Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυριο ξεκιναει το Ν.ΧΙΟΣ τα direct δρομολογια της Παρασκευης(τα εχουμε ξαναπει παραπανω).

Ηθικο διδαγμα 1:Η Χιος και η Μυτιληνη ριχνουν στ αυτια σε Συρο Μυκονο ως προορισμος για weekend:D:rolleyes:

Ηθικο διδαγμα 2:Δεν ισχυει το 1:o και απλα επιβεβαιωνεται για ακομα μια φορα,οτι η νεα HSW δεν τα παει καθολου καλα με τον σχεδιασμο των δρομολογιων...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή είχα ταξιδέψει πρόσφατα με το Νήσος Χίος, Παρασκευή από Πειραιά

Αναχώρηση του Νήσος Χίος από το Πειραιά (29-05-09) για Σύρο Μύκονο Χίο Μυτιλήνη με 783 επιβάτες, 51ΙΧ, 33ΔΚ & 32ΦΓ.

και επέστρεψα Κυριακή από τη Σύρο με το ίδιο πλοίο

Άφιξη του Νήσος Χίος τη Κυριακή (31/05/09) με 1116 επιβάτες, 52ΙΧ, 63ΔΚ & 18ΦΓ.

Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η κίνηση από τα δυο λιμάνι του Β.Α Αιγαίου ήταν παρά πολύ μικρή ειδικά στην επιστροφή. Για παράδειγμα από τα 1116 άτομα της επιστροφής, τα 900 άτομα ήταν από τη Σύρο Μύκονο ενώ μόλις 250 από Μυτιλήνη & Χίο

Από ότι καταλαβαίνω η εταιρεία πιστεύει ότι το πλοίο θα γεμίζει τη Παρασκευή μόνο από τα δυο νησιά του Β.Α Αιγαίου και δε χρειάζεται να γεμίζει το πλοίο από τις Κυκλάδες. Για μένα είναι λάθος διότι αυτό θα συμβεί προς τα τέλη Ιουλίου και αρχές Αύγουστου.

Θα μπορούσε να είχε και τα δυο λιμάνια των Κυκλάδων μέχρι τα μέσα Ιουλίου και μετά να τα κόψει ή έστω να κρατήσει ένα λιμάνι από τα δυο (περισσότερο για τη Μύκονο). Μιας και από Πειραιά μέχρι στιγμής θα υπάρχει μόνο το Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου που ταξίδευε για Μυτιλήνη εχτές, έφτασε σήμερα στις 7 το πρωί με αναχώρηση στις 5 το απόγευμα.

Τελικά οι 14 ώρες έχουν παγιοποιηθεί..Από το αργό, στο αργότερο..

εγω θα χαρω να κανουν και 24 απο πειραια για μυτιληνη.

το απευθειας δρομολογιο της HSW με μυκονος/χιος η μυτιληνη το αγνοησε, αν οχι το πολεμησε. τα δρομολογια του ΚΤΕΛ προσαρμοσμενα στην αναχωρηση της ΝΕΛ, το καραβι να φτανει στο νησι και να μην περιμενει ουτε ταξι ουτε ψυχη ζωσα.

δεν αναφερομαι μονο στα σχολια ορισμενων φιλων shipfriends απο εκει που οσο να'ναι τα πλοια της ΝΕΛ τους φαινονται πιο οικεια, αλλα γενικα στην ολη συμπεριφορα των αρχων του νησιου, που ποτε δεν σταθηκαν διπλα σε αυτην την προσπαθεια.

δε λεω κατι καινουργιο, τα εχουμε ξαναπει πολλες φορες. δεν ηταν βολικα τα δρομολογια της ΝΕΛ, που φευγαν λογικη ωρα, που δεν φτανεις 9 το βραδυ, που δεν φευγεις στις 10, που πας απο νωρις και βολευεσαι στο βαπορι, που εχει πολλα και φτηνα κρεββατια, που εχει χωρους για υπνοσακους κλπ κλπ; ε τα ιδια ακριβως προσφερει το λισσος.

επειδη καποιοι εκει πανω εκαναν καριερες και περιουσιες μεσω της ΝΕΛ και πουλωντας "τοπικισμο" προσπαθουν να παρουσιασουν και το λισσος σα συνεχεια της ΝΕΛ. προσωπικα τους χιωτες λυπαμαι που στηριξαν με καθε τροπο τον ερχομο της hsw, αλλα και τα παλια δρομολογια που εκαναν τη χιο νησι του ΠΣΚ.

μια χαρα ειναι το λισσος. πιστευω πως αν στειλει και το λατω πανω του χρονου, θα ειναι ιδανικα και θα μπορει να αποδεσμευσει το νησος χιος για καμια αλλη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Σε παρακαλώ, μας προσβάλεις τώρα. Αν οι Μυτιληνιοί έβλεπαν μόνο ΝΕΛ τότε το ΛΙΣΣΟΣ από τον πρώτο κιόλας μήνα θα είχε αποχορήσει από τη γραμμή, ενώ δεν θα ήταν ποτέ πρώτο σε κίνηση. 1) Το Μύκονος και το Χιος πριντο νέο δρομολόγιο είχαν το 50% της κίνησης. Μετά όμως το νέο δρομολόγιο η διάρκεια ταξιδιού αυξήθηκε και οι ώρες των δρομολογίων έγινα "βάρβαρες", και έτσι η κίνηση τους έπεσε. 2) Αφού η νέα ΝΕΛ δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για το δρομολόγιο τότε γιατί να τη στήριζουν οι Μυτιληνοί.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάλι θα συμφωνήσω με τον margaritis24, proud ionian, NISOS XIOS,...

Το ΛΙΣΣΟΣ αν έπιασε έπιασε επειδή απουσιάζει η ΝΕΛ. Με ένα βαπόρι και 3-4 δρομολόγια δεν μπορει να εξυπηρετησει την γραμμή σε καμία περίπτωση πολύ περισσότερο μάλιστα όταν τον χειμωνα για καποιο μικρο διάστημα δεν είχε καθολου η ΝΕΛ βαπόρι όταν εκανε εργασίες το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Οπότε αναγκαστικά έπιασε , διότι αν ξαναέμπαινε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ την τύχη των υπολοίπων θα είχε.

Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ήταν ότι καλύτερο ήρθε στην γραμμή αλλα σνομπαριστηκε επιδεικτικά από τους Μυτιληνιούς για χάρη του socializing των πλοίων της ΝΕΛ,για χάρη των ωραρίων που είχε καλά μόνο η ΝΕΛ και κανείς άλλος, εις το όνομα της μίας αγία καθολικής κι αποστολικής τριήρης,...

Όσο για το 50% της γραμμής ας ειναι καλά η Χίος που δεν ενδιαφέρεται για socializing στα βαπόρια.

Και μόνο αυτούς λυπάμαι που προστέθηκε η Σύρος και μόνο αυτούς θα λυπηθώ αν τυχόν φύγει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και γυρίσει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ μετά βαίων και κλάδων.B)

Link to comment
Share on other sites

Ειχαμε ξαναξεκινησει μια τετοια συζητηση πριν μερικους μηνες και φτασαμε να 'ψελνουμε' οι απο δω τους απο κει κι απο κει τους απο δω:D

Ναι μεν η Μυτιληνη δεν στηριξε οσο η Χιος τα 2 ΝΗΣΟΣ αλλα το οτι φτασαμε σημερα σε ΛΙΣΣΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ και Ν.ΧΙΟΣ σε βολικα δρομολογια μονο για Συρο-Μυκονο,και πιθανο τους επομενους μηνες να μην υπαρχει ουτε αυτο,ειναι ευθυνη και των 2 νησιωνB)

Οταν αλλαξαν τα δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ ειδατε εσεις κανενα χαμο απο τους τοπικους φορεις?Ειδατε καμια διαμαρτυρια στα ηλεκτρονικα η εντυπα μεσα?Λογια ειπωθηκαν πολλα,πραξη καμια!

Εγω τα εχω και με το νησι μουB),τοσους εφοπλιστες εχει,2-3 να μαζευτουν,δεν μπορουν να αγορασουν ας πουμε το Ν.ΧΙΟΣ και να το βαλουν forever στην γραμμη!Κι αν οχι το Ν.ΧΙΟΣ,να φτιαξουν ενα αναλογο πλοιο.Μην μου πειτε οτι δεν τους περισσευουν λεφτα γιατι θα βαλω τα γελια.

Η λυση πια δεν ειναι η ΑΝΕΚ,η HSW,η ΝΕΛ,η ΑΤΤΙΚΑ...αλλα να βρεθουν ανθρωποι κι απο τα 2 νησια,που νοιαζονται για το καλο του τοπου τους και εχουν τις δυνατοτητες να φερουν ενα καλο πλοιο.

ΥΓ.Εχομενε μπαφιασει να βλεπουμε τις κοτερακλες σας τα καλοκαιρια στην Χιο-στις Οινουσσες-στα Καρδαμυλα,φερτε ενα βαπορι να σας πουμε μπραβο!

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο επισημανση πατριωτη-shipfriend ειδα και εγω οτι καθε Τριτη το Ν.ΧΙΟΣ δεν θα προσεγγιζει ΜΥΚΟΝΟ.(ΑΛΗΘΕΙΑ-τελευταια νεα)

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2009 - 07:29

Συν ένα δρομολόγιο κάθε Τρίτη από Χίο προς Πειραιά προσέθεσε η HSW αφαιρώντας προσεγγίσεις προς Μύκονο.

Χιος/Μυτιληνη vs Μυκονος = 100-0 η μαλλον θελουν να γεμιζουν τα highspeed!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τη φετινή χρονιά στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης είναι η γραμμή έχουν μειωθεί κατά 4 με 5 τα εβδομαδιαία δρομολόγια . Πέρυσι είχε 3 δρομολόγια το Λισσος (παραμένει στα ιδία), το Νήσος ΧΙος μείωσε κατά 1 δρομολόγιο (αντί για 7 κάνει 6) και επιπλέον έχουν προστεθεί η Σύρος Μύκονος σε κάποια δρομολόγια και το Μυτιλήνη έχει μειώσει κατά 1-2 δρομολόγια. Πέρυσι έκανε 4 τον Ιούλιο και 5 τον Αύγουστο ενώ φέτος κάνει μόνο 3.

Link to comment
Share on other sites

To βασικο ειναι οτι μειωθηκαν τα δρομολογια την Παρασκευη απο Πειραια και την Κυριακη απο τα νησια.

Τα τελευταια χρονια ειχαμε Παρασκευη απο Πειραια το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ,το ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΛΙΣΣΟΣ για Χιο-Μυτιληνη και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εξπρες μονο για Μυτιληνη.

Επιστροφη την Κυριακη ειχαμε πρωι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εξπρες για Πειραια,το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ για Χιο-Πειραια και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΛΙΣΣΟΣ το απογευμα.

Αντιθετα φετος εχουμε Παρακευη το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και επιστροφη τις Κυριακες το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μεσημερι και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το απογευμα.Ετσι οχι μονο εχουμε ενα βαπορι λιγοτερο τις μερες με την περισσοτερη κινηση αλλα και πολυ μικροτερη χωρητικοτητα σε γκαραζ αφου το γκαραζ του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειναι μικροτερο απο αυτο του ΛΙΣΣΟΣ.

Πρακτικο αποτελεσμα ειναι να μην μπορεις να βρεις καθολου εισητηρια αυτοκινητου μεσα στον Αυγουστο.

Τα νησια ειχαν αρκετα χρονια να εχουν μονο δυο βαπορια αυτες τις μερες

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απορώ γιατί το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν κάνει ένα εξπρές δρομολόγιο το Σάββατο το πρωί από Μυτιλήνη για Πειραιά με επιστροφή το βράδυ μέσω Χίου τουλάχιστον τον Ιούλιο και τον Αύγουστο :confused:. Ειδικά για τον Αύγουστο υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το γκαράζ αφού η κίνηση είναι αυξημένη. Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ και η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ προφανώς θα αναλάβουν τα φορτηγά και τα βυτία για να ελευθερώσουν χώρο στα επιβατικά για ΙΧ αλλά κάτι τέτοιο απλώς περιορίζει το πρόβλημα, δεν το λύνει!:(

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ ΤΕΡΜΑ ΜΑ ΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ....ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...(ΧΑΛΚΗΔΩΝ) ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ....

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λάθος, το παλιό Φίλιππος έκανε δρομολόγια στην γραμμή σαν ρο-ρο με τα σινιάλα της Χαλκηδών, οπότε θεωρητικά υπάρχει η προυπηρεσία. Τώρα το να κάνει συμφωνία με το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ για να φύγει ακούγεται έως ανέκδοτο, αλλά ποτέ δεν λέμε ποτέ.

Στην περίπτωση που θα προχωρήσει η δουλειά, θα δούμε άλλο ενα αδερφάκι του Ταξιάρχη B) στα λημέρια μας.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δε κάνω λάθος η Χαλκηδών έχει και ένα δεύτερο το Ro-Ro Ravenna, που είναι αδελφάκι του πρώην Φίλιππος (Άγιος Ευστάθιος νυν SM Spyridon). Όποτε μπορεί να μην είναι απαραίτητα κάποιο από τα αδελφα του Ταξιάρχη, αλλά το αδελφό του SM Spyridon

Link to comment
Share on other sites

αυτο το οποιο ειδα στον υπνο μου το μεσημερακι ειναι ο κεντερης να φευγει στις 13.00 για χιο μιτυληνη με Ι.Χ κ επιβατες κ το νησος χιος το απογευμα οπως τωρα για να περνει τα φορτηγα!εννοειτε πως φευγει το μυτιληνη για την αγονη για να εχουμε την γραμμη με το λισσος το χιος κ τον κεντερη!!!μια ταχυτητα των25-27 μιλιων με 7 τονους fuel την ωρα θα μπορει να σταθει...

Link to comment
Share on other sites

Ειχες φαει βαρια πριν κοιμηθεις Μαργαριτη:D?Για το Μυτιληνη συμφωνω οτι θα παει για βρουβες αλλα ο Kinder Bueno 1 να κανει δρομολογιο αλα Ν.ΧΙΟΣ μου φαινεται εξωπραγματικο.Τις μισες μερες του χειμωνα θα καθεται στον Πειραια απο τα απαγορευτικα ενω τα συμβατικα θα αλωνιζουν;)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λάθος, το παλιό Φίλιππος έκανε δρομολόγια στην γραμμή σαν ρο-ρο με τα σινιάλα της Χαλκηδών, οπότε θεωρητικά υπάρχει η προυπηρεσία.

Πολυ σωστα θυμασαι φιλε Derbyshire 7 απο την κατακοκκινη Χιο. Μαλιστα νομιζω το ειχα δει να αναχωρει ακομα και απο το κεντρικο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το πρωι με το ΝΗΣΟΣ,ειχε εισητηρια για Μυκονο-Συρο,οχι ομως για Πειραια(ουτε deck)!Τα καλα της Ικαροσαμιας...

Καμία σύγκριση! Πρώτον γιατί η γραμμή έχει 3 πλοία και όχι 1,5 όπως η Ικαροσαμία και δεύτερον γιατί αν την εβδομάδα αυτή (την εμπορικότερη του χρόνου), ήταν εύκολο να βρεις εισιτήριο last moment (σε πλοία με ή χωρίς ενδιάμεσους προορισμούς), τα πράγματα θα ήταν πολύ άσχημα και για τα νησιά και για τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνοι σε ολα;)Απλα τον παραλληλισμο με την Ικαροσαμια τον εκανα,επειδη πιο ευκολα βρισκεις εισητηριο για Συρο η Μυκονο παρα για Πειραια(χτες στο δρομολογιο της Τριτης).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα αποτελέσουν οι ακτοπλοϊκές γραμμές του βορείου Αιγαίου το νέο σκέλος όπου θα επεκταθεί η ναυμαχία μεταξύ των ακτοπλοϊκών ομίλων που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο; Κι αν ναι, πότε θα γίνει αυτό; Τα ερωτήματα αυτά απασχολούν όλους όσοι ζουν στα νησιά μας. Διότι αν μη τι άλλο ελπίζουν ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει στα νησιά μας γρηγορότερα και καλύτερα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

καλα μεχρι να σου βαλει η MIG πλοιο που να πηγαινει 32 μιλια και να κανει τις αγονες καβαλας/αλεξανδρουπολης, θα εχουν προηγηθει αλλα;)

Ειναι απιστευτο το τι ακους στα νησια πανω στο μωλο αυτες τις μερες :rolleyes:

Μεχρι οτι SeaStar-Attica θα κονταροχτυπηθουν στη Χιο-Μυτιληνη με ΑΡΙΑΔΝΗ (για λογαριασμο της ΑΝΕΚ) και BLUE HORIZON. Παντως αν εχει και μια τοσοδουλα δοση αληθειας αυτο θα εχει πολυ ενδιαφερον ο χειμωνας ;)

Link to comment
Share on other sites

...θα μπορούσε να είναι πλοίο της MIG...με την ευρεία έννοια.:rolleyes: Το SRII ας πούμε....

Αλλά χω και μια απορία: ο κ. Κουρτζής με ποιά ιδιότητα μίλησε για το θέμα...έχει σχέση με την MIG?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πλοίαρχος που θα μπορούσε να βαλει την Αριάδνη μέσα στο λιμάνι της Χίου υπάρχει. Είναι ο cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου του Λισσος...

Εκλαμβάνοντας φίλε coyote το "πάντως" με το οποίο ξεκινά το ποστ σου, ως απάντηση-συνέχεια (ευπρόσδεκτη οπωσδήποτε :)) στο δικό μου ποστ, θα ήθελα να κάνω μία - δύο παρατηρήσεις. Εγώ δεν είπα ότι δεν μπαίνει η ΑΡΙΑΔΝΗ στην Χίο. Και βέβαια μπορεί ο εξαιρετικός cpt Διαμαντής να βάλει το πλοίο στο δύσκολο λιμάνι της Χίου, αλλά και άλλοι -είμαι βέβαιος- λιγότερο ίσως "ξακουστοί" κάπτεν της ακτοπλοίας μας.

Εγώ είπα ότι,

...Άλλο να βάζεις το ΚΡΗΤΗ ΙΙ γιά λίγα μόλις δρομολόγια οριακότατα στην Χίο, και άλλο την κατά τι μεγαλύτερη ΑΡΙΑΔΝΗ σε μόνιμη βάση και σε κανονικά τακτικά δρομολόγια...

και νομίζω ότι ήμουν αρκετά σαφής. Άλλο είναι ένα πλοίο να μπαίνει οριακά σε κάποιο λιμάνι, και άλλο να μπορεί να είναι και απόλυτα "λειτουργικό". Άλλο να μπαίνει στη Χίο το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με τα 137 του μέτρα μήκος (κατ' εμέ το ιδανικό μήκος πλοίου για το συγκεκριμένο λιμάνι, άντε το πολύ 10-20 μέτρα μακρύτερο) και με τα 5.20 μέτρα του βύθισμα, άλλο το ΛΙΣΣΟΣ με τα 162 μέτρα μήκος και τα 6.5 βύθισμα που κατ' ομολογία του ίδιου του cpt Διαμαντή κάθε φορά σέρνεται στον βυθό, και άλλο (εντελώς) το ΑΡΙΑΔΝΗ με τα 196 του μέτρα μήκος.

Οχι μόνο το ΑΡΙΑΔΝΗ φίλε μου μπαίνει στην Χίο, αλλά ακόμα και το -όπως και άλλη φορά έχω πει- ...QUEEN VICTORIA. Απλά στην περίπτωση του QV, η πλώρη του θα είναι μέσα στο λιμάνι και η πρύμη του αρκετά μέτρα έξω από αυτό :D.

Και για να τελειώνω, διαφορετικό είναι να μπαίνει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (ή οποιοδήποτε άλλο πλοίο με παρόμοια μέτρα) στην Χίο, και μέσα σε ένα δεκάλεπτο να έχει νετάρει μετά από ένα γρήγορο, ασφαλές και ...χαρούμενο ρεμέτζο, και εντελώς διαφορετικό να μπαίνει ένα 200άρι (μέτρα) και να δένει μετά από ένα μισάωρο ...τρόμου και αγωνίας, πληρώματος και επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...