Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μιλαμε για 2 μεγαλα νησια με πολυ κοσμο. Ομως ειναι η αποσταση τετοια που οπως και να ειναι τα δρομολογια καποιος θα γκρινιαζει επι μονιμου βασεως. να βολευτουν και οι 2 με τα τωρινα δεδομενα ειναι δυσκολο. Εκτος και αν τωρα που εχει η ΝΕΛ μαζι Ταξιαρχη-Θεοφιλο φυγει το ενα για Μυτιληνη και το αλλο για Μυκονο-Χιο..:)

Αν οχι μετα τη γραμμη του Ηρακλειου τοτε σιγουρα η Χιος-Μυτιληνη ειναι η γραμμη με την περισσοτερη κινηση μετα τις 2 κυριες γραμμες της Κρητης. Και ειναι λογικο να γινεται τοση συζητηση εδω παρολο που και μενα εχει αρχισει να με εκνευριζει η ανακυκλωση και ο πολεμος εκατερωθεν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για το λογο οτι ειναι μια γραμμη με μεγαλη κινηση και μια γραμμη την οποια εκμεταλευοταν αποκλειστικα επι 32 χρονια μια εταιρια ειναι λογικο να συζηταμε και να αναρωτιωμαστε το πως η ΝΕΛ εφτασε στη κατασταση που ειναι σημερα διοτι αυτη η εταιρια ειχε τα φοντα να γινει η τριτη μεγαλυτερη δυναμη της ακτοπλοιας μετα απο Μινωικες και ΑΝΕΚ.

Παντως να πω οτι απο οτι φαινεται το foroum πρεπει να εχει πολλους Χιωτες και Μυτιληνιους

Link to comment
Share on other sites

ειναι λογικο να συζηταμε και να αναρωτιωμαστε το πως η ΝΕΛ εφτασε στη κατασταση που ειναι σημερα διοτι αυτη η εταιρια ειχε τα φοντα να γινει η τριτη μεγαλυτερη δυναμη της ακτοπλοιας μετα απο Μινωικες και ΑΝΕΚ.

Πολυ απλα και ωμα γιατι απο την ιδια πιττα ετρωγαν πολλα πιρουνια.

Εχεις εσυ αλλη εξηγηση.. Το γιατι δε βρεθηκε ενας να τους εμποδισει

και να ξαναβαλει την εταιρια στο σωστο δρομο ειναι αλλη κουβεντα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το κοινο μυστικο.Και επιτελους ας βγει καποιος απο την παλια διοικιση να μιλησει διαφορετικα εμεις εχουμε καθε δικαιωμα να εικαζουμε και να φανταζομαστε τι πανω κατω εχει συμβει

Link to comment
Share on other sites

Ας μη γινόμαστε Τριανταφυλλόπουλοι! Κανείς δεν οφείλει να λογοδοτήσει ή να εξηγήσει σε εμάς, παρά μόνο στο δικαστήριο ή όπου αλλού προβλέπεται. Εξάλλου σιγά μη βγεί κανείς από την παλιά διοίκηση να μιλήσει και να εξηγήσει τι έγινε. Έγινε αυτό ακριβώς που φανταζόμαστε. Τι διαφορετικό μπορεί να έγινε δηλαδή για να φθάσει στο χείλος του γκρεμού η Εταιρεία που διαχειριζόταν την μεγαλύτερη μετά την Κρήτη κίνηση; Αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στην όλη ιστορία, είναι ενδεχομένως να πληροφορηθούμε γαργαλιστικές λεπτομέρειες για το τι έγιναν τα λεφτά που λείπουν από την δυστυχή ΝΕΛ (gossip δηλαδή, να μάθουμε εκ περιεργείας αν τα λεφτά επενδύθηκαν σε σπίτια, αυτοκίνητα, ταξίδια, καράβια, Ermenegildo Zegna κοκ).

Link to comment
Share on other sites

η Εταιρεία που διαχειριζόταν την μεγαλύτερη μετά την Κρήτη κίνηση;
Αν οχι μετα τη γραμμη του Ηρακλειου τοτε σιγουρα η Χιος-Μυτιληνη ειναι η γραμμη με την περισσοτερη κινηση μετα τις 2 κυριες γραμμες της Κρητης

Για να μη μιλάμε με υποθέσεις αλλά με γεγονότα, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία που αφορούν τη μεταφορική κίνηση στις ακτοπλοϊκές γραμμές, η γραμμή της Χίου – Μυτιλήνης είναι 6η σε κατάταξη:

Πειραιάς – Ηράκλειο

Πειραιάς – Χανιά

Πειραιάς – Πάροναξία

Πειραιάς – Σύρος – Τήνος –Μύκονος

Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος

Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη

Πειραιάς - Δωδεκάνησα

Link to comment
Share on other sites

Mea Culpa, ίσως προέτρεξα.

Είναι όμως δυνατόν να διευκρινισθεί η κατάταξη αυτή σε τι αφορά; Δηλαδή, η γραμμή Χίου-Μυτιλήνης είναι 6η σε:

  • Κίνηση επιβατών;
  • Κίνηση ΙΧ;
  • Κίνηση Φορτηγών;
  • Αριθμό δρομολογίων;
  • Εισπράξεις;

Μόνο μετά από αυτήν την ανάλυση θα έχουμε σαφή εικόνα.

(Και ο Proud θα συνεχίζει να μας θεωρεί-δικαίως-εξωγήινους)

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στην όλη ιστορία, είναι ενδεχομένως να πληροφορηθούμε γαργαλιστικές λεπτομέρειες για το τι έγιναν τα λεφτά που λείπουν από την δυστυχή ΝΕΛ (gossip δηλαδή, να μάθουμε εκ περιεργείας αν τα λεφτά επενδύθηκαν σε σπίτια, αυτοκίνητα, ταξίδια, καράβια, Ermenegildo Zegna κοκ).

Μην το κανούμε και espresso! Χαρακτηριστικά μπορώ να σου πω για καινούργια ξενοδοχεία λίγο έξω από την Μυτιλήνη. Ως για το πλάγιο τρόπο με τον οποίο αποκτήθηκαν θα τον βρεις στο θέμα αυτού του τόπικ...

http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=161

Ως το "γιατί" γίνετε αυτό στη γραμμή και παρόλο που έχει βελτιωθεί η κατάσταση είναι δύοι οι λόγοι για μένα:

1. Οι Χίωτες ποτέ δεν μπόρεσαν να χωνέψουν ότι απέτυχε το Νήσος Χίος(το πρώτο). Η Λέσβος είχε ολόκληρη ναυτιλιακή εταιρεία και η Χίος, ένα νησί παραδοσιακά ναυτικό, να μην έχει τα δικά του. Τα μικρά προβλήματα γίνοταν μεγάλα και η γκρίνια ήταν σε πρώτο επίπεδο (δηλώσεις Νομάρχη, Δήμαρχου, απλού κόσμου... κλπ) Ποτέ δεν κοίταξαν πως μπορούν να βελτιώσουν την παρούσα κατάσταση... :)

2. Η ηλιθιότητα κάποιον Μυτιλινιών. Συγνώμη για την έκφραση αλλά έτσι είναι. Αδιαφανείς ενέργειες. Ανούσιες αγορές (για τα Αίολος λέω) χωρίς καμία γνώση management κλπ. Πολλοί νόμιζαν ότι τα πλοία πάνε με πανιά και δεν υπήρχαν έξοδα. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω ότι το 54,4% έμπαινε μέσα τζάμπα.... :D

Τα παραπάνω τα έχω παρατήρησει πολλά χρόνια τώρα και πραγματικά με δυσαρεστούν. Γιατί τόσα χρόνια τα δυο νήσια καταστρέφονταν από άποψη τουρισμού λόγω της ξεροκεφαλιάς μερικών. Και μην αρχίσει καμιά κόντρα Χιωτών - Μυτιλινιών γιατί και οι δύο φταίνε. Το λέω μεροληπτικά αυτό καθώς εγώ έζησα τα πρώτα μου χρόνια στη Μυτιλήνη και είμαι πολλά χρόνια τώρα στη Χίο και νοιώθω τα δυο νησιά δικά μου. :D

Link to comment
Share on other sites

Είναι όμως δυνατόν να διευκρινισθεί η κατάταξη αυτή σε τι αφορά; Δηλαδή, η γραμμή Χίου-Μυτιλήνης είναι 6η σε:

Κίνηση επιβατών;

Κίνηση ΙΧ;

Κίνηση Φορτηγών;

Αριθμό δρομολογίων;

Εισπράξεις;

Αναλυτικά στοιχεία μεταφορικής κίνησης για το διάστημα 2001 - 2004:

http://www.nel.gr/Repository/Files/185_20060226_EkthesiApotimisis.pdf

σελ. 11

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν οφείλει να λογοδοτήσει ή να εξηγήσει σε εμάς, παρά μόνο στο δικαστήριο .

Εχουμε δικαιωμα να ξερουμε ως επιβατες ως καραβολατρες η ως μυτιληνιοι που δεν αντεχουν να βλεπουν την εταιρια σα αυτο το χαλι.Εχει δικαιωμα ο λαος της Μυτιληνης να ξερει τους λογους για τους οποιους η εταιρια του νησιου του εφτασε στο χειλος του γκρεμου και ενα μερος απο αυτον να ξερει που πηγαν τα λεφτα του και ποιοι τα καρπωθηκαν.Ναι να λογοδοτησουν λοιπον στο δικαστηριο η οπου αλλου και αν αποδειχθουν αθωοι να τους ζητησουμε και συγνωμη

Για να μην μιλαμε με υποθεσεις αλλα με γεγονοτα συμφωνα με δημοσιευμενα στοιχεια που αφορουν τη μεταφορικη κινηση στις ακτοπλοικες γραμμες η γραμμη Χιου Μυτιληνης ειναι 6η στη καταταξη.

Ενταξει αλλα για σκεψου μιλαμε για δυο τεραστια νησια που αν ενωσεις τη μεταφορικη τους κινηση σε οχηματα,φορτηγα,επιβατες τα εσοδα ειναι πολυ ικανοποιητικα χειμωνα καλοκαιρι Δυο μεγαλα νησια που εξυπηρετουνται απο το ιδιο πλοιο τη στιγμη που η Κρητη εχει ενα πλοιο καθε μερα απο καθε νομο

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με οσους λενε οτι οι (οποιοι) υπευθυνοι δεν οφειλουν να λογοδοτησουν σε μας (ποιοι ειμαστε εμεις ρεεεεεεεεεε;).

το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο κοσμος των νησιων. αυτοι που διοικουσαν ΝΕΛ & ΝΕΧ ηταν εμμεσως η αμεσως αξιωματουχοι της τοπικης αυτοδιοικησης στα νησια και μαλλιστα επανεκλεγοταν με μεγαλες πλειοψηφιες. μη μου πει κανεις για κυκλωματα και συνομωσιες. κανεις ποτε δεν αντεδρασε πριν επελθει το μοιραιο.

η χιος και η μυτιληνη ΔΕΝ ειναι κρητη. επιμενω σε οσα ειπα στο παραπανω ποστ.

ειλικρινα αυτη η γκρινια και η μουρμουρα ειναι ακατανοητα. υπαρχει μια ποδοσφαιρικου τυπου πολωση και μια (επισης ποδοσφαιρικου τυπου) γκρινια που κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.

δεν φταει η HSW που η ΝΕΛ πηγε κατα καπερναουμ (εχει πολλες αμαρτιες, αλλα οχι αυτη). ουτε φταινε οι φορτηγατζηδες που κοιτανε το πιο οικονομικο κομιστρο και δεν γεμιζουν το μυκονος.

για μια φορα ακομη ομως επιμενω οτι ολη αυτη η κουβεντα δεν οδηγει πουθενα και ειναι ανιαρη. ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΙ η συγκοινωνια του ΒΑ Αιγαιου.

Link to comment
Share on other sites

Proud ακριβως οπως τα λες ειναι.

Απλα να προσθεσω αφου το πας και συ με ποδοσφαιρικους ορους οτι δυστυχως το shipfriends εχει γινει το μερος που οι οπαδοι εχουν δωσει ραντεβου και πλακωνονται μακρια απο τα ΜΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω και με τους δυο σας Proud και Neptune. Νομιζω οτι η οποια αντιπαραθεση/συζητηση γινεται σε κοσμιοτατα πλαισια και στην τελικη το αν ειναι βαρετη η ανουσια, ειναι προσωπικη αποψη του καθενος. Και οσον αφορα εμενα προτιμω τετοιου ειδους αντιπαραθεση απο ενα στιλ κουβεντας Χατζηνικολαου - Μπακογιαννη με τον δεκτη της τηλεορασης να βυθιζεται μεσα σε εναν ωκεανο απο σιροπια και σαλια απο τον "αδεκαστο Μπαρα" της τηλεορασης. Τελος παντων, εχω αρχισει να θυμιζω ΚΚΕ Εσωτερικου μου φαινεται:) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 7 Ιουλίου μέχρι 25 Αυγούστου το Νήσος Μύκονος θα εκτελεί 7 δρομολόγια την εβδομάδα, με ώρα αναχώρησης 12.30 από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τελικά η ΝΕΛ σταματάει τις εκπτώσεις από την 1η Ιουνίου.

Σύμφωνα με δηλώσεις στην ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ της Διευθύντριας Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της ΝΕΛ κ. Θεοδώρα Ρήγα, λέει ότι : «Η εταιρεία μας έχει ανακοινώσει τις τιμές και τις προσφορές πριν από το Πάσχα και ισχύουν μέχρι το προσεχή Οκτώβριο. Η απελευθέρωση των ναύλων που ανακοίνωσε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν αλλάζει σε τίποτα την τιμολογιακή μας πολιτική.»:rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τις τελευταιες εβδομαδες δεν υπαρχει δρομολογιο ουτε με ΝΕΛ ουτε με HSW τη Κυριακη?Και καλα η hsw δεν εκανε ποτε απο οτι νομιζω αλλα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν θα μπορουσε να κανει ενα ημερισιο ωστε να αναχωρει αργα το βραδυ?

Link to comment
Share on other sites

Βασικα δεν περισευει πλοιο.Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ κανει τα δρομολογια του ΠΗΝΕΛΟΠΗ,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ φευγει απο δω Σαββατο απογευμα και ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ανεβαινει Θεσσαλονικη.Και μαλλον η κινηση δεν αφηνει περιθορια για ημερισιο απο Μυτιληνη την Κυριακη.Ασε που αν δεν εχουν και τα βαπορια μια διανυχτερυση τωρα που ειναι ακομα υποτονικα τα πραγματα ποτε θα εχουν

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήραν πρέφα ότι δεν υπάρχει Κεντέρης.

Αχά, θα ήθελα να ρωτήσω τους πανέξυπνους τοπικούς άρχοντες. Πότε ακριβώς θα είστε ευχαριστημένοι??

Όταν φεύγουν 4-5 πλοία την ημέρα για Πειραία?

Όταν φεύγουν 4-5 την βδομάδα για Θεσσαλονίκη και Καβάλα?

Όταν το καθένα πλοίο έχει και μια ξεχωριστή ταχύτητα για να πάρουμε αυτό που θέλουμε?

Όταν προσφέρουν εκπτώσεις οι εταιρείες 300% και στον έναν ο άλλος δώρο?

Όταν όλα τα πλοία είναι το πολύ 5 χρονών και άμα είναι παραπάνω τα αλλάζουμε?

Το ξέρω ότι είμαι πολύ υπερβολικός αλλά μέχρι να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα ας μας πούνε λίγο για τις "τουριστικές" εγκαταστάσεις των δυο νησιών(άμα τις βρούνε), για τους δρόμους και γενικά για όλες τις υποδομές. Γιατί πρώτα πρέπει να βλέπουμε το σπίτι μας και μετά να δούμε αν μπορούμε να δεχτούμε τον τουρισμό από τα βόρεια..... Με τα χάλια που υπάρχουν μια χαρά μας είναι το Θεόφιλος... (μη σου πω και πολύ μας πέφτει)

sorry που ξέφυγα σε μερικά πράγματα εκτός ακτοπλοίας γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακούμε πολλά για τιμές, αυξήσεις και εκπτώσεις, μήπως θα μπορούσε κάποιος γνώστης να μας ενημερώσει για τις τιμές και τις εκπτώσεις των δύο εταιρειών για Χι-Μυ και βεβαίως για την θερινή σαιζόν.

Εάν είναι δυνατόν να μας πεί όλες τις τιμές από κατάστρωμα και παπάκι έως δίκλινη λουξ και Καγιέν. :mad:

Και για τις εκπτώσεις τις βασικές και αυτές που αφορούν ένα ταξίδι με επιστροφή.

.

Link to comment
Share on other sites

Οι παλιές τιμές στο κομμάτι Χίος- Πειραιάς:

Τύπος θέσης/ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ/ΝΕΛ

A2 εξωτερική /73/52,6

Α2 εσωτερική / 61,7/27,6

Α4 εσωτερική / 56,2/19,6 (τύπος ΑΒ4 για ΝΕΛ)

Β4 (μόνο ΝΕΛ) 17,6

Deck /(έξω στο Μύκονος!)28,2/11,6

VIP κάθισμα (hsw) 42,5

κάθισμα αεροπορικού τύπου (αριθμημένο hsw) 28,7

ΙΧ /88/80

Από άλλη έκπτωση η HSW's έχει το 30% στα εισιτήρια επιστροφής και 10% στα bonus miles. H NEL δεν γνωρίζω, ούτε για τις καινούριες τιμές γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή και κατατοπιστική σύγκριση! Νομίζω ότι ο επιβάτης έχει πλέον τη δυνατότητα να επιλέξει σαφώς τη σχέση ποιότητας/κόστους που επιθυμεί, αλλά ότι πλήρωσε θα πάρει και κανείς δεν θα δικαιούται δια να ομιλεί όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Κουτσόγιωργας. ΚΑΙ φτηνά ΚΑΙ καλά πλέον μόνο στον Κωτσόβολο...

ΥΓ. Cayenne μόνο με Hellenic Seaways που έχει και εκείνα τα κόκκινα Vodafone που μας πάνε στη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο ραντεβού στο λιμάνι για την Ακτοπλοϊα

Από το Chiosnews.gr

Την αντίθεσή τους στην απελευθέρωση των ναύλων και δρομολογίων και με αίτημα «φθηνές και τακτικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες», εκατοντάδες Χιώτες και εκπρόσωποι πολλών φορέων πραγματοποίησαν το βράδυ της περασμένης Παρασκευής την πρώτη φετινή συγκέντρωση στον καταπέλτη του πλοίου της γραμμής.

Oι διαδηλωτές με επικεφαλής τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής αγώνα για την ακτοπλοΐα, αλλά και τη βουλευτή Xίου του ΠAΣOK Eλπίδα Tσουρή και το Nομάρχη Πολύδωρο Λαμπρινούδη παρέμειναν μπροστά τον καταπέλτη του πλοίου «Μυτυλήνη» (που εκτελούσε το δρομολόγιο Μυτιλήνη- Χίος- Πειραιάς) εμποδίζοντας την επιβίβαση των οχημάτων και καθυστερώντας τον απόπλου του πλοίου για 40 περίπου λεπτά.

Εν τω μεταξύ με έγγραφό του προς τους προέδρους πέντε εφοπλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούντα στο βόρειο Αιγαίο, ο Νομάρχης Χίου Π. Λαμπρινούδης ζητά να μάθει με ποιο τρόπο θα διαχειριστούν αυτό το καλοκαίρι τις γραμμές σύνδεσης με τη Βόρεια Ελλάδα. Ήδη το καμπανάκι χτυπούν οι τουριστικοί πράκτορες που βλέπουν να υπάρχει πρόβλημα με τη διακίνηση όσων επισκεπτών θελήσουν να φθάσουν στη Χίο από τη Βόρεια Ελλάδα και ζητούν εγκαίρως να ανακοινωθούν τα όποια δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...