Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.....γι΄αυτό και κραδαίνει το χαρτί του λιμεναρχείου που με το χέρι κάποιος λιμένικός έκανε λάθος στην πρόσθεση περίπου 11.000 επιβάτες.

Που το ξέρεις ότι έκανε λάθος το λιμεναρχείο?

Η ΝΕΛ βεβαίως και ξέρει την πραγματικότητα αφού εναγωνίως κάθε μέρα είχε βάλει ανθρώπους στα λιμάνια και μετρούσαν τι ανέβαινε και τι κατέβαινε.

Και αυτός επίσης από που το ξέρεις? Πολύ πιθανό το θεωρώ αλλά το θεωρείς δεδομένο και δεν είναι σωστό αυτό αν δεν αναφέρεις σίγουρες πηγές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σκέπτομαι απλά και λογικά. Πάντα δύο ανταγωνίστριες εταιρείες μετρούν από μόνες τους τι κουβαλά ο καθένας. Δεν έχουν εμπιστοσύνη σε καμία άλλη πληροφόρηση. Το λιμεναρχείο στο χαρτί που δημοσιεύθηκε δεν αναφέρει τι κουβάλησε η κάθε ετιρεία, αλλά το σύνολο. Τέλος δεν έχω κανένα λόγο να πιστέψω ότι οπι εταιρείες δεν ξέρουν τι ακριβώς κουβάλησαν οι ίδιες και δεν πρόκειται να δημοσιεύσουν ποτέ μεγαλύτερο νούμερο από το πραγματικό διότι τότε θα πρέπει να πληρώσουν κάποιους φόρους υπερ τρίτων (Ο.Λ.Π.,Ν.Α.Τ. κλπ). Αφού λοιπόν η ίδια η ΝΕΛ παραδέχεται ότι πήρε τον συνολικό αριθμό από το λιμεναρχείο, ότι "γνωρίζει τα δικά της στοιχεία" και ότι "αφού τα επεξεργάστηκε", κατέληξε σ΄αυτά που κατέληξε και αντίστοιχα η HSW δεν αμφισβήτησε τους αριθμούς που δίνει για τον εαυτό της η ΝΕΛ, αλλά στην ουσία είπε τα δικά της που δεν προκύπτουν από "επεξεργασία της ΝΕΛ" , μάλλον είναι φανερή η πραγματικότητα. Μήπως και η σιωπή του ΥΕΝ μετά από όλα αυτά δεν φωτογραφίζει λάθος στην πρόσθεση;

Link to comment
Share on other sites

Ο callme έχει δίκιο. Όλη η ιστορία ξεκίνησε από το λάθος του λιμεναρχείου (το γνωρίζω καλά αυτό, από την ημέρα που συνέβη) το οποίο έδωσε μειωμένη συνολική μεταφορική κίνηση Οκτωβρίου περίπου κατά 11.000 επιβάτες. Ακόμα και αν δεχτούμε πως η ΝΕΛ δεν γνώριζε τότε το λάθος και καλοπροαίρετα δημοσίευσε τα στοιχεία, κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να το δεχτούμε όταν στις αρχές Δεκεμβρίου και ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η ΑΜΚ, έστειλε το εξώδικό στην HSW. Την περίοδο εκείνη είχε ενημερωθεί για το λάθος γιατί όταν ζήτησε τα αντίστοιχα στοιχεία για το μήνα Νοέμβριο, το λιμεναρχείο αρνήθηκε να τα δώσει λέγοντας πως δεν είναι αρμοδιότητα του. Παρόλα αυτά, η ΝΕΛ έστειλε το εξώδικό (για λόγους εντυπωσιασμού, αφού στο ενημερωτικό δελτίο της ΑΜΚ περιελάμβανε τα συγκεκριμένα λανθασμένα μερίδια αγοράς) και ενώ έχουν περάσει 30 ημέρες (από τις 3 που άφηνε διορία στην HSW να απολογηθεί) δεν προέβη σε καμία αγωγή εναντίον της.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος γιατί η ΝΕΛ κρύβει από τους μετόχους της ότι με τρία πλοία δρομολογημένα και 50% περισσότερα δρομολόγια από την HSW έχει χάσει το 45% περίπου της αγοράς. Τι θα γινόταν αν η HSW έβαζε κι άλλο πλοίο να τα σταυρώσει;

Link to comment
Share on other sites

Το εξώδικο στάλθηκε 27/11.

Η ΝΕΛ αναφέρει πως στηρίζετε στο πρωτόκολο υπαριθμόν 2100/09/2005. Βγήκε καμία ανακοίνωση που λέει πως δεν ισχύει αυτό?

Αναφέρεις παρακάτω:

"Την περίοδο εκείνη είχε ενημερωθεί για το λάθος γιατί όταν ζήτησε τα αντίστοιχα στοιχεία για το μήνα Νοέμβριο, το λιμεναρχείο αρνήθηκε να τα δώσει λέγοντας πως δεν είναι αρμοδιότητα του."

Επίσης ΟΛΕΣ οι αποφάσεις πρωτοκόλλου δημοσιεύονται και δεν μένουν κρυφές από κανέναν... Η HSW πως έδωσε τα ποσοστά που έδωσε? Γιατί αφού έδωσε ποσοστά ξέρει και την συνολική κίνηση, σωστά??? Έδειξε καθόλου στοιχεία ή όχι?

Δεν γίνετε να λέτε κάτι χωρίς στοιχεία και να προσπαθήσετε να μας πείσετε δείχνοντας με τα γραφόμενα σας πως είστε σίγουροι! Πείτε τουλάχιστον ότι αυτό λένε οι πληροφορίες μας...

Αλλά και δίκιο να έχετε, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την επιθετικότητα σας εναντίον της ΝΕΛ. Τόσα χρόνια η ΝΕΛ κρατούσε μια γραμμή η οποία έχει ελάχιστο τουρισμό και μερικοί θέλουν να την διώξουν όσο πιο γρήγορα γίνετε. Ταξιδεύω και με τις δυο εταιρίες ανάλογα με τις ανάγκες μου και είμαι ευχαριστημένος από τον ανταγωνισμό. Αλλά θέλω να είμαι και δίκαιος και εκτιμώ και μερικά πράγματα του παρελθόντος. Αν έδωσε λάθος στοιχεία η ΝΕΛ για να γίνει η ΑΜΚ, δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε θα την κατηγορήσω. Δεν θέλω από το μονοπώλιο της ΝΕΛ να καταλήξουμε στο μονοπώλιο της HSW....

@callme

για το 50% παραπάνω δρομολόγια επέτρεψε μου να σου πω ότι κάνεις 100% λάθος.... Ουσιαστικά είναι δυο πλοία στην γραμμή αφού το Μύκονος καθημερινά κάνει 19 ώρες δρομολόγια.

την περίοδο αυτή(Οκτώβριο) η ΝΕΛ είχε δυο πλοία. Μυτιλήνη και Ταξιάρχης.

Το Μυτιλήνη έκανε καθημερινά Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη, (7 δρομολόγια) και το ταξιάρχης μια φορά την βδομάδα πήγαινε Θεσσαλονίκη.

Το Μύκονος είχε κάθε μέρα εκτός από Παρασκευή.

Συνολικά άμα τα πάρεις το Μύκονος είχε πιο πολλά.

Μένω στην Χίο και κατεβαίνω πολύ συχνά Αθήνα και ξέρω όλα τα δρομολόγια απέξω.

Φιλικά πάντα :)

Link to comment
Share on other sites

Αν έδωσε λάθος στοιχεία η ΝΕΛ για να γίνει η ΑΜΚ, δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε θα την κατηγορήσω. Δεν θέλω από το μονοπώλιο της ΝΕΛ να καταλήξουμε στο μονοπώλιο της HSW....

αν εγινε κατι τετοιο ειναι εξαπατηση επενδυτικου κοινου και κατα την ταπεινη μου γνωμη επρεπε να ειχε ψαχτει το θεμα περισσοτερο. μαλλον ομως ολοι εχουν απο καποιο σκελετο στη ντουλαπα τους και δεν το τραβανε το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το είπα από την πλευρά μου. Ως επιβάτη. Εμένα με ενδιαφέρει να έχω δυο εταιρείες στην γραμμή και να μπορώ να επιλέξω αυτό που με συμφέρει και ανάλογα με τις ανάγκες μου.

Τώρα, δεν νομίζω να είναι βλάκες αυτές που αγοράζουν που να μην ψάξουν ή να μην μάθουν αυτοί που έβαλαν τα λεφτά τους. Γιατί εδώ μιλάμε για ένα έγραφο του κράτους στο οποίο στηρίζετε η ΝΕΛ. Δεν γίνετε να μην μπορούμε να μάθουμε αν αυτό ισχύει ή όχι. Σύντομα θα έχω 100% σωστή πληροφόριση για το αν έκανε ή όχι λάθος το λιμεναρχείο. (αλήθεια για ποιο λιμεναρχείο μιλάμε????)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα να με συγχωρήσετε, αλλά έχω μιά χαζή απορία.

Εντάξει η ΝΕΛ δεν έβγαλε την κίνηση του Νοεμβρίου, γιατί δεν την έδωσε το Λιμεναρχείο.

Αλλά η HSW? Αυτή δεν βγάζει την κίνηση με τα στοιχεία του Λιμεναρχείου, αλλά με το αυτόματο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.

Γιατί δεν έδωσε τα στοιχεία για την κίνηση του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου?

Μήπως φταίνε οι σκελετοί στην ντουλάπα που λέει και ο proud?

Κατά τα άλλα, επιμένω ότι το θέμα είναι τεράστιο και είναι, κυρίως, ηθικής τάξης για το ΥΕΝ και τις Υπηρεσίες του.

Το οποίο ΥΕΝ κατηγορείται ως αναξιόπιστο και όμως σιωπά!

Αρκούσε μιά τόση δα ανακοινωσούλα, που να βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Έστω και εάν έκανε λάθος στα στοιχεία, να βγεί και να το παραδεχθεί και να ζητήσει συγνώμη.

Ανθρώπινο το σφάλλειν!

Τέλος επί της ουσίας, εμένα (ως επιβάτη) μου είναι -παντελώς- αδιάφορα τα στοιχεία της κίνησης.

Ούτε μέτοχος είμαι καμιάς εταιρείας ούτε και πράκτορας.

Εγώ με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ (σημ: όχι με τη ΝΕΛ) θα ταξιδεύω (για όσο ταξιδεύει), έστω και εάν η ΝΕΛ έχει το 10% της κίνησης!

Link to comment
Share on other sites

Για μενα σε τελικη αναλυση μια θεμελιωδης διαφορα των δυο εταιρειων ειναι οτι η ΝΕΛ εστω και την τελευταια μερα της λειτουργιας της θα εξυπηρετει τα δυο αυτα νησια. Μα με τον Ταξιαρχη η τη Χοζοβιωτισσα, με 8 η 28 μιλια ταχυτητα, θα ειναι στη γραμμη. Αντιθετα η HSW αν ερθουν ετσι τα πραγματα που να μην ειναι συμφερον πλεον για αυτην να πηγαινει εκει η αν βρεθει πιο κερδοφορα απασχοληση για το Νησος Μυκονος, δεν θα εχει τον παραμικρο ενδοιασμο να παρατησει τα νησια αυτα εν μια νυκτι χωρις συνδεση, οπως εχει κανει, κανει και θα κανει με τις Δυτικες Κυκλαδες, την Παροναξια και τη Συρο-Τηνο-Μυκονια.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ, φίλτατε Nick, θα διαφωνήσω! Αυτό που λές ίσχυε (εάν ίσχυε) επί παλαιάς ΝΕΛ.

Επί νέας ΝΕΛ, εάν υπήρχε η δυνατότητα να πάει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ή ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ στο Ηράκλειο, στα Δωδεκάνησα ή στην Αγκώνα και να βγάζει τα διπλάσια κέρδη, να είσαι σίγουρος ότι θα πήγαινε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά, δεν...

Επίσης, μήπως ξέχασες που θα είναι ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ φέτος?

Είναι διαφορετικό να μένεις σε μιά γραμμή από επιλογή και διαφορετικό από ανάγκη.

Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω: ότι η HSW θα έπαιρνε πολύ πιό εύκολα μιά τέτοια απόφαση από την (οποιαδήποτε) ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε το έχει κάνει και με το ΦΑΙΔΡΑ στο παρελθόν.

Σε μία χρονιά που πήγε πολύ καλά δεν δίστασε να αποχωρήσει χωρίς δεύτερη σκέψη αφού οι ναυλώσεις του συγκεκριμένου πλοίου θα εξασφάλιζαν μεγαλύτερα κέρδη..

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ΟΛΕΣ οι αποφάσεις πρωτοκόλλου δημοσιεύονται και δεν μένουν κρυφές από κανέναν... Η HSW πως έδωσε τα ποσοστά που έδωσε? Γιατί αφού έδωσε ποσοστά ξέρει και την συνολική κίνηση, σωστά??? Έδειξε καθόλου στοιχεία ή όχι?

Δεν είπε κανείς πως η απόφαση έχει μείνει κρυφή, απλά είπα πως έχει γίνει λάθος. Όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα που θέτεις θα σου είχαν λυθεί αν είχες διαβάσει τα δύο δελτία τύπου της HSW που δίνει αναλυτικά την κίνηση και τα μερίδια και για τις 3 εταιρίες, ενώ αναφέρει και τις πηγές της. Τα δελτίο αυτά βρίσκονται στο site της, το δελτίο τύπου της ΝΕΛ δεν ξέρω που βρίσκεται….

Δεν γίνετε να λέτε κάτι χωρίς στοιχεία και να προσπαθήσετε να μας πείσετε δείχνοντας με τα γραφόμενα σας πως είστε σίγουροι! Πείτε τουλάχιστον ότι αυτό λένε οι πληροφορίες μας...

Δεν χρειάζεται να αναφέρω τις πηγές μου, γιατί ότι γράφω το ξέρω από πρώτο χέρι και το έχω αναφέρει εδώ και πολύ καιρό.

ην περίοδο αυτή(Οκτώβριο) η ΝΕΛ είχε δυο πλοία. Μυτιλήνη και Ταξιάρχης.

Το Μυτιλήνη έκανε καθημερινά Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη, (7 δρομολόγια) και το ταξιάρχης μια φορά την βδομάδα πήγαινε Θεσσαλονίκη.

Το Μύκονος είχε κάθε μέρα εκτός από Παρασκευή.

Συνολικά άμα τα πάρεις το Μύκονος είχε πιο πολλά.

Έχεις δίκιο, τον Οκτώβριο η ΝΕΛ εκτελούσε 5 δρομολόγια την εβδομάδα ενώ η HSW 6.

Αλλά η HSW? Αυτή δεν βγάζει την κίνηση με τα στοιχεία του Λιμεναρχείου, αλλά με το αυτόματο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.

Γιατί δεν έδωσε τα στοιχεία για την κίνηση του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου?

Μήπως φταίνε οι σκελετοί στην ντουλάπα που λέει και ο proud?

Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι πολύ απλή και δεν έχει σχέση με ντουλάπες και σκελετούς.

1. Η HSW δεν συνηθίζει να δίνει στοιχεία με τα μερίδια αγοράς (αλλιώς θα έπρεπε να δίνει στοιχεία για πάνω από 10 γραμμές στις οποίες δραστηριοποιείται). Στην προκειμένη περίπτωση αναγκάστηκε να τα δημοσιεύσει καθώς δημοσιεύτηκαν μη αληθή στοιχεία από την ανταγωνιστική εταιρία.

2. Τον Οκτώβριο πράγματι το μερίδιο της HSW ήταν μεγαλύτερο. Αυτό δεν σημαίνει πως αυτό ισχύει και τους επόμενους μήνες αφού η ΝΕΛ αύξησε τα δρομολόγια της (από πέντε δρομολόγια την εβδομάδα που είχε τον Οκτώβριο σε 8 δρομολόγια ανά εβδομάδα το Δεκέμβριο), ενώ επίσης μείωσε κατά 50% τους ναύλους των επιβατών.

Για μενα σε τελικη αναλυση μια θεμελιωδης διαφορα των δυο εταιρειων ειναι οτι η ΝΕΛ εστω και την τελευταια μερα της λειτουργιας της θα εξυπηρετει τα δυο αυτα νησια.

Πιστεύεις πως κάτι τέτοιο ισχύει για τη σημερινή ΝΕΛ? (Βεντούρης, Αρβανίτης, Novabank, VIDALIENT CORPOR. κλπ). Μου αρέσει που είσαι ρομαντικός αλλά τέτοιες εταιρίες στις μέρες μας δεν υπάρχουν. Για λόγους οικονομίας τον Οκτώβριο η ΝΕΛ εκτελούσε 5 δρομολόγια την εβδομάδα (και τώρα μέσα στο καταχείμωνο για λόγους ανταγωνισμού εκτελεί 8!) και για λόγους κερδοφορίας (και πολύ καλά έκανε κατά τη γνώμη μου ) θα αποσύρει τον Κεντέρη από τη γραμμή για να τον δρομολογήσει στην Παροναξία.

Πρέπει να το πάρουμε απόφαση, ισχυρή ακτοπλοΐα μπορεί να δημιουργηθεί μόνο αν όλες οι εταιρίες περάσουν στην κερδοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι στην σημερινή ΝΕΛ δεν ισχύουν πλέον αυτά. Αλλά συμφωνώ ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να φύγει η ΝΕΛ από την HSW. Η HSW θα την έκανε πολύ πιο εύκολα.

Ας μην ξεχνάμε πως αυτόν ήταν και ο λόγος δημιουργίας των ναυτιλιακών εταιρειών πριν από πολλά χρόνια λαικής βάσης. (και η ΝΕΛ λαικής βάσης είναι ακόμα αλλά...)

Η HSW λέει πως πήρε τα στοιχεία από το σύστημα. Αλλά της ΝΕΛ και της SAOS τα στοιχεία πως τα έμαθε??? Τέλος πάντων, εγώ πιστεύω πως όντως η HSW είχε πιο πολύ κόσμο τον οκτώβριο. Στην χιο πάντως σίγουρα. Στη Μυτιλήνη δεν νομίζω αλλά και πάλι τα ποσοστά θα ηταν μεγάλα - το Μύκονος όταν φτάναμε Χιο άδειαζε σχεδόν...

Πιστεύω πως τους δυο τελευταίους μήνες με τις μισές τιμές την ΝΕΛ η κατάσταση άλλαξε. Εγώ είμαι φοιτητής και σε αυτούς που γνωρίζω ενώ πριν ήταν κάθετοι να παίρνουμε το Μύκονος, τώρα ποια όχι. Άλλο είναι (πλέον) να δίνεις 10 ευρώ αντί για 21 για το ταξίδι σου... Και η διαφορά είναι 2 ώρες...

Εγώ προσωπικά προτιμάω να δώσω τα 16 ευρώ που θέλει η τετράκλινη της ΝΕΛ και να κοιμηθώ παρά να την βγάλω όλο το βράδυ σε μια (πιο πολυτελής) καρέκλα...

(οι τιμές είναι φοιτητικές :) )

Link to comment
Share on other sites

να υπαρχει ενταση του ανταγωνισμου και οξυτητα στις σχεσεις μεταξυ NEL και HSW δεκτο, αλλα να υπαρχει πολωση και διχασμος αναμεσα σε ορισμενους shipfriends, ειλικρινα δεν το καταλαβαινω. ουτε ο στριντζης και ο βεντουρης να εγραφαν :D

κατ'αρχας δε νομιζω να υπαρχει εταιρεια που να μην επιδιωκει το κερδος. εκτος βεβαια και αν αυτοι που τις διοικουν θελουν το προσωπικο τους κερδος πιο πολυ απο το εταιρικο :P

οσο για τις 2 εταιρειες, ας μην αρπαζεστε οι οπαδοι εκατερωθεν.

η hsw εχει την εξωθεν κακη μαρτυρια. εχει εγκαταλειψει γραμμες που ειχε παρουσια επι σειρα ετων (η ιδια ή οι προκατοχες της εταιρειες) και λειτουργει σαν θερινο σινεμα. Μαϊο με Σεπτεμβριο. Δεν δινει την αισθηση οτι επενδυει σε μια γραμμη για να μεινει επι μακρον οπως πχ η Agoudimos Lines στη Ραφηνα. Επειδη υπαρχει και το προηγουμενο του Φαιδρα λογικο ειναι ο κοσμος να δυσπιστει.

η ΝΕΛ απο την αλλη (ειτε η παλια των αντωνιου, αθηναιου ειτε η νεα του βεντουρη) ειναι στη γραμμη επειδη εξαρταται απο αυτη και επειδη πονταρει στο τοπικιστικο συναισθημα για να τσιμπησει λιγα μεριδια παραπανω. τα καλα της ομως πλοια (τους αιολους) τα εστειλε στις κυκλαδες. παλιοτερα οταν και ρευστο ειχε και μπορουσε να δανειστει ευκολα δεν εφερε πλοια για τα νησια που υποτιθεται υπηρετει, αλλα πηγε να καταλαβει τις κυκλαδες.

μια απο τα ιδια ειναι κατ' εμε (τηρουμενων των αναλογιων).

Link to comment
Share on other sites

Τα λεγομενα σας σε απαντηση αυτων που εγραψα οσον αφορα τη ΝΕΛ, εχουν μια δοση δικαιου χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι κι εγω εχω αδικο. Και εξηγουμαι: Η HSW εχει δωσει αρκετο δειγμα γραφης σαν εταιρεια ωστε να ξερουμε οτι μπορουμε να περιμενουμε τα παντα. Η "καινουρια" ΝΕΛ απο την αλλη(μου θυμιζει λιγο το παλιο και το νεο ΠΑΣΟΚ :P ) δεν εχει δωσει με αυτην τη μορφη ικανο δειγμα γραφης. Συνεπως δεν αποκλειεται να εχει τελικα δικιο οποιοσδηποτε εξ' ημων.

Η κινηση της μεταδρομολογησης του Κεντερη για μενα δεν αποτελει ικανο δειγμα απο την αποψη οτι με τα σημερινα δεδομενα μαλλον μοιαζει περιττος στη γραμμη που το καλοκαιρι θα εξυπηρετειται με 4 συμβατικα(3 ΝΕΛ, 1 HSW), 1 ρο-ρο τουλαχιστον(ΣΑΟΣ) και ισως ενα ακομα συμβατικο(ΣΑΟΣ), ενω και η κερδοφορια του ειναι εξαιρετικα αμφιβολη. Με λιγα λογια χαμενη για χαμενη η ΝΕΛ απο αυτο το πλοιο, το χρησιμοποιει τουλαχιστον με τετοιο τροπο ωστε να πληξει τον αντιπαλο οπως εκεινη θεωρει καλυτερα, η τουλαχιστον ετσι πιθανολογω οτι σκεφτεται. Το οτι θα ειναι παντως πιο πιστη στη γραμμη σε καθε περιπτωση για τους οποιουσδηποτε λογους, δε νομιζω οτι επιδεχεται αμφισβητηση.

Πρέπει να το πάρουμε απόφαση, ισχυρή ακτοπλοΐα μπορεί να δημιουργηθεί μόνο αν όλες οι εταιρίες περάσουν στην κερδοφορία.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου, το θεμα ομως ειναι οτι αν ο μοναδικος τροπος να καταστουν κερδοφορες ειναι να επιδιωκουν να δημιουργησουν ενα σοβιετικου τυπου μονοπωλιο η καθε μια στη γραμμη της καταναγκαζοντας(και καταδικαζοντας) το επιβατικο κοινο, τοτε δεν μιλαμε κατ' ουσιαν για παταγωδη αποτυχια τοσο των διοικησεων, οσο και του θεσμικου πλαισιου?

Τελος οσον αφορα την κουβεντα του Proud Ionian περι οπαδων, η εννοια του οπαδου εμπεριεχει εξ' ορισμου το στοιχειο της απολυτως ενστικτωδους, συναισθηματικης και στερουμενης λογικης βασης σκεψης. Δε νομιζω οτι στα λεγομενα των προλαλησαντων -η τουλαχιστον στα δικα μου- υπαρχει ελλειψη επιχειρηματων που να δικαιολογει το χαρακτηρισμο "οπαδοι". ΝΕΛ Gate 6 :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν οπαδοί εδώ. Είναι πολύ τραβηγμένο για μένα κάτι τέτοιο. Απλά πιστεύω πως ο καθένας λέει μια άποψη με επιχειρήματα. Το γεγονός ότι κάποιος φαίνετε να "υποστηρίζει" κάποια εταιρεία δεν σημαίνει ότι δεν συμφωνεί με αυτά που λέει ο άλλος στο συνολό τους.

Το Κεντέρης είναι ένα πλοίο πλήρως ασύμφορο για την αγορά της Χίου και της Μυτιλήνης, διότι δεν έχουν λίγο τουρισμό. Πιστεύω όμως πως μια λύση τύπου Αίολος Εξπρές 2 θα ήταν καλό στην γραμμή και θα το προτιμούσαν.

Για μένα τα νησιά χρειάζοντε δυο καινούργια συμβατικά. Να ποιάνουν 22-23 μήλια (ώστε να μην είναι ασύμφορα τον χειμώνα) και με καμπίνες. Δυο τέτοια πλοία σταυρωτά θα έκαναν θαύματα. Επίσης η ώρα αναχώρησης που έχει η ΝΕΛ απο πειραιά (στις 7) είναι πολύ βάρβαρη για όσους πάνε Χίο(ώρα άφιξης 3:30) το βράδυ. Πιστεύω πως αυτό είναι και κακό για τον Τουρισμό καθώς δεν μπορούν να γίνουν πακέτα Χίο - Μυτιλήνη. Εγώ πάντως όταν γυρνάω Χίο παίρνω Μύκονος λόγω της ώρας που φτάνει. (εκτός και αν δεν έχω λεφτά :P )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μια πρόταση του Λιμενάρχη Χίου ώστε να φεύγουν τα πλοία απο Μεστά για Πειραία αλλά θα προσεγγίζουν και το λιμανί της Χίου. Τώρα πως ακριβώς θα γίνει αυτό δεν ξέρω... δλδ θα πηγαίνουν τα πλοια (που έρχοντε απο Μυτιλήνη) στη Χιο και μετά Μεστά? Δεν έχει νόημα...

η πρόταση εδώ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγώ νομίζω πως όσο και να φωνάζουν ορισμένοι για το "στραγγαλισμό" του ΜΥΚΟΝΟΣ είναι ένα βήμα μπροστά, αρκεί βέβαια να προχωρήσει η πλήρης απελευθέρωση σε όλες τις γραμμές και στα ναυλολόγια.Μόνο έτσι μακροπρόθεσμα θα βγεί κερδισμένος ο επιβάτης.

Link to comment
Share on other sites

Χιλιοειπωμενα πραγματα τα παραπανω. Δρομολογηθηκε το ρο-ρο αλλα εκει εχουμε αντιρρησεις ως προς την απελευθερωση γιατι μας παιρνει τα φορτηγα λογω χαμηλοτερου κοστους. Και ρωταω εγω τωρα: Αν το Νησος Μυκονος δεν μπορει να ανταγωνιστει τιμολογιακα αυτην τη στιγμη που τα ναυλολογια ειναι μετρημενα κουκια, τοτε γιατι θα μπορει να ανταγωνιστει οταν απελευθερωθουν και προφανως το εισιτηριο του αυξηθει? Τα δικα μας δικα μας, και τα δικα σας δικα μας. Μηπως ετοιμαζουμε το αδαφος για καμια ηρωικη εξοδο?

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται από τα παραπάνω, όπως επισημαίνει και ο Nick αλλού, αλλά και από άλλα σημάδια στην ατμόσφαιρα...

μάλλον ετοιμάζεται ηρωϊκή έξοδος του Νήσος Μύκονος.

Από την όλη εξέλιξη της υπόθεσης μπορούμε να πούμε ότι ευτυχώς που κλονίσθηκε το μονοπώλιο της ΝΕΛ, ευτυχώς που σώθηκε (απ' ότι φαίνεται) από την χρεωκοπία η ΝΕΛ,

αλλά δυστυχώς φάνηκε ότι η γραμμή δεν μπορεί να αντέξει ανταγωνισμό με ένα δαπανηρό νεότευκτο και δυστυχώς, μάλλον, θα επανέλθουμε περίπου στην προτεραία κατάσταση...αλλά με μιά νέα ΝΕΛ...ίσως και πιό μυαλωμένη.

Εκτός και εάν μπεί κάποιο άλλο πλοίο ευθέως ανταγωνιστικό με τα της ΝΕΛ και με σκοπό να μοιραστεί την κίνηση και όχι να πετάξει έξω την ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ετοιμαζουμε το αδαφος για καμια ηρωικη εξοδο?

Δεν πιστεύω πως υπάρχει καμία περίπτωση αποδρομολόγησης του Νήσος Μύκονος από τη γραμμή.

Και ρωταω εγω τωρα: Αν το Νησος Μυκονος δεν μπορει να ανταγωνιστει τιμολογιακα αυτην τη στιγμη που τα ναυλολογια ειναι μετρημενα κουκια, τοτε γιατι θα μπορει να ανταγωνιστει οταν απελευθερωθουν και προφανως το εισιτηριο του αυξηθει?

Το θέμα της απελευθέρωσης των ναύλων είναι πολύ ευρύτερο. Δεν συνεπάγεται μόνο με αύξηση τιμών, αλλά με τη δυνατότητα των εταιριών για μια ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική που να στηρίζεται σε εμπορικά κριτήρια και όχι στην κοινωνική πολιτική που ασκεί το κράτος μέσω των ακτοπλοϊκών εταιριών. Σου αναφέρω 2 μόνο ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιηθούν από τις εταιρίες αν υπήρχε καθεστώς απελευθέρωσης, και θα συντελούσαν στην καλύτερη εκμετάλλευση των ποίων και στην αύξηση της πληρότητας τους (αν και η απελευθέρωση αφορά και πολλά άλλα θέματα).

1. Καθιερώνονται εμπορικές εκπτώσεις που ανταμείβουν τους συχνούς και πιστούς χρήστες των πλοίων (πχ το πρόγραμμα bonus miles που εφαρμόζει η HSW και πολλές αεροπορικές εταιρίες) αντί για εκπτώσεις που επιβάλλονται θεσμικά.

2. Διαφοροποιείται η τιμολογιακή πολιτική ανάλογα με τη ζήτηση. Υψηλότερες τιμές τα Σαββατοκύριακα, χαμηλότερες τις καθημερινές, υψηλότερος τιμές για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, χαμηλότερες για κρατήσεις που έχουν γίνει πολλές ημέρες πριν από την ημερομηνία ταξιδιού.

Όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν πρωτότυπες ιδέες και σκέψεις, είναι πράγματα που έχουν εφαρμοσθεί χρόνια πριν σε πολλά μέσα μαζικής μεταφοράς (από τρένα και μετρό μέχρι αεροπλάνα) αλλά στην ακτοπλοΐα φαντάζουν δυστυχώς πολύ μακρινά.

Μήπως βιάζεστε λίγο να κρίνετε την κατάσταση? Δεν πιστεύω πως υπάρχει καμία περίπτωση αποδρομολόγησης του Νήσος Μύκονος από τη γραμμή παρά το γεγονός πως η προσθήκη του Αρχάγγελου θα μειώσει την κίνηση του από φορτηγά. Αλλά και για τη ΝΕΛ δεν είναι τα πράγματα τόσο ρόδινα. Πέρσι υπήρχαν στη γραμμή 4 πλοία για φορτηγά (3 της ΝΕΛ και 1 της ΣΑΟΣ) ενώ φέτος θα υπάρχουν 6. Συνεπώς η προσθήκη ενός επιπλέον πλοίου από τη ΝΕΛ θα έχει επιπτώσεις και στην κίνηση των υπολοίπων δικών της πλοίων. Εκτός αν κάποιο από τα 3 υπάρχοντα πλοία της δεν θα δρομολογηθεί στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Η Δρομολόγηση του ΕΤΖΙΑΝ ΣΑΝ δεν επηρεάζει σημαντικά το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ. Τα φορτηγά που έπαιρνε πριν θα τα παίρνει και τώρα.

Εγώ βλέπω να παθαίνει τα καλά του ΤΑΞΙΑΡΧΗ που ανεβοκατέβαινε Χίο-Μυτιλήνη τον Γενάρη με 0 φορτηγά.

δηλαδή τί θα αλλάξει με τη δρομολόγηση του ΣΑΝ? Είναι πιο γρήγορο από τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ ή μήπως η ΝΕΛ θα προσφέρει τιμές ΣΑΟΣ?

ΤΟ Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα φύγει από την γραμμή το 2007 όταν και θα αντικατασταθεί από το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την αποδρομολογηση το αναφερω σαν πιθανοτητα, δεν εχω πληροφορηση. Προφανως και δεν θα γινει ο,τι γινει τωρα αλλα νομιζω πως με την συμπληρωση ενος χρονου δρομολογιων, θα μπουν στο τραπεζι τα αποτελεσματα και θα γινει γενικη αποτιμηση.

Στο θεμα της τιμολογιακης πολιτικης συμφωνω μαζι σου, γνωριζω τα παραδειγματα που ανεφερες και μπορω να σου αναφερω και αλλα παρομοια. Αλλα ακομα και οταν εφαρμοστουν αυτα τα προγραμματα, δεν αλλαζει κατι σε αυτο που λεω. Οταν τα εφαρμοσει ο ενας ανταγωνιστης, ειναι σιγουρο οτι θα κανει το ιδιο και ο αλλος, ομως σε τελικη αναλυση συμφωνα με τη βαση υπολογισμου κοστους των δυο ανταγωνιστων και παλι η ΝΕΛ/ΣΑΟΣ θα μπορουν να δινουν πολυ φθηνοτερες τιμες, για να μην πω σκοτωμενες.

Τελος παντων, θα δουμε πως θα τα φερει ο χρονος.

Σε βλεπω απολυτο οτι τελικα θα ειναι η ΝΕΛ αυτη που θα επηρρεασθει απο τη δρομολογηση του Σαν, Ναυτωνα. Εχεις παραπανω στοιχεια?

Link to comment
Share on other sites

σε τελικη αναλυση συμφωνα με τη βαση υπολογισμου κοστους των δυο ανταγωνιστων και παλι η ΝΕΛ/ΣΑΟΣ θα μπορουν να δινουν πολυ φθηνοτερες τιμες, για να μην πω σκοτωμενες.

Το κόστος των συγκεκριμένων πλοίων της ΝΕΛ μπορεί να είναι σημαντικά μικρότερο από αυτό του Νήσος Μύκονος, αλλά με εξαίρεση το κόστος των καυσίμων, κάθε άλλο κόστος λειτουργίας του Νήσος Μύκονος (πλήρωμα, επισκευές, ασφάλειες, έξοδα λιμένων) πρέπει να συγκρίνεται με το αντίστοιχο κόστος 2 πλοίων της ΝΕΛ αφού τόσα χρειάζονται για να εκτελέσουν τον ίδιο αριθμό δρομολογίων.

Μην ξεχνάτε επίσης ότι η ΝΕΛ ακόμα και στα αποτελέσματα του εννιαμήνου (που θεωρείται η καλύτερη περίοδος για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία αφού περιλαμβάνει τη high season) εμφάνισε σημαντικές ζημιές. Από τότε μέχρι σήμερα έχει χάσει και μερίδια αγοράς στη βασική γραμμή της, και έχει μειώσει υπερβολικά τα έσοδα της λόγω των εκπτώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τα σχολια περι μειωσης των εσοδων της ΝΕΛ, τα εχουμε αλλωστε αναφερει και στο παρελθον. Διαφωνω με αυτο που λες για την αντιστοιχια των δρομολογιων, μου θυμιζει αυτο που ελεγε ο Μητσου οτι 1 Ριβαλντο = 2 Γκονζαλες:D . Δεν ειναι δοκιμη συγκριση, νομιζω οτι καθε πλοιο πρεπει να εκτιμαται ξεχωριστα με βαση τα χαρακτηριστικα/κοστος/εσοδα του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...