Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο το ΑΙΠΕ

Κοινή ρότα για την αντιμετώπιση της φουρτούνας που κινδυνεύει να παρασύρει στον πάτο την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιών μας, αποφασίζουν να χαράξουν οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Χίου, Λέσβου και Σάμου μετά τα γνωστά προβλήματα που δημιούργησε η ΝΕΛ και την προκλητική στάση του Δ/ντός Συμβούλου της Απ. Βεντούρη.

Χθες από τα Αλάτσατα όπου βρέθηκαν οι Νομάρχες Χίου, Π. Λαμπρινούδης και Λέσβου, Π. Βογιατζής, για την επαναπροσέγγιση στα κοινοτικά προγράμματα διασυνοριακής συνεργασίας, δήλωσαν στην «Α» ότι σκοπεύουν στις 21 Οκτωβρίου να πραγματοποιήσουν σύσκεψη στη Μυτιλήνη με τη συμμετοχή των τριών Νομαρχών, καθώς και των Προέδρων ΤΕΔΚ και Επιμελητηρίων από τους τρεις νησιωτικούς Νομούς.

«Στόχος μας είναι να εκτιμήσουμε τη σημερινή κατάσταση και να συναποφασίσουμε τις ενέργειές μας», τόνισε ο Π. Βογιατζής.

Μεχρι να συναντηθουν,να πουν τα καλωσορισματα,να πιουν ενα καφε και να 'εκτιμησουν' την κατασταση,το πουλακι θα εχει πεταξει...:rolleyes:Υποψιαζομαι πως εκεινες τις μερες της συναντησης θα υπαρξουν και οι αλλαγες στον ακτοπλοικο χαρτη οποτε θα πεσει γελιο-κλαμα:o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο τιτλος ειναι απο την εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ,οπως και το παρακατω σχολιο

Πολιτική και “θέλω” με την περιουσία και την επιχείρηση του άλλου δεν κάνει κανείς. Όμως, η διοίκηση της H.S.W. όφειλε να αναγνωρίσει ότι οι σχέσεις που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στα πλοία της και τους Χιώτες εμπεριείχαν μια διαφορετική οικειότητα. Έτσι, σαν κεραυνός επανέρχεται η αξίωσή της -που κατά πάσα πιθανότητα γίνεται δεκτή από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών- στη γραμμή Πειραιά-Χίου να προστεθούν οι ενδιάμεσοι σταθμοί Σύρου και Μυκόνου.

Κριμα και δεν το περιμεναμε...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ μιλάει μόνο για Σύρο (-Χίο-Μυτιλήνη) και αυτό δοκιμαστικά για 1 μήνα και βλέπουμε πως θα πάει η κίνηση. Πάντως, πιό λογικό είναι να έχει και Μύκονο, αφού το ΜΥΚΟΝΟΣ ετοιμάζεται για Παροναξία-Ικαροσαμία.

Link to comment
Share on other sites

Ναι άλλα με τα μέχρι τώρα δεδομένα η εταιρία φαίνεται να προτιμεί την Σύρο.Το ΜΥΚΟΝΟΣ πλήν του ΠΣΚ δεν προσεγγίζει στην Μύκονο και το καλοκαίρι δεν προσέγγιζε ούτε το Σάββατο στο έλα και στο πήγαινε.

ίσως τώρα και με το ΧΙΟΣ να θέλει να εφαρμόσει ένα παρόμοιο σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει μεγαλη σημασια ποσοι ενδιαμεσοι προορισμοι θα προστεθουν αλλα και με ποια(νεα?)ωραρια.Οπως και να εχει δυσκολα θα 'κρατηθει' ενα τετοιο δρομολογιο απο τους επιβατες.Για τους Χιωτες θα εξαρτηθει απο το τι ωρα θα φτανει στο νησι το πλοιο και ποση ωρα,θα κανει παραπανω,μεχρι αυτο.Για τους Μυτιλινιους πιστευω θα ειναι τελειως ασυμφορο,ακομα και οι λιγοστοι που επιλεγουν το Ν.ΧΙΟΣ θα το εγκαταληψουν οριστικα...

Link to comment
Share on other sites

Παμε και στο ζουμι της υποθεσης...Σημερινο αρθρο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ με τα μελλοντικα δρομολογια.B)

Και αναρωτιεμαι...''ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ..'' Μα ειναι δυνατον,ποιος θα φευγει 9 απο Χιο(7 απο Μυτιληνη?) για να ειναι ειναι Πειραια-Αθηνα 4-5 τ απογευμα...Τι θα παει να κανει,να δει τις κουμπαρες του...Ουτε τις μεταφορικες δεν βολευουν τα συγκεκριμενα ωραρια εχω την εντυπωση.

Οσο για την αναχωρηση 18.00 απο Πειραια,ναι μεν βολευει(η θα μπορει να βολευει)τους Χιωτες αλλα οι επιβατες της Μυτιληνης τι ωρα θα φτανουν,3 το ξημερωμα...Εδω τωρα τους φαινεται ασυμφορο που φτανει 9 το βραδυ...

EDIT 22.00 Απο το ΑΙΠΕ

Καμιά τύχη δεν θα έχει σύμφωνα με το βουλευτή Γ. Κοσμίδη και το Νομάρχη, στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το αίτημα της HSW

ΣΕ ΞΕΡΑ φαίνεται ότι θα πέσει σήμερα στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το αίτημα της HSW που έχει κατατεθεί από την 1η Οκτώβρη, προκειμένου μέχρι το τέλος του μήνα να τροποποιήσει το δρομολόγιό της από Πειραιά προς Χίο – Μυτιλήνη, παρεμβάλλοντας δύο ακόμη προορισμούς, τη Σύρο και τη Μύκονο.

Αυτή την πληροφόρηση –όμοια με εκείνη του Νομάρχη Λέσβου- έχει και ο Βουλευτής της Ν.Δ., Γιάννης Κοσμίδης, την οποία έκανε χθες γνωστή σε συνέντευξή του στο «Ράδιο – ΑΛΗΘΕΙΑ».

Βέβαια η προς το παρόν αναβολή των σχεδίων της εταιρείας, δε σημαίνει παρά μια προσωρινή ανάσα, αφού κανείς και τίποτα δεν την εμποδίζει να διεκδικήσει από την 1η Νοέμβρη, με την έναρξη της νέας περιόδου, δρομολόγιο που θα περιλαμβάνει τους δύο προαναφερόμενους προορισμούς.

Γι’ αυτό το λόγο ο Βουλευτής επέμεινε ότι είναι αναγκαίο οι τοπικοί φορείς Χίου και Λέσβου να συσκεφθούν και να συναποφασίσουν για τη ρότα που θα χαράξουν, διεκδικώντας από το ΥΕΝ την ικανοποίηση των αιτημάτων τους για την κάλυψη των ακτοπλοϊκών αναγκών των Νομών.

Ο ίδιος μάλιστα ήταν αρνητικός στο ενδεχόμενο αλλαγής του μέχρι σήμερα ισχύοντος δρομολογίου του «Νήσος Χίος» έχοντας γνωστοποιήσει στο υπουργείο τις θέσεις του, με επιστολή από την 1η του Οκτώβρη, οπότε η εταιρεία κατέθεσε το αίτημα τροποποίησης

Edited by NHSOS XIOS
more news
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ειναι κριμα για αυτους τους επαγγελματιες...Και ειναι περισσοτερο κριμα,που το ελληνικο κρατος(ΥΕΝ)κλεινει τα ματια στην 'βλαβη' του ΤΑΞΙΑΡΧΗ...B) Ας συνεχισει λοιπον να τα κρατα κλειστα,επιτρεποντας ομως να φορτωθουν τα φορτηγα με τα ζωα σε επιβατηγο η να κανονισει καποιο δρομολογιο με καποιο αλλο ro-ro.Την περασμενη βδομαδα,παλι χαρη στον ΤΑΞΙΑΡΧΗ ειχε μεινει χωρις καυσιμα το αεροδρομιο της Χιου...Ε που παμε πια,σε λιγο θα πεφτουν και εκβιασμοι για την μεταφορα των επιβατων!

Ενα ro-ro ρε παιδιααα....ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ-ΑΓΙΑΣΟΥ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ...Που πηγαν αυτα??? Ξερω,μαζευουν χορταρακι στα υφαλα...

Link to comment
Share on other sites

Άρα ανοίγει ο δρόμος για την είσοδο αλλού Ro-Ro στη γραμμή. Πχ για τον Αρχάγγελο ή το Aegean Star (κτυπάει το καμπανάκι), για να κάνει κάποια δρομολόγια για τα καύσιμα.
Εάν συνεχίσει αυτή τη πολιτική η ΝΕΛ, πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ σύντομα θα διπλώσει τη παρουσία της στη γραμμή με άλλο Ε/Γ-Ο/Γ ή Ro-Ro (με πιθανότερο το δεύτερο). Γιατί άραγε μεγάλες μεταφορικές της γραμμής είχαν άμεσα συζητήσεις με στελέχη της ΑΝΕΚ
Ενα ro-ro ρε παιδιααα....ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ-ΑΓΙΑΣΟΥ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ...Που πηγαν αυτα??? Ξερω,μαζευουν χορταρακι στα υφαλα...

Υπάρχει ένα Ro-Ro, που πάει παντού και συμφέρει. Ο Αρχάγγελος αναμένει την εντολή για πάνω;)B)

Link to comment
Share on other sites

"Τρίτη ξημερώματα 7/10/2008 στο λιμάνι της Χίου, ένα γλυκό φθινοπωρινό βράδυ απ' εκείνα που το αεράκι φέρνει τις μυρωδιές του Κάμπου και της Μαστίχας να ανακατεύονται με την παγωνιά του Βοριά, η προκυμαία της Χίου σχεδόν άδεια..ερημιά, λίγοι επιβάτες προσπαθούν να ξεγελάσουν την ώρα μέχρι να φανεί το πλοίο με προορισμό τον Πειραιά. Είναι ήδη 1 τα ξημερώματα και το πλοίο δεν έχει φανεί ακόμα, άλλωστε η προγραμματισμένη ώρα απόπλου είναι η 1:20 πμ άραγε σκέφτομαι, τι κατάρα πληρώνουμε να περιμένουμε μεσ' τα άγρια μεσάνυχτα για να κάνουμε ένα ταξίδι που σε οποιοδήποτε άλλο ευρωπαικό κράτος θα το θεωρούσε κανείς αδιανόητο να πρέπει να περιμένει τέτοια ώρα για να πάει στην πρωτεύουσα του κράτους του, αλλά να μου πεις εμείς εδώ στην Χίο δεν έχουμε μάθει να απαιτούμε, και καίκια να μας βάλουν ευχαριστώ θα πούμε.

Τέλος πάντων σκέφτηκα, ας πάω να βγάλω ένα εισιτήριο και δεν βαριέσαι, μπαίνω στο πρακτορείο και ζητάω ένα εισιτήριο, η υπάλληλος ευγενέστατα μου εξηγεί ότι στο πλοίο υπάρχουν μόνο θέσεις Διακεκριμένης και Καταστρώματος...δεν ξέρω αλλά μου ήρθε να γελάσω, κάτι δεν πάει καλά σκέφτηκα, από την άλλη μπορεί κάτι να άλλαξε και η Χίος να έχει γίνει χειμερινός προορισμός...με αυτές τις σκέψεις πλήρωσα και κατευθύνθηκα προς την αποβάθρα για να περιμένω το πλοίο να επιβιβασθώ.

Γύρω στις 1:30 πμ πράγματι, μπήκα στο πλοίο και ω του θαύματος κατάλαβα με ποιό τρόπο το πλοίο ήταν πλήρες......το πίσω μέρος του πλοίου ήταν άδειο και το πλήρωμα δεν επέτρεπε την προσέγγιση στις αεροπορικές θέσεις, με αποτέλεσμα 400 θέσεις να παραμένουν κενές και οι επιβάτες με θέσεις καταστρώματος να ξεροσταλιάζουν έξω.

Βάζω τις φωτογραφίες και σταματάω να γράφω.....όσο μένουμε απαθείς, και όσο δεν υπάρχει συγκροτημένη πολιτεία τόσο εμείς οι κάτοικοι της Χίου θα γινόμαστε αντικείμενα εκμετάλευσης εφ' όσον στην γραμμή Χίου Πειραιά παρατηρούνται συνθήκες μονοπωλιακού χαρακτήρα!!!

Επιτέλους τώρα που τελειώνει το λιμάνι των Μεστών είναι ανάγκη να προωθήσουμε την δημιουργία γραμμής Μεστών - Λαυρίου ή Μεστών - Ραφήνας."

πηγή pyrgi

Link to comment
Share on other sites

"άραγε σκέφτομαι, τι κατάρα πληρώνουμε να περιμένουμε μεσ' τα άγρια μεσάνυχτα για να κάνουμε ένα ταξίδι που σε οποιοδήποτε άλλο ευρωπαικό κράτος θα το θεωρούσε κανείς αδιανόητο να πρέπει να περιμένει τέτοια ώρα για να πάει στην πρωτεύουσα του κράτους του

Ε, μην τρελαθουμε κιολας. Ας κανει η εφημεριδα τα ναυλα στο συντακτη της να επισκεφθει κι αλλες ευρωπαικες πρωτευουσες κι ας κανει μετα συγκρισεις. Μηπως να εχει πλοιο πρωι-μεσημερι-βραδυ για να ικανοποιουνται ολα τα γουστα?

Επιτέλους τώρα που τελειώνει το λιμάνι των Μεστών είναι ανάγκη να προωθήσουμε την δημιουργία γραμμής Μεστών - Λαυρίου ή Μεστών - Ραφήνας."

..κι οταν θα φθανετε στο Λαυριο ή στη Ραφήνα παλι θα φωναζετε για το κρατος που δεν εχει φροντισει να φτασει το μετρο και τα ταξι εκει, και θα χρειαζεται να παρετε ΚΤΕΛ, Προαστειακο ΚΑΙ αστικο λεωφορειο για τον προορισμο σας. Οχι πως δεν εχετε δικιο σε αυτο εδω που τα λεμε, αλλα ο Πειραιας ειναι πιο safe προορισμος.

Link to comment
Share on other sites

Ο τιτλος ειναι απο την εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ,οπως και το παρακατω σχολιο

Κριμα και δεν το περιμεναμε...:rolleyes:

Η εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ καλώς κάνει και αναδεικνύει το θέμα ότι πλέον η Χίος χάνει το 6ωρο της απευθείας σύνδεσης της Χίου με τον Πειραιά.

Όμως μιας και τιτλοφορείται με τίτλο ΠΟΛΙΤΗΣ κι ενδιαφέρεται γι αυτόν θα έπρεπε να αναδείξει και την άλλη πλευρά του θέματος.

Η σύνδεση Χίου και Μυτιλήνης με την Σύρο μπορεί για το πλήθος των κατοίκων της Χίου και της Λέσβου να αποτελεί ένα ενδοιάμεσο βαρίδι εν τούτοις και χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την κίνηση της HSW άλλα βλέποντας τα πράγματα ψύχραιμα κι από μια άλλη σκοπιά,για μια άλλη μικρότερη αλλά σημαντική μερίδα πολιτών αποτελεί ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος χρόνων.

Ως γνωστών η Χίος και η Μυτιλήνη ανήκουν στο Εφετείο Αιγαίου που εδρεύει στην Σύρο. Οπότε δικηγόροι , αστυνομικοί που κάνουν μεταγωγές κρατούμενων απο τις φυλακές Χίου στα δικαστήρια της Σύρου και πολλοί πολίτες με δικαστικές διαφορές (οι οποίοι δεν είναι και λίγοι) από τα δύο μεγάλα νησιά δεν θα χρειάζεται να ταξιδεύουν πρώτα μέχρι τον Πειραιά κι έπειτα μέχρι την Σύρο αλλά πλέον θα μπορούν να πηγαίνουν απευθείας στην Σύρο.

Εξαιτίας αυτού του προβλήματος υπήρχε πάγιο αίτημα ή να δημιουργηθεί μια σύνδεση των δύο νησιών με την Σύρο κάποιες φορές την εβδομάδα ή να δημιουργηθεί εφετείο στην Μυτιλήνη.

Μέχρι ως ότου φτιαχτεί εφετείο στην Μυτιλήνη αυτή η μικρή μερίδα πολιτών θα έχουν την ευκολία της απευθείας σύνδεσης.

Ευκολία την οποία χάνει η Σάμος και η Ικαρία με το αίτημα για δρομολόγηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαρία και την Σάμο μέσω Παροναξίας.:(

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

εγώ παιδιά έμαθα ότι προς το τέλος του μήνα το βαπόρι θα δέσει για ποιον λόγο δεν ξέρω ακόμα
Εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, λογικά θα κάνει την ετήσια ακινησία του. Το Μυτιλήνη συνηθίζει να δένει προς το τέλος Οκτωβρίου.

Εάν υποθέσουμε ότι θα δέσει στο τέλος Οκτώβριου το Μυτιλήνη για επισκευή, θα υπάρξει ένα κενό για ένα Ε/Γ-Ο/Γ στη γραμμή. Από τη στιγμή που δε φαίνεται να είναι ο Ταξιάρχης, για ποιον κτυπάει το καμπανάκι?? Μάλλον για το Πρέβελης. :)

Εάν συνεχίσει αυτή τη πολιτική η ΝΕΛ, πιστεύω ότι η ΑΝΕΚ σύντομα θα διπλώσει τη παρουσία της στη γραμμή με άλλο Ε/Γ-Ο/Γ ή Ro-Ro (με πιθανότερο το δεύτερο). Γιατί άραγε μεγάλες μεταφορικές της γραμμής είχαν άμεσα συζητήσεις με στελέχη της ΑΝΕΚ

Γιατί συμφώνα με τους γλάρους του λιμανιού, η εταιρεία θα διπλώσει την παρουσία της στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης από 01 Νοεμβρίου. ;)

Θα μου πείτε ότι το Πρέβελης μάλλον δε θα είναι έτοιμο τη 1 Νοέμβριου, από την αλλαγή του στροφάλου. Όντως είναι λιγάκι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο!!

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω, πως μετά την κίνηση της HSW, καθίσταται πια ως πλέον αναγκαία, η συνέχιση

-και η ενδυνάμωση ει δυνατόν- της παρουσίας στη γραμμή Χίος - Μυτιλήνη, της ΑΝΕΚ. B):rolleyes:

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ιδιαίτερα κατά τις εποχές αιχμής όπου τα εισιτήρια θα γίνονται μαγικά χαρτάκια κι από τις κυκλάδες και προπάντων αν αποχωρήσει και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ όντως η γραμμή θα χρειαστεί ενίσχυση από κάποιο άλλο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι Πειραιάς- Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη όπως γράφει παραπάνω το marinews ή Πειραιάς- Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη όπως γράφει η Ναυτεμπορική και το οποίο αν θυμάμαι καλά ήταν και το αρχικό σενάριο που είχε ακουστεί;

Εγώ ψηφίζω το δεύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως η Τηνος ειναι εξω απο το δρομολογιο. και παλι ομως αυξανεται ο χρονος ταξιδιου κατα 2 ωρες περιπου. Δηλαδη θα κανει Χιο σε 7.50' και μυτιληνη σε 10.30' :(.Δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη δε χωρανε κυριοι της HSW.

Aν τελικα προστεθει κ η Τηνος βαλτε αλλο ενα μισαωρο. Λογικα θα αλλαξουν τελειως τα ωραρια κ θα μειωθουν κατα ενα τα δρομολογια. Αναστατωση μονο κ μονο για να χτυπησουν την κυριαρχια των BLUE STΑR στις Κυκλαδες. Τους χρειαζεται να μπει ενα μεγαλο ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ απευθειας Χιο-Μυτιληνη για να δουν τί εστί βερύκοκο.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Η Τήνος δεν υπάρχει στο δρομολόγιο. Για μένα υπάρχουν δύο σημαντικές αλλαγές, η μία είναι η διάρκεια του ταξιδιού και η άλλη τα ωράρια. Στα βραδινά δρομολόγια από Πειραιά η αύξηση της διάρκειας δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία (όχι πως είναι αδιάφορη), αλλά το πλοίο θα φτάνει άγριες ώρες σε Χίο και Μυτιλήνη.

Η πρωινή αναχώρηση από Χίο-Μυτιλήνη είναι κάτι που δεν έχει δοκιμασθεί στο παρελθόν, αλλά η διάρκεια ταξιδιού (που στα πρωινά δρομολόγια έχει μεγαλύτερη βαρύτητα) μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά για τους επιβάτες.

Από την άλλη υπάρχουν και δύο θετικά στοιχεία: Η σύνδεση των δύο νησιών με τις Κυκλάδες και η αύξηση των επιλογών για Παροναξία (κάτι που δεν αφορά βέβαια τους επιβάτες της Χίου & Μυτιλήνης).

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο θα φτάνει άγριες ώρες σε Χίο και Μυτιλήνη.

Από την άλλη υπάρχουν και δύο θετικά στοιχεία: Η σύνδεση των δύο νησιών με τις Κυκλάδες

Απ' ότι είδα στο ΣΑΣ ζητήθηκε η αλλαγή της αναχώρησης από τον Πειραιά από 12.30 σε 18.30, αλλά δεν πάρθηκε απόφαση και το αίτημα παραπέμφηκε στον υπουργό. Συνεπώς, εάν φεύγει 18.30, θα είναι στη Σύρο κατά τις 22.00, στη Μύκονο κατά τις 23.00, στη Χίο κατά τις 2-3.00 και στη Μυτιλήνη κατά τις 5.00...κν φασκελοκουκούλωστα...:mad:

Η σύνδεση των 3 νομών είναι αναμφίβολα πολύ θετική και είναι εξωφρενικό ότι δεν υπήρχε τόσα χρόνια...αλλά δεν είναι και τόσο απαραίτητη η καθημερινή σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω πως το καινουργιο δρομολογιο-σιδηροδρομος δεν θα εχει επιβατη ουτε εναν Μυτιληνιο(απολυτως λογικο)οπως επισης και ελαχιστα εως κανενα,φορτηγα απο Χιο-Μυτιληνη(κοστος και ωραριο αφιξης στον Πειραια).

Τωρα για τους Χιωτες που θελουν να πανε στο νησι τους απο Πειραια,σαφως και συμφερει το Ν.ΧΙΟΣ(18.30) εστω κ αν κανει 8 ωρες(βεβαια απο πλευρας τιμης εισητηριου κατι τετοιο δεν ισχυει..).Για τους Μυτιληνιους τα ιδια...δεν συμφερει απ ολες τις αποψεις.

Γενικα,ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ειναι ενα δρομολογιο TOTAL FAILURE και εχω την εντυπωση πως συντομα θα αποδειχθει και στην πραξη.Αγαπητοι Κυκλαδονησιωτες,παπορια θα εχετε παντα(και καλα),οποτε αφηστε τα 2 ΝΗΣΟΣ για εμας τους πτωχους του Βορειοανατολικου Αιγαιου...:P

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω πως το καινουργιο δρομολογιο-σιδηροδρομος δεν θα εχει επιβατη ουτε εναν Μυτιληνιο

Γενικα,ΓΙΑ ΜΕΝΑ,ειναι ενα δρομολογιο TOTAL FAILURE

Πολύ απλά...τότε θα σας κόψουμε την Μυτιλήνη και θα βάλουμε την Τήνο.;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...