Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παιδια νομιζω οτι ο κοσμος των νησιων σαφως και δεν θελει ξανα το ΘΕΟΦΙΛΟ πανω και φυσικα προτιμαει κατι καιρουριο.Οι αποψεις μερικων καραβολατρων σιγουρα δεν αντικατοπριζει και την γνωμη των κατοικων

Ακομα και οι περισσοτεροι απο εμας θεωρω οτι το κοιταμε συναισθηματικα το θεμα.Βαπορι με το οποιο μεγαλωσαμε ειναι και θα θελαμε να το δουμε να ταξιδευει μια ζωη λησμονοντας την κατασταση του.Πιστευω οτι αν ειχαμε να διαλεξουμε την ιδια μερα αναχωρηση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και του ΘΕΟΦΙΛΟΥ θα προτιμουσαμε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως! Προτιμούσατε ΘΕΟΦΙΛΟ αντί ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ αγαπητέ polmyt.:(

Όσο για την ανανέωση, μην φοβόσαστε, μπορεί να δούμε με λίγο υπομονή σε 5-6 χρόνια το ΛΑΤΩ.:rolleyes:

Εκτός εάν μετά τις τελευταίες κινήσεις δούμε το Ν.Χίος υπό την σκέπη της ΑΝΕΚ.:D

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ηταν αρκετα διαφορετικα ομως.

Αφ ενος μεν υπηρχε αρκετος τοπικισμος.Στη Μυτιληνη ολοι λεγενε ΝΕΛ και εννουσαν την εταιρεια λαικης βασης που ξερανε και οχι την εταιρεια του Βεντουρη που ονομαζεται ΝΕΛ.Καλως ή κακως ηταν η δικη τους εταιρεια.

Ηταν και τα δρομολογια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τοτε αβολα.Οι Μυτιλινιοι ειχαν μαθει να φτανουν πρωι.Δεν υπηρχε και η στιριξη απο τους αλλους φορεις στο βαπορι.ΚΤΕΛ για τα χωρια δεν υπηρχε την ωρα που εφτανε το βαπορι.

Τα ειχαμε αναλυσει και τοτε εκτενεστερα.

Τελος τοτε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν ειχε ουτε στουκα,ουτε τιποτα αλλο επιβαρυντικο περα απο την ηλικια του

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα πιστευω οτι στη γραμμη (τουλαχιστον στη μυτιληνη), αξιζει να παραμεινει στη γραμμη το μυτιληνη και το θεοφιλος με τα χρωματα της ΑΝΕΚ. ετσι τα 2 ιστορικα βαπορια της γραμμης θα μεινουν να την εξυπηρετουν εις τον αιωνα των αιωνων αμην. σιγουρα θα λειψουν τα παλια δρομολογια της HSW στους χιωτες, αλλα θα βλεπουν το ονομα του νησιου τους στα πλευρα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και θα χορταινουν δοξα και καμαρι, ενω θα κανουν 11 ωρες να πανε στο νησι τους με το ΛΙΣΣΟΣ.B).

τα εχω ξαναπει παλιοτερα για τη γραμμη. οποιος δε βαριεται ας ψαξει παρα πισω. και ποστ θα βρει και λινκ σε παλιοτερα ποστ. τα δρομολογια των ΝΗΣΟΣ η μυτιληνη τα αγνοησε (για να μην πω τα πολεμησε), η χιος τα αγκαλιασε, αλλα απο μονη της δεν αρκει. βολευτειτε λοιπον με λισσος και μυτιληνη και εχει ο θεος. καποια στιγμη θα ερθει το λατω και ο πρεβελης.

θυμαστε το ανεκδοτο που ελεγε ο χοτζας. οταν ζητησε καποτε απο τον αγα μια οικογενεια ενα μεγαλυτερο σπιτι, ο αγας τους διεταξε να βαλουν στο σπιτι και τα ζωα που ειχαν στο σταυλο. μετα απο ενα μηνα τους διεταξε να τα ξαναπανε στο σταυλο. ρωτα τοτε, ειστε ακομη δυσαρεστημενοι απο το σπιτι σας; οχι αγα μου απαντουν εκεινοι.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια των ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ στην Χίο Μυτιλήνη ήταν μια χαρά. Στο κάτω κάτω τα βαπόρια δεν είναι και ράδιο-ταξί να αναχωρούν όπως βολευει τον καθένα ξεχωριστά.

Απλά το όλο θέμα ήταν για τους Μυτιληνιούς ότι δεν ήθελαν να απαρνηθούν την ΝΕΛ γι αυτό μέσα στην περιρέουσα ατμόσφαιρα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ήταν οι ναυαρχίδες της γραμμής.

Εδώ όμως έγινε κι ένα λάθος από τους τοπικούς φορείς και τους κατοίκους.Ο τοπικισμός δεν θα έπρεπε να είναι μονοπλευρος αλλά θα πρέπει να μπαίνει και το συμφέρον του νησιού μιας κι ο τόπος και η πρόοδος του είναι πάνω από όλα.

Και κακά τα ψέματα τα 2 ΝΗΣΟΣ ήταν διαφήμιση για την συγκοινωνία της Χίου-Μυτιλήνης , είναι αυτά που από μόνα τους μπορούν να προσελκύσουν κόσμο στο νησί με την διάφημιση που τους έγινε, με το ότι κατέβαζαν την διάρκεια του ταξιδιού και μκε το ότι παρέχουν service υψηλότατου επιπέδου.

Άρα για ποιόν τοπικισμό μιλάμε?

Γι αυτόν της οπισθοδρόμησης?

Ή γι αυτόν που βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος?

Δεν λέω ότι επειδή μπήκε η hsw θα έπρεπε να πάρουν δρόμο τα πλοία της ΝΕΛ αλλά εν πάση περιπτώση δεν θα έπρεπε να τους γυρίσουν και την πλάτη επιδεικτικά στο όνομα ενός αβάσιμου τοπικισμού.

Link to comment
Share on other sites

Τα βαπορια ραδιοταξι δεν ειναι αλλα οταν το βαπορι φτανει 10 το βραδυ και δεν υπαρχει τροπος να πας στο χωριο προφανως και ταξιδευεις με αλλο πλοιο.

Δεν μενουν ολοι στην πολη,ουτε εχουν ολοι αμαξι.Γιαυτο ειπα οτι δεν υπηρχε γενικη στιρξη προς το πλοιο και μιλησα για δρομολογια ΚΤΕΛ.

Στα αλλα δεν διαφωνω.Σιγουρα τα δυο ΝΗΣΟΣ ηταν αναβαθμηση.Η πιο καλη λυση ηταν συνδιασμος ωστε και μονοπωλειο να μην υπαρχει και εναλλακτικες λυσεις να υπαρχουν.

Αυτα ομως ειναι ιστορια πλεον.Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ απο τοτε και δυστυχως ουσιαστικα παλι σε ενα ειδος μονοπωλειου ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Σαν αποτελεσμα της αποκτησης της HSW απο την ΑΝΕΚ, και μετα τα πολλα ταχυπλοα που θα μπουν στη γραμμη των Χανιων, μια αλλη κερδισμενη απο τον ελευθερο ανταγωνισμο γραμμη θα ειναι η Χιος και η Μυτιληνη. Το οποιον(που λεει κι Τσιφορος), σας βλεπω με το Θεοφιλο, το Μυτιληνη και το Λισσος μεχρι να βγαλει ο ηλιος κέρατα!:P

Link to comment
Share on other sites

Σαν αποτελεσμα της αποκτησης της HSW απο την ΑΝΕΚ, και μετα τα πολλα ταχυπλοα που θα μπουν στη γραμμη των Χανιων, μια αλλη κερδισμενη απο τον ελευθερο ανταγωνισμο γραμμη θα ειναι η Χιος και η Μυτιληνη. Το οποιον(που λεει κι Τσιφορος), σας βλεπω με το Θεοφιλο, το Μυτιληνη και το Λισσος μεχρι να βγαλει ο ηλιος κέρατα!:P

...μέχρι τη μέρα που ο μεγάλος αντίπαλος (ΑΤΤΙΚΑ) θα κάνει κατά πάνω με σύγχρονο βαπόρι και το μονοπώλιο θα τρέχει και δε θα φτάνει.;)

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολα βλεπω την Blue Star να χτυπαει την γραμμη αφου δεν νομιζω να της περισσευει καποιο απο τα BLUE STAR 1/2,με τα οποια θα μπορουσε να κανει το μπαμ.Εκτος αν,ερθει καποιο κοκκινο Δωδεκανησα και απελευθερωθει ενα μπλε...

Σημερινες κινησουλες

Αναχωρηση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με 534 επιβατες,44 ΙΧ,40 φορτηγα και 21 δικυκλα

φορτηγα και 5 δικυκλα

Αναχωρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ με 455 επιβατες και 45 ΙΧ,36 φορτηγα και 14 δικυκλα

Αναχωρηση του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ με 10 επιβατες και 83 φορτηγα

Τι εγινε ρε παιδια,τι κινηση εχει αποκτησει η γραμμη:confused:Στα υποψην οτι το ΝΗΣΟΣ δουλευει ακομα καλα στην Χιο.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε πως τα αφεντικα της ΑΤΤΙΚΑ εχουν προαναγγειλει τη ναυπηγηση 2 νεων πλοιων για τα επομενα χρονια, στις διαστασεις των ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ ίσως και λίγο μεγαλύτερα. Επειδή η ΑΤΤΙΚΑ ειναι σοβαρη εταιρία κ συνήθως ό,τι λέει το κανει, αν τελικα πραγματοποιηθει αυτή η ναυπήγηση θα αλλάξουνε πολλά σε όλο το Αιγαίο και θα υπάρξουν ανακατατάξεις που θα επηρεάσουν και τη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Αλλα ακομα και σημερα ενα εκ των BLUE STAR I/II θα μπορούσε άνετα να έρθει (αν πηγαινε ενα κοκκινο στa Δωδεκανησα όπως λεει κ ο NISOS XIOS). Άπαξ και μπηκε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη Χίο πλέον το άβατο έσπασε και δεν υπαρχει θεμα ακαταλληλοτητας λιμενος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gpap "θα κανει κατα πανω", "θα τρεχει και δε θα φτανει", "εχει προαναγγειλει", "θα υπαρξουν ανακαταταξεις". Αυτες οι φρασεις που χρησιμοποιησες, ολες παραπεμπουν σε μελλοντα χρονο και σε -προς το παρον τουλαχιστον- ευσεβεις ποθους. Δεν λεω οτι ολα οσα ελπιζεις δεν μπορει να γινουν πραγματικοτητα, ομως το παρον και τα γεγονοτα ειναι δυστυχως πολυ διαφορετικα απο αυτα που οραματιζεσαι.

Και οπως εχει δειξει και η ιστορια, κατσε να δουμε αν θα ερθει αλλος στη γραμμη, πότε, με τι πλοιο, με τι ωραρια και θα κρινουμε εκ του αποτελεσματος. Προς το παρον παντως και με εξασφαλισμενη την γραμμη αυτη απο πλευρας ανταγωνισμου, το βλεπω κομματακι δυσκολο να μενει εκει το Νησος Χιος. Ο συνδυασμος Λισσος - Αρχαγγελος - Μυτιληνη και Θεοφιλάρα ατελειωτη, παιζει μπαλα μονος του..

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δικιο φιλε Nick the Greek, ομως οπως και να το κανουμε αλλο ειναι να προαναγγελει τη ναυπηγηση νεων πλοιων ο ομιλος ΑΤΤΙΚΑ κ αλλο ο καπτα-Μάκης ας πουμε. Η εταιρια εχει δειξει μια καποια συνεπεια λογων και εργων. Εφοσων η ΑΤΤΙΚΑ εγινε κυριαρχη σε Κυκλαδες, Δωδεκανησα, εβαλε πλωρη κ για Κρητη. Αργα αλλα σταθερα φαινεται να βρισκει το ρυθμο της στο Ηρακλειο με το κοκκινο. Δε μενει παρα να κανει σχεδια κ για Βορειοανατολικο Αιγαιο ωστε να εξασφαλισει παρουσια σε ολες τις βασικες γραμμες κορμους του Αιγαιου. Ισως ειναι ευσεβεις ποθοι μου και μονο, ομως ειμαι αισιοδοξος για το μελλον της γραμμης..Άλλωστε ειναι γραμμη με ψωμί όλο το χρόνο και οχι εποχιακή. Φαντάροι, στρατιωτικοι, φοιτητές και φορτηγά ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ:D κρατανε ενα καραβι απο μονοι τους.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gpap "θα κανει κατα πανω", "θα τρεχει και δε θα φτανει", "εχει προαναγγειλει", "θα υπαρξουν ανακαταταξεις". Αυτες οι φρασεις που χρησιμοποιησες, ολες παραπεμπουν σε μελλοντα χρονο και σε -προς το παρον τουλαχιστον- ευσεβεις ποθους. Δεν λεω οτι ολα οσα ελπιζεις δεν μπορει να γινουν πραγματικοτητα, ομως το παρον και τα γεγονοτα ειναι δυστυχως πολυ διαφορετικα απο αυτα που οραματιζεσαι.

Και οπως εχει δειξει και η ιστορια, κατσε να δουμε αν θα ερθει αλλος στη γραμμη, πότε, με τι πλοιο, με τι ωραρια και θα κρινουμε εκ του αποτελεσματος. Προς το παρον παντως και με εξασφαλισμενη την γραμμη αυτη απο πλευρας ανταγωνισμου, το βλεπω κομματακι δυσκολο να μενει εκει το Νησος Χιος. Ο συνδυασμος Λισσος - Αρχαγγελος - Μυτιληνη και Θεοφιλάρα ατελειωτη, παιζει μπαλα μονος του..

Δε μου αρέσει η πρόβλεψη του Nick the Greek αλλά πολύ φοβάμαι ότι δύσκολα θα δούμε κάτι καλύτερο. Από τη μια διαβάζουμε ότι η ΑΝΕΚ θα κατεβάσει την Αριάδνη στα Δωδεκάνησα και η Attica είτε θα φέρει ένα νεότευκτο είτε ένα από τα Blue Star στο Βόρειο Αιγαίο.

Πέρα από την επιθυμία ή όχι της Attica να κονταροχτυπηθεί με τον όμιλο ΑΝΕΚ σε όλες τις γραμμές πιο πολύ βλέπω να καταλήξουν σε μια "συμφωνία" όταν και εφόσον τα πράγματα φτάσουν στο αμήν.

Δυστυχώς ή έλειψη ανταγωνισμού, για την οποία η αρμόδια "ανεξάρτητη" αρχή έκανε και κάνει το παγώνι, δυσκολεύει και ακριβαίνει τις μεταφορές/μετακινήσεις από και προς τα νησιά. Αν βάλουμε δε και την όποια διαφθορά και διαπλοκή φαίνεται να υπάρχει το μίγμα είναι άκρως εκρηκτικό.

Κρίμα για τα νησιά και τους ανθρώπους τους, κατά τα άλλα Ευρωπαίους πολίτες με τάχα μου Ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μπραβο,ολοι Παρασκευη να φευγουμε κ να γυρναμε το Σαββατο...:rolleyes::DΕυχαρισουμε πολυ για το ΕΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ και την βολικη ωρα αφιξης,δεν θα παραλειψουμε να το τιμησουμε:rolleyes:

Απο 19/6 αλλαζουν τα δρομολογια,και θα κανει μονο το πηγαινε(το ενα δρομολογιακι π μας χαρισαν)απευθειας,η επιστροφη θα ειναι με Κυκλαδες...Απο Πειραια θα φευγει 20.00(για να εξυπηρετει Συρο-ΜυκονοB))και απο μας,Μυτιληνη-Χιο,8 και 10 το πρωι,αντιστοιχα.Κυριακες θα κανει απογευματινη επιστροφη απο τα νησια για να φτανει μεσανυχτα στο μεγαλο λιμανι.

ΥΓ.Και για να μην το ξεχναμε,μονο τις Παρασκευες Χιο-Μυτιληνη direct.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ή ώρα άφιξης στην Χίο παραμένει χάλια μαύρα. Που οι αρχοντιές οι περσυνές όπου φτάναμε απογευματάκι και ακόμη και μετά την διαδρομή μέχρι το χωριό (μιας και δεν είμαστε όλοι από την χώρα) πάλι καλά ήταν. Ενώ τώρα ταξίδι και οδήγηση μέσα στη μάυρη νύχτα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ωρα αφιξης στην Χιο θα συμπιπτει με εκεινη των ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΛΙΣΣΟΣ,δηλαδη 3-4 το πρωι=παλιο 'καλο' κρασι...Γενικα επειδη θα υπαρχει αυξημενη κινηση σε ολα τα προηγουμενα λιμανια,σημαινει πως οι χρονοι θα αυξηθουν αρκετα.

Αν τωρα το πλοιο φευγει συνηθως 7 αντι 6.30 το καλοκαιρι μου φαινεται οτι 9 το βραδακι θα ειναι λογικη ωρα με προγραμματισμενη 8.

Τωρα το να οδηγεις νυχτα,δεν ειναι και τοσο τραγικο(συνηθισμενοι οι Χιωτες τοσα χρονια)αλλα για τους τουριστες ειναι βαρβαρη ωρα(αναζητηση ξενοδοχειων-επιπλεον διανυκτερευση).

Οπως και να χει,το δρομολογιο,το καλοκαιρι,θα ειναι ακρως πετυχημενο,με πολυ κοσμο για ολα τα νησια και με την δυνατοτητα των ντοπιων να πανε ειτε Β.Αιγαιο(συρομυκονιατες)ειτε Κυκλαδες(εμεις οι πτωχοι της αγονης:rolleyes:).

Οι Μυτιληνιοι δε(οπως ο ΝΗΡΕΑΣ:D),θα φτανουν πουρνο πουρνο(6-7 με τις καθυστερησεις)στο νησι τους και...οι τραπεζες θα ειναι ηδη ανοιχτες:P(για την συνταξη:D)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως με τα γραφόμενα σου, αν και σε όλους τους συναφείς χώρους, η άρνηση των Χιακής καταγωγής να δεχτούν την ΑΝΕΚ ως σωτήρα δεν τυγχάνει και μεγάλης αποδοχής.

Για να είμαι ειλικρινής εδώ και ένα χρόνο, από τότε που η ανάληψη της διαχείρησης της HSW πέρασε στην ΑΝΕΚ, ακόμη να καταλάβω την επιχειρηματική ωφέλεια που είχει η κίνηση απαξίωσης της γραμμής Πειραιάς-Χίος από τον όμιλο.

Το για απόσυρση Λισσός βολεύτηκε μεν αλλά αυτό θα γινόταν όπως και να έχει μετά και την φημολογούμενη "συμφωνία" μεταξύ των μεγαλομετόχων. Υπήρχε και υπάρχει χώρος και για γρήγορο δρομολόγιο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

κι ομοίως με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ από 23/6 κάθε Τρίτη δρομολόγιο και για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ όπου κι αυτό θα έχει πλέον 6 δρομολόγια εβδομαδιαίως πλήν της Κυριακής από Πειραιά και Δευτέρας από νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι καλοκαιριατικα(εδω και καιρο συμβαινει βεβαια),Χιος και Μυτιληνη μενουν χωρις πλοιο για Πειραια τις ΠαρασκευεςB)Φερτε ενα Blue Star να τρεχουν και να μην φτανουν...B)

Link to comment
Share on other sites

Εχει οντως και το κανει κ απευθειας.Αλλα η Παρασκευη ειναι εργασιμη μερα,δεν μπορουν να φυγουν ολοι το πρωι...B)Πρεπει να περιμενουν το ΛΙΣΣΟΣ το Σαββατο...

edit Οταν εψαχνα τα δρομολογια εδω,ειχα βρει μονο το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη χωρις Κυκλαδες καθε Παρασκευη.Τωρα απ οτι ειδα εχει και το αντιστροφο(το πρωινο παντα)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...