Jump to content
Shipfriends

Captain Argy

eMembers
  • Posts

    427
  • Joined

  • Last visited

About Captain Argy

  • Birthday 05/17/1990

Uncategorized

  • Location
    Piraeus-Santorini
  • Interests
    Ship modeling,sports
  • Occupation
    Student

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εγώ αυτό που κατάλαβα απο το λινκ του Νηρέα και βλέποντας την πορεία του πλοίου, μου φάνηκε οτι πήγε να γίνει ταυτόχρονη είσοδος του Νάξος και έκανε πιο αριστερά για να αποφύγει την σύγκρουση. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο μένει να φανεί από επίσημες ανακοινώσεις.
  2. Ακριβώς όπως τα λέει ο polmyt είναι. Απλώς πρέπει να καταλάβουμε οτι οι υπερβολές και τα υπονοούμενα για κατάσταση πλοίων, δεν έχουν χώρο εδώ μέσα διότι δεν είμαστε όλοι άσχετοι.Και εννοείται οτι δεν παίρνω το μέρος της ΑΝΕΚ ή οπιασδήποτε άλλης, κάθε άλλο είμαι ο πρώτος που έχει πει οτι από τη στιγμή που μία εταιρεία δεν πληρώνει τον κόσμο της είναι οτι χειρότερο μπορεί να κάνει.Από 'κει και πέρα είναι στην κρίση καθενός να διαλέξει και να αποφασίσει με τι θα ταξιδέψει. Και επειδή λέμε την άποψη μας δεν σημαίνει οτι έχουμε γυαλια με φουγαρα και με τη σειρά μου και εγώ θα ζητήσω τον σεβασμό που μου αναλογεί διότι δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον για αυτά που γράφω.Τέλος πρέπει να καταλάβουμε όλοι οτι δυστυχώς οι χρυσές εποχές τις ναυτιλίας μας πέρασαν και είναι άγνωστο το πότε θα επιστρέψουν και το λέω εγώ που είναι η δουλειά μου και δεν βλέπω τα πράγματα αποκλειστικά σαν επιβάτης.
  3. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο ΝΟΜΙΚΟ. Το πλοίο είναι η πιο καλή επιλογή σε θέμα χρόνου ταξιδιού για Σαντορίνη αυτήν την εποχή καθώς και πιο οικονομική.Και αυτό διότι η Blue Star που έχει και μονοπώλειο το νησί έχει κάνει το χρόνο ταξιδιού μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά την τελευταία δεκαετία.Επίσης το Πρέβελης και πιο άνετο είναι για ταξίδι, με πολλούς χώρους και καλοσυντηρημένο για την ηλικία του. Αναφορικά με την κατάσταση των καταστρωμάτων κάτι το οποίο δεν αναφέρει κανείς παραπάνω είναι οτι για να γίνει η όποια συντήρηση χρειάζονται ναύτες οι οποίοι έχουν εξοντωτικά ωράρια ελέω άγονης και συνεχόμενων stand by και ελάχιστη εως καθόλου παραμονή στα λιμάνια.Και μην ξεχνάμε οτι το βαπόρι δεν έχει σταματήσει σχεδόν καθόλου πέρα από το τελευταίο συμβάν και έχει φάει ένα ολόκληρο χειμώνα στο πέρασμα του Καρπάθιου, από τα πιο δύσκολα περάσματα του Αιγαίου. Δεκτές οι παρατηρήσεις σου φίλε Lord, αλλά το θέμα με την συγκοινωνία μου φαίνεται τραβηγμένο γιατί όσες φορές έχω πάει Σαντορίνη και δεν είναι λίγες ,δεν υπήρχε ούτε μία φορά που να μην υπήρχε ΚΤΕΛ οτι ώρα και αν έφτανε καράβι.
  4. Τα 300 μέΤρα ήΤαν όΤαν ΤοποθεΤήθηκαν οι σημαδούρες Την 1η χρονιά. και εν συνεχεία είχαν μεΤαΤοπισΤεί καΤά πολύ και για Το λόγο αυΤό πλέον δεν μπορεί να μπει βαπόρι άνω Των 130 μέΤρων. και για όποιους δεν ξέρουν Την Τοποθεσία και Τις ενέργειες καΤά Την προσέγγιση σε ναύδεΤα, να πούμε οΤι Τα 200-300 μέΤρα δεν θεωρούνΤαι προσέγγιση αλλά πρόσδεση.
  5. Ποιά σχέση έχει ρε Παιδιά το Sea Diamond με το Costa Concordia και Ποιος αυτόματος Πιλότος?το Sea Diamond ήταν κατά τη διάρκεια χειρισμών Πρόσδεσης. ας μην λέμε οτι να'ναι μόνο και μόνο για να Πούμε κάτι... και ας σταματήσει εΠιτέλους το Παραμύθι των αρχαίων χρόνων το κάτσανε για να Πάρουν αΠοζημίωση. είναι Πέρα αΠό κάθε λογική τέτοιου είδους κουβέντες.και εννοείται οτι η εταιρεία μέσα αΠο δηλώσεις της να ΠροσΠαθήσει να μειώση το κόστος στον αντίκτυΠο Που θα έχει στην εικόνα της...
  6. Μάνα εξ'ουρανού το συμβάν για τη ΝΕΛ, που έτσι όπως το βλέπω θα ζητήσει για αποζημίωση ένα νεότευκτο...
  7. Υψηλές τιμές στο scrap, επίδοξος ναυλωτής-αγοραστής δεν φαίνεται στον ορίζοντα...δυστυχώς έρχεται το αναμενόμενο και για τα 2 όμορφα σκαριά.Μόνο που δεν θα ακολουθήσουν το ρεύμα των ημερών αλλά θα πάνε, όπως όλα δείχνουν, σε πιο μακρινούς τόπους....
  8. Εγώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που υπουργείο και ΣΑΣ δεν δέχονται την δρομολόγηση πλοίων σε γραμμές που δεν τίθεται καμένα θέμα επιδότησης? Και το ρωτάω αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω ποιον ωφελούν τέτοιου είδους αποφάσεις, το μονοπώλιο (με τα αποτελέσματα αυτού να είναι πολλά ενάντια στον επιβάτη, ή τις εταιρείες (προσπαθώντας να τις προφυλάξει από ζημιές?). Και όλα αυτά ασε μία εποχή που για να βρεις εισιτήριο χρειάζεσαι 20 μέρες + και όταν βρίσκεις σε αναγκάζουν να κλείσεις καμπίνα ή διακεκριμένη θέση για ταξίδι 4 ωρών?
  9. Δεν είναι και οτι καλύτερο στην οικονομία που βρίσκεται η χώρα να φέρουμε και ξένους επενδυτές στο μοναδικό που μας έχει απομείνει μόνο και μόνο για να δούμε εμείς κάποια βαπόρια παραπάνω. Δεν νομίζω το πρότυπο Grimaldi να είναι και το καλύτερο για την Ελληνική ναυτιλία και δεν νομίζω να θέλουμε μία "κλωνοποίηση" του.Το θέμα είναι οτι οποιεσδήποτε κινήσεις γίνονται να είναι για το καλύτερο του τόπου και εν μέρη των Ελλήνων ναυτικών που χρόνο με το χρόνο εξαλείφονται με γοργούς ρυθμούς από τον παγκόσμιο χάρτη της ναυτιλίας. Και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Ν.Χίος οτι πλέον περιμένει ο ένας τον άλλον και δεν θα δούμε πειράματα εντυπωσιασμού.
  10. Ούτε το Μυτιλήνη ανάμεσα στα 2 Blue Star μπορείς ούτε το Πρέβελη ανάμεσα σε Βιτσέντζο και Λατώ (αποστάσεις μηδαμινές).Ασφάλεια 0.Ας είναι καλά τα πληρώματα και ο καιρός, αλλιώς τώρα θα μιλούσαμε για συγκρουόμενα. Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα αλλά για πλοία και πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν πολλοί άλλοι παράγοντες.
  11. Το μόνο πλοίο της εταιρείας με σημαία Marshall είναι το Orient Queen.Το Majesty έχει Μάλτα,αλλά η συγκεκριμένη αίτηση γίνεται σαφέστατα για το Majesty.Τώρα αν αλλάξει εστω και τη σημαία Μαλτας θα είναι ακόμη χειρότερα για τους Ελληνες αξιωματικούς...
  12. Σήμερα πάντως στις φωτεινές πινακίδες του ΥΕΝ που αναγράφονται τα δρομολόγια το είχε και αυτό με ώρα αναχώρησης γύρω στις 6 αν δεν κάνω λάθος.Δεν ξέρω εαν ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει για σήμερα και δεν υπήρξε σχετική ενημέρωση για την καθυστέρηση, γιατί μου φαίνεται αδύνατον να ξεκινήσει σήμερα.
  13. Κανονικότατη μανούβρα και πολύ ωραια είναι.Για τη θέση στην οποία δένει δεν νομίζω να ενδείκνυται άλλος τρόπος και να μην ξεχνάμε οτι πρέπει να φουντάρει κιόλας την άγκυρα
×
×
  • Create New...