Jump to content
Shipfriends

JTEDimandix

eMembers
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Στο βυθό της Μεσογείου

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Επικός καζαμίας. Καλύτερος από το χαμένο μου draft. Άντε, και του χρόνου....
  2. Έτοιμο και το λήμμα του πιο παρεξηγημένου ΝΕΛόπλοιου (?): https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_European_Express
  3. Χρόνια πολλά κι από μένα και μακάρι το '21 να είναι ηρωικό (no pun intended).
  4. Ευχαριστώ Νομικέ. Ναι, από ότι κατάλαβα, είχε θεματάκια με τον καιρό, λόγω του μικρού του βυθίσματος. Δεν αποκλείω το να είχε συμβεί το εν λόγω περιστατικό. Όσο για την Πάρο, δεν το ήξερα, αν βρω πηγή, ίσως το προσθέσω.
  5. Και συνεχίζω ακάθεκτος να φτιάχνω τα λήμματα των πρώην ΝΕΛόπλοιων στην ΒΚ, τώρα έχει και το "πετράδι", λήμμα: https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_Aqua_Jewel Μπορώ να πω ότι είναι το καλύτερο από όλα κατ' εμέ, αφενός είναι πιο μεγάλο από τα υπόλοιπα (17k bytes, του Μυτιλήνη άντε να είναι 15k), αφεταίρου έχει περισσότερες πληροφορίες π.χ. σχετικά με την κατασκευή του. Κάτι άλλο, πόσα κρεβάτια έχει το Jewel; Γιατί 10 ώρες μέχρι την Κίσαμο, δύσκολα την βγάζει κανείς.
  6. Δεν γίνεται να μην αναφέρω την Πανδημία. Μας άλλαξε δραματικά την ζωή, και δύσκολα θα την ξεχάσουμε. Από κει και ύστερα, εξίσου σημαντικό θα θεωρούσα και τις μετονομασίες των πλοίων των Μινωικών. Ειλικρινά, ακόμη δεν έχω καταλάβει σε τι εξυπηρετεί. Κρίμα στο Κνωσσός που μας αφήνει για άλλα νερά.
  7. Ορίστε και το λήμμα της "Αργοστολάρας" https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_Παναγία_Χοζοβιώτισσα Ομολογώ ότι είναι καλύτερο από αυτό του ex Λήμνος, παρόλο που δεν έχει εικόνες. Αλλά πιο πολύ ανησύχησα για τις πηγές. Ευτυχώς 3 πηγούλες με ικανοποιούν, μιας και το πλοίο δεν θα έλεγα πως ήταν από τα σημαντικότερα της ακτοπλοΐας μας, αλλά ένα ταπεινό λήμμα για το πιο παρεξηγημένο πλοίο του Ιονίου είναι υπεραρκετό. Ας επιστρέψω στο θέμα, το πλοίο πόσους επιβάτες χωρούσε; Το σάιτ της ΝΕΛ ισχυριζόταν ότι χωρούσε μέχρι "350/260", χωρίς να εξηγεί τι ακριβώς εννοούσε. Υπέθεσα ότι το "
  8. Ο μικρός JTE, συνεχίζει ακάθεκτος να φτιάχνει λήμματα για ΝΕΛόπλοια, τώρα της μετά-Αθηναίου ΝΕΛ. Αποφάσισα να ξεκινήσω από το πρώην Λήμνος, γιατί Ως Λήμνος, ήταν ένα από τα πιο σημαντικά της ακτοπλοΐας μας. Ο Σουηδός (Όσο αναξιόπιστος κι αν είναι), έχει πρώτο στην σειρά την Π. Τήνου, από το 2007. https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_Παναγία_Τήνου_(1976) Το εν λόγω λήμμα, δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει, γιατί έχει πολλές ελλείψεις. (Παρόλο που, προς μεγάλη μου έκπληξη, βρήκα ελεύθερη εικόνα του πλοίου.) Υ.Γ. Αρχικά σκεφτόμουν να γράψω και για τα Sea Witch και
  9. Το λήμμα του Αρίωνα το είχα φτιάξει τον Οκτώβριο που μας πέρασε, αλλά δεν το παρουσίασα γιατί έκρινα ότι δεν ήταν καλό. Τώρα, που το τελειοποίησα, ορίστε: https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_Αρίων
  10. Τώρα, το "Κόσμημα του Αιγαίου", έχει και αυτό δικό του λήμμα: https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_-_Τ/Χ_Αίολος_Κεντέρης Να σημειώσω εδώ ότι είναι το τελευταίο λήμμα πλοίου της παλιάς ΝΕΛ της (όχι και τόσο) Ορθόδοξης.
  11. Πολλοί πρότειναν ότι το αεροπλάνο βγαίνει καλύτερα από το πλοίο, λόγω χρόνου ταξιδιού, κλπ., αλλά έχουμε και τα εξής θέματα Στην Κρήτη, που έχει 3 αεροδρόμια, γιατί να μην πηγαίνουν με το αεροπλάνο που κάνει μισή ώρα για Χανιά, Ηράκλειο και Σητεία, αντί να παίρνουν το καράβι που κάνει 8-9 ώρες; (Καλά, της Σητείας, εφόσον σταθμεύει και στις Κυκλάδες και το Ηράκλειο, "φορτώνει" το δρομολόγιο στις 12 ώρες.). Έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο, που έχει κίνηση, αλλά κίνηση έχουν και τα καράβια. Με το αεροπλάνο, ναι μεν φτάνεις γρηγορότερα, αλλά δεν μπορείς, δε, να μεταφέρεις το αμάξι σου. Κα
  12. Να σου πω την αλήθεια, ναι, το shipfriends χρησιμοποιώ ως επί το πλείστο. Ξεψαχνίζω τα θέματα για εξ. συνδέσμους και αν είναι αξιόπιστοι τους παραθέτω. Ομάδες δεν χρησιμοποιώ. Στο shipfriends βρίσκω ότι δεν υπάρχει με αναζήτηση (λόγω του ότι οι σελίδες δεν μένουν για πάντα.). Πάντως, αν υπάρχει κάτι έξτρα που παρέλειψα και τεκμηριώνεται από αξιόπιστη πηγή, θα χαρώ να το προσθέσω Υ.Γ. κάποια στιγμή ήθελα να προσθέσω και άρθρα του Εφοπλιστή, αλλά δεν μπόρεσα να βρω ολόκληρα τεύχη. Υ.Γ.2 Δεν είναι ακριβώς αφιερώματα, τα αφιερώνω, μεν σε ανθρώπους που δούλεψαν σε αυτά, ή γνωστούς μου που
  13. Τώρα, ο Αίολος 1 έχει και δικό του λήμμα στην ΒΠ. Να σημειώσω εδώ ότι είναι το πρώτο λήμμα ταχυπλόου στην Ελλάδα. https://el.wikipedia.org/wiki/Ε/Γ_-_Ο/Γ_T/X_Αίολος_Κεντέρης_Ι
  14. Ναι, αλλά άλλο να είσαι στην καμπίνα με το κρεβάτι και την ντουλάπα και ότι άλλο έχει και άλλο είναι να βάζεις μια κουβέρτα κι ένα μαξιλάρι στο δάπεδο του σαλονιού ή του κλιμακοστασίου και να κλείνεις μάτι άντε μισή ώρα. (Από προσωπικές εμπειρίες τώρα, όσοι έχουν ταξιδέψει με κατάστρωμα και είχαν καλό ταξίδι ας με ενημερώσουν.). Κατά τα άλλα, νομίζω πως οι επιβάτες είναι ικανοποιητικοί. Ναι, αλλά το Ρέθυμνο, όντας μικρότερη ΠΕ, έχει μικρότερη κίνηση από ότι στα Χανιά και το Ηράκλειο. Από την πόλη των Χανίων το Ρέθυμνο άντε να έχει 10-20k κατοίκους λιγότερους. Όχι ότι είμαι κατά της σύν
  15. Και ναι και όχι. Το Χίος έχει ταχύτητα περίπου 27 κόμβους σύμφωνα με το επίσημο σάιτ της BS. 1782 επιβάτες είναι οκ, μιας και το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα πλοίο που πέρασε από το Ρέθυμνο (το Πρέβελης ντε) είχε 1600 επιβάτες. Σίγουρα θα ήταν και καλύτερη επιλογή από το Olympus. Αλλά το κακό είναι ότι με 72 καμπίνες δύσκολα την βγάζει στα νυχτερινά δρομολόγια. Το Πρέβελης δεν ξέρω πόσες είχε (το σάιτ της ΑΝΕΚ λέει απλώς τις κλίνες), αλλά μάλλον έχει περισσότερες. Ακόμη και το Olympus είχε περισσότερες καμπίνες κατά 4 νομίζω (σύμφωνα με Souda Ships). Το Chios πιο πολύ θα ταίριαζε σε ημερήσια δρο
×
×
  • Create New...