Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λογικη εχει. Εχει παρομοια χωρητικοτητα και ιδια ταχυτητα οποτε δε διαταρασσονται τα δρομολογια της γραμμης στη Χιο-Μυτιληνη. Αλλα αν δεν επαιξε ποτε το σεναριο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με τα γραφόμενα του Earl Granville, υπήρχε αυτό το σενάριο;)

Όπως έχουμε πει κι αλλού ο ΠΗΓΑΣΟΣ θα αντικαταστήσει το ΜΥΚΟΝΟΣ για την ετήσιά του κι αν δεν είναι έτοιμο το Μυρτιδιώτισσα θα καλύψει το κενό το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ το οποίο αναμένουμε σε λίγες ημέρες.

Όταν βγει το ΜΥΚΟΝΟΣ περίπου τέλη Νοέμβρη αρχές Δεκέμβρη θα δέσει ο ΠΗΓΑΣΟΣ για ετήσια και κάποιες αναρμονήσεις που χρειάζεται και θα ξαναβγει Φλεβάρη στην Ικαρία Σάμο και το ΜΥΚΟΝΟΣ θα πάει να σκαντζάρει το ΧΙΟΣ για την ετήσιά του.

Κάπως έτσι θα κινηθούν οι ετήσιες των πλοίων της hsw.

Link to comment
Share on other sites

Λογικη εχει. Εχει παρομοια χωρητικοτητα και ιδια ταχυτητα οποτε δε διαταρασσονται τα δρομολογια της γραμμης στη Χιο-Μυτιληνη. Αλλα αν δεν επαιξε ποτε το σεναριο.

Φυσικά και ταιριάζει στη γραμμή αλλά δεν έχει λογική να “πληρώσει” και τις δύο ακινησίες η γραμμή της Σάμου – Ικαρίας, ειδικά όταν στη Χίο-Μυτιλήνη υπάρχει και δεύτερο πλοίο της Sea Star.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί όχι? Μια χαρά θα είναι...και τα 3 πλοία της γραμμής θα μετράνε κάπου 105 χρονάκια!

Μ.Ο.=35 χρόνια...ακριβώς όσο ήταν το όριο ηλικίας πριν 2 χρόνια.;)

ΥΓ Τουλάχιστον με τον Πήγασο, θα δούμε και καμιά βαπορίσια μανούβρα στη Χίο.:)

Link to comment
Share on other sites

Η Διαμαρτυρία της Ο.Χ.Σ.Α. για το πρόβλημα που ενέκυψε στην ακτοπλοία του νησιού, με την πιθανή "σταδιακή αποχώρηση" του Νήσος Χίος, μέσα από την εφημερίδα της, "η Χίος μας":

" Η Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής, αποφάσισε να κάνει έναν αγώνα για το θέμα της ακτοπλοικής σύνδεσης της Χίου με τον Πειραιά,(...) και ως πρώτο βήμα απέστειλε σχετικά με το θέμα, την παρακάτω επιστολή προς Hellenic Seaways και την οποια κοινοποίησε στους υπουργό και υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.κ. Παπαληγούρα και Καμμένο, καθώς και στα ΜΜΕ της Χίου. Η Ομοσπονδία είναι αποφασισμένη να μετάσχει σε οποιοδήποτε αγώνα για την αποκατάσταση και αναβάθμιση της ακτοπλοικής σύνδεσης του νησιού μας, κάτι που απαιτούν οι κάτοικοι του νησιού μας αλλά και οι Χιώτες της Αττικής, οργανωμένοι ή μη σε συλλόγους-μέλη της Ομοσπονδίας.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής

Κύριοι,

Ο Χιακός λαός,στον οποίο συγκαταλέγονται και οι 5000 και πλέον χιώτικες οικογένειες της Αττικής, που ειναι οργανωμένες σε Συλλόγους-Μέλη της ΟΧΣΑ, "αγκάλιασε" με αγάπη το πλοίο σας, "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ", όχι μόνο γιατί έφερε το όνομα του νησιού μας, αλλά γιατί πίστεψε ότι θα λυθεί το πρόβλημα της ακτοπλοικής σύνδεσης με το λιμάνι του Πειραιά. Δυσυχώς μας διαψεύσατε όλους! Εμείς, ως Ομοσπονδία, αισθανόμαστε συνυπεύθυνοι των αποφάσεων που πήρατε, γιατί με μοναδικό κίνητρο την εξυπηρέτηση του χιακού λαού προβάλαμε κατά κόρον τη δρομολόγηση του πλοίου "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ" από την εφημερίδα, που εκδίδει η Ομοσπονδία και αποστέλλετε δωρεάν σε 5000 χιώτικες οικογένειες της Αττικής. Για τον ίδιο λόγο τα μέλη της χιακής παροικίας της Αττικής "γύρισαν την πλάτη" στο νεότευκτο πλοίο σας μετά την αλλαγή του δρομολογίου και της ώρας απόπλευσης και κατάπλευσής του, γεγονός που πρέπει ασφαλώς να έχετε παρατηρήσει απο την μείωση της επιβατικής κίνησης.

Κύριοι,

Στο βωμό του αλόγιστου κέρδους, δεν πρέπει να περιφρονείτε εκείνους που πίστεψαν στην εταιρίας σας και στήριξαν και το "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ".

Να είστε βέβαιοι ότι οι αντιδράσεις θα γενικευθούν, και στο μέλλον θα είναι πιο οργανωμένες, γιατί ο χιακός λαός, αισθάνεται ότι την αγάπη και στήριξή του την ανταποδώσατε με περιφρόνηση. Ειμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε δυναμικά εφόσον δεν βρεθεί άμεσα λύση. Αναμένουμε, εφόσον το κρίνετε σκόπιμο, να έχουμε το συντομότερο δυνατόν μία απάντησή σας, και την οποία θα δημοσιεύσουμε και στην εφημερίδα μας "η Χίος μας", όπως αλλώστε θα γίνει και με την παρούσα επιστολή."

Link to comment
Share on other sites

.... Ο Χιακός λαός... "αγκάλιασε" με αγάπη το πλοίο σας, "ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ"... Να είστε βέβαιοι ότι οι αντιδράσεις θα γενικευθούν, και στο μέλλον θα είναι πιο οργανωμένες, γιατί ο χιακός λαός, αισθάνεται ότι την αγάπη και στήριξή του την ανταποδώσατε με περιφρόνηση. Ειμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε δυναμικά εφόσον δεν βρεθεί άμεσα λύση..."

Εκεί στην Πλατεία Καραϊσκάκη να ανησυχούν πολύ. Οργανωμένες και δυναμικές αντιδράσεις της ΟΣΧΑ προγραμματίζονται. Και επειδή δεν μπορώ να φαντασθώ κάτι άλλο, ο νούς μου πάει στον Ψαριανό Κωνσταντή Κανάρη που εκτός από Πρωθυπουργός, ήταν ΚΑΙ μπουρλοτιέρης.

(Επί της ουσίας τώρα: Διαβάζοντας την ανακοίνωση, αντελήφθητε όλοι την πλήρη έννοια του όρου "Ξύλινος λόγος"?)

Link to comment
Share on other sites

πολύ ωραία τα έψαλαν οι χιώτες στη hsw μπράβο τους,να καταλάβουν επιτέλους ότι ο κόσμος δεν είναι βλάκας και ότι δεν μπορούν να τον κάνουν ότι θέλουν

Link to comment
Share on other sites

Η επιστολη ειναι οντως ενος μηνος πριν αλλα οπως τιτλαρω(ιταλικο),δεν πανε να λενε....Τα παιδια-φοιτητες των 5000 Χιωτων(ισως και οι ιδιοι) με το Χιος μετακινηθηκαν στις γιορτες:rolleyes: Οσες φορες παρακολουθησαα αφιξοαναχωρησεις,ναι μεν δεν ειχε πολλους επιβατες αλλα απο φορτηγα ειχε αρκετο πραγμα.Στις μερες αιχμης ομως(που φτανουν η φευγουν πολλοι)η κινηση θυμιζε τις παλιες καλες εποχες...αρα....

Το πιο σωστο θα ηταν,να μην εμπαινε κανεις ουτε απο Χιο αλλα ουτε απο Μυτιληνη;) Και οταν λεω κανεις,εννοω κανειςB) Επισης δεν επρεπε να μπαινουν ουτε στο ΛΙΣΣΟΣ αλλα ουτε και στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφου εχουμε ξαναπει αρκετες φορες για το ποιοι μαγειρεψαν την σημερινη κατασταση.

Εγω αυτο εκανα(φυσικα δεν εννοω πως πρεπει να ακολουθησουν ολοι το παραδειγμα μου)και νιωθω μια δοση ικανοποιησης απεναντι σε καποιους:D

Τελοσπαντων,ας γυρισει ξανα το ΧΙΟΣ μετα την ετησια πισω και τα ξαναλεμε...

πολύ ωραία τα έψαλαν οι χιώτες στη hsw μπράβο τους,να καταλάβουν επιτέλους ότι ο κόσμος δεν είναι βλάκας και ότι δεν μπορούν να τον κάνουν ότι θέλουν

Χμ,ξεχασες να το χρωματισεις ετσι HSW,Γιατι σε αυτον τον χρωματισμο αλλα και στο σκετο μπλεB) πρεπει να αρχισουμε τα τροπαρια....

Link to comment
Share on other sites

Η σύνδεση των δύο νησιών με τον Πειραιά γίνεται ολοένα και πιο προβληματική και πολύ περισσότερο υποβαθμίζεται. Με την πάροδο του χρόνου αυξάνεται ο χρόνος ταξιδιού και μπαίνουν "γηρασμένα" πλοία.:mad: Σε λίγο θα καταντήσουμε άγονη γραμμή.:eek::( Πρέπει να παρθούν μέτρα και σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι,όπως φαίνεται ο φίλος NHSOS XIOS μας είχε γράψει για την αναφορά της επιστολής στην Αλήθεια, κάτι το οποίο δεν είχα εγώ παρατηρήσει. Όντως είναι αυτή που εστάλει σε hsw και ΥΕΝ πρίν από ένα μήνα.

Μόλις σήμερα την διάβασα δυστυχώς, γιατί τώρα άρχισε να διανέμετε το συγκεκριμένο φύλλο της εφημερίδας "η Χίος μας" στους εν Αθήναι Χιώτες και τους συλλόγους της Ομοσπονδίας.

Το θέμα είναι αν έδωσε(θα δώσει?)κάποια απάντηση η εταιρια και τι είπε (αν είπε) το ΥΕΝ.

Δυστυχώς με το ιδιότυπο μονοπώλειο που σχηματίστηκε ότι και να κάνεις τα χρήματα στην ίδια τσέπη θα καταλήξουν..!

Τρεις εταιρίες, και από πίσω τα ίδια πρόσωπα..

Κρίμα πάντως γιατί πράγματι η κοινωνία και οι Χιώτες της Αθήνας το στήριξαν πράγματι, και για την ιστορία, πάλι η Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής και η εφημερίδα "η Χίος μας" πριν πολλααά χρόνια υποστήριξε με το ίδιο σθένος και θέρμη ένα άλλο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Και τότε, για άλλους λόγους,(ΝΕΧ προβληματική λαικής βάσης, μετέπειτα η προβληματική Ελληνική Ακτοπλοία) πάλι προδοθήκαμε.

Ελπίζω να έχει άλλη τύχη η έκβαση αυτού του θέματος και να το ξανασκεφτεί η "κοινοπραξία" Β.Αιγαίου..

Link to comment
Share on other sites

Η σύνδεση των δύο νησιών με τον Πειραιά γίνεται ολοένα και πιο προβληματική και πολύ περισσότερο υποβαθμίζεται. Με την πάροδο του χρόνου αυξάνεται ο χρόνος ταξιδιού και μπαίνουν "γηρασμένα" πλοία.:mad: Σε λίγο θα καταντήσουμε άγονη γραμμή.:eek::( Πρέπει να παρθούν μέτρα και σύντομα.

Ας κοιτάξουν τα δυο νησιά το ενδεχόμενο ίδρυσης μιας νέας πραγματικής εταιρείας λαικής βάσης,και δεν κάνω πλάκα πάρτε παράδειγμα τους ρεθυμνιώτες που δεν άντεξαν άλλο και έκαναν κίνηση,αν αυτό όμως δεν ευδοκιμήσει τη λύση θα μπορούσαν να δώσουν οι χιώτες εφοπλιστές,η οι χιώτες γενικά,απο τους μυτιληνιούς λύση δεν θα βρεθεί ποτέ οι άνθρωποι έχουν να ασχοληθούν με άλλα πιο φλέγοντα ζητήματα απο το ακτοπλοικό,εξάλου είναι γνωστή η ρήση πως ο γκασμάς κοιτάζει μόνο τη πάρτυ του και όχι το νησί του

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Ή ΠΗΓΑΣΑΡΑ...ή τίποτα στην γραμμή για την αντικατάσταση του Ν. ΧΙΟΣ.

Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ παραμένει στην Ικαροσαμία σύμφωνα με τα πλάνα που άνοιξε η εταιρεία μέχρι και τέλος Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Είναι και μια καλή ευκαιρία για να αρχίσει η απεξάρτηση από τα δελφίνια.:rolleyes:

Ελπιζω να το λες ειρωνικα ΝΗΡΕΑ,με την εννοια,πως ισως θα πρεπει σιγα σιγα να ξεχναμε την HSW απο την γραμμη αφου υπαρχει περιπτωση να εγκαταληψει και οριστικαB)

Εδω που τα λεμε ομως(και τα εχουμε ξαναπει),απο τοτε που εγινε η αλλαγη των δρομολογιων,εμαθε η ενδιαφερθηκε κανεις,ποια ειναι τα καινουργια ωραρια του ΧΙΟΣ?Εγω και τωρα να με ρωτησεις,δεν τα ξερω.Γενικα υπηρξε μια αδιαφορια προς το παπορι(οι αριθμοι το εχουν επαληθευσει αλλωστε)εστω κ αν δουλεψε σχετικα στις γιορτες.

Η απεξαρτηση λοιπον,εχει αρχισει εδω και μηνες,περισσοτερο για τους Μυτιληνιους και λιγο,λιγοτερο,για τους Χιωτες.Ας πανε το βαπορακι οπου θελουν,η ας το κρατησουν με οποια δρομολογια γουσταρουν.Οσο υπαρχει SEA STAR(με την μορφη που ξερουμε σημερα),καλο δεν θα δουμε.Το πολυ πολυ να μας φερουν τον ΠΡΕΒΕΛΗ καποια στιγμη,ετσι για να μας 'ξεγελασουν':rolleyes:

Μια ελπιδα μονο-η ΠΑΣΙΦΑΗ και ο Εμανουελε να φερουν ξανα τα πανω κατω στα σχηματα;)

Link to comment
Share on other sites

Το μελλον μπορει να ερθει απο το παρελθον. Καλο ε? Τοτε ισως τα πραγματα και τα δρομολογια του Νησος Χιος γυρισουν σε αυτα που θυμασαι και δεν υπαρχει λογος να μαθεις τα καινουρια ;)

Link to comment
Share on other sites

Και εγω την περιμενα αλλα αφου δεν ηρθε τωρα,που υπαρχουν οι συνθηκες,μαλλον πρεπει να την ξεχασουμε.Εξαλλου η ΑΤΤΙΚΑ διαλεξε να 'χτυπησει' Ηρακλειο,οποτε απο μπλε αστερακια,θα δουμε μονο του ΔΙΑΓΟΡΑ(στην αγονη).

Εγω παντως συνεχιζω να επλιζω στην κοκκινομπλε HSW:o

Link to comment
Share on other sites

Ενα σχολιακι απο την στηλη ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ της εφημεριδας ΑΛΗΘΕΙΑ.

Μιας δε και μιλάμε για το πλοίο της HSW, δηλαδή, το «Νήσος Χίος», αναρωτιόμαστε τι περιμένει η εταιρεία για να το επαναδρομολογήσει και πάλι αποκλειστικά στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης και να βγάλει έξω τα ενδιάμεσα λιμάνια. Οι πληροφορίες μας λένε ότι η κίνηση του πλοίου από και προς τα δύο νησιά μας έπεσε κατακόρυφα σε σχέση με πέρυσι καθώς ναι μεν εξακολουθεί να είναι ημιταχύπλοο όμως, η προσθήκη των δύο ενδιάμεσων λιμανιών, έχει ως αποτέλεσμα η διάρκεια του ταξιδιού να είναι όπως εκείνη των συμβατικών. Και δεν είναι τόσο εύκολο να τη «βγάζεις» σε μια καρέκλα 7. 30 και καμιά φορά και 8 ώρες...

Φυσικα περιμενουν αυτο...

Αρχική Δημοσίευση από ΘΕΤΙΣ viewpost.gif

Έντονη κινητικότητα στα γραφεία της Hellenic. Επίκεινται αλλαγές :)

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ λεω ΑΝ το Μυτιληνη την κανει τελικα για Ροδο και η ΑΝΕΚ ανεβει με 2 βαπορια στο βορειο αιγαιο...
Και ποιά περικαλώ θα είναι αυτά τα 2 πλοία της ΑΝΕΚ...το Λισσός και το Πρέβελης? Δηλαδή θα φύγει το πιό αξιόπιστο πλοίο της γραμμής (και ναυαρχίδα της ΝΕΛ) και θα μείνει το Λισσός που για να περάσει το Αιγαίο πάει γυαλό-γυαλό?
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει μην τα παραλέμε.Το ΛΙΣΣΟΣ σαν πλοίο μια χαρά είναι μεγάλο βαπόρι είναι και βαρύ.Άλλωστε αν έχει θάλασσα όλα τα πλοία κουνάνε κι αν δεν θες να ταλαιπωρήσεις τους επιβάτες ψηλώνεις.Και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ψηλώνει κι όλα.

Αλλωστε το ΛΙΣΣΟΣ 20 χρονια ανεβοκατέβαινε το Κρητικό που όπως ξέρουμε ειδικότερα με γαρμπήδες δεν αστείευεται κι αυτό.

Άλλωστε το ΛΙΣΣΟΣ ο κόσμος το έχει τιμήσει με την προτιμησή του και με το παραπάνω σε σημείο που να δεν πρέπει να το πίστευαν ούτε οι ίδιοι της ΑΝΕΚ όταν το δρομολογούσαν.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να δουμε Λισσός και Βενιζέλο για Χιο-Μυτιλήνη???

Πάντως εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργο που η ΝΕΛ ουσιαστικά παραιτείται από τη γραμμή τόσο εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σκεφτεις(οπως ακουγεται δηλαδη)οτι το ΛΙΣΣΟΣ με βυθισμα 6.5μετρα 'σερνεται' στον βυθο της Χιου,ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ με 6.7 μαλλον ειναι δυσκολο να επισκεφτει το λιμανι.Τωρα,οσο για το οτι παραιτειται τοσο ευκολα η ΝΕΛ απο την γραμμη....ποια ΝΕΛ,υπαρχει ακομα αυτη η εταιρια:rolleyes:?Η διαδικασια πλεον ειναι ''Εμεις παμε εδω και εσυ τα στελνεις αλλου''...

Τωρα αν οντως ισχυουν ολα αυτα περι της εδραιωσης της ΑΝΕΚ στην γραμμη με 2 πλοια(ε αν ισχυει κ αυτο βαλτε 3)

τι έκτακτο?

κανονικά δρομολόγήθηκε το πλοίο Χίο Μυτιλήνη κάθε Δευτέρα και τετάρτη,παράσκευή θα συνεχίσει να πηγαίνει Χανιά

τοτε ανοιγει για μενα ο δρομος να παει και το Ν.ΧΙΟΣ σε αλλες πολιτειες(νησια)η να το δρομολογησουν στα παλια του ωραρια(αυτο βεβαια εξαρταται απο τις εξελιξεις στην HSW).

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως οπως τα λεει ο Νησος Χιος. Πλεον οι αλλαγες γινονται με αμοιβαιες εξηγησεις. Κανενα δε συμφερει η συγκρουση τετοια εποχη. Παντως εγω μια προσωπικη σκεψη ειπα δε ξερω τιποτα.;)

Link to comment
Share on other sites

τι έκτακτο?

κανονικά δρομολόγήθηκε το πλοίο Χίο Μυτιλήνη κάθε Δευτέρα και τετάρτη

Αντε αποφασιζουμε να βαλουμε καραβι καπου κ το βαζουμε?
Έχει παρθεί η έγκριση από το υπουργείο, και απλώς βεβαιώνεται στο ΣΑΣ. Πόσα αλλά θέματα έχουν γίνει έτσι??

Αυτοι εκει,οι καλοι ανθρωποι του Υπουργειου,δεν ειδαν οτι τις μερες που θα το βαλουν(ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ)'πεφτει' πανω στο ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ:rolleyes:Και για να εξηγουμαι καλυτερα,τις υπολοιπες μερες δεν εχει roro απο κ προς τα 2 νησια και το ΛΙΣΣΟΣ τα μαζευει ολα...Ετσι για να μην νομιζετε(οποιοι κ αν ειναι αυτοι)οτι κοιμομαστε τον υπνο του δικαιουB) Και μην βγει κανεις παλι κ λεει οτι το ΛΙΣΣΟΣ φευγει παντα με γεματο γκαραζ,γιατι θα βαλω τα γελια:rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...