοι μαζι και στα κακα χωρια; Γιατι μπορει η ΑΝΕΚ να μπηκε στο στοχαστρο με το βαψιμο του Norman Atlantic και με τις ανακοινωσεις της (αναξιες σχολιασμου) αλλα εφοσον ηταν δρομολογιο της κοινοπραξιας που ειναι ο εταιρος της κοινοπραξιας;
George Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Ε τώρα συγνώμη βρε minoan αλλά κι εσύ να ήσουν στην κοινοπραξία, σε ένα τόσο δυσάρεστο γεγονός θα έβγαινες να πεις ότι "ξέρετε κάτι, μη βαράτε μόνο την ΑΝΕΚ, βαρέστε κι εμένα".
margaritis24 Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 ναι αλλα το συμβαν αυτο εφερε ανακατοσουρα στην συνεργασια!!!κ μονο η δυσφιμηση πλοιων σου,σου φτανει κ περισευει!παντως την βλεπω λογικη την κινηση να μεινει το 12 στην ιταλια αφου εχει πιο δυνατο brandname στην γραμμη
minoan Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Τοτε George η κοινοπραξια εχει πηλινα ποδαρακια και ειναι μονο για το φαινεσθαι και οχι για το ειναι!
valencay Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Ανακατοσουρα σίγουρα έφερε,αλλά πλήγμα υπέστη μόνο η ήδη πάσχουσα ΑΝΕΚ...Και πάντα φυσικά σα αυτά υπάρχουν πληγέντες και.. κερδισμένοι...
pathfinder Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 (edited) Και πώς να μην αντιμετωπίσει εμπορικό πρόβλημα η κοινοπραξία, αφού εκτός της τραγωδίας του Νόρμαν τα ΑΝΕΚόπλοια είναι και λιγότερο συνεπή απ' τα κόκκινα όπως έχω παρατηρήσει επί μονίμου βάσεως.. Κατά τα άλλα, δε θα επέλθει σοβαρή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας..Η ΑΝΕΚ εκτιμά ότι δεν θα επέλθει σοβαρή επίπτωση -ετσι δεν εδήλωσαν?. Αν φοβόντουσαν τις επιπτώσεις θα τα έβαφαν όλα κόκκινα. Edited January 21, 2015 by proud_ionian
margaritis24 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 αναρωτιεμαι πλεον αν σε (ξαφνικο θανατο) χαμο της ΑΝΕΚ απο τα ακτοπλοοικα δρωμενα με την ΑΤΤΙΚΑ να ειναι σε ολες τις γραμμες κ ελλαδας κ ιταλιας με δρομολογημενα πλοια της μηπως τελικα η κοινοπραξια ποιον ωφελησε περισσοτερο κ αν απλα περιμενει της εξεληξεις!!!οι σκεψεις ηρθαν κ με την αλλαγη του blue galaxy αλλα κ με ιδιοκτησιακο καθεστως του
Stefanos Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 (edited) προς θεού,ε όχι και δεν οφελήθηκε η ανεκ απο τη κοινοπραξία Edited February 18, 2015 by proud_ionian
pathfinder Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 (edited) η κοινοπραξία προφανώς εξυπηρετεί όλους τους εμπλεκομένους. Όσο για την περίπτωση "ξαφνικού θανάτου" στην οποία σαφώς η Αττικα θα καρπωθεί την παρουσία της σε επιπλέον γραμμές (στα Χανιά πρωτίστως γιατι οι άλλες μάλλον δεν ήταν τόσο "αποδοτικές" αν και με την βουτιά του πετρελαίου τα δεδομένα μάλλον έχουν αλλάξει) τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για να διατηρηθούν οι γραμμές δεν επαρκεί ο στόλος της Άττικα. Τα δε πλοία της ΑΝΕΚ δεν θα περάσουν "αυτόματα" στον έλεγχο της Αττικα. Νομίζω ότι είναι ένα ενδεχόμενο που πρέπει να αποκλειστεί. Πιθανόν όμως να γίνουν κινήσεις όπως του Blue Galaxy. Edited February 18, 2015 by pathfinder
MILTIADIS Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 (edited) Ξαναθυμιζω οτι η περιπτωση Ορη/Σοφο ειναι πολυ ιδιαιτερη γιατι τα πλοια αυτα δεν ανηκουν εδω και μηνες πλεον στην Ανεκ. Επισης τα πλοια δεν τα αγορασε η Αττικα.Οποτε οσοι πανηγυριζουν οτι''τα πλοια τα πηρε η blue star''ας το ξανασκεφτουν. Ουτε η Αττικα ειναι σε καμια τρομερα πλεονεκτικη θεση.Το γεγονος οτι περυσι κατεγραψε καλυτερα αποτελεσματα δεν σημαινει οτι ειναι μια υγιης επιχειρηση(θυμηθειτε τι δανεια κουβαλαει και τα οσα ακουγονται για τις προσπαθειες της Πειραιως να ξεφορτωθει απο τα χαρτοφυλακια της τα φεσια της MIG) Οσο για τις γραμμες αυτη τη στιγμη με δεδομενο το Galaxy στα Χανια ειναι 50-50 και στην Αδριατικη και στην Κρητη.Δεν βλεπω κανεις να καπελωνει κανεναν. Κατα την ταπεινη μου αποψη οσο επισφαλες ειναι το μελλον της μιας αλλο τοσο ειναι και της αλλης απο τη στιγμη ειδικα που δεν υπαρχει καποιος αξιοπιστος στρατηγικος επενδυτης/εφοπλιστης με σοβαρες προθεσεις απο πισω,αλλα μια τραπεζα που θα τις πουλησει μπιρ παρα στον πρωτο Αμερικανο που θα της χτυπησει την πορτα. Edited February 18, 2015 by MILTIADIS
pathfinder Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Καλά τα λες αλλά είναι προφανές ότι το deal με Ορη/Σοφο έγινε για να διευκολυνθεί (και εξωραιστεί η εικόνα της) ΑΝΕΚ και να μην προστεθούν προβλήματα στους πιστωτές της. (Ειχαμε δει θυμίζω ένα σωρό "μαγειρέματα" με την ΝΕΛ -εικάζω χάριν των δανειστών της κυρίως). Η ουσία βέβαια παραμένει ότι ειναι ΑΝΕΚόπλοια. Από την στιγμή που σχεδόν όλα τα πλοία της ακτοπλοίας έχουν τα βάρη που έχουν, το "ιδιοκτησιακό" καθεστώς τους είναι περισσότερο η λιγότερο αμφισβητήσιμο. Από την στιγμή που το πλοίο θα το διαχειρίζεται και θα το εκμεταλλεύεται η Blue Star εκείνη το πήρε (έστω και αν δεν της ανήκει). Περισσότερο ανήκουν στην ΝΕΛ μερικά από τα πλοία της? Παρότι και η ΑΤΤΙΚΑ έχει δυσκολίες η απόσταση με ΑΝΕΚ είναι μεγάλη (για να μιλήσουμε με "μοντέρνους" όρους έχει τουλάχιστον "πρωτογενές πλεόνασμα", έκλεισε τρύπες από το Ιθακη, και αναδιάρθρωσε το χρέος με το ομολογιακό). Η ΑΝΕΚ ήταν σε τόσο δύσκολη θέση που ούτε να "ξεσκαρτάρει" την σαβούρα ώστε να ανακτήσει τουλάχιστον ρευστότητα δεν μπορούσε (εικάζω ελέω δανειστών).
Petros P Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 (edited) Οχι οτι δεν ήταν κάτι που ξέραμε , αλλα συνασθενής Ηρακλειώτης στο blog του ανέβασε την παρακάτω φωτογραφία Sofo και Blue Horizon μαζι στο Ηρακλειο. ευτυχώς που καταλάβανε οτι τα Κρήτη δεν τραβάνε πια Edited March 4, 2015 by Petros P
thanosp Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Αυτό το v.v μετά το Heraklion - Piraeus να φανταστώ σημαίνει vice versa (the other way around)? Δεν μπορούσαν να γράψουν ακόμη μια φορά Heraklion?
Sf_X Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Yes it is true. Σε σημερινή μου επίσκεψη στο λιμάνι το διαπίστωσα και γω αν και μετά είδα ότι δεν ήμουν ο πρώτος Πάντως το ανεκόπλοιο στο μπανερακι δεν φέρει όνομα όσο και αν το κοίταξα άσχετο που δια της ατόπου μόνο ο Σοφοκλής μπορεί να είναι
seazoom Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 ....συρρίκνωση του λογότυπου της ΑΝΕΚ σταδιακά τα τελευταία χρόνια......
MILTIADIS Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Εγω παρατηρω οτι και στο Ηρακλειο και στον Πειραια δεν πλασαρεται πια η κοινοπραξια ως anek superfast(με superfast kriti i και superfast horizon οπως μεχρι χθες ) αλλα-και επισημα-ως anek blue star.
MILTIADIS Posted March 21, 2015 Posted March 21, 2015 Ας δούμε το site της κοινοπραξίας της ΑΝΕΚ με τη Superfast. Σημερα διαπιστωσα οτι το συγκεκριμενο''site''(που λεει ο λογος)δεν υφισταται πλεον αλλα στη θεση του βγαινει κατευθειαν η σελιδα του booking του site της ΑΝΕΚ. Δεν ξερω αν εχει καποια συναρτηση αυτο το γεγονος με την προηγουμενη παρατηρηση μου.
MILTIADIS Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 Οι εταιρειες πλεον διαφημιζονται ξεχωριστα στην Κρητη και οχι ως κοινοπραξια οπως μεχρι προσφατα.
Orestis Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 τι σχέση έχει η Κ/Ξ και η Μπλου? Ακόμα και εντος αυτής (Βλ. Αδριατικη,Χανιά,Ηράκλειο) τα έσοδα πάνε στην πλοιοκτήτρια για κάθε πλοίο. Δεν νομίζω πως οι κοινοπραξίες λειτουργούν έτσι, συνήθως συμφωνούνται ποσοστά συμμετοχής του κάθε πλοίου/εταιρείας.
Sf_X Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 Ιδανικά πάντα έχεις δίκιο.... Εδώ όμως έχουμε μια ευρεία κοινοπραξία που αλλάζουν οι συνθέσεις της κάθε δρομολογιακή περίοδο. Περαν αυτού τείνει να είναι πιο πολύ συνεργασία πλέον. Δεν έχω ταξιδέψει πρόσφατα μαζί τους ώστε να δω και το εισητήριο και αν εχει αλλάξει κάτι αλλά και μόνο ότι απο το Μάιο διαφημίζονται ξεχωριστά και αυτοτελώς όπως αναφέρεται και παραπάνω δίνει σημάδια ότι ο γάμος έχει σχολάσει και μιλάμε για αναγκαστική συγκατοίκηση...
MILTIADIS Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 (edited) Τα εισιτηρια στις γραμμες της κοινοπραξιας γραφουν ευκρινως πανω ANEK SUPERFAST τα εισιτηρια του Βενιζελος που εδειξαν οι εφημεριδες γραφουν εξισου ευκρινως ΑΝΕΚ Α.Ε.Συνεπως δε νομιζω οτι εμπλεκεται η μπλου σταρ με οποιοδηποτε τροπο στην εν λογω''επιχειρηση''μεταφορας των μεταναστων.Αλλωστε κοινοπραξια σε συγκεκριμενες γραμμες εκαναν οι ανθρωποι και οχι εξαγορα της Ανεκ και των πλοιων της. Edited August 25, 2015 by MILTIADIS
Petros P Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Εχουν ηδη καταχωρηθεί στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια της κοινοπραξίας για τo 2016 στις γραμμες της Ιταλίας. Η έκπληξη έρχεται με την δρομολόγηση του Κύδων στη γραμμή της Βενετίας σε αντικατάσταση του Forza. Κρήτη Ι/II στις γραμμές της Κρήτης με αλλα λόγια .. Μέσα στο κατακαλόκαιρο ... Με τις υγειες σας.. Ελπίζω να ναυλώσουν κανένα παλι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now