Jump to content
Shipfriends

JTEDimandix

eMembers
  • Posts

    202
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Στο βυθό της Μεσογείου

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ή με πλοίο το οποίο δεν θα είναι 45+ ετών έτοιμο για σκραπ και θα είχε και σχετική ταχύτητα.
  2. Και τώρα ήρθε η ώρα για την πολυπόθητη ανακεφαλαίωση. Η Levantάρα, αν και προσωπικά την θεωρώ αξιόπιστη εταιρεία στον τομέα των ακτοπλοϊκών μεταφορών (Χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει, μόνο από το τι μου έχουν πει συγγενείς μου που την ταξίδεψαν και από έρευνα που έκανα.), έκανε μία από τις μεγαλύτερες γκάφες στην Ελληνική ακτοπλοΐα. Πήρε ένα πλοίο που το scrap φάνταζε ως η μόνη λογική λύση. Τα ψωμιά του παπόρου ήταν ελάχιστα, κι όμως ενώ είχε κοπεί το όνομα από KOPERNIK σε PERN, πράγμα που σήμαινε ότι το τέλος ήταν κοντά, η κυρία Levante το "χτύπησε" για να το βάλει σε μία γραμμή άγνωστη, όχι μόνο σε αυτήν, αλλά σε κάθε εταιρεία της Ελλάδας. Μέχρι στιγμής από Ελλάδα για Τουρκία απευθείας πτήσεις είχε μόνο από Θεσσαλονίκη για Κωνσταντινούπολη (Aegean, Lufthansa, Serbia, Turkish), Αθήνα για Κωνσταντινούπολη (Με τις ίδιες εταιρείες συν της Pegasus,) και από Αθήνα για Sabiha Gokcen (Δεν ξέρω πως λέγεται στα Ελληνικά) καθώς και για Σμύρνη, αλλά όχι απ' ευθείας. Σαν εναλλακτική μπορούσες να πάρεις λεωφορείο για Κωνσταντινούπολη από Θεσσαλονίκη (Με δύο εταιρείες -αντίστοιχα τούρκικα "ΚΤΕΛ"-κιόλας.), ενώ με πλοίο πήγαινες μόνο με την Turyol από Μυτιλήνη (Αϊβαλί) ή Χίο (Τσεσμέ), ενώ υπήρχαν και πλοία από Σάμο (Κουσάντασι), Κω (Αλικαρνασό), Ρόδο (Μαρμαρίδα) και -όσο απίστευτό και να σας φαίνεται- Καστελόριζο (Κας). Είχε γίνει και μια ανεπιτυχής προσπάθεια από Λαύριο για Τσεσμέ. Επίσης, από τότε μέχρι και σήμερα, τα Ελληνοτουρκικά είχαν φουντώσει, με συχνές παραβιάσεις του εναέριου χώρου, κρουαζιέρες τουρκικών ερευνητικών, γαλάζιες πατρίδες, μετατροπή βυζαντινών ναών-συμπεριλαμβανομένου και της Αγίας Σοφίας- σε τζαμιά και μπόλικη προπαγάνδα μεταξή Άγκυρας-Αθήνας, πράγμα που σήμαινε ότι η επένδυση ήταν το λιγότερο ριψοκίνδυνη. Από την άλλη, είχαμε ελπίδες από πλευράς Θεοδόση, μιας και ξέραμε ότι ήταν εδώ και καιρό στην αγορά της γείτονος. Έρχεται, λοιπόν, το πλοίο και ξεκινάει μετασκευή. Μέχρι το 2019-20 το υπολόγιζαν έτοιμο. Δυστυχώς, όμως, ξέσπασε η πανδημία και το πλοίο έμεινε πίσω. Ενώ, όμως, άνθρωποι πέθαιναν σαν τις μύγες και όσοι ανάρρωναν μετά από σοβαρή νόσηση είχνα επιπλοκές (εγώ ευτυχώς, όταν νόσησα φτηνά την γλίτωσα), το kafaloniapress (Παρεμπιπτόντως, η εν λόγω σελίδα μόλις και μετά βίας παίρνει τον χαρακτηρισμό "αξιόπιστης", και δεν χρειάζεται να είσαι fact-checker για να το καταλάβεις.) αρχίζει περίεργες δημοσιεύσεις για το πλοίο και την levante, σαν να ήταν γραφείο τύπου της εταιρείας. Το πλοίο λοιπόν φτάνει σε στάδιο ολοκλήρωσης μετά από 3,5 χρόνια μετασκευής, και όλοι μας περιμένουμε να ξεκινήσει δρομολόγια. Βέβαια, η εν λόγω ημερομηνία αλλάζει ξανά και ξανά. Ξεκινάμε, λοιπόν, να δούμε εάν το θα ξεκινήσει δρομολόγια και εάν θα είναι ανταγωνιστικό. Νομίζω το είχα υπολογίσει πιο παλιά και βρήκα ότι η πιθανότητα ήταν 50-50, μιας και πηγαίνοντας οδικώς ήθελες περίπου τον ίδιο χρόνο για να φτάσεις από την Θεσσαλονίκη στην Σμύρνη. Το πλοίο φωράει μια "ιδιαίτερη" φορεσιά, το vrisko.gr από την μια μπάντα να διαφημίζεται και από την άλλη το bulurum (Το αντίστοιχο τούρκικο σάιτ.), ενώ μπαίνουν και μπανεράκια "Γραμμη φιλίας". Ξεκινάει, λοιπόν, τα δρομολόγια, στα τελειώματα της τουριστικής σαιζόν, με ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο και μπόλικη διαφήμιση, λουκουμάδες και ότι άλλο θέλετε. Το αποτέλεσμα; 1,5 μήνα δρομολογίων. Και πόσο έφτασε η κορύφωση; 90 επιβάτες και 36 φορτηγά. Και πότε ήταν; Κατά πάσα πιθανότητα μερικοί Τούρκοι που πήγαν στο σπίτι του Ataturk για κάποια γιορτή τους. (Παρεμπιπτόντως, ξέραμε εκ των προτέρων ότι οι Τούρκοι θα στηρίξουν την γραμμή και σε μεγάλο ποσοστό μόνο αυτοί.). Δυστυχώς το πλοίο καθυστερούσε αρκετά, και σαν να μην έφτανε αυτό ήθελαν να προσθέσουν ΚΑΙ την Μυτιλήνη σιγοντάροντας κι άλλο την καθυστέρηση (Ευτυχώς δεν προχώρησε.). Τώρα λένε ότι θα ξανεκινήσει την άνοιξη, αν και μάλλον δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος (Αν και θέλω να πιστεύω μακάρι). Εν ολίγοις, ο Θεοδόσης έκανε μία από τις 5 μεγαλύτερες γκάφες στην ιστορία της Ελληνικής ακτοπλοΐας. Πόσο μεγάλη ήταν η εν λόγω γκάφα; Πάνω-κάτω όσο ήταν η περιβέοητη μελέτη του περιοδικού Lancet για την "σύνδεση" εμβολίων-αυτισμού. Από ένα άτομο μάλιστα που έχει και μια καλοδιαφημισμένη εταιρεία και καλή παρουσία στην γείτονα. Σαφέστατα όλοι μας κάνουμε λάθη. Το παν είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Αλλά νομίζω ότι ο Θεοδόσης άφησε στην απέξω τόσους παράγοντες τους οποίους καλό ήταν να τους είχε λάβει υπόψιν πρωτού γίνει το κακό. Αν μη τι άλλο θα μπορούσε κάλλιστα να φέρει ένα γιαπωνέζικο να το μετασκευάσει (Θα μπορούσε, κάλλιστα, να είχε αξιοποιήσει και το Contessa για τον εν λόγω σκοπό, λαμβάνωντας υπόψιν και τον αντίστοιχο ρόλο του στην Ιαπωνία.) για Σμύρνη ή κάποιο άλλο λιμάνι, όσο το δυνατόν πιο κοντά στην Άγκυρα, από Πειραιά και όχι Θεσσαλονίκη και ανοησίες, μόνο και μόνο επειδή "εκεί γεννήθηκε ο Ataturk", να μην παραμυθιάζει τον κόσμο, να ξεκινήσει σε περίοδο που αρχίζει ο πολύς ο κόσμος να ταξιδεύει και σε κάποια στιγμή που οι σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας θα είναι πιο ήπιες (Θα μου πείτε-εύλογα φυσικά-πότε θα συμβεί αυτό και θα έχετε και δίκιο.😁). Υ.Γ. Ευνόητο είναι ότι ρόλο έπαιξε και η ενεργειακή κρίσει που μας μαστίζει λόγω του πολέμου.😉
  3. Κι όμως, το Πόρτο Λάγος είναι κανονικό λιμάνι που χωράνε ακόμη και πλοία μέχρι μεγέθους BS Paros-Naxos (χωρίς πλάκα). Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι που πάνε Θάσο πάνε από Κεραμωτή (είναι το πιο κοντεινό λιμάνι), ενώ το καλοκαίρι υπάρχουν και πλοιάρια από Καβάλα. Αλλά λόγω της χαμηλότερης ζήτησης πολύ αμφιβάλλω εάν θα μπορέσει να μπει κάτι παραπάνω από μικρό πλοιάριο τύπου Bob Σφογγαράκης.
  4. Αυτό είναι γεγονός, κι εδώ στην Κρήτη δεν είναι και λίγοι. Βέβαια δεν είναι και λίγοι ούτε οι Έλληνες που ακόμη και σήμερα έχουν φιλοαραβικές (ή ακόμη και αντισημιτικές) τάσεις. Φεύγοντας από το off-topic, θα μου επιτρέψετε να πω ότι από πλευράς των Ισραηλινών θα ήταν χρήσιμο ένα πλοίο προς Κύπρο για να μην πάνε μέσω χερσαίας μεταφοράς (Λόγω του ότι ακόμη και σήμερα δεν τα πάνε καλά με τους Λιβανέζους-χειρότερα από ότι εμείς με την Τουρκία και για να μπορούν, φυσικά, να παίρνουν και τα αυτοκίνητά τους. Για χειμερινούς προορισμούς δεν είμαι και τόσο σίγουρος, πάντως αυτοί που έρχονται Κρήτη έρχονται καλοκαίρι, αλλά θα μου πείτε -εύλογα- ότι η Κρήτη τον χειμώνα είναι νησί-φάντασμα.
  5. Όχι απαραίτητα. Και στην Ιταλία οι στάσεις στην Ηγουμενίτσα και την Κέρκυρα προφανώς αυξάνουν τον χρόνο ταξιδιού από Πάτρα. Αλλά όπως προαναφέρθηκε δεν παίρνεις το πλοίο για να πας από Πάτρα για Ηγουμενίτσα, το κάθε λιμάνι έχει αυτοκέφαλο ταμείο. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει γέφυρα Ρίο - Αντιρρίο και Ιόνια Οδός και μάλιστα με αξιόλογη διατομή σε αντίθεση με πριν χρόνια που δεν είχαν φτιαχτεί. Κανένας με σώας τας φρένας δεν θα έπαιρνε πλοίο για να διασχίσει το Ιόνιο από Πελοπόννησο για Ήπειρο. Γι' αυτό τον λόγο είπα αυτό: Εστίαζα στην διαφορετική κατεύθυνση οδήγησης και όχι στον κυκλοφορικό φόρτο, που όντως δεν συγκρίνεται. Προφανώς η Σαλαμίς (Η οποία είναι γενικά πιο αξιόπιστη από την Scandro, μη σας πω πως θα την περίμενα αυτήν να έμπαινε στο διαγωνισμό και να ξαναέπαιρνε επιβατηγό πλοίο, όπως έκανε παλιά με το Νήσος Κύπρος πρώην Όμηρος.) δεν κάνει λάθος εάν η γραμμή της είναι κερδοφόρα. Ξεχνάμε, όμως, ότι το αντικείμενο της Σαλαμίς (Τουλάχιστον μέχρι στιγμής και τα τελευταία 20 χρόνια.) είναι τα φορτηγά πλοία (Ro-Ro) τα οποία πρέπει να υπάρχουν γιατί δεν γίνεται και να μην έχουμε logistics. Από την άλλη, αυτό που εμποδίζει τους απλούς Έλληνες να πάνε Ισραήλ πλην των προσκυνητών στους Αγίους Τόπους είναι ότι πολύ απλά φοβούνται λόγω της γνωστής διαμάχης (Θα το αναλύσω εκτενέστερα παρακάτω). Ας πούμε πως είναι μια ιδιοτροπία μου (Η λέξη "μανία" είναι λίγο βαριά). Και δεν κοιτάζω τον τρόπο στησίματος της ιστοσελίδας, απλώς βλέπω πολύ απλά στοιχεία μέσω της ιστοσελίδας και βγάζω συμπεράσματα. Προφανώς και δεν ανοίγω την σελίδα, διαβάζω την αρχική και μετά το κλείνω. Βλέπω αποτελέσματα από Google του url της (Δεν ανοίγω την ιστοσελίδα να τα διαβάσω όλα γιατί παίρνει πολύ χρόνο, μόνο την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.) και κοιτάζω κακό συντακτικό, παραπλανητικό κείμενο (εάν π.χ. γράφει "η καλύτερη εταιρεία της Ευρώπης" ή "μοναδικές υπηρεσίες".), εάν "στέκει" με βάσει την κοινή λογική και άλλα τα οποία δεν θα αναφερθώ σε αυτά, αλλά τα έχω δει σε σάιτ γενικά και όχι μόνο σε ακτοπλοϊκές εταιρείες. Και δεν βλέπω 1-2 ατέλειες και λέω "Η εταιρεία είναι μούφα", όσο πιο πολλές ατέλειες συναντήσω τόσο λιγότερη είναι η αξιοπιστία. Γενικότερα είναι ένα θέμα που με ζόρισε, μιας και τις πρώτες φορές το έκανα με υποτυπώδη τρόπο. Ακόμη και τώρα, όμως, για μένα η Scandro είναι μια εταιρεία που έχει θέματα οργάνωσης (Δεν θα έλεγα ότι είναι κακή εταιρεία, απλώς ανοργάνωτη.). Αυτό, λοιπόν, που είδα ήταν έλειψη τόνων σε κείμενο (Κάτι που σε σοβαρές εταιρείες πολύ απλά δεν γίνεται καθώς δείχνει αντι-επαγγελματισμό.), κενό ανάμεσα σε λέξεις και σημεία στίξης και λόγος κειμένου με κεφαλαία. Μπορεί να φαίνεται περίεργο ότι μου ξινίζουν αυτά, αλλά όταν βλέπεις μια εταιρεία που καλά-καλά συντακτικό δεν ξέρει, πως να την εμπιστευτείς για να ταξιδέψεις; Σαφέστατα οι εταιρείες που αναφέρατε επειδή έχουν κακογραμμένα σάιτ δεν είναι απαραίτητα αναξιόπιστες. Το θέμα δεν είναι ασπρόμαυρο, υπάρχουν καλές, μέτριες και κακές ιστοσελίδες. Κανένας δεν είναι 100% τέλειος, είναι αναπόφευκτο, λοιπόν, και η πιο αξιόπιστη ιστοσελίδα και συνεπώς η υπηρεσία της να έχει ατέλεις. Εάν είναι 1-2 ή 3 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μόνο που στην περίπτωση της Scandro αυτές ήταν 5. Και επειδή για λόγους χρόνου κοιτάζω μόνο την πρώτη σελίδα, η οποία στο site που χρησιμοποιώ (Παρεμπιπτόντως, ούτε αυτό δείχνει να έχει καλό στήσιμο, αλλά είναι γενικά αξιόπιστο.), η οποία δείχνει 10 αποτελέσματα ανά σελίδα τότε εάν τα 5 είναι σκάρτα τότε η αξιοπιστία έχει μειωθεί κατά πολύ. Οκ, τότε είναι μέτρια, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν και καλύτερες εταιρείες στην πιάτσα. Πέραν της ιστοσελίδας, βλέπουμε ένα πλοίο σπαρτιάτικο στο οποίο δεν έκανε ούτε μία επένδυση πλην της απόκτησής του και ούτε καν του άλλαξε σινιάλα, έστω και πρόχειρα. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω ότι οι Γιαπωνέζοι είναι εξπέρ στα ferries (Αν και πάλι δεν τους θεωρώ απόλυτες αυθεντίες.), αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό για να σώσει την κατάσταση. Μακάρι, για να μην λέτε ότι είμαι κακός πιστεύω χωρίς δεύτερη σκέψη το ότι εάν η κίνηση είναι καλή, τότε η γραμμή είναι κερδοφόρα. Αυτό που - προσωπικά - επιθυμώ είναι η γραμμή να γίνει από κάποια καθιερωμένη εταιρεία που σέβεται τον επιβάτη, το πλοίο και τους ναυτεργάτες της, όπως πχ την Attica ή την Salamis. Όντας λάτρης του παλιού, καλού ΠΑΣΟΚ γνωρίζω καλά ότι ο Ανδρέας είχε καλές σχέσεις με την Παλαιστίνη, μάλιστα είχε συναντηθεί και με τον Αραφάτ. Δεν γνωρίζω εάν την αναγνώρισε και ως ανεξάρτητο κράτος, πάντως τότε δεν ήταν ακόμη Non-UN member observer. Αργότερα, φυσικά, η συνθήκες άλλαξαν, αλλά οι πιο κοντινοί μου γνωστοί είναι κι αυτοί υπέρ του Παλαιστηνιακού και κατ' εμέ πολλοί Έλληνες είναι το ίδιο, άσχετα με το τι πιστεύουν οι κυβερνήσεις (Όπως αντίστοιχα και στην Τουρκία που παρόλο που η κυβέρνησή τους αρνείται επειδικτηκά την γενοκτονία των Ελλήνων, υπάρχουν ουκ ολίγοι Τούρκοι ιστορικοί που ξέρουν ότι συνέβη.) Ναι, το είχα ξεχάσει αυτό. Νομίζω λόγω του Κυπριακού συμβαίνει αυτό, αλλά δεν είμαι και σίγουρος (Μπορεί και στο κοντινό μέλλον να μπει.). Βέβαια τόσα κρουαζιερόπλοια έρχονται από κει στα εν λόγω λιμάνια, οπότε δεν είναι τρελό πρόβλημα, απλώς θέλει οργάνωση.
  6. Πέρα από το πολύ "αμερόληπτο" και εντελώς επίκαιρο άρθρο (sarcasm intended) , νομίζω πως καλό θα ήταν να κάνουμε μια ανακεφαλαίωσή Εν ολοίγοις είδαμε την αναβίωση μιας γραμμής που είχε ξεχαστεί εδώ και δεκαετίες με μια άγνωστη εταιρεία που δεν δείχνει σημάδια αξιοπιστίας και με ένα σπαρτιάτικο πλοίο στο οποίο δεν έκανε απολύτως τίποτα. Ούτε το έβαψε, ούτε το άλλαξε όνομα, ούτε του έκανε κάποια προσαρμογή στις ανάγκες της γραμμής και ενδεχομένως και τις προδιαγραφές της επιδότησης. Καμία Ελλαδίτικη εταιρεία δεν προσφέρθηκε πλην του Ηλιό εάν καλοθυμάμαι, ενώ η Salamis έκανε τον Κινέζο. Στην έτερη Μεγαλόνησο έχουν Έλυρος και Παλάτια και η Κύπρος είχε αυτό; Να σας θυμίσω ότι μόνο το ελεύθερο κομμάτι της Κύπρου έχει πληθυσμό 850 χιλιάδες κατοίκους περίπου, ενώ η Κρήτη 630. (Αν και η Κρήτη έχει μεγαλύτερη έκταση από το Ελεύθερο κομμάτι παρόλο που η Κύπρος σαν σύνολο είναι μεγαλύτερη.). Προσωπικά πιστεύω ότι αποκλείεται το 100% των καμπινών να ήταν γεμάτο, όπως έγραψε ο Φιλελεύθερος , εκτός και αν ο αριθμός των κρεβατιών ήταν δυσανάλογα μικρός. Εάν έβλεπε την σελίδα της εταιρείας θα νόμιζε ότι είναι από εκείνες τις ιστοσελίδες που σου έρχονται με email που λένε ότι κάνουν το PC να τρέχει πιο γράγορα ζητώντας χορηγία με 3 χιλιάρικα το μήνα, αλλά τελικά αποδεικνύεται πως είναι spam. Όλο το καλοκαίρι σχεδόν κανείς δεν ήξερε καν ότι υπήρχε το συγκεκριμένο δρομολόγιο - δεν ήταν καν διαθέσιμο στο Rome2rio. Το ότι κάποιοι θυμούνται ότι είχε χαμηλές αμοιβές και ότι οι εργαζόμενοι ήταν αλλοδαποί κατόπιν εορτής είναι όντως χαζό. Θα μου πείτε και εγώ το ίδιο κάνω, αλλά θα με συγχωρέσετε λόγω βλάβης του PC μου και format, καθώς και τραυματισμού στο γόνατο δικαιολογημένα άργησα να μιλήσω. Στο δια ταύτα, νομίζω θα ήταν χρήσιμο εάν η δρομολόγηση του Daleela είχε κάποιο αντίκτυπο στις πτήσης Αθήνας - Λάρνακας (και όχι μόνο). Προσωπικά δεν το νομίζω, από την στιγμή που λίγοι ήξεραν την ύπαρξη του πλοίου. Κι εγώ που ήξερα ότι, έστω και για λίγο, υπήρξε πλοίο, αν πήγαινα Κύπρο το καλοκαίρι που μας πέρασε, πάλι αεροπορικώς θα πήγαινα. Κι αν θες να πάρεις αμάξι κι έχεις και @@@@ πας Ν. Τουρκία, παίρνεις το καράβι και πας Κυρήνεια με ότι αυτό συνεπάγεται. Μπορεί η Κύπρος να έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Ελλάδα; Ασφαλώς και μπορεί. Με κατάλληλο πλοίο και καλή οργάνωση συν μια καλοκαθιερωμένη εταιρεία μπορεί να γίνει ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Λεμεσός στα πρότυπα της Αδριατικής (Αν δεν κάνω λάθος οι αποστάσεις είναι παραπλήσιες.). Μια στάση στο Ηράκλειο ή στην Ρόδο για ανεφοδιασμό και μερικούς επιβάτες για Κύπρο επίσης θα λειτουργούσε, όπως λειτουργούν οι στάσεις στην Κέρκυρα από Ηγουμενίτσα προς Ιταλία. Σίγουρα ο μεταφορικός όγκος θα είναι πιο μικρός, οπότε πας ή με μικρότερα σε χωρητικότητα πλοία ή με λιγότερα πλοία. Επίσης τα καινούρια Φαιστός και Κνωσός Παλάς έχουν μεγαλύτερο γκαράζ από τους προκατόχους τους, το οποίο θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν με προέκταση του δρομολογίου προς Λεμεσό. (Τα παλιά μια χαρά το έβγαζαν το Ηράκλειο με μικρότερο γκαράζ.). Αυτές οι ανησυχίες για οδήγηση από τα αριστερά πολύ απλά δεν ευσταθούν γιατί στην Μάγχη μια χαρά δουλεύουν τα καράβια, ακόμη και στην μετά σήραγγας και μετά Brexit εποχής. Οι επεκτάσεις προς Ισραήλ είναι πολύ επίφοβες και λόγω Παλαιστίνης (Θυμάστε το Αρίων;) και λόγω μεγάλης απόστασης. Άλλωστε τι μπορεί να μεταφέρει το Ισραήλ στην Ελλάδα και την Κύπρο, εκτός από το Άγιο Φως;
  7. Κατ΄αρχάς συγχώρα με για την καθυστέρηση στην απάντησή σου. Κατά δεύτερον: 1. Ναι, έχει γραφεία, στην Ακτή Μιαούλη αν θυμάμαι καλά, αλλά όχι που ακριβώς. Θυμάμαι όμως ότι το κτήριο των γραφείων τους το μοιραζόταν και με άλλες επιχειρήσεις, επομένως μιλάμε για λίγους εργαζόμενους στα γραφεία. 2. Η εταιρεία μπορεί να υπάρχει ακόμη (Το site τους φορτώνει κανονικά, αν και μη-ενημερωμένο.), αλλά πολύ αμφιβάλλω εάν θα ξαναδραστηριοποιηθεί. Βέβαια άλλες φορές επιβίωνε σαν τα βραδύπορα (googlάρετέ τα.), αλλά φέτος δεν έκανε κανένα εμπορικό δρομολόγιο, λόγω το ότι τους έκοψαν τον πρώτο απόπλου (Νομίζω από κάποια υπηρεσία τύπου Paris MOU), αφού έγιναν ιστορίες με Υπουργείο ξαναδώσαν την γραμμή στο Πρέβελης, επομένως κατ' εμέ μάλλον τετέλεσται και το πλοίο θα αφεθεί στο έλεος του Άη Νικόλα, του Ποσειδώνα και των πλειστηριασμών που πάντα είτε θα ακυρώνονται είτε θα αναβάλλονται είτε δεν θα ενδιαφέρεται κανείς. (Ο Ηλιό πως και δεν το χτυπάει;). 3. Το Πρέβελης μάλλον θα δένει εκεί μέχρι να φύγει το Olympus.
  8. Αν, όμως, Πέτρο, είναι όπως τα λες τότε μάλλον επιβεβαιώνεται αυτό που λεγαμε πριν αρχησει, ότι πιο πολλοί Τούρκοι θα το παίρνουν παρα δικοί μας. Κι εγώ δεν είμαι 100% αισιόδοξος, to be honest. (Δεν είναι μόνο το ενδιαφερον, αλλά κι οι ιδιες οι σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας) Πάντως στο Rome2rio έχει περασει το δρομολογιο. Την τιμη βγαζουν 81€ κατάστρωμα και 150 το αμαξι (Δεν λένε για καμπινες, αεροπορικές ή άλλες κατηγορίες επιβατών πλην ενήλικου), ενώ τη διαδρομή την βγάζουν σε 14 ωρες και 2 φορες την εβδομάδα δρομολόγιο. Εαν ισχύει αλλη τιμή/χρόνος/συχνότητα ενημερώστε με. (Παρακαλώ με τεκμηρίωση).
  9. Να και το safety video του Sporades Star: Ομολογώ ότι είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πρόχειρο και μόνο επαγγελματισμό δεν δείχνει. Αφ' ενός έχουν αντιγράψει ήχους, animation και νοηματική από ΑΝΕΚ και αφ' εταίρου φαίνεται ότι δεν προσπάθησαν καν. (Spoiler alert: Σωσίβιο στην ντουλάπα και το βγάζει κάτω από το κρεβάτι και ενώ λέει για τα MES, δείχνει τα βαρελάκια.). Να γιατί δεν εμπιστεύομαι τον Ηλιό. (Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, αλλά νομίζω πως αυτό ήταν κερασάκι στην τούρτα.).
  10. Μα είναι τόσο δύσκολο να το πάρουν από εκεί; Να εμποδίζει τα Κρητικά από το να δένουν ή ακόμη χειρότερα να μανουβράρουν; Δεν θα επιβιώνει σαν την κατσαρίδα και για πάντα, κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο πλοίο να παρεμποδίζει τα πλοία της Κρήτης και τα Blue Starάκια των Λεμονάδικων και να χαλάει την αισθητική του λιμανιού; Θυμάστε το Jet Ferry και το Παναγία Τήνου; Πόσα ναυάγια πρέπει να βγάλουν τον ΟΛΠ από την νάρκη του; Και για πιο λόγο να κάνεις άκαρπους πλειστηριασμούς όταν είναι ολοφάνερο ότι το όχημα με αριθμό κυκλοφορίας 7432733😁 εμποδίζει. Αν μη τι άλλο θα μπορούσε απλώς να το πάρει ο ίδιος ο ΟΛΠ ναυλώνοντας ρυμουλκό και να το πάει ή στο ΝΜΔ, ή στο Πέραμα ή στου Σπανόπουλου, ή σε οποιοδήποτε άλλο νεκροταφείο πλοίον, ή να απλά να το παραχωρήσει σε καμια εταιρεία τύπου Σπανόπουλος κι από κει στην ευχή του Άη Νικόλα, ή του Ποσειδώνα. Χρειάζεται να κατάσχεται χωρίς λόγο, ενώ θα μπορούσαν απλά να κάνουν το αυτονόητο; Υ.Γ. Δεν ξέρω τι λέει η νομοθεσία για τέτοιες περιπτώσεις, αλλά ξέρω ότι πολλές φορές και όπου έχει και σχετική ταμπέλα σου μετακινούν το αυτοκίνητο εάν παρκάρεις παράνομα (Για να μην γίνονται παρεξηγήσεις, όχι πάντα, αλλά όπου υπάρχει σχετική πινακίδα). Με την ίδια λογική θα μπορούσε να το μετακινήσει ο ΟΛΠ και μετά να κάνει πλειστηριασμούς.
  11. Αμάν! Η αλήθεια είναι ότι κοίταξα το site στα γρήγορα και μάλλον μου διέφυγε. 🤦‍♂️Αυτό εξηγεί ακόμη περισσότερα.
  12. @polmyt Όχι, δεν με απογοητεύσατε, προς Θεού. Άλλωστε ήμουν σίγουρος ότι δεν θα επιτάχυνε και πολύ. Νομίζω η μέγιστη πρέπει να είναι 19, άντε το πολύ 20. Προφανώς δεν είναι ταχύπλοο και αυτό είναι φως-φανάρι. (Πολύ αμφιβάλλω εάν υπήρχαν πλοία στην δεκαετία του '70 που πληρούσαν της προδιαγραφές του High Speed Crafts Code.) Απλώς επειδή μόλις ξεκίνησε (Όταν το κοίταξα δεν πρέπει να είχε περάσει μισάωρο από τότε που αναχώρησε.) σιγά-σιγά επιταχύνει, όπως επιταχύνει ένα αυτοκίνητο όταν μπαίνει από απλό δρόμο στην Εθνική. Εάν το bulurum είναι ιδιοκτησίας του κ. Θεοδόση, αυτό εξηγεί πολλά. (Μην σας πω ότι μου ακούγεται και πιο λογικό από το να είναι μαϊμού vriskο, αν ήταν πολύ απλά δεν θα το διαφήμιζε.). @spiroszanteευχαριστώ, δεν το πρόσεξα. Επίσης αν δεν κάνω λάθος το σηματάκι με τις σημαίες στην δεξιά το "γραμμή φιλίας" γράφει στα Τούρκικα και στην αριστερή στα Ελληνικά. Επίσης στις δύο μπάντες έχουν και αντίστροφα τις σημαίες.
  13. 14 Οκτωβρίου, δύο μέρες από τότε που ξεκίνησε τα τακτικά δρομολόγια και αυτήν την στιγμή πλέει δυτικά της Νέας Καλλικράτειας με 17,9 κόμβους ταχύτητα. Φαντάζομαι επειδή μόλις αναχώρησε πάει με τόσους και μόλις περάσει το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής θα επιταχύνει. Άσχετο, αλλά κάποιοι θα παρατηρήσατε ότι στις μπάντες (ανάμεσα στο 11880 και το Levante Ferries) γράφει "Bulurum.com". Για όσους αναρωτιούνται περί τίνος πρόκειται, επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω: Το Bulurum.com είναι -από ότι κατάλαβα-κάποιος οδηγός αναφοράς με έντονα στοιχεία από το δικό μας vrisko.gr. (Μην σας πω ότι σχεδόν μοιάζει με απομίμισή του.😁). Δεν θα έλεγα, όμως, ότι είναι τόσο οργανωμένο όσο το vrisko. (Τούρκικα δεν ξέρω,-αν και έχω μια ελαφριά Καραμανλήδικη καταγωγή- ότι έβγαλα το έβγαλα από αυτόματη μετάφραση.). Φαντάζομαι το γράψανε επειδή δεν χωρούσε να μπει μαζί με το vrisko.gr και αναγκαστικά το σβήσανε και γράψαν αυτό. Στο δια ταύτα, σοβαρά είμαι περίεργος για την κίνηση. Δεν νομίζω ότι θα συμφέρει περισσότερο από το να πας οδικώς - αν και σίγουρα οι υποδομές μετά τον Έβρο δεν είναι ιδιαίτερα καλές παρόλο που η Εγνατία μέχρι τους Κήπους έχει φέρει τους τόπους αρκετά κοντά- νομίζω ότι αν πήγαινε από Πειραιά θα ήταν πιο λογικό κατ' εμέ. Πάντως, το Rome2rio ακόμη δεν πρόσθεσε την διαδρομή στις επιλογές του. Υ.Γ. Έβαλα archive στο Bulurum αφενός για να μην δίνω αχρείαστα κλικ σε επιχείρηση που δεν ξέρουμε και αφ' εταίρου για να υπάρχει μόνιμο αρχείο σε περίπτωση που το χάσουμε.
  14. Κακά τα ψέματα, η εν λόγω εφημερίδα, αν και από τις πιο γνωστές στην Κύπρο, δεν θα την έλεγα και από τις πιο οργανωμένες (Βλέποντας άλλα άρθρα τους νομίζω ότι είναι μέτρια προς καλή).
  15. Μα και ο Διαγόρας όσο ήτανε στην AML είχε αλλάξει σημαία. Τότε μάλιστα τον είχανε βγάλει κι απ το σάιτ της BS (Να σας θυμίσω ότι η ΑΝΕΚ ακόμη δείχνει το Κύδων) κι όλα έδειχναν πως δεν θα το ξαναβλέπαμε στα νερα μας. Τελικά γύρισε πίσω και ξαναύψωσε την Ελληνική σημαία, σα να μην συνέβη τίποτα.
×
×
  • Create New...