Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διαβαζουμε στο ΑΙΠΕ

Αναβαθμίζεται έστω και για 15-20 μέρες η ακτοπλοϊκή μας συγκοινωνία αφού το «ΛΙΣΣΟΣ» από σήμερα οδηγείται σε δεξαμενισμό και στη θέση του θα πραγματοποιεί δρομολόγια το «Κρήττη ΙΙ» πλοίο μήκους 191 μέτρων, που διανύει την απόσταση Χίου – Πειραιά με ταχύτητα 23 ν.μ. σε 6,5 ώρες.

Στο διάστημα αυτό θα αξιολογηθεί η ελκτική ικανότητα του «Κρήτη ΙΙ» στο λιμάνι μας με πιθανότητα το «Κρήτη ΙΙ» να αντικαταστήσει στο μέλλον το «ΛΙΣΣΟΣ» μόνιμα.

Το να κανει το Πειραιας-Χιος σε 6,5 ωρες δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση ενω το ιδιο πιστευω και για να μεινει μονιμα στην γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ουτε εγω πιστευω οτι θα το ανοιξουν ιδιαιτερα το βαπορι.

Το πολυ πολυ να το πηγαινουν με 19-20 μιλια ωστε να κερδιζουν τον χρονο που θα χανει απο τη μανουβρα

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα πρέπει να βρούμε εμείς που θα κατέβουμε στο λιμάνι του Πειραιά σήμερα από ποιο σημείο θα αναχωρήσει, γιατί στου Ηετίωνα λίγο δύσκολο να χωρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Το να κανει το Πειραιας-Χιος σε 6,5 ωρες δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση ενω το ιδιο πιστευω και για να μεινει μονιμα στην γραμμη.

Για 6,5 ώρες ούτε λόγος....:D Πάντως αν το πλοίο δουλέψει (ιδιέτερα στα φορτηγά) και αν τελικα μπει στη Χίο χωρίς ιδιέτερα προβλήματα,τότε γιατί να μη το αφήσουν...;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

τότε γιατί να μη το αφήσουν...

Γιατι σιγουρα θα υπαρχει γραμμη που θα μπορει να γεμιζει απο φορτηγα.Οταν το πλοιο δουλευε Κρητη,ο μεσος ορος ηταν 90-100 φορτηγα(δειτε το δελτιο επιβατικης).Αυτος ο αριθμος,δεν νομιζω να ισχυει για την Χιο και την Μυτιληνη,επομενως το ΛΙΣΣΟΣ θα ξαναπαρει το ποστο του.Το καλοκαιρι βεβαια η κινηση αυξανεται κατακορυφα,οποτε πλοια τετοιου μεγεθους(γκαραζ-επιβατων-οπως και η ΑΡΙΑΔΝΗ)θα μπορουσαν να δουλεψουν κερδοφορα,αρκει πιστευω,να ηταν τα μονα πλοια στην γραμμη,δηλ να παιρνουν ολους τους επιβατες και ολα τα οχηματα.

Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέματα το Λισσος είναι το πιο κατάλληλο για τη γραμμή, από την άποψη για τον επιβάτη. Τι εννοώ. Έχει περισσότερα κρεβάτια, το μέγεθος στο γκαράζ του είναι αυτό που θέλει η γραμμή. Ενώ το Κρήτη ΙΙ έχει σχεδόν τα μισά κρεβάτια και το γκαράζ του είναι υπερβολή!! Χθες για παράδειγμα στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ έπαιζες άνετα μπάλα. Από τα υπόλοιπα πλοία της ΑΝΕΚ αυτό που θα ταίριαζε γάντι είναι το Λατώ, αλλά δυστυχώς το βύθισμα του, μάλλον αποτρέπει κάποια σκέψη για το Β. Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Από τα υπόλοιπα πλοία της ΑΝΕΚ αυτό που θα ταίριαζε γάντι είναι το Λατώ.

Παναγια μου(εκατ/νη),μην τους βαζεις ιδεεςB)Ας μην ξεχναμε οτι μια χαρα ημασταν με το Ν.ΧΙΟΣ και γρηγορα και χλιδατα=πλοιο του 2007.Αμα ηθελε η εταιρια του μπορουσε να το αφησει με τα παλια δρομολογια του και μαλιστα θα πηγαινοερχονταν γεματο ολο το χρονο(πως ρυθμισε το ΛΙΣΣΟΣ και παιρνει μονο του ολη την κινηση:rolleyes:,ε ετσι;)).Αλλα τι να κανουμε,τα εχουμε ξαναπει...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι σιγουρα θα υπαρχει γραμμη που θα μπορει να γεμιζει απο φορτηγα

Τότε γιατί μπήκε στη γραμμή και το Αρχάγκελος, αφού υπήρχε ήδη ένα ρο-ρο, το Αλεξάνδρα?

Link to comment
Share on other sites

Τότε γιατί μπήκε στη γραμμή και το Αρχάγκελος, αφού υπήρχε ήδη ένα ρο-ρο, το Αλεξάνδρα?

Μα για να διωξει την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ και να μεινει μονο η ΑΝΕΚ στα roro(ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ 'πεφτει' πανω στην ΕΞΑΝΔΡΑ και σε ολα τα λοιπα ΕΓ/ΟΓ)

Ειλικρινα δεν ξερω την κινηση των 2 roro αλλα αμφιβαλω αν πηγαινοερχονται γεματα.(μονο το ΛΙΣΣΟΣ το πετυχαινει αυτο...)

Αν θυμαμαι καλα η κινηση των 2 νησιων απο Οκτωβρη μεχρι Μαη ειναι 80 φορτηγα-350 επιβατες/μερα συνολικα ομως,και απο Πειραια κ απο Μυτιληνη.Αρα σιγουρα υπαρχουν γραμμες που θα δουλευε καλυτερα το ΚΡΗΤΗ.Για το καλοκαιρι βεβαια,ειναι αλλη συζητηση.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ετερόκλητα βαπόρια έχουν στριμωχθεί στο Β.Αιγαίο και έχουν καταντήσει τα λιμάνια μας "κέντρο διερχομένων".

Εμείς οι καημένοι τί θέλαμε?

Με ένα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απευθείας, και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ επίσης, και μια χαρά θα την βγάζαμε..

Ατιμη sea star, που άλλους τους ανεβάζεις(Λισσός), και άλλους του ρίχνεις στα τάρταρα..(Ν.Χίος-Θεόφιλος).;)

Υ.Γ.

Τωρα με όλες τις ιαπωνέζικες μαούνες που πηγαινοέρχονται, δεν θα ξαναμιλησεί κανείς για νέο λιμάνι στην Χίο..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ ειχε περιπου 30-40 φορτηγα απο Πειραια και 1-2 ΙΧ.Φανταζομαι οτι αναλογη ειναι η κινηση και απο τα νησια.

Σιγουρα δεν γεμισε ποτε αλλα εχω την εντυπωση οτι τα εξοδα του τα βγαζει αν αναλογιστουμε και το ποσο λιγο πετρελαιο καιει

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα μου φαινονται 30-40 φορτηγα πολλα,και το λεω με την εννοια οτι παντα(ειτε προς ειτε απο τα νησια)εχει να ανταγωνιστει ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-Ν.ΧΙΟΣ...Αν παιρνει η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ τοσα,τοτε τι περισσευει για τα αλλα πλοια:confused:Εκτος αν το οχηματα εχουν αυξηθει κατακορυφα...

Link to comment
Share on other sites

Ας "μετατοπίσουν" τον Θεόφιλο στην ΑΝΕΚ (αφού ήρθε η μάμα εταιρία για να μείνει;)), πιο ασφαλής είναι από τα κρητικά και το ξέρουμε όλοι.

Ενα εσωτερικό λίφτινγκ μόνο θέλει.

Και στην τελικη, να γυρίσει στην φυσική του θέση, και όχι να χτυπάει τις αγόνες ..

Η ΨΥΧΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ..............

Όσον αφορά την ψυχή αυτών που το απόφασισαν, δεν την συμμερίζομαι γιατί αν δεν ήθελαν να βγάζουν την ψυχή τους (και την δική μας) θα άφηναν το Ν.Χίος να πηγαινοερχόταν με 26 μίλια γεμάτο..

Για την ψυχή εκείνου που το πραγματοποίησε,σίγουρα είναι αξιοθαύμαστη η προσπάθεια, η εμπειρία και η επιτυχία του όλου εγχειρήματος της ΑΝΕΚ.

Ομως θα προτιμούσα το Χίος να κάνει πιρουέτες στο λιμάνι ΑΣΦΑΛΩΣ, παρά τα κρητικά να μπαινοβγαίνουν οριακά.

Καλό το Κρήτη ΙΙ, πάρα πολύ καλό, και αξιόλογο εσωτερικά, και θα ήθελα να ταξιδέψω οπωσδήποτε μαζί του, αλλά στην φυσική του γραμμή, Κρήτη ή Αδριατική.

Σε αυτό το λιμάνι (ως έχει, χωρίς εκβάθυνση) είναι δύσκολο έως ακάταλληλο.

Ούτως η άλλως η δρομολόγηση του θα είναι προσωρίνη.

Για τους ίδιους λόγους ακαταλληλη θα ήταν και η Αριάδνη φίλε Νήσος Χίος.:)

Δεν θα ήθελα καμια μέρα να πάω μαζί με την πλώρη τους κατευθείαν στο μαγαζί με τους λουκουμάδες που προτείνει ο Μαμαλάκης..:P

Όσο για το Λισσός, αποτελούσε αναχρονισμό για την Κρήτη και λόγος για πολυετή παράπονα από τους Χανιώτες, γιατί να είναι αναβάθμισή για την Χίο-Λέσβο?

Link to comment
Share on other sites

κάποτε ήρθε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κι έλεγαν ότι δεν χωρούσε στην Χίο.Τελικά μετά από ένα ατυχές συμβάν αποδείχτηκε ότι χωράει και μάλιστα πρ΄'οπερσι έκανε και δεξια με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μέσα

Κάποτε ήρθε το μπλου σταρ και απεφανθει ότι δεν χωράει.Τελικά ήρθε το ΛΙΣΣΟΣ με παρόμοιο μηκος, με μεγαλύτερο βύθισμα και απείρως χειρότερες κινήσεις.Τελικά χώρεσε κι αυτό.Τώρα ήρθε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ για να ανεβάσει τον πήχη και να γινει το μεγαλύτερο πλοίο που προσέγγισε την Χίο και με επίσης δύσκολες κινήσεις.

Κοινός παρανομαστής στην δεξιά του ΘΕΟΦΙΛΟΣ, στο ΛΙΣΣΟΣ και το ΚΡΗΤΗ ΙΙ είναι ο καπτα Διαμαντής.Εγώ δεν μπορώ παρά να του βγάλω το καπέλο γιατί για να κάνεις όλα αυτά πάει να πει ότι έχεις ψυχή και κότσια πάνω από όλα.

Το αν είναι τραβηγμένο ή όχι τετοια βαπόρια να πιάνουν στην Χίο εγώ θα πω ναι είναι αλλά από την στιγμή που ο πλοίαρχος λέει ναι στην εταιρεία το πάω κι αναλαμβάνει την ευθύνη είναι μαγκιά του.

Και με το ΛΙΣΣΟΣ αφού εβγαλε το καλοκαίρι έλεγαν το χειμώνα με τους καιρούς θα τα βρει μπαστούνια.Τελικά όμως δεν έχασε καμία προσέγγιση.

Όσο για το πλοίο είναι ένα εξαιρετικό πλοίο άνετο και σε όλους τους τομείς υπερκαλυπτει τις αναγκες της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το πλοίο είναι ένα εξαιρετικό πλοίο άνετο και σε όλους τους τομείς υπερκαλυπτει τις αναγκες της γραμμής.

Και μαλλον η γραμμη,την δεδομενη χρονικη στιγμη και με τα αλλα πλοια που την εξυπηρετουν,δεν μπορει να 'καλυψει' το βαπορι.

Ακομα κ προχτες το βραδυ(βλεπε δελτιο Χιου)που κατεβασε αρκετο κοσμο και οχηματα,το γκαραζ ηταν σχετικα αδειο.Οπως εχω ξαναπει το πλοιο μπορει σιγουρα να δουλεψει αλλου καλυτερα...αρα,ειναι μια προσωρινη λυση θεωρω και το ΛΙΣΣΟΣ θα ξαναπαρει την θεση του.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζουμε στην εφημεριδα Πολιτης

Βρήκε τον τρόπο η H.S.W. να χρυσώσει το χάπι των χιώτικων διεκδικήσεων, τροποποιώντας τους καλοκαιρινούς μήνες το δρομολόγιο του την Παρασκευή, ημέρα με την υψηλότερη ακτοπλοϊκή ζήτηση. Από τις 16 Ιουνίου το «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» θα εκτελεί κάθε Παρασκευή ένα απευθείας δρομολόγιο Πειραιά – Χίο με αναχώρηση στις 20.00 από Πειραιά και άφιξη στις 02.00 τα ξημερώματα του Σαββάτου στο λιμάνι της Χίου, ενώ χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς Σύρου και Μυκόνου και είναι και η αναχώρηση του πρωινού δρομολογίου του από Χίο για Πειραιά.

Μπραβο,ολοι Παρασκευη να φευγουμε κ να γυρναμε το Σαββατο...:rolleyes::DΕυχαρισουμε πολυ για το ΕΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ και την βολικη ωρα αφιξης,δεν θα παραλειψουμε να το τιμησουμε:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια της ΑΝΕΚ, προς τη Χίο Μυτιλήνη που κάνει τώρα το Κρήτη ΙΙ είναι υπολογισμένα με το δρόμο που έχει το Λισσος με αποτέλεσμα το πλοίο να κάθεται αρκετή ώρα στα λιμάνια που πιάνει, ειδικά στο δρομολόγιο που πάει μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Για παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη υποτίθεται ότι φτάνει στις 22:30 αλλά τη προηγούμενη εβδομάδα ήταν δεμένο από τις 21:00 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Στη Λήμνο στο κατέβασμα το έχει ότι φτάνει στις 09:30 και έφτασε στις 08:00. Στη Μυτιλήνη έφτασε στις 14:30 αντί για τις 15:30

Link to comment
Share on other sites

Οπως ακουσα απο κατι μαστιχοδεντρα στην Χιο, στοχος της ΑΝΕΚ,ειναι να διπλωσει την γραμμη με 2 πλοια.Ποια θα ειναι αυτα(μαλλον το ενα θα ειναι σιγουρα το ΛΙΣΣΟΣ πιστευω)δεν μπορουμε να ξερουμε,το σιγουρο ειναι ομως,πως οταν γινει αυτο,ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ν.ΧΙΟΣ θα εξαφανιστουν δια μαγειας...

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που συζητάμε (αλλού) για την προοπτική επανόδου του Θεόφιλου...και ότι είναι καλύτερος από το Λισσός...ότι έχει πολλά να προσφέρει ακόμα κλπ κλπ κλπ. Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Εμένα η κατάσταση μου θυμίζει την ιστορία του Χότζα που έβαλε τα ζώα στο μικρό σπιτάκι...για να φανεί αυτό μεγαλύτερο όταν τα έβγαλε. Αλήθεια έχετε σκεφθεί λιγάκι που θα ήταν το Λισσός, το Μυτιλήνη και ο Θεόφιλος εάν δεν είχε καταργήσει (ανάθεμα την ώρα) την 35ετία ο Κεφαλογιάννης? Και μην ακούσω τι θα γινόταν η γραμμή κλπ...και λοιπές αηδίες! Η γραμμή σήμερα θα είχε σίγουρα δύο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ...ή εφάμιλλα αυτού. Είτε η ΝΕΛ θα είχε βγάλει νέο πλοίο εάν μπορούσε...είτε θα είχε μπει άλλη μεγάλη εταιρεία στη γραμμή με σύγχρονο πλοίο. Η αιτιολογία του Κεφαλογιάννη ότι η κατάργηση του ορίου ηλικίας θα δώσει περιθώριο στις εταιρείες να προβούν σε ανανέωση του στόλου...βρίσκει την πιό ηχηρή της διάψευση στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Και γι' αυτό πιστεύω ότι η κατάργηση της 35ετίας ήταν καταστροφική για την ακτοπλοϊα και μόλις τώρα αρχίζουμε και βλέπουμε τα αποτελέσματά της.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Νηρεα, μετονομασου σε Χρυσοστομος σε παρακαλω.. Αυτο το πλοιο ετσι οπως το εχουν μεταχειριστει τα τελευταια χρονια, εχει καταντησει σηψη και παρακμη και ειναι κατω του μετριου σε παραπανω απο εναν τομεις. Απο την αλλη αν το θελει στη γραμμη η τοπικη κοινωνια.. τι να πω.. Ευχομαι να τους μεινει μεχρι τα 50 να γουσταρουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...