Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τα μόνα σταθερά δεδομένα είναι τα εξής τρία:

1ον) Με την είσοδο της Άττικα στα πόδια της τα έσοδα έχουν μειωθεί δραματικά

2ον) Πραγματικά την εταιρεία παίζει και να την κρατάει το Πρέβελης από μόνο του

3ον) Αν βγουν όλα τα πλοία ταυτόχρονα και άτακτα στο σφυρί τότε θα πωληθούν έναντι πινακίου φακής

Με αυτές τις σταθερές δεν ξέρω πόσα περιθώρια ελιγμών έχουν οι δανειστές της... 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ετησια γενικη συνελευση για την ΑΝΕΚ χθες με το νυν διοικητικο συμβουλιο να ανανεωνει αυτουσιο τη θητεια του με ποσοστο ψηφων 53%.

Link to comment
Share on other sites

Το επομενο διαστημα θα μαθουμε και επισημα το σχεδιο που καταρτιζεται για την εξυγιανση της ΑΝΕΚ βαση του οποιου ακουγεται οτι η δραση της θα αφορα αποκλειστικα το νησι της Κρητης με το Ελυρος στα Χανια και 1 πλοιο στο Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν μιλάμε για εξυγίανση περιμένουμε πολλά πράγματα, από πωλήσεις μέχρι κουρέματα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μας εκπλήσσει το ενδεχόμενο πώλησης πλοίων ή αλλαγή δραστηριοποιησης για μια εταιρεία που το χρέος της ειναι περισσότερο απο την αξία της. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είμαστε συναισθηματικά δεμένοι μαζί της αφού τόσο στην ΑΝΕΚ όσο και στη Ρεθυμνιακή οι γονείς μας είχαν βάλει αρκετά χρήματα 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Το καλα ειναι ειρωνικο φανταζομαι..Περαν απο το οτι η εταιρεια θα γυρισει 50 χρονια πισω σε αριθμο πλοιων σκεφτειτε ποσων ανθρωπων οι θεσεις εργασιας σε θαλασσα κ γραφεια θα επηρεαστουν αμεσα ή εμμεσα απο αυτες τις ανακαταταξεις.

Απο το να εχει την τυχη ΝΕΛ,ΔΑΝΕ,GA κλπ βεβαια δεν το συζηταμε οντως καλυτερα εστω και ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Αν ακουλουθηθεί αυτό το μοντέλο εξυγίανσης της ΑΝΕΚ, ποια θα είναι η τύχη της θυγατρικής "Αιγαίον Πέλαγος"?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, MARKOS2013 said:

…είχαν βάλει αρκετά χρήματα 

Που να δεις κάτι άλλους που επειδή τους άρεσαν τα «Κρήτη» και το «Πρέβελης» πείσθηκαν να αγοράσουν μετοχές όχι το 1967, αλλά το 2000😡

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να κρατήσει οπωσδήποτε 4 πλοία κατά την γνώμη μου.

Αν μπορεί (δεν ειναι στο χέρι της μονο) σίγουρα τα Olympic Spirit & Champion, τον Ελυρο και το Αστεριων που ειναι τα καλύτερα της πλοία και πρέπει να τα διατηρήσει πάση θυσία στον στολο της.Θα ήταν ένα καλό σενάριο για να ξανασταθει στα πόδια της καθώς ειναι αξιόλογα πλοία.

Τα 2 πρώτα να συνεχίσουν Αδριατική για να μην χάσει την γραμμή, ο Ελυρος Χανιά και το Αστεριων Ηράκλειο.

Τα υπόλοιπα Κρήτη 1 & 2, Πρεβελης και Βενιζέλος θα πρέπει να τα χαιρετήσει.Δεν γινεται να βασιστεί πάνω σε τέτοια πλοία που έχουν και μεγάλη ηλικία για να κάνει restart.

Η συρρίκνωση που θα γίνει ειναι δεδομένη, τον βαθμό δεν ξέρουμε.Μακαρι τουλάχιστον να μην χαθεί και αυτο το σινιαλο άσχετα από τα τραγικά λάθη που έγιναν και την έφεραν σε αυτη την δύσκολη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

@Lord Τα Fossen σαν καράβια δεν με απογοήτευσαν, ούτε ο Έλυρος. Το Αστερίων δεν το έχω ταξιδέψει, αλλά δεν νομίζω με <1000 επιβάτες να κάνει για μεγάλες αποστάσεις. Ίσως αφού φτιάξουν τα οικονομικά της ΑΝΕΚ να γίνει περεταιρω μετασκευή. 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ πιστεύω πως αν πραγματοποιηθουν εν τέλει αυτά, θα είναι μονο μια παράταση χρόνου για την ανεκ? Πώς θα ξαναορθοποδησει μια εταιρία με 2 καράβια,αν και αξιολογα,  οταν θα έχει κόντρα τον Γκριμαλντι (και την Αττικα αν αλλάξει κάτι με τη κ/ξια). Δε διαφωνώ , θα μειωθούν αρκετά οι δαπάνες, αλλά συνήθως όταν συρρικνώνεσαι μετά από λιγο εξαφανιζεσαι...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και να κρατήσει μόνο τα Fossen τα οποία είναι συναγωνίσιμα των παλατιών. Η κοινοπραξία ας ελπίσουμε πως θα διατηρηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Για να έχει κάποιο μέλλον η ΑΝΕΚ (μετά την εξυγίανση και πώληση μέρος των πλοίων της) και όχι να πάρει προσωρινή ανάσα, εάν την αφήσουν με τα Φοσεν και τους Ιάπωνες (Έλυρος&Αστερίων) πρέπει να αφήσει την Αδριατική (όπου έχουν εξαφανιστεί πλέον οι επιβάτες) και να τα φέρει Πειραιά-Χανιά με κάνα νησί ενδιάμεσα (πχ Μήλο) χειμώνα-καλοκαίρι. Και ας αφήσει το Πειραιάς-Ηράκλειο στην Άττικα, είναι μιας μορφής κοινοπραξία και αυτό. Τα άλλα δυο Ιαπωνέζικα ας συνεννοηθεί με την Άττικα που θα μπορούσαν να συνεργαστούν (πχ Έλυρος-Αριάδνη στο Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη) 

Η γνώμη μου είναι αυτή. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Το ποιά πλοία θα έχει είναι μεν σημαντικό αλλά όχι το κυριότερο. Το βασικό είναι να εκλείψουν από την καθημερινότητα της εταιρείας οι άνθρωποι που τη διοίκησαν τα τελευταία 15 χρόνια και την έφτασαν ως εδώ, αλλά και να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του οργανισμού ΑΝΕΚ. Αλλιώς σε βάθος χρόνου θα δούμε το Κωνσταντίνου και Ελένης σε επανάληψη.

 

Το Αστερίων ΙΙ είναι ναυλωμένο, κάτι που σημαίνει πως προκαλεί αιμορραγία στη ρευστότητα της εταιρείας. Αν είναι ένα που πρέπει να σταματήσει είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρο πως δεν θελουν να αλλαξει η διοικηση της εταιρειας και οι λογοι ειναι ευνοητοι για τα ελληνικα δεδομενα.Ακατανοητοι επιχειρηματικα φυσικα αλλα...

 

Και στη βαση αυτων των σχεσεων μαλλον γινεται προσπαθεια να διατηρησει η ΑΝΕΚ μια στοιχειωδη αυτονομια χωρις να καταληξει εξ ολοκληρου στα χερια καποιου αγοραστη (Αττικα ή μη).

 

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ υπό τη παρούσα παλαιά διοίκηση θα προσπαθήσει να κρατήσει την αυτονομία της.Είναι πολύ πιθανό κατά τη γνώμη μου τα δύο fossen να καταλήξουν στην Άττικα ίσως και ο Έλυρος μαζί με Αστερίωνα ώστε να προσπαθήσουν να κρατήσουν ισορροπίες στην Αδριατική.Η ΑΝΕΚ πιστεύω πως θα κρατήσει στη Κρήτη τον πρόσφατα ανακαινισμένο Βενιζέλο και τα δύο Κρήτη,πλοία ιδιοκτησίας της πολύ καλά αξιοποιήσιμα και μικρής αξίας πλέον.

Όσον αφορά το Πρέβελης η εταιρεία έχει ένα πολυεργαλείο στην άγονη που ΑΝ τη χάσει μπορεί να τον δρομολογήσει οπουδήποτε.Ένα βαπόρι κατάλληλο για πολλές πολλές γραμμές..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, nomikos said:

Όσον αφορά το Πρέβελης η εταιρεία έχει ένα πολυεργαλείο στην άγονη που ΑΝ τη χάσει μπορεί να τον δρομολογήσει οπουδήποτε.Ένα βαπόρι κατάλληλο για πολλές πολλές γραμμές..

Η να το πουλήσει στον Ηλιόπουλο (π θ πάρει τη γραμμή αν τη χάσει η ΑΝΕΚ), δεδομένων των συναλλαγών που έχει με την ΑΝΕΚ..... 

Πιο πιθανό τ βρίσκω 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για συγχωνευση μεσω απορροφησης της εταιρειας απο την Attica εντος του Νοεμβριου εγραψε ο οικονομικος τυπος του Σαββατοκυριακου.

Αν συμβει αυτο θεωρω δεδομενο οτι Κρητη 1,Κρητη 2,Ελ.Βενιζελος και Πρεβελης ισως και Αστεριων θα κουνησουν μαντηλι με συνοπτικες διαδικασιες.Μαζι και το σινιαλο της ΑΝΕΚ στο Ηρακλειο κ την Αδριατικη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...