Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βασικά δεν είχε αναφερθεί και νομίζω πως είναι αξιοσημείωτο.... Η HSW είχε πει ότι αυξάνει 3 ευρώ τις τιμές για συμβατικά. Αλλλά για Χίο και Μυτιλήνη ειδικά δεν θα τις αύξανε.... Έλα όμως που σχεδόν τις αύξησε. Πριν την 1/6 η διαφορά μεταξύ deck και καθίσματα ήταν το ιλλιγιώδες ποσό των.... 50 λεπτών! Πλεον όμως η διαφορά είναι στα 3 ευρώ ;)

Αυτά προς ενημέρωση του κοινού για τα trick των εταιριών ;) Οπότε προσέχετε να λέτε deck για να γλιτώσετε κάτι :confused: ώστε κι'αλλιώς καλοκαιράκι έχουμε!!

Μήπως ξερεί κανείς πόσο άτομα δέχετε κατάστρωμα το Ν. Μύκονος?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά τη νέα τιμολογιακή πολιτική της ΝΕΛ που θα εφαρμοστεί από 16 Ιουνίου (με βασικά χαρακτηριστικά την καθιέρωση κατηγορίας αριθμημένου καθίσματος και αυξήσεις στις καμπίνες αλλά κυρίως στο garage) σας παραθέτω τη νέα σύγκριση των τιμοκαταλόγων των 2 εταιριών. Έσβησα τα προηγούμενα post μου αφού εκείνες οι τιμές της ΝΕΛ αφορούσαν περίοδο 15 ημερών μόνο.

Πειραιάς - Χίος

Κατηγορία θέσης / ΝΕΛ / HSW

Deck: 22,0 / 27,0

Seat: 24,0 / 29,5

Διακεκριμένη: - / 36,00

Lux: 93 / -

AΧ 2: 60,0 / 69,5

AS 2: 54,0 / 58.5

AB4: 43 / 53.5

B4: 36 / -

IX: 85 / 85,5

Μοτο: 17 / 17

Πειραιάς - Λέσβος

Κατηγορία θέσης / ΝΕΛ / HSW

Deck: 27,0 / 33,5

Seat: 30,0 / 36,5

Διακεκριμένη: - / 45,00

Lux: 107 / -

AΧ 2: 68,0 / 77,0

AS 2: 62,0 / 73,0

AB4: 52 / 66,5

B4: 44 / -

IX: 100 / 98,0

Μοτο: 20 / 19,5

Edit

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Ταξιάρχη...

Από Πειραιά, Μύκονο, Χίο, κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή στις 16:00, 00:30, 02:30 αντίστοιχα οι αναχωρήσεις για Μυτιλήνη

Από Πειραιά, Μύκονο, Χίο, την Παρασκευή στις 22:00, 04:00, 08:30, αντίστοιχα οι αναχωρήσεις για Μυτιλήνη

Από Μυτιλήνη, Χίο, Μύκονο, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο στις 16:00, 19:50, 21:55 αντίστοιχα οι αναχωρήσεις για Πειραιά

Από Μυτιλήνη κάθε Παρασκευή στις 08:30 για Πειραιά

Οι ώρες του θα είναι 6 ώρες από Μυτιλήνη για Μύκονο και 2:15 για Μύκονο. Από Μύκονο για Πειραιά 5:35 ώρες.

Τιμές για deck Πειραιά - Μύκονο είναι 20 ευρώ και 74 το όχημα.

για Μυτιλήνη - Μύκονο είναι 20 ευρώ και 65 το όχημα

από Χίο δεν μου το βγάζει το openseas για Μύκονο.... :D

(στις ώρες μπορεί να έχω λάθη καθώς ήταν κάπως μπέρδεμα...!)

Το Μυτιλήνη κάθε Κυριακή πρωί θα κάνει express για Πειραιά ώστε να υπάρχει δρομολόγιο της ΝΕΛ κάθε Κυριακή από Πειραιά.

Επίσης προς επενθύμιση το Μύκονος από 1/7 (και για 2 μήνες) έχει καθημέρινά δρομολόγια με 12:30 από Πειραιά και 22:00 και 00:30 απο Μυτιλήνη - Χίο για Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

Το Μυτιλήνη κάθε Κυριακή πρωί θα κάνει express για Πειραιά ώστε να υπάρχει δρομολόγιο της ΝΕΛ κάθε Κυριακή από Πειραιά.

Αυτο το δρομμολογιο υπαρχει παντα τα τελευταια χρονια.Αναχωρηση απο Μυτιληνη στις 9 το πρωι και αφιξη στις 7 το απογευμα.Μαλιστα ειναι παντα σχεδον γεματο(ειδικα καμπινα και αυτοκινητο δεν βρισκεις με τιποτα) μιας και ειναι πολυ βολικο αφου και το Σαββατοβραδο κερδιζεις στο νησι αλλα και εισαι και Κυριακη βραδυ σποτι σου ωστε να μην πας κατευθειαν απο το βαπορι στην δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Απο 16/06 θα ισχυει 30% εκπτωση σε ολες τις θεσεις και τα οχηματα στα ημερισια δρομολογια απο Μυτιληνη για Πειραια τη Κυριακη και τη Παρασκευη με ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΤΑΞΙΑΡΧΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνάντησα τις προάλλες ένα φίλο Χιώτη που είχα καιρό να τον δω και ο οποίος πηγαινοέρχεται τακτικά στη Χίο. Ο φίλος μου ο Χιώτης, λοιπόν, αφού με ενημέρωσε ότι «έχει μπεί καινούργιο πλοίο στη γραμμή, το Νήσος Μύκονος…του Στρίντζη!», μου είπε τα καλύτερα λόγια γι’ αυτό. Εξυπηρέτηση και πολιτισμός και συνέχισε: «και πάμφθηνο!». «Φεύγω μεσημεράκι στις 12.30 και 7-7.30 είμαι στο σπίτι μου στη Χίο, ενώ με τη ΝΕΛ…»

Να σημειώσω ότι ο φίλος μου ο Χιώτης ήταν φανατικός οπαδός του Κεντέρη.

Όχι του Κώστα, αλλά του Αίολου! Όταν ήταν στη γραμμή, πάντα με αυτόν ταξίδευε, έτσι εξηγείται και το «πάμφθηνο».

Εκτός από τον Χιώτη φίλο, βρήκα και έναν άλλο κολλητό μου φίλο (παντελώς άσχετο με το Β. Αιγαίο), ο οποίος μου είπε ότι φέτος αποφάσισε να πάει διακοπές στη Μυτιλήνη. Δεν τον ρώτησα με ποιο πλοίο θα πάει, γιατί ήμουνα σίγουρος ότι θα πάει με το Νήσος Μύκονος (εννοείται με καμπίνα). Για τον απλούστατο λόγο ότι είναι εκ πεποιθήσεως φανατικός των ταχύπλοων (και ιδίως των Highspeed) και γενικά αντιπαθεί την βαπορίλα.

Και εκεί που συζητούσαμε, μου το ξεφουρνίζει: «θα πάω με το Μυτιλήνη» (εννοείται με καμπίνα). Και πάρτον κάτω τον Νηρέα!

«Καλά, πως κι έτσι? Εσύ ούτε να τα δείς δεν ήθελες τα παλιά καράβια. Δώδεκα ώρες μεσ' στη καραβίλα, πως θ' αντέξεις? (έτσι μου έλεγε παλιά)» του λέω.

Και μου το εξήγησε με μια μόνο απλή φράση: «Γιατί χάνω μία μέρα διακοπών. Με το ένα πρέπει να φύγω μεσημέρι (και να χάσω μια μέρα δουλειάς) και να φθάσω βράδυ (πληρώνοντας μια επιπλέον βραδιά ξενοδοχείο). Ενώ με το άλλο και φεύγω μετά την δουλειά και δεν πληρώνω ξενοδοχείο!»

Αυτά έτσι για να δούμε πως βλέπουν κάποιοι τρίτοι τα δρομολόγια του Β. Αιγαίου, πέρα από πλοία και εταιρείες.

ΥΓ. Τα πρόσωπα είναι απολύτως υπαρκτά και οι διάλογοι έχουν αποδοθεί πιστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αλλαγή δρομολογίων σήμερα από το Ν. Μύκονος με το πλοίο να φεύγει καθημερινά 12:30 απο Πειραιά. Αυτός είναι και ο λόγος που χτες έφυγε 1:30 από Μυτιλήνη (αντί για 7 πρωί του Σαββάτου), ώστε να προλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι ετσι ειναι.Για την ιστορια, εφυγε 0145 απο Μυτιληνη και 0420 απο Χίο.Ταξιδευε συγγενης μου.Απο σημερα ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ 7 μερες την εβδομαδα.Αναχωριση 1230 απο πειραια και 2200 απο Μυτιληνη.Αναχωρησεις απο Χιο 1900 και 0030.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι ετσι ειναι.Για την ιστορια, εφυγε 0145 απο Μυτιληνη και 0420 απο Χίο.
:D :D

04:20 από Χίο!? Μιλάμε για 1 ώρα παραμονή στη Χίο... άρα πολύ κόσμο. Τι να πεις? Περίεργες οι προτιμήσεις του κόσμου.... Εξαντλητικό ταξίδι θα έλεγα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέρνοντας πάσα ότι από την συνέντευξη του κ. Στριντζή εδώ ότι υπάρχει αύξηση της κίνησης κατά 30%, να σημειώσω και εγώ ότι είχα διαβάσει τις προάλες στην εφημερίδα "Πολίτης-Χίου" ότι τον μήνα Ιούνιο υπήρχε αύξηση του κίνησης από 13000 σε 18000! (περίπου 38%).

Σίγουρα το Ν. Μύκονος θα έχει βοηθήσει στο συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις γραμμές που δρομολογήθηκαν νεότευκτα πλοία, η επιβατική κίνηση παρουσίασε ετήσια αύξηση της τάξεως του 30% (Χανιά, Δωδεκάνησα, Χίο-Μυτιλήνη). Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού πριν την δρομολόγηση των νέων πλοίων, υπήρχε πρόβλημα διαθεσιμότητας την καλοκαιρινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» ΣΤΙΣ 4 Μ.Μ. ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ - ΧΙΟ - ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Πηγή: presspoint.gr

Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2006 4:08:00 μμ

NEL Lines: Δελτίο Τύπου

Η NEL Lines με σεβασμό αλλά και ευχαριστίες προς το επιβατικό της κοινό ανακοινώνει τα ακόλουθα:

Λόγω του ανεκτέλεστου πρωινού δρομολογίου του πλοίου της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ για τις 28/07/2006 το επιβατικό κοινό που είχε εκδώσει εισιτήρια για το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει ήδη ενημερωθεί για την αντικατάσταση του πλοίου με το Ε/Γ –Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ με κάθε πρόσφορο μέσο και συγκεκριμένα:

1) Εκτυπώθηκαν οι λίστες των επιβατών και ενημερώθηκαν όλοι, ένας προς έναν ατομικά σε όσες κρατήσεις υπήρχαν τηλέφωνα.

2) Σε όσες κρατήσεις δεν είχε συμπληρωθεί τηλέφωνο ενημερώσαμε το γραφείο το οποίο είχε προβεί στην έκδοση των εισιτηρίων για να ενημερώσει τους συγκεκριμένους επιβάτες.

3) Έχει σταλεί δελτίο τύπου με e-mail στις 25/07/2006 προς όλα τα συνεργαζόμενα πρακτορεία.

4) Έχει σταλεί δελτίο τύπου με φαξ και e-mail σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

5) Υπάρχει γραπτό μήνυμα στο ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο γίνονται κρατήσεις και εκδόσεις εισιτηρίων το οποίο αναφέρει την αντικατάσταση των πλοίων για τις 28/07/2006 καθώς επίσης και το τηλέφωνο της εταιρείας μας για την εξυπηρέτηση των επιβατών.

Όσοι επιβάτες είχαν εκδώσει εισιτήρια με το Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ για τις 28/07/2006 από Πειραιά προς Μύκονο –Χίο - Μυτιλήνη έχουν ενημερωθεί με τους ίδιους τρόπους και τους έχουμε προτείνει να ταξιδέψουν δωρεάν με το Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ όσοι είχαν προορισμό από και προς Μύκονο, και όσοι είχαν προορισμό Χίο – Μυτιλήνη να ταξιδέψουν με το πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Πειραιά προς Χίο – Μυτιλήνη, στο οποίο έχουν δεσμευθεί οι ανάλογες θέσεις και με το πλοίο ΜΥΤΙΛΗΝΗ από Μυτιλήνη προς Χίο – Πειραιά.

Οι επιβάτες που είχαν εκδώσει εισιτήρια για το Σάββατο 29/07/2006 από Μυτιλήνη προς Χίο – Μύκονο - Πειραιά με το Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έχουν ενημερωθεί τηλεφωνικά και μέσω των πρακτορείων τους για την καθυστέρηση των 3 ωρών και 15 λεπτών που θα έχει το πλοίο.

Οι έξι επιβάτες που είχαν εισιτήριο από Μύκονο – Χίο - Μυτιλήνη έχουν ενημερωθεί ότι θα φτάσουν από την Μύκονο στο Λαύριο με το πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ με δωρεάν εισιτήρια και κατόπιν θα εξυπηρετηθούν από τον Πειραιά προς Χίο-Μυτιλήνη.

Οι ανωτέρω αλλαγές των δρομολογίων έχουν ήδη εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υ.Ε.Ν.

Ευχαριστούμε το επιβατικό μας κοινό για την έμπρακτη υποστήριξη τους και ευχαριστίες τους προς την εταιρεία μας και δεσμευόμαστε ότι πάντοτε κύριο μέλημα μας είναι η εξυπηρέτησή τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

απο οτι ακουω φετος το μυκονος ταξιδευε με πληροτητες που αγγιζαν 100% σε γκαραζ και επιβατες. το γκαραζ ομως σχεδον επι το πλειστον με ΙΧ. αληθεια η HSW δεν εχει σκεφτει το ενδεχομενο καποιου ρορο ρο καλοκαιρι ωστε να μην διωχνει φορτηγα;

Link to comment
Share on other sites

Παίρνοντας πάσα από αυτό που είπε ο proud, έχοντας δει αρκετές αφιξο-αναχωρήσεις και μιας και τελειώνει η καλοκαιρινή περίοδος να πω δυο πράγματα για την κίνηση φέτος στα δυο νησιά.

Ξεκινώντας από τον Ν. Μύκονος ήταν πάρα πολλές οι μέρες που είχε 100% πληρότητα. Στο γκαράζ έπαιρνε αυτοκίνητα και εννοείτε πως γέμιζε. Το είδα περίπου 12-13 φορές να φεύγει και άντε να πήρε 5-6 φορτηγά σε αυτά τα ταξίδια.

Από την άλλη και η ΝΕΛ είχε αρκετά καλές πληρότητες. Εδώ οι καμπίνες είχαν την τιμητική τους και ήταν από τις πρώτες που έφευγαν. Λογικό, καθώς όποιος ήθελα να πάει κατάστρωμα προτιμούσε το Μύκονος. Τα απλά εισιτήρια πουλιόνταν πιο μετά. Βέβαια στις καυτές μέρες (5-20 Αυγούστου) δεν υπήρχε εισιτήριο ούτε για δείγμα (τουλάχιστον) προς Πειραιά. Συγκεκριμένα φίλος που έψαχνε από τις 8 του μηνός βρήκε στις 19 με τον Ταξιάρχη....! Τα γκαράζ των Θεόφιλου και Μυτιλήνη είχαν τουλάχιστον 95% πληρότητα. Βέβαια σε διαφορετική αναλογία με το Ν. Μύκονος καθώς έπαιρνε και φορτηγά. (καμιά 10-15 την φορά). Το ταξιάρχης έπαιρνε ως επί τον πλείστον φορτηγά αλλά και αυτοκίνητα, καθώς δεν έβρισκες και πολλά. Το πάνω γκαράζ γέμιζε φουλ ενώ το κάτω γύρω στο 50%. Βέβαια περνούσε και από Μύκονο μετά, αλλά εκεί δεν ξέρω αν και τι έπαιρνε. Δυστυχώς σε άφιξη του Ταξιάρχης στη Χίο ή στη Μυτιλήνη δεν έτυχε να είμαι μπροστά.

Συνεπώς πολύ καλά τα πράγματα για το Παναγιά Κρυμνιώτισα. Έπαιρνε πολύ πράγμα (πάνω από 50 φορτηγά) και ύστερα από καιρό το είδα και να γεμίζει. Το ύστερα παό καιρό το λέω, γιατί μετά το κόψιμο της μεταφοράς πετρελαίου με βυτιοφόρα, έχασε ΠΑΡΑ πολύ κίνηση.

Ως προς την τήρηση των δρομολογίων τα δυο καθυστερημένα ήταν συνήθως τα Ν. Μύκονος και Θεόφιλος για τον δικό του λόγo το καθένα φυσικά... Το Ν. Μύκονος συνέχιζε να κάνει τα ταξίδια με την ίδια ταχύτητα (6 ώρες και 10 λεπτά για Χίο και 2 και 10 για Μυτιλήνη). Βέβαια ήταν φύσης αδύνατη να κάνει φόρτωση στον λίγο χρόνο που κάθετε στα λιμάνια (πιο πολύ στη Χίο όπου κάθετε κανονικά μόνο 20 λεπτά) Αυτό είχε ως συνέπεια να φεύγει και στις 1:30 από Χίο αλλά είναι κάτι λογικό.

Το Θεόφιλος όλοι λίγο πολύ ξέρουμε. Λίγο το ότι έφτανε με τουλάχιστον μια ώρα καθυστέρηση, λίγο η κίνηση...

Το Μυτιλήνη ήταν το μόνο συνεπέστατο. Φτάνοντας στη Χίο στις 20:55, είχε αρκετό χρόνο για να φορτώσει άνετα..

Επίσης το Ταξιάρχης ήταν συνεπής αλλά υπήρχαν και κάποιες μικρές καθυστερήσεις του μεσαώρου.

Αυτά κάποια συμπεράσματα της κίνησης. Το ξέρω σας κούρασα αλλά κάτι τελευταίο... Η δρομολόγηση του Μύκονος έφερε μια πνοή στα δυο νησιά, καθώς ο κόσμος που ερχόταν διπλασιάστηκε. Αν και περίμενα τα καράβια της ΝΕΛ να είχαν αρκετά λιγότερο κόσμο αλλά διαψεύστηκα. Το καλοκαίρι η γραμμή σηκώνει άνετα τα 4 πλοία και πιστεύω πως αν υπήρχε και ακόμα ένα (π.χ. Αίολος Εξπρές να πηγαίνει με 30μαω) θα είχε και αυτό το μερίδιο του χωρίς να κόβει από τους άλλους.

Ο χειμώνας έρχεται και αφετέρου περιμένουμε να δούμε αν θα βάλει η ΝΕΛ πάλι τις μεγάλες εκπτώσεις και δεύτερον που θα πηγαίνουν τα φορτηγά.

Υ.Γ. όσοι το διαβάσατε όλο, μπράβο..!

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι η γραμμή σηκώνει άνετα τα 4 πλοία και πιστεύω πως αν υπήρχε και ακόμα ένα (π.χ. Αίολος Εξπρές να πηγαίνει με 30μαω) θα είχε και αυτό το μερίδιο του χωρίς να κόβει από τους άλλους.

Ο μονος λογος πιστευω που δεν μπηκε στη γραμμη καποιο ταχυπλοο της ΝΕΛ ειναι οτι με το Μυκονος δεν θα εβγαινε η θα εκοβε κινηση απο τα συμβατικα και ως γνωστων αυτο η εταιρια δεν το θελει.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν πολύ δύσκολο να σταθεί ένα ταχύπλοο πλοίο ταχύτητας 30 μιλίων στη συγκεκριμένη γραμμή γιατί:

1. Θα εκτελούσε το δρομολόγιο σε περισσότερες από 14 ώρες, συνεπώς θα έκανε ένα δρομολόγιο την ημέρα αλλά θα χρειαζόταν διπλό πλήρωμα (πόσο να έκαναν πλέον τα στραβά μάτια οι λιμενικές αρχές…).

2. Τι τιμές θα είχε ένα ταχύπλοο με 30 μίλια σε μια γραμμή που θα ανταγωνιζόταν ένα συμβατικό με 25-26?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά αυτά που λέτε και ίσως ήταν βεβιασμένο το συμπέρασμα μου. Όμως πραγματικά μου προξένησε μεγάλη εντύπωση η πληρότητα που είχε η ΝΕΛ. Το γκαράζ έφευγε πάντα γεμάτο και οι πληρότητες έφταναν πολλές μέρες στο 100%. Φυσικά μιλάω να το έβαζαν για δυο μήνες (Ιούλιος - Αύγουστος). Με μια κατάλληλη πολιτική όπως διαφήμηση σαν του Κεντέρη και σωστά δρομολόγια θα μπορούσε άνετα να πετύχει. Αν έφευγε 4:30 από Πειραιά και έφτανε στις 9:30 στην Χίο και 11:30 στη Μυτιλήνη, θα βόλευε αυτούς που θέλουν να πάνε γρήγορα και να μην χάσουν μέρα από την δουλειά τους. Όλα θέμα marketing είναι ;). Και κέρδη να μην έχει προσθέτει στο image της εταιρείας καθώς αντιπροβάλουν πλοίο απέναντι στο Ν. Μύκονος.

Τέλος πάντων, εδώ το Αίολος 2 δεν προχωρούσε καν....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το γκαραζ του ΜΥΤΙΛΗΝΗ κυριως εχει μεγαλες πληροτητες και μεχρι της 03/09 δεν βρισκεις αυτοκινητο το ιδιο συμβαινει και στις καμπινες τα ιδια πανω κατω ισχυουν και για ΘΕΟΦΙΛΟ.Αυτο ειναι λογικο αν σκεφτει κανεις οτι το ταξιδι της επιστροφης ειναι νυχτερινο και αν καποιος εχει παιδια ειναι δυσκολο να τη βγαλει τη νυχτα σε μια καρεκλα στο ΜΥΚΟΝΟΣ τη στιγμη που με τη ΝΕΛ θα εχει καμπινα ακομα οι τιμες στις καμπινες του ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι κατα πολυ αυξημενες σε σχεση με τη ΝΕΛ.

Η συγκεκριμενη γραμμη εχει ενα "κακο"θα πας αδειος και θα φυγεις γεματος η το αντιστροφο πραγμα που δεν συμβαινει στις Κυκλαδες.

Πριν απο μια βδομαδα που ταξιδευα στο ανεβασμα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ηταν αδειο το ιδιο και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που ζητημα ειναι να ειχε και 5 φορτηγα. Στην επιστροφη τωρα δεν ειχε ουτε αεροπορικο διαθεσιμο

Για τους λογους αυτους ειναι δυσκολο να σταθει στη γραμμη και ενα ταχυπλοο επιπλεον.Βεβαια ας μην προτρεχουμε γιατι δεν αποκλειεται να δουμε του χρονου κανενα ΑΙΟΛΟ απο Λαυριο Χ-Μ

Link to comment
Share on other sites

Τα καραβια της γραμμης τουλαχιστον αυτα της ΝΕΛ για το Μυκονος δεν ξερω περνουν πλεον απο το Δυσβατο και οχι μεταξυ Ανδρου-Ευβοιας ετσι κερδιζουν 5 λεπτα τα οποια για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κυριως ειναι πολυτιμα γιατι καταφερνει να μπαινει στο λιμανι πριν τα κρητικα και δεν υπαρχει αναμονη εξω απο τα φαναρια

Link to comment
Share on other sites

Τα καραβια της γραμμης τουλαχιστον αυτα της ΝΕΛ για το Μυκονος δεν ξερω περνουν πλεον απο το Δυσβατο και οχι μεταξυ Ανδρου-Ευβοιας ετσι κερδιζουν 5 λεπτα τα οποια για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κυριως ειναι πολυτιμα γιατι καταφερνει να μπαινει στο λιμανι πριν τα κρητικα και δεν υπαρχει αναμονη εξω απο τα φαναρια

Και μετά συνεχίζουν Β της Γυάρου παραλάσσοντας την Άκρα Ταμέλος στη Τζιά, ή κάνω λάθος υπολογισμό και ακολουθούν άλλη πορεία? Και γιατί δεν το έκαναν αυτό μέχρι σήμερα όλα τα καράβια της γραμμής (Ν. Μύκονος συμπεριλαμβανομένου) εφόσον κέρδος έστω και 5 λεπτών σημαίνει (;)) ότι είναι πιό μικρή η απόσταση?

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ΄όλα τα πλοία της ΝΕΛ που ενδεχομένως χρησιμοποιούν το στενό Δύσβατο είναι μόνο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, αφού ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πάει μέσω Μυκόνου και ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν έχει ανάγκη να είναι νωρίς στον Πειραιά.

Για την βέλτιστη διαδρομή τώρα, έχουμε:

Πειραιάς - Χίος ( πέρασμα Κάβο Ντόρο) : 152,12 ν.μ.

Πειραιάς - Χίος ( πέρασμα Βόρεια Κέας + Βόρεια Γυάρου + στενό Δύσβατο) : 152,67 ν.μ.

Πειραιάς - Χίος ( πέρασμα Νότια Κέας + Νότια Γυάρου + στενό Δύσβατο) : 155,72 ν.μ.

Στο τελευταίο πέρασμα ενδεχομένως το πλοίο να πρέπει να περάσει λίγο πιο μακρυά από την Γυάρο επειδή γύρω από το νησί υπάρχει μια απαγορευμένη περιοχή, αλλά δεν είμαι και καπετάνιος κι όλας για να ξέρω.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ από όσα έχω ακούσει έχει περάσει από όλες τις πιθανές διαδρομές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...