Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναρτηθηκαν στο web site της ΣΑΟΣ τα δρομολογια του Παναγια Κρημνιωτισσα που επεστρεψε στην ενεργο δραση. Αναχωρηση καθε Δευτερα στις 1600 απο Θεσσαλονικη για Λημνο-Μυτιληνη-Πειραια και αφιξη την Τριτη το βραδακι στην Καρβουνοσκαλα. Αναχωρηση απο Πειραια την Τριτη τα μεσανυχτα για Χιο- Μυτιληνη και πισω. Την Πεμπτη εχουμε αναχωρηση απο Πειραια στις 1600 για Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσσαλονικη με αφιξη στην Θεσσαλονικη την Παρασκευη το βραδι στις 2230. Ακολουθως αναχωρηση στις 0100 του Σαββατου για Λημνο-Μυτιληνη και επιστροφη απο Μυτιληνη για Θεσσαλονικη στις 1330 της Κυριακης. Αν δειτε τα ωραρια δεν ειναι κι ευκολα τα δρομολογια(ειδικα απο Πεμπτη μεχρι Τριτη βραδι) αν υπολογισει κανεις φορτο-εκφορτωση ασυνοδευτων νταλικων και καθυστερησεις σε λιμανια τοσο των νησιων αλλα και στην Καρβουνοσκαλα. Παντως με την ελευση του Παναγια Κρημνιωτισσα, η Χιος και η Μυτιληνη αποκτουν ξανα καθημερινη(απο Δευτερα εως και Παρασκευη) συνδεση με τον Πειραια με φορτηγο-οχηματαγωγο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Τα ειδα κ εγω τα δρομολογια κ επειδη ειναι αρκετα μπερδεμενα ετσι οπως ειναι στον πινακα,τα εγραψα σε χαρτακι κ βρηκα τα εξης

ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ ΧΙΟΣ εχουμε κοινα τα δρομολογια του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ καθε τριτη/πεμπτη/κυριακη για Πειραια κ επισης του Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ καθε τεταρτη για Πειραια κ καθε παρασκευη για Λημνο-Θεσσαλονικη.

Επιπλεον η ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχει 2 δρομολογια παραπανω με το Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ καθε δευτερα direct (08.30) για Πειραια κ καθε Κυριακη 13.30 για Λημνο-Θεσσαλονικη.

Επειδη οπως λες Nick τα ωραρια των δρομολογιων δεν ειναι κ πολυ ελαστικα,δεν αποκλειεται,μαζι κ με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,να εχουμε αναχωρηση 2 πλοιων της ΣΑΟΣ με διαφορα ελαχιστων ωρων,απ το ιδιο νησι για τον ιδιο προορισμο!:P

Link to comment
Share on other sites

Κ συμπληρωνω express skiathos πως κ το πρωι (07.00) κανει ΛΕΣΒΟ-ΧΙΟ-ΤΗΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.

Επισης το ΜΥΤΙΛΗΝΗ φευγει αυριο 19.00 απο Πειραια κ φτανει την κυριακη(07.00) ΛΕΣΒΟ αποπου ξαναφευγει 08.30 direct για το μεγαλο λιμανι ωστε να προλαβει το βραδυνο του δρομολογιο στις 21.00.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης στις 29 του μηνός το Ν. Μύκονος ξεκινά καθημερινά δρομολόγια στις 12:30 από Πειραιά και 22:00 από Μυτιλήνη.

Υ.Γ. Για όσους αναρωτιούντε γιατί πάει Τήνο, απλά γίνετε χαμός σε τέτοια δρομολόγια λόγω θρησκευτικού τουρισμού...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν υπάρχει ενδεχόμενο να ανέβει μεν το Νήσος Χίος στη Χίο-Μυτιλήνη...αλλά να παραμείνει και το Νήσος Μύκονος και να διπλώσουν? Δεν άκουσα κάτι...ούτε ξέρω εάν βγαίνουν τα δρομολόγια και τα έξοδα...αλλά σαν να διακρίνω πολύ μεγάλη νευρικότητα εκεί πάνω. Τόσο μεγάλη που δεν μπορώ να την δικαιολογήσω μόνο με την αντικατάσταση του Μύκονος από το Χίος.

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ την σκεψη σου την εχω κανει κ εγω πολλες φορες αλλα για να γινει πραγματικοτητα συντομα δεν το βλεπω.Παντως σιγουρα η εταιρια εχει καταλαβει πως το δρομολογιο 12.30μεσημερι(για τους 9 μηνες που δεν υπαρχει η κινηση του καλοκαιριου)δεν το προλαβαινει αρκετος κοσμος(λογω δουλειας) αλλα κ αρκετες μεταφορικες με λογικο αποτελεσμα να μην εχει τις πληρωτητες που θελει.Αντιθετα με τα απογευματινα 16.30/17.30 που εχει,οσες φορες εχω ταξιδεψει,πιστευω πως τα βγαζει ανετα τα λεφτα της.

Εγω αυτον τον λογο κρινω ως σοβαροτερο για να θελει να βαλει 2 βαπορια κ να δουλευουν με τα αναλογα ωραρια των Palace.Εννοειται πως κ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πρεπει να αποκτησει κ τα αναλογα κρεβατια για να μπορει να δουλεψει ετσι.

Ολα αυτα ειναι σεναρια βεβαια,που δυσκολα τα βλεπω να πραγματοποιουνται,αφου απ τη μια τα εξοδα πρεπει να την συμφερουν κ απ την αλλη η ΝΕΛ να μεινει με ενα καραβι στη γραμμη η να παιρνει ελαχιστο κοσμο.Επιστημονικη φαντασια δηλαδη:D

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτον τον λογο κρινω ως σοβαροτερο για να θελει να βαλει 2 βαπορια κ να δουλευουν με τα αναλογα ωραρια των Palace.Εννοειται πως κ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ πρεπει να αποκτησει κ τα αναλογα κρεβατια για να μπορει να δουλεψει ετσι.

:D

Ναι μόνο που και αυτό να γίνει και να εχουν καθημερινή αναχώρηση 22.00 το βράδυ όπως τα παλάτια πάλι εσείς οι Χιώτες θα άρχισετε να φωνάζετε ότι δε φτάνει καλή ώρα στη Χίο

Άλλα για να προσγειωθούμε στη πραγματικότητα ενδεχόμενο να διπλωθεί το Χίος με το Μύκονος θα υπήρχε μόνο σε περίπτωση που δεν υπήρχε η ΝΕΛ στη γραμμή.Ωστόσο και να φύγει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ δε νομίζω να αφήσει ενα καράβι η ΝΕL LINES

Link to comment
Share on other sites

αν υπηρχε ενδεχομενο να μπουν και τα δυο δελφινοβαπορα στη γραμμη, αυτο θα γινοταν με καθημερινες διπλες αναχωρησεις (πρωι βραδυ) και οχι με δρομολογια... palace για να καθοντε 15 ωρες στο λιμανι. ας μην κανουμε την πυθια ομως. κοντος ψαλμος.

Link to comment
Share on other sites

Άλλα για να προσγειωθούμε στη πραγματικότητα ενδεχόμενο να διπλωθεί το Χίος με το Μύκονος θα υπήρχε μόνο σε περίπτωση που δεν υπήρχε η ΝΕΛ στη γραμμή.
Γιατί θεωρείς τον επιδιωκόμενο σκοπό μιας ενδεχόμενης τέτοιας ενέργειας, ως προϋπόθεση αυτής της ίδιας της ενέργειας?

Όπως και νάχει, και όπως είπε και ο proud ionian...κοντός ψαλμός...

Link to comment
Share on other sites

...και μάλλον θα συνεχίζει για Λήμνο-Θεσ/νίκη.

Ενώ πρέπει να έχει και βραδινό δρομολόγιο το Μυτιλήνη, 21:30 express για Μυτιλήνη.:)

Link to comment
Share on other sites

απο την αλλη εβδομαδα θα ανεβαινει θεσσαλονικη βαση του openseas οποτε θα φευγει και 17:00 καθε παρασκευη απο πειραια.Τωρα γιατι το σημερινο δρομολογιο αλλαξε ωρα ειναι περιεργο.υποθετω για να το συνηθησει ο κοσμος.:)

Link to comment
Share on other sites

Καλά εκτός από τις εμπάθειες του Marinews, η Hsw ίσως θα πρέπει να επανεξετάσει λίγο τα δρολογία. Συγκεκριμένα αν παρατηρήσει κανείς τα δρομολόγια του πλοίου καθημερινά, Μυτιλήνη θα φτάσει 21:40 τουλάχιστον και θα φύγει 22:30 (συνήθως), παίρνει και άλλη καθυστέριση στη Χίο οπότε βγαίνει μια ώρα τελικά. Φυσικά δεν φταίει το πλοίο ότι πάει αργά, τις ώρες του τις βγάζει μια χαρά, αλλά το 15λέπτο - 20 λέπτο (βάσει προγράμματος) παραμονής στη Χίο. Όπου παρά τις φιλότιμες προσπάθεις του πληρώματος, ε το πλοίο αν έχει να κατεβάσει 1000 άτομα και 70 αυτοκίνητα (τουλάχιστον) + λίγες νταλίκες δεν ξεφορτώνει στην ώρα του με τίποτα. Αυτό που φοβάμε είναι ότι καμιά μέρα θα έχουμε κανένα ατύχημα στο λιμάνι μας λόγω του ότι επιβάτες - αυτοκίνητα - νταλίκες είναι όλα ένα και θα τρέχουμε...

Το καλό είναι ότι Ν. Χίος θα μπορεί να βγάζει 1 μίλι παραπάνω το οποίο είναι κέρδος ένα 20λεπτο Πειραιάς - Χίος οπότε να βρεθεί λίγος χρόνος από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Απο ότι φαίνεται τα δύο πλοία της ΝΕΛ και το Μυκονος δεν αρκούν για να καλύψουν τις καλοκαιρνές ανάγκες της γραμμής.Όποιος έχει σκοπό να ταξιδέψει με αυτοκίνητο απο Μυτιλήνη η Χίο για Πειραιά με ΝΕΛ μετά τις 17 Αυγούστου και δεν έχει ήδη κλείσει θα φύγει το νωρίτερο 2 Σεμπτεμβρίου.Για το Μύκονος δε ξέρω τι πάιζει αλλα φαντάζομαι κάτι ανάλογο να συμβαίνει και εκεί

Βασικά το πρόβλημα έχει να κάνει με την αποχώρηση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ,έτσι η ΝΕΛ για να διατηρήσει τη πελατεία των φορτηγών τα οποία έχει ανάγκη το χειμώνα μείωσε τις θέσεις των αυτοκινήτων είδικα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποίο δεν έχει εκ των πραγμάτων και καλό γκαράζ.Όμως τα αυτοκίνητα είναι και αυτά χιλιάδες με αποτέλεσμα να έχει διμιουργηθεί η κατάταση αυτή.

Στη προκειμένη περίπτωση τη νύφη πληρώνει ο τουρισμός των δυο νήσιων γιατί όταν ο αλλός δε βρήσκει εισητήριο δε θα κάτσει να στεναχωρηθεί και πολύ και θα διαλέξει έναν άλλο προορισμό.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πριν την έλευση του Νήσος Μύκονος, με τα πλοία μόνο της ΝΕΛ (Μυτιλήνη, Θεόφιλος, Ταξιάρχης & Αίολος Κεντερης) ήταν καλύτερη η κατάσταση:confused::confused:

Η ΝΕΛ με ένα βαπόρι λιγότερο φέτος από πέρυσι, που δούλευε κυρίως με τα φορτηγά, είναι φύση αδύνατον να διατηρήσει την ίδια πελατεία στα φορτηγά, όσο και να μείωσε τις θέσεις των ΙΧ στα δυο πλοία της:confused:.

Αναγκαστικά κάποια πελατεία της θα πάει κυρίως προς τη Saos (φέτος με δυο Ro-Ro στη γραμμή) και σε μικρότερο ποσοστό προς της HSW.;)

Link to comment
Share on other sites

O Ταξιάρχης δούλευε το χειμώνα με τα φορτηγά. Το καλοκαίρι όμως γέμιζε κι αυτός ασφυκτικά για να καλύψει τις ανάγκες. Έχω πετύχει πολλές φορές το πάνω γκαράζ ασφυκτικά γεμάτο με τα μισά αυτοκίνητα στο ξεσκέπαστο να γεμίζουν αλάτι!!! :confused:

Γενικά πέρα από το ποιά πλοία ή εταιρείες έρχονται και φεύγουν το πρόβλημα της γραμμής είναι η έντονη εποχικότητα. Όλο το χειμώνα η κίνηση στα πλοία είναι φορτηγατζήδες, φαντάροι, ελάχιστοι φοιτητές και η αποστολή του ΑΙΟΛΙΚΟΥ όποτε έχει να παίξει εκτός έδρας!!! :confused: Δεν είναι Κυκλάδες που ο άλλος θα μπει Παρασκευή στο βαπόρι να πάει μια εκδρομή ένα τριήμερο. Εδ΄ψ η κίνηση είναι αυστηρά Χριστούγεννα-Πάσχα-καλοκαίρι.

Δεύτερο πρόβλημα. Η γραμμή έχει πολλά Ι.Χ. σε σχέση με τους επιβάτες. Λόγω του μεγέθους των νησιών είναι πολύ λίγοι αυτοί που ταξιδεύουν χωρίς αυτοκίνητο! Γι αυτό και το πρόβλημα δημιουργείται πάντα στο γκαράζ.

Επειδή κανείς δεν πρόκειται να βάλει πλοία να καλύπτουν την καλοκαιρινή ζήτηση και να πηγαινοέρχονται άδεια 10 μήνες το χρόνο νομίζω οποια πλοία και να μπουν και με όποια σινιάλα και να είναι, το πρόβλημα Ιούλιο Αυγουστο παραμένει.

------------------

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΙΔΕΑ:

Διπλά δρομολόγια τους μήνες αιχμής. Βάζεις ένα ΕΓ/ΟΓ να ακολουθείται από ένα RoRo. Εχεις π.χ. το Μυτιλήνη αναχώρηση στις 19:00 και ένα RoRo αναχώρηση στις 18:00. Βάζεις το αμαξάκι σου ασυνόδευτο στο RoRo και μπαίνεις στο Μυτιλήνη στην καμπινούλα σου και κοιμάσαι. Το πρωί φτάνεις ωραία ωραία στο λιμάνι βγάζεις και το αμάξι από το RoRo που μόλις έχει φτάσει κι αυτό και όλα ωραία και καλά.;)

Link to comment
Share on other sites

------------------

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΙΔΕΑ:

Διπλά δρομολόγια τους μήνες αιχμής. Βάζεις ένα ΕΓ/ΟΓ να ακολουθείται από ένα RoRo. Εχεις π.χ. το Μυτιλήνη αναχώρηση στις 19:00 και ένα RoRo αναχώρηση στις 18:00. Βάζεις το αμαξάκι σου ασυνόδευτο στο RoRo και μπαίνεις στο Μυτιλήνη στην καμπινούλα σου και κοιμάσαι. Το πρωί φτάνεις ωραία ωραία στο λιμάνι βγάζεις και το αμάξι από το RoRo που μόλις έχει φτάσει κι αυτό και όλα ωραία και καλά.:confused:

Όντως πρωτοποριακή ιδέα αν και λίγο ανεφάρμοστη :confused:. Κάτι τέτοιο πιστεύω πως ακόμα και αν συνέβαινε θα ερχόταν σε αντίθεση με το μεγαλύτερο μέρος της τουριστικής κίνησης καθώς κανείς δεν θέλει να αποχωριστεί το αυτοκίνητο του όταν ταξιδεύει, έτσι θα είχαμε άδεια RoRo να ταξιδεύουν πάνω κάτω ενώ θα μπορούσαν να δρομολογηθούν για φορτηγά και να ελαφρώσει το γκαράζ των πλοίων της γραμμής. Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα σε αυτό που λες είναι το λιμάνι της Χίου που δεν έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει δύο πλοία και όταν το καταφέρνει το κάνει με μεγάλη δυσκολία, τόσο για τα πλοία όσο και για το κοινό. Τώρα αν αναφέρεσαι στο μέλλον και στο πως θα είναι το λιμάνι όταν ΘΑ ;) εκβαθυνθεί-κατασκευαστεί, άλλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αφορμη για να κανω αυτο το σχολιο,σταθηκε ο παρακατω χαρτης που φωτογραφισα μεσα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ,κ αν θυμαμαι καλα υπαρχει αρκετα χρονια.Απο τοτε που το φτωχο μου μυαλουδακι αρχισε να συγκρατει αρκετα πραγματα θυμαμαι την ΝΕΛ να κανει παντα την ροτα που φαινεται στον χαρτη.Οταν ηρθε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,περνουσε μεν αναμεσα απο Ευβοια-Ανδρο(στενο Καφηρεα) αλλα μετα την Χιο συνεχιζε απο το στενο Οινουσων-Χιου.Φετος λοιπον παρατηρησα τα εξης ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΘΕΟΦΙΛΟΣ περνουν απο το Δυσβατο κ μετα απο το στενο Χιου-Οινουσων κ το ιδιο κανουν κ στην επιστροφη.Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ παλι διατηρει παντα το περασμα της Ευβοιας αλλα μετα την Χιο δεν εχει συγκεκριμενη ροτα :)...Ειτε περναει απο το γνωστο στενο που αναφερω ειτε απο το αλλο(Οινουσες-Τουρκια).Μαλιστα μπορει στο ανεβασμα να περασει απ το ενα κ στο κατεβασμα απ το αλλο...Γνωριζει κανεις γιατι εγιναν ολες αυτες οι αλλαγες? Μηπως ειναι καθαρα θεμα γουστων των καπετανιων?

post-709-128326966838_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Από το δύσβαστο έχω ακούσει ότι ειναί ελαφρώς πιο μικρή η απόσταση και επίσης γλιτώνεις καιρό. Το Ν. Μύκονος δεν νομίζω να περνάει πάντα από πάνω. Έχω περάσει σίγουρα μαζί του από δύσβατο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εξαρταται απο τον πλοιαρχο και απο τον αξιωματικο φυλακης. Επειδη ειναι στενο τοσο το Δυσβατο οσο και μεταξυ Χιου και Οινουσων συνηθως το περασμα γινεται με την παρουσια του πλοιαρχου. Αν ο Πλοιαρχος μετα τη Χιο δεν παραμεινει στη γεφυρα και ο αξιωματικος εχει καποιες αμφιβολιες τοτε για σιγουρια το περναει απ εξω. Τα ιδια και στο Δυσβατο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη λοιπον τους εχουν πει πως απο τις 20/8 κ περα θα μπει το Ν.ΧΙΟΣ δεν δινουν στο συστημα τα σαλονια RAINBOW k ATRIUM του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ αφου στο αδελφο του δεν υπαρχουν(στη θεση τους υπαρχουν καμπινες).Ηδη εχουν πουληθει-κρατηθει ολες οι θεσεις των AEGEAN k CENTRAL,με αποτελεσμα να υπαρχει μονο καταστρωμα.

Τζιμάνια υπαλλήλους έχουν στα κεντρικά της Χίου!!!

Αλλά κι εσύ, δεν κάνεις ένα έλεγχο πριν αναφέρεις την είδηση? Μέχρι 9 Σεπτεμβρίου που έχουν ανοίξει τα πλάνα της εταιρίας για Χίο – Μυτιλήνη, πουλιούνται κανονικά όλα τα σαλόνια του Νήσος Μύκονος. Μια επίσκεψη στο online booking της εταιρίας, θα σε πείσει!

Link to comment
Share on other sites

Orestis μηπως κανεις λαθος...Εγω εψαξα στο online booking για 20/8-27/8-30/8 κ εχει μονο deck.Εμενα η υπαλληλος μου ειπε οτι τα 2 σαλονια ειναι εκτος συστηματος απο 20/8 κ μετα γιατι τοτε περιμενουν να μπει το Ν.ΧΙΟΣ.Τωρα αν εσυ ξερεις πως εχουν πουληθει κ αυτα τα 2 σαλονια τι να πω...Εμενα μου ειπαν πως οταν ξερουν ακριβως θα με παρουν τηλεφωνο για να με ενημερωσουν τι θεσεις θα υπαρχουν.

EDIT Τελικα καταλαβα που εγινε το μπερδεμα...Εσυ εψαξες για το Πειραιας-Χιος,που τα δινει κανονικα ολα τα σαλονια(???) ενω εγω αναφερομαι στο Χιος-Πειραιας.Αυτο βεβαια μπερδευει ακομα περισσοτερο την κατασταση.Οπως εγραψα κ παραπανω,τα εχουν κανει ρημαδιο!

Link to comment
Share on other sites

Και πως εκεί δε τους πειράζει δλδ να πουλήσουν όλα τα καθίσματα?Πάντως μια καλή λύση θα ήταν να πουλάνε σε όλα τα δρομολόγια κανονικά όλα τα σαλόνια και όταν με το καλό μπεί το Ν.ΧΙΟΣ τότε να δώσουν κρεβάτι σε αυτούς που έχουν κόψει εισητήριο για το ATRIUM που αν δε κάνω λάθος θεωρήται σαλόνι busness class

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...