polmyt Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 Χτες παντως στο απευθειας πρωινο απο Μυτιληνη για Πειραια με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ περασαμε κανονικα απο Καβο Ντορο.Με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μια φορα που ταξιδεψα περασαμε απο Δυσβατο
Stratos Posted August 28, 2006 Posted August 28, 2006 NAYTONAS Πανδαιμόνιο στην απογευματινή αναχώρηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ από Χίο προς Πειραιά----περίπου 1200 επ.,250 ΙΧ, 2 ΦΟΡΤΗΓΑ.... Και με μόλις μισή ωρίτσα καθυστέρηση..Παρεπιμπτόντως τον Αυγουστό με Ν.Μύκονος πέρασα από Κάβο Ντόρο..
NAYTONAS Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 ΣΤΟ OPENSEAS δίνει δρομολόγια της ΝΕΛ μέχρι 24/9 με ΘΕΟΦΙΛΟ, ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Δηλαδή μένει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ στη γραμμή και πάει δεξαμενή το ΜΥΤΙΛΗΝΗ?
polman Posted September 11, 2006 Posted September 11, 2006 Πήγα σήμερα σε πρακτορείο της ΝΕΛ να ρωτήσω για δρομολόγεια προς Πειραιά για Δευτέρα 18/9 Μου λένε το Μυτιλήνη. Υποθέτοντας εγώ ότι θα πήγαινε Πειραιά μετά το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη, ρωτάω σίγουρα?? Μου λέει ναι. Μετά λέω από Πειραιά πιο φεύγει την Δευτέρα με την ΝΕΛ, μου λέει πάλι το Μυτιλήνη (στις 19:00)!!!! Δλδ το Μυτιλήνη θα πηγαίνει και θα έρχετε ταυτόχρονα... Φοβερό.... Πραγματικά δεν ξέρω ποιος φταίει για αυτό. Δηλαδή φταίει η ΝΕΛ, φταίει το σύστημα, φταίει η γάτα μου, αλλά είναι ντροπή να συμβαίνει αυτό το πράγμα... Τουλάχιστον αφήστε το κενό. Μια ματιά μετά στο openseas μου έδειξε τα ίδια. Ελπίζω να είναι κάτι προσωρινό (αν και μου έχει συμβεί αρκετές φορές). Για του λόγω του αληθές (ώρα post 00:26 12/9)
polman Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 Εφημερίδα Αλήθεια: Bουλιάξαμε από κόσμο Συνοπτικά υπήρξαν τους τρεις μήνες του καλοκαιριού(Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο) είχε 106.515 επιβάτες, 14.545 Αυτοκίνητα, 3.652 δίκυκλα και 2.771 φορτηγά. Σε σχέση με πέρσι υπήρξε αύξηση κατά 12,14% (11.763- πέρσι είχε 94.752). Αρνητικότατος μου φάνηκε ο επίλογος του άρθρου Ο δρόμος για την ανάπτυξη του τουρισμού περνά σίγουρα από τη θάλασσα φτάνει τη διαδρομή να μην την εκτελούν πλοία - αραμπάδες όπως το «Θεόφιλος», αλλά πλοία σύγχρονα που προσφέρουν ταχύτητα αλλά και ποιότητα στον πλου. Μπορεί κανείς να μην διαφωνεί ότι υπήρχαν (σημαντικά) προβλήματα με τα δρομολόγια του Θεόφιλος, αλλά η δριμεία επίθεση στην ΝΕΛ, δεν τους τιμάει καθόλου. Είχε τρία πλοία στη γραμμή και προσέφεραν ένα ενναλακτικό τρόπο να ταξιδέψει κάποιος γιατί δεν μπορούν και όλοι να κάθονται 9 ώρες σε μια καρέκλα. Καλό είναι να υπάρχει τουλάχιστον μια ουδέτερη στάση, καθώς αν δεν υπήρχε η ΝΕΛ, όχι αύξηση θα υπήρχε αλλά δραματική μείωση. Αν και ξεφεύγει από τα ακτοπλοϊκά αν προσέξουμε την αύξηση των επιβατών δεν είναι σε καμία περίπτωση αντίστοιχη της αύξησης της καθημερινής μεταφορικής ικανότητας των καθημερινών δρομολογίων. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα πριν "περάσει από την θάλασσα". Τέλος δεν ξέρω αν θεωρούν αμελητέους ή δεν τους θεωρούν επισκέπτες τους επιβάτες που μετέφερε (όπως τους μετέφερε) το Θεόφιλος από την Θεσσαλονίκη. Ας ελπίσουμε όλοι να παραμείνει η ΝΕΛ αλλά και η HSW, γιατί αλλιώς και θα επιστρέψει στο μονοπωλιακό χαρακτήρα της η γραμμή αλλά και θα υπάρξει αύξηση τιμών.
Alcaeos Posted September 20, 2006 Posted September 20, 2006 Καλά αυτή η ιστορία με ορισμένους κύκλους (για να μη γενικεύουμε) στη Χίο έχει καταντήσει αηδία. Εγώ ξέρω ότι το συγκεκριμένο "πλοίο αραμπάς" τόσα χρόνια έφτανε στο λιμάνι της Χίου στην ώρα του και αναγκαζόταν να περιμένει καμιά ώρα και βάλε για να ξεκουμπιστεί κάποιο άλλο που βρισκόταν μέσα, γιατί οι φοβερές υποδομές του λιμανιού της Χίου υποστηρίζουν.. ενάμισι πλοίο με το ζόρι. Ο δρόμος για την ανάπτυξη του τουρισμού "κύριοι" της "Αλήθειας" περνάει από τη θάλασσα αλλά μόλις φτάνει στο νησί σας βρίσκει τις πόρτες.. κλειστές....
polman Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Ύστερα από τηλεφώνημα φίλου που έψαχνε το Ταξιάρχης στο λιμάνι της Μυτιλήνης, τλκ το πλοίο πήγε για έκτατο στη Λήμνο. Σύμφωνα με το openseas λοιπόν άφιξη στη Λήμνο 14:30 και μετά από Μυτιλήνη και Χίο προς Πειραιά στις 21:30 και στις 01:00 αντίστοιχα.
coyote Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Το πλοιο θα παει Λημνο και τις αλλες 2 Δευτερες του Οκτωβριου δηλαδη 23/10 και 30/10, οπως εχει ηδη παει και 2/10 και 9/10.
Stefanos Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Απο ότι έμαθα η ΝΕΛ προτίθεται να δρομολογήσει την επόμενη σεζόν κάποιο ταχύπλοο απο Πειραιά η Λαύριο για Χίο η Μεστα. :( Ναι μονο χίο και οχι Μυτιλήνη
polman Posted October 17, 2006 Posted October 17, 2006 Όπως και πέρσυ και πρόπερσυ και παραπρόπερσυ! Άγνωστες αι βούλαι του Απόστολου! (καλά το είπα? ) Ας περίμενουμε. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν. Από τον δρόμο Χίο - Μεστά ως τις μηχανές των Αιόλων. Α και μετά ευκαιρίας. Σύμφωνα με το openseas στις 27/10 το Μυτιλήνη φεύγει στις 17:00 από Πειραιά....
polman Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Μια "μικρή" γνώμη για την κίνηση της γραμμής σε επιβάτες και φορτηγά, σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις του...ματιού μου για τον μήνα που μας πέρασε. Το να έχεις ένα πλοίο όπως το Θεσσαλονίκη είναι ένα ισχυρό κίνητρο για να κατεβαίνεις στο λιμάνι με τέτοιο κρύο... Οπότε είχα μια πρώτη ευκαιρία να δω την κατάσταση στα φορτηγά. Έχω την αίσθηση ότι η ΣΑΟΣ έχει κερδίσει για τα καλά την μάχη στα φορτηγά και στα δύο νησιά. Και αν όχι τόσο στη Λέσβο, στη Χίο έχει τον πλήρες έλεγχο. Άκουσα κάτι τιμές, τις οποίες μια και δεν είναι καθόλου σίγουρες δεν θα ήθελα να τις αναφέρω, αλλά αν είναι με το δίκιο τους οι μεταφορικές εμπιστεύοντε τη ΣΑΟΣ. Η ΝΕΛ και η HSW μαζεύει ότι περισσεύει στη Χίο. Στη Μυτιλήνη δεν ξέρω τι γίνετε ακριβώς, αλλά αν καταλάβεις από το πως έρχοντε τα πλοία, η ΝΕΛ ισοφαρίζει αρκετά την κατάσταση την ΣΑΟΣ, ίσως και να την περνάει. Και πάλι όμως είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την άλλοτε κρατέα ΝΕΛ. Αν και δεν ταιριάζει στο θέμα η φόρτιση του Thessaloniki γίνετε με πολύ αααααργούς ρυθμούς στη Χίο μιας και το πλοίο δεν ταιριάζει (για εμέ) στα λιμάνια μας και ιδιαίτερα στη...... Χίο. Τέλος αν ισχύει ακόμα ότι το Thessaloniki φεύγει από από Μυτιλήνη στισ 16:15 το πλοίο πρέπει να πηγαίνει με 18-19 μίλια . Στους επιβάτες δεν έχει αλλάξει κάτι. Καταρχήν στη Χίο. Η HSW έχει την κυριαρχία. Ιδιαίτερα τις μέρες που υπάρχει το Ταξιάρχης απέναντι μπορώ να πως ότι παίρνει και το 90%. Με το Μυτιλήνη απέναντι περιορίζοντε κάπως τα πράγματα (ιδιαίτερα αν υπάρχουν τα γκρουπ των (πολλών) Κινέζων ). Γενικά ο τοπικός πληθυσμός αποφεύγει την ΝΕΛ εκτός από κάποιες ευαίθητες ομάδες πληθυσμού όπως οι ηλικιωμένοι που θέλουν κρεβάτι. Στη Μυτιλήνη πάλι μεγάλη ομάδα του κόσμου συνεχίζει να μιλάει για την εταιρεία μας, άσχετα αν δεν είναι πλέον... Και από την άλλη όμως σε πολλούς δεν είναι εύκολες οι 9 ώρες στην καρέκλα, βάλε να έχει και καιρό.. Αρκετοί που το προτίμησαν στην αρχή πλέον έχουν αλλάξει γνώμη λόγω αυτού του γεγονότος. Και ένα άρθο από το ΕμπρόςΝΕΤ σχετικά με την αποδρομολόγιση της ΝΕΛ από την γραμμή Χίος- Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη. ΕμπρόςΝΕΤ Εντάξει, λίγο αργά το πήραν είδηση
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 [...]Για μένα η εταιρεία πρέπει να προσφέρει στο επιβατικό κοινό το διαφορετικό. -Καταρχήν χρειάζονται δυο καράβια. Το να έχει βραδινό από Πειραιά βολεύει όλους αυτούς που θέλουν να μην χάσουν την μέρα τους στο πλοίο.Πλοία όχι απαραίτητα καινούργια. 10 χρονών είναι καλά. Με μια καλή μετασχευή γίνοντε καινούργια. Η ταχύτητα να είναι υπηρεσιακή τα 22 ώστε να περιορίζετε η κατανάλωση. Με αυτή την ταχύτητα μπορεί να γίνει αλλαγή στα δρομολόγια. Κυρίως στο να φθάνει πιο πρωί στη Χίο. Ο επιβάτης με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να κοιμηθεί και να μην αναγκαστεί να ξανακοιμηθεί στο σπίτι του. Μια πρόχειρη σκέψη είναι 9 αναχώρηση Πειραιά, 5 στη Χίο και 8 στη Μυτιλήνη... Αγαπητέ polman, κατ’ αρχήν είναι σωστές οι σκέψεις σου…εξάλλου τα έχουν πει παλαιότερα και άλλοι περισσότερο σχετικοί.Όμως, κατά την γνώμη μου, αυτά ίσχυαν για την παλιά ΝΕΛ (του μονοπωλίου) και την προ του Νήσος Μύκονος εποχή. Αυτό έπρεπε να κάνει η παλιά ΝΕΛ και όχι να πάρει τους Αίολους. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει, το Νήσος Μύκονος έβαλε καινούργια standards στην γραμμή. Η Χίος απέχει το πολύ 6 ώρες από τον Πειραιά και σε ώρες ανθρώπινες. Πλέον οι Χιώτες καλόμαθαν και μάλιστα όλον τον χρόνο και όχι για 2-3 μήνες όπως επί εποχής Κεντέρη. Συνεπώς μια λύση σαν κι αυτή που προτείνεις (και όχι μόνον εσύ) δεν είναι ανταγωνιστική του Μύκονος, όσον αφορά την Χίο. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει η ΝΕΛ να επενδύσει μεγάλα ποσά σε 2 νέα (όχι νεότευκτα) πλοία και με μεγάλο ρίσκο να πάει στράφι η επένδυση…εάν βεβαίως βρεθεί η χρηματοδότηση. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση είναι δύσκολο να χτυπηθεί το Νήσος Μύκονος, και αργότερα, ενδεχομένως, το Νήσος Χίος. (Παρένθεση: λέω ενδεχομένως το Νήσος Χίος, γιατί δεν είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πάει τελικά Χίο-Μυτιλήνη. Παρόλες τις περί του αντιθέτου ενδείξεις και παρ’ όλες τις φιλικές συμβουλές να μην λέω τέτοια πράγματα και εκτίθεμαι ανεπανόρθωτα…εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου (αν και προσωπικά πολύ το επιθυμώ ) κατά πόσον η δρομολόγηση του Ν. Χίος στο Β. Αιγαίο θα έχει την βέλτιστη αποδοτικότητα για την HSW. Σε αντίθεση βέβαια με το Ν. Μύκονος, το οποίο φαίνεται να δικαιώνει το ρίσκο της εταιρείας να βάλει ένα ημερόπλοιο σε γραμμή παραδοσιακά καμπινάτη. Αμφιβάλλω, λοιπόν, και εδώ θα είμαστε να κριθούμε. Εξάλλου, και έξω να πέσω, τι έχω να χάσω? ) Συνεπώς, κατά την γνώμη μου, το Ν. Μύκονος (και κυρίως όσον αφορά την Χίο) δεν πολεμιέται με παραδοσιακό τρόπο και η ΝΕΛ θα πρέπει να εξετάσει (που σίγουρα θα την έχει εξετάσει) την περίπτωση των δύο ξεχωριστών δρομολογίων ημερησίως…Πειραιά-Χίο και Πειραιά-Μυτιλήνη. Και σε πρώτη φάση με τα υπάρχοντα πλοία της και όχι με νέες επενδύσεις υψηλού ρίσκου. Σε πρώτη φάση θα μπορούσε να πηγαίνει ένας μικρός Αίολος Πειραιά-Χίο με 30 μίλια σε π. 5 ώρες και να επιστρέφει…και το Μυτιλήνη σε 9-10 ώρες μόνο Πειραιά-Μυτιλήνη και επιστροφή. Και ο Ταξιάρχης μπαλαντέρ για τα φορτηγά, για το ενδιάμεσο Χίο-Μυτιλήνη και για τους καραβολάτρες. Και ο Θεόφιλος… Σε δεύτερη φάση, και εφόσον περπατήσει μια τέτοια κίνηση, θα μπορούσε να αντικατασταθεί και το Μυτιλήνη (ε, όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος…και το γήρας ουκ έρχεται μόνον)…με ένα πλοίο μικρότερου κόστους…λίγο μικρότερο, λίγο ταχύτερο και με λιγότερες καμπίνες….ώστε να μπορεί να δουλεύει αποδοτικά μόνο με την Μυτιλήνη. Τώρα εάν γίνεται αυτό και πως μπορεί να γίνει…είναι αρμοδιότητα άλλων να το κρίνουν. Εγώ μια σκέψη κάνω (που μπορεί να είναι και βλακώδης) και τίποτε παραπάνω. Ούτε καράβια έχω…ούτε φράγκα βάζω. Απλώς θέλω να επισημάνω ότι όπως η HSW έκανε μια έξυπνη και ανατρεπτική κίνηση και ανέτρεψε το καθεστώς της γραμμής που ίσχυε για 30 χρόνια…έτσι λοιπόν πιστεύω ότι και η απάντηση θα πρέπει να είναι εξίσου έξυπνη, ανατρεπτική και κυρίως ανταγωνιστική στο Ν. Μύκονος (όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο Nick)…και δεν αρκεί ένας «πόλεμος τιμών» για μερικούς μήνες. Θέλει μυαλό, γνώση, λεφτά, μεθοδικότητα και χρόνο για να έχεις κάποιο καλό αποτέλεσμα.
Stefanos Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Και η παλια ΝΕΛ με αυτη τη λογικη θα μπορουσε να βαλει τοn ΑΛΚΑΙΟ να κανει Πειραια Χιο φευγοντας αργα το βραδυ απο Πειραια και φτανωντας πρωι στη Χιο και τα αλλα βαπορια να πηγαιναν Μυτιληνη και να κανουν εκτακτες προσεγγισεις στη Χιο και ετσι ολοι να ειναι ευχαριστημενοι.Αλλα αυτα μπορουσαν να γινουν μονο τοτε που ηταν μονη της η ΝΕΛ και μπορουσε να κανονισει τα δρομολογια.Τωρα με ενα ανταγωνιστικο πλοιο να πιανει και στα δυο νησια πιστευω πως θα ειναι πληγη για τη ΝΕΛ ενα πλοιο να πηγαινει Χιο και ενα Μυτιληνη τα δεδομενα εχουν αλλαξει Τα δυο νησια δεν μπορει να αποκοπουν πλεον ειδικα το χειμωνα γιατι υπαρχει περιπτωση ενα πλοιο που κανει μονο Χιο η μονο Μυτιληνη να μπαινει μεσα Παντως πιστευω πως αυτη η γραμμη δεν θελει ταχυπλοα και ημεροπλοια θελει καμπινες ειναι ακριβως στην ιδια λογικη με τη Κρητη μπαινεις βραδυ στο βαπορι και φτανεις πρωι.Αν αυτο το ειχε συνειδιτοποιησει η ΝΕΛ τοτε θα επερνε δυο πλοια σαν το Νησος Χιος για τη γραμμη,μετα ποιος θα τη κουνουσε,και αν θελανε ας κραταγανε και τα συμβατικα πχ Ας βαζανε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ Σαμο-Ικαρια ποιος δεν θα πηγαινε με ενα τετοιο βαπορι σε αυτα τα νησια και ο Ταξιαρχης στη Μυτιληνη σα ro/ro
polman Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Χαίρεσαι να βλέπεις απαντήσεις σαν του Νηρέα Σίγουρα έχουμε ξαναπεί κάποια πράγματα και όντως η πρόταση του κ. Πίτσιου δείχνει να είναι προφητική αν δρομολογηθεί το Ν. Χίος στη γραμμή. Μάλλον οι σκέψεις μου να ήταν καλές για την προηγούμενη εποχή. Τώρα (που το ξανασκεφτούμε) είναι απλά μια βελτιωμένη έκδοση της υπάρχουσας κατάστασης της ΝΕΛ στη γραμμή. Αν δεν πετύχει και τα πλοία έχουν την ίδια πληρότητα που έχουν τώρα, μάλλον θα πρόκειτε για μια λανθασμένη επιχειρηματική κίνηση η οποία θα φέρει την ΝΕΛ ξανά σε δύσκολες εποχές. Έχω κάποιες ερωτήσεις αλλά και παρατηρήσεις σχετικά με την προτασή σου. Το Θεόφιλος, τι ακριβώς θα κάνει? Εννοείς να πάει για απόσυρση? Δεν σε έπιασα. Μια πιθανή δρομολόγηση ενός Αιόλου, για μένα είναι κάπως δύσκολο να χτυπήσει το πλοίο της HSW (όποιο και αν είναι). Μπορεί να κάνει πιο γρήγορα αλλά πρώτον για το επιβατικό κοινό σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι τιμές αλλά και τα δρομολόγια. Θα είναι απόγευμα από Πειραιά και βράδυ από Χίο? Ή και τα δύο θα είναι ημέρα? Θα είναι πιο ακριβό από το πλοίο της HSW ή θα έχει ίδιες τιμές? Θα μπορεί να είναι κερδοφόρο ή έστω να βγάζει τα έξοδα με την κατανάλωση του? Από αξιοπιστία? Σίγουρα πρόωρες ερωτήσεις και δύσκολο να απαντηθούν. Στη Μυτιλήνη τώρα. Εννοείς ότι το Μυτιλήνη θα είναι μόνο του? Να σημειώσω πως το καλοκαίρι στο πρωινό της Κυριακής, που ήταν express, έκανε 10:30 ώρες Μυτιλήνη - Πειραιά. Μην ξεχνάμε ότι το πλοίο παρόλο την πολύ καλή κατάσταση που φαίνεται να βρίσκετε, ίσως το να ταξιδεύει 20 ώρες το 24ωρο, να είναι εξαντλητικό για τις παλιές του μηχανές. Συνολικά οι σκέψεις σου με βρίσκουν θετικό, αλλά ο μεγάλος μου προβληματισμός είναι το κόστος με τα 4 δρομολόγια καθημερινά. (Μερικές μέρες και 5). Αλλά υπάρχει και κάτι άλλο. Δεν μπορεί να κακοφανεί στους Μυτιληνιούς που μπαίνει ένα ταχύπλοο όλο τον χρόνο στη Χίο ενώ αυτοί μένουν με το παλιό συμβατικό Μυτιλήνη? Πάρα πολλά τα ερωτήματα.... Να αναφέρω και μια φήμη που μου είπαν στην Μυτιλήνη. Την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη. Σύμφωνα με αυτήν, η ΝΕΛ είναι ένα βήμα πριν την πώληση Κεντέρη και μιας Παναγιάς (δεν ανέφερε ποιας) έναντι καλού τιμήματος. Κάτι σίγουρο. Το τελευταίο δάνει που πήρε η ΝΕΛ, είναι με την δικαιολογία, λειτουργικών εξόδων, ενώ μπήκαν και υποθήκες . Αυτό λέει η ΝΕΛ, τώρα αν το πήρε για αυτό είναι άλλο θέμα και μόνο η διοίκηση το ξέρει. Απλές σκέψεις. Για να περνάει η ώρα μωρέ Πάντως ποτέ δεν ξέρεις, ίσως να κάνει κάποιος κανένα κόπο να μας διαβάζει... Pamponiros ? Mipos den xriazontai pamponiroi alla sovaroi epaggelmaties (epi paradigmati Minoan, BS, HSW...)? Ίσως να μην εκφράστηκα τόσο καλά. Παμπόνηρος δεν σημαίνει ότι κάνει ότι του κατέβε, συνεπώς δεν έχει σοβαρότητα. Απλά ο καλός ο manager ξεχωρίζει για κάποιες σκέψεις του, τις οποίες μπορείς να τις θεωρήσεις "πονηρές". Μην κολλάμε στις λέξεις, δεν είμαστε και φιλόλογοι edit: steven δεν είχα δει την απαντησή σου όταν απάνταγα, δεν σε έγραψα
proud_ionian Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 η μυτιληνη διαβαζει shipfriends για να μαθει για τον κεντερη
NAYTONAS Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Εμαθα ότι τέλη Ιανουαρίου θα αντικαταστήσει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης με 4 δρομολόγια την εβδομάδα. Πιστεύω ότι είναι μικρό για τις ανάγκες της γραμμής.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Γιατί είναι μικρό το Εξπρές Σαντορίνη?? Η κίνηση του Νήσος Μύκονος στα φορτηγά τις καθημερινές είναι 20 ΦΓ ενώ τη Παρασκευή φτάνει και τα 40 ΦΓ. Το Εξπρές Σαντορίνη γύρω στα 30 ΦΓ παίρνει, όποτε δεν είναι το πρόβλημα το γκαράζ αλλά η ταχύτητα που δεν είναι ίδια με το Νήσος Μύκονος, άρα πιθανόν ο επιβάτης να μην το προτιμήσει, γιατί θα κάνει τις ίδιες ώρες με τα πλοία της ΝΕΛ
Stefanos Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Οσες μερες θα ειναι το Σαντορινη η τιμολογηση θα ειναι αραγε ιδια γιατι δεν μπορουν να ισχυουν ιδιες τιμες με το Νησος Μυκονος
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Η λογική λέει ότι θα είναι μειωμένες οι τιμές σε σύγκριση με το Νήσος Μύκονος και πιστεύω ίσως να είναι και λίγο μικρότερες από τη ΝΕΛ, για να προσελκύσουν επιβάτες, μια και το Εξπρές Σαντορίνη είναι πολύ οικονομικό πλοίο (κατανάλωση αλλά και πλήρωμα σε σύγκριση με το Θεόφιλος).
Superfast VI Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 An ontos antikatastisi to Mykonos tha prokeitai gia ali mia ellinikou typou anorthodoksi dromologisi. Pali kala diladi pu ine imeroplio, na min taleporountai oi epivates me kabines ke ta sxetika.
Earl Granville Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είναι σίγουρο ότι θα πάει Χίο Μυτιλήνη.Από εκεί και πέρα είναι όντως μικρό πλοίο και αταίριαστο για την γραμμή με λίγες καμπίνες αλλά μην ξεχνάμε ότι δεν ανεβαίνει στην γραμμή ούτε Ιούλιο ούτε Αύγουστο αλλά Γενάρη μήνα με τις γιορτές να έχουν παρέλθει. Αυτή η περίοδος είναι νεκρή περιοδος από κίνηση άρα πρόβλημα δεν θα υπάρξει πισςτεύω. Από ταχύτητα πάει 18,5 μίλια σαν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ περίπου.
express skiathos Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Θα βγάζει λογικά 4 δρομολόγια τη βδομάδα, όπως κάνει και Ικαροσαμία. Δηλαδή, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή αναχώρηση για Χίο Μυτιλήνη απόγευμα κατά τις 4 και το Σάββατο βράδυ 20:00-21:00. Για να δούμε τι θα ξεφουρνίσει η HELLENIC.
Earl Granville Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 ΄Θα έχει ακριβώς τα ίδια δρομολόγια που κάνει τώρα στην Ικαρία Σάμο. Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή στις 5 το απόγευμα και Σάββατο στις 8 το βράδυ. Το Σαββατιάτικο θα είναι λίγο στριμωγμένο.
Orestis Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Για τη φετινή χρονιά δεν βλέπω να υπήρχε κάποια άλλη λύση για το διάστημα της ακινησίας του Νήσος Μύκονος.
Stefanos Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Σιγουρα ειναι η μονη λυση της hSW αλλα δεν μομιζω να περιμενουν και πολλα δυσκολα πιστευω οτι θα προτιμησει καποιος το Σαντορινη απο το Μυτιληνη εγω περιμενω να κανει πανω κατω τις ιδιες ωρες με το Θεοφιλος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now