Jump to content
Shipfriends

JTEDimandix

eMembers
  • Posts

    176
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Στο βυθό της Μεσογείου

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Kostas .S, επιτρέψτε μου να βοηθήσω. Ο @Shippihs έδωσε παραπάνω ένα hint.
  2. Εγώ πάλι λέω πως θα δουλέψει σε εταιρεία που εδρεύει απέναντι από την Λέσβο και κάνει μόνο ένα δρομολόγιο. Το όνομά της μου διαφεύγει. Η ιδια που πήρε το Μυτιληνη (όχι η ΑΝΕΝ) θα το πάρει για να το διπλώσει. Και ο νοών νοείτω...
  3. Έκανα μερικους υπολογισμούς ως προς την βιωσιμότητα της γραμμής και πήρα τα εξής αποτελέσματα: 1. Ζήτηση υπάρχει και από της δύο πλευρές, αν και η συντριπτική πλειοψηφία είναι από πλευράς Τουρκίας. Και είναι λογικό, μιας και στην Θεσσαλονίκη έζησε ο Kemal και στο σπίτι του στεγάζεται το προξενείο. (Εάν δεν κάνω λάθος). Από Ελλάδα τι να πάρουν; Το πολύ-πολύ τα δισέγγονα των Σμυρνιών προσφύγων που ήρθαν να δουν την γη των προγόνων τους. 2. Κοίταξα τους χρόνους και διαπίστωσα πως οδικώς είναι 10 ώρες και κάτι. Κάνωντας, δε, τα μαθηματικά μου ανακάλυψα πως για να βγει το δρομολόγιο έστω και κατά 40% γρηγορότερα... θα πρέπει να δρομολογηθούν δύο πλοία με την ταχύτητα του WorldChampion Jet και χωρητικότητα 1100 επιβατών έκαστο και να κάνουν δρομολόγια 2 φορές κάθε μέρα. Με πιο απλά λόγια, η γραμμή δεν βγαίνει, όχι λόγω κίνησης, αλλά λόγω σοβαρής έλλειψης πλοίων. Το Smyrna κατ' εμέ δεν κάνει. Για να φανεί ανταγωνιστική θα πρέπει να κάνει το λιγότερο 6 ώρες (Λόγω Εγνατίας Οδού μέχρι Αλεξανδρούπολη) το οποίο πολύ απλά δεν γίνεται. Για στάσεις σε Μυτιλήνη ούτε να το σκεφτόμαστε. ΥΓ γιατί δεν δοκιμάζει κάποια αεροπορική εταιρεία πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Άγκυρα;
  4. Αν διαβάζατε λίγο παραπάνω, θα βλέπατε αυτό: Περιττό να πω πως ένα πλοίο όπως το Olympus δύσκολα θα έβγαινε κερδοφόρο και δη εκεί που το δρομολόγησαν. Είναι σαν να οδηγάς σε έναν ορεινό δρόμο με στροφές, λακκούβες και απότομες ανηφόρες με ένα παλιό Σκαραβαίο ο οποίος έχει κακή πρόσφυση. Και μέσα στις αλλόκοτες κινήσεις που προαναφέρατε ήταν και η απόκτηση του πλοίου. Επειδή, δε, στην Αδριατική πλέον δεν θα μπορούσε να βγει ανταγωνιστικό και χωρίς να είμαι γνώστης των λιμανιών του νότιου Ιονίου, πιστεύω ότι με ελαφριά μετασκευή στο ξενοδοχειακό θα μπορούσε να βρει καριέρα στο Ιόνιο και συγκεκριμένα από Πάτρα ή Κυλλήνη για Ζάκυνθο ή Κεφαλονιά, μιας και στην Ιαπωνία λειτουργούσε ως ημερόπλοιο (από όσο νομίζω).
  5. Όταν ήρθε πρώτη φορά στο Αιγαίο ως Έλλη Τ, η εταιρεια του οριακά είχε το budget να το αποκτήσει. Οπότε, μετά 2-3 μήνες από την απόκτησή του που έπαθε βλάβη, δυστυχώς η εταιρεία του δεν είχε το budget να το επισκευάσει, πόσο μάλλον να το αντικαταστήσει, και την συνέχεια την ξέρουμε. Κατ' εμέ ίσως και να στέρειωνε τότε, υπό προϋποθέσεις. Ως δε Olympus, ήρθε στην κατοχή μιας εταιρείας που ποτέ της δεν έκανε κάποια λογική κίνηση και ποτέ δεν σεβάστηκε ούτε το πλοίο της ούτε αυτούς στους οποίους απευθυνόταν. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, τα έχουμε δει όλα. @SAMAINA εάν θυμάμαι καλά ήταν δεμένο ακριβώς δίπλα από εκεί που δένουν τα πλοία που πάνε Χανιά, όπου και μετά βούλιαξε.
  6. Κάτι μου λέει ότι το πλοίο τελείωσε πλέον. Τα παρατράγουδα με την Κασοκαρπαθία πιστεύω ότι το αποτέλειωσε. Έτσι νιώθω τουλάχιστον.
  7. @Σαπφώ καλώς ήρθες στο forum μας!!! Στο topic της ΝΕΛ έχουμε παραθέσει τα εν λόγω ντοκιμαντέρ. Πάντως ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.😉
  8. Το ότι δεν μπόρεσαν να μετασκευάσουν το Σφακιά Ι το καταλαβαίνω. Αλλά να μην μπορούν να επισκευάσουν ένα πλοιαράκι όχι μεγαλύτερο από ένα δελφίνι και σίγουρα πιο οικονομικό από τις παντόφλες τους; Κάτι δεν πάει καλά.
  9. Αλήθεια, πως προέκυψε τα καλοτάξιδα πλοία να λέγονται "αρσενικά"; Είναι κάπως παράξενο όταν το σκέφτεσαι, όταν στις αγγλόφωνες χώρες τα πλοία είναι θηλυκού γένους (Αν δεν κάνω λάθος, είναι το μοναδικό ουσιαστικό της Αγγλικής γλώσσας με γένος) και ότι υπάρχουν πλοία με θηλυκό όνομα (πχ Αριάδνη) που θεωρούνται.. αρσενικά.😁
  10. Εγώ έλαβα υπόψιν μόνο τα πλοία που έρχονται από Πειραιά, γι' αυτό και δεν τα ανέφερα 😉
  11. Κοιτώντας στο Rome2rio για την επικοινωνία των νησιών της γραμμής στην μετα-Olympus εποχή, μπορώ να πω πως: 1. Στην Μήλο δραστηριοποιούνται άλλες 3 ακτοπλοϊκές εταιρείες (Μάριο, ASL και Ζάντε). 2. Στην Σαντορίνη τέσσερις (Μάριο, BS, Ζάντε και HSW) 3. Στην Ανάφη μία (BS) 4. Στο Ηράκλειο δύο (κ/ξ και Μινωικές) 5. Στην Σητεία καμία 6. Στην Κάσο μία (Blue Star) 7. Στην Κάρπαθο μία (Blue Star) 8. Στην Χάλκη καμία 9. Στην Ρόδο μία (Blue Star) Οπότε, το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει η Χάλκη και η Σητεία. Όταν τα άλλα νησιά έχουν κι άλλες εναλλακτικές, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Εγώ αν ήμουν Κασιώτης ή Καρπαθιώτης θα έπαιρνα το Blue Star. Τους Σητειακούς και και τους Χαλκιώτες να λυπόμαστε...
  12. Μάλλον θα το ρίξουν ούτως ή άλλως, μόλις δουν την Κυπριακή σημαία. Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει περάσει πλοίο με μη-Ελληνική σημαία στην εν λόγω γραμμή και σίγουρα θα αρχίσει γκρίνια. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος. Υπομονή, παιδιά. Μπορεί να γίνει κάποιο μπαμ σε λίγο καιρό. Και οχι, δεν εννοώ στούκο στην Κάσο. Μάλλον κάποια άλλη, πιο σοβαρή εταιρεία θα βγάλει το φίδι από την τρύπα.
  13. Ούτε για Αδριατική. Μόλις και μετά βίας κάνει για ημερόπλοιο. (Αν ξυλωθούν οι καμπίνες και μικρίνει το αχανές γκαράζ. Άραγε Κεφαλονιά ή Ζάκυνθο θα πήγαινε;
  14. Την επιτυχία ενός εγχειρήματος δεν την καθορίζει απαραίτητα το πλοίο, η πλοικτησία ή το πλήρωμα (Μην ξεχνάμε ότι δεν κάνει το ράσο τον παπά.), αλλά η σχέση ποιότητας-τιμής-χρόνου. Ποιότητα προφανώς εννοούμε το πλοίο το ίδιο, αλλά και η ποιότητα της εμπειρίας ενός ταξιδιού με το εν λόγω πλοίο ή την εν λόγω εταιρεία. Έπειτα είναι η τιμή, οι οποία ποικίλλει από ναύλο σε ναύλο και ο χρόνος ταξιδιού. Ευτυχώς και τα τρία μπορούν να υπολογιστούν μέσω της εφαρμογής Rome2rio, με την οποία μπορείς εύκολα να υπολογίσεις τα δύο τελευταία (δυστυχώς δεν μπορείς να υπολογίσεις την ποιότητα, αλλά μην ανυσηχείτε, έχω κι άλλον άσο στο μανίκι μου.). Μέχρι σήμερα για να πας από Αθήνα για Κύπρο είχες 3 επιλογές: Πτήση προς Λάρνακα Πτήση προς Ercan (κατεχόμενα, δεν ξέρω πως λέγεται η περιοχή στα Ελληνικά.), άμα είσαι σκληρό καρύδι. Άμα είσαι ακόμη πιο σκηρό καρύδι, μπορείς να πάρεις τον αυτοκινητόδρομο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, κι από κει να βγεις στην Εγνατία (τον αυτοκινητόδρομο, όχι την Οδό Εγνατία της Θεσσαλονίκης), προς Αλεξανδρούπολη, να βγεις στο τελωνείο στους Κήπους, να διασχίσεις τον Έβρο, να πας Κωνσταντινούπολη, κι από κει να κατέβεις Προύσα, Ικόνιο και αφού φτάσεις στα νότια παράλια (Taşucu) να πάρεις το πλοίο προς Κυρήνεια και να βγεις στα κατεχόμενα. (Το Rome2rio το δρομολόγιο με λεωφορείο, παρόλο τα πλοία που συνδέουν την Τουρκία με την Κύπρο παίρνουν οχήματα.) Φυσικά υπάρχει και το αεροδρόμιο της Πάφου, αλλά το Rome2rio δεν αναφέρει πτήσεις. Τώρα έχεις και μία τέταρτη, να πάρεις το πλοίο και να μεταφέρεις και το αυτοκίνητό σου από Πειραιά για Λεμεσό. Έχουμε αναλύσει και πιο πάνω το site της εταιρείας. Κρίνοντας από τα παραπάνω, μάλλον έπεσα μέσα. Τώρα ας δούμε τις εναλλακτικές: Στην πτήση προς Λάρνακα έχουμε: 4 ω και 51' ταξιδιού και κόστος €46 - €143 (Λαμβάνωντας υπόψιν και το μετρό από Μοναστηράκι για Αεροδρόμιο και το λεωφορείο από Αεροδρόμιο Λάρνακας προς το κέντρο.). Αυτό μας δίνει μια μέση τιμή 94,5 ευρώ, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να βαθμολογήσομεν. Τώρα δεν θα κάτσω να αξιολογήσω κάθε εταιρεία γιατί δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο, αλλά θα είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. (Κοινώς: Αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσω το ScamAdviser) Aegean: 8/9 (4,44 με άριστα το 5), Wizz Air: 4/7 (2,86 στα 5), Cyprus Airways: 5/6 (4,17 στα 5) και Gulf Air: 3 στα 7 (2,14 στα 5) Καλά, την Sky Express δεν την αξιολογώ καν, γιατί ενώ όλες έβγαλαν 100/100 trustscore, η Sky κόπηκε με 71 και κρίθηκε risky. Ας βάλουμε στην εξίσωση και τον απολύτως αξιόπιστο ΟΑΣΑ , αλλά και την "εύπεπτη" Cyprus Public Transport που διαχειρίζεται τα λεωφορεία στην Μεγαλόνησο. 464,8311897106108 Στην πτήση προς Ercan έχουμε: 6 ω και 43' ταξιδιού και κόστος €112 - €274 (Δεν υπάρχουν απ' ευθείας πτήσεις από Αθήνα για... ευνόητους λόγους., αλλά δεν υπάρχουν ούτε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ούτε καν ταξί, αναγκαστικά για να πας Λευκωσία από εκεί θα πρέπει να νοικιάσεις αυτοκίνητο.). Η μέση τιμή είναι 193 €. Την Aegean την είδαμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις, όπως είπαμε, υπάρχει ή συνδυασμός Aegean-Turkish με ενδιάμεσο Κωνσταντινούπολη, Antalya (Επίσης δεν ξέρω πως λέγεται.), Άγκυρα Σμύρνη, ή Adana, μόνο Turkish ή Μόνο Pegasus. H Turkish έχει κοπεί και η Pegasus έχει μόνο 6 στα 9 Στο λεωφορείο+οχηματαγωγό έχουμε: 38 ώρες και 13' ταξιδιού και κόστος 33 έως 44 ευρώ. Αλλά δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, καθώς ο χρόνος είναι κατά πολύ μεγαλύτερος. Με το Daleela έχουμε: 30 ώρες ταξιδιού και τιμές μέχρι 50 ευρώ, αλλά τι να το κάνεις όταν έχεις πιο γρήγορες και πιο αξιόπιστες επιλογές; Συνεπώς, ναι, τονίζω για άλλη μια φορά ότι το εγχείρημα είναι καταδικασμένο και ότι το μέλλον του είναι ανύπαρκτο. Εκτός κι αν κερδίσει τους οδηγούς που δεν θέλουν να διασχίζουν την Τουρκία και κατά συνέπεια τα κατεχόμενα, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω οι υπεύθυνοι της Scandro να βάλλουν τα δυνατά τους και η αρχή να πετύχει. Υ.Γ. Ο ορισμός "Τρίτος Κόσμος" αναφερόνταν στις χώρες που δεν συμμάχησαν ούτε με τις ΗΠΑ, ούτε με την ΕΣΣΔ στον 1ο Ψυχρό Πόλεμο (Όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο δεύτερος.) και η χρήση του στις υποανάπτυκτες χώρες είναι ολίγον τι αυθαίρετος. Το Human Development Index είναι πιο ακριβές.
×
×
  • Create New...