Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φοβάμαι πως το fund θα έχει πολύ λιγότερη ανοχή στην ΑΝΕΚ από ότι είχε η Εθνική τράπεζα.
Αρα η διοίκηση της εταιρείας θα πρέπει να αρχίσει ξανά με κάποιο τρόπο να εξυπηρετεί το δάνειο ή βλέπω το fund του εξαδέλφου Τσακαλώτου να βγάζει τα πλοία σε πλειστηριασμό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην το φοβάσαι.., πες το με σιγουριά.
Τα fund κοιτάνε πρώτα να αυγατίζουν τα λεφτά, και μετά τα υπόλοιπα. Θα βάλουν την θηλιά στην ΑΝΕΚ και ο Θεός βοηθός. Αν τα καταφέρει η ΑΝΕΚ, αφενός θα επιβιώσει η εταιρία, και αφετέρου θα βγάλει το fund χρήματα. win-win καταστάσεις που λένε. Αν δεν τα καταφέρει η ΑΝΕΚ, θα βγουν τα ασημικά της στο σφυρί (με πρώτο στη λίστα το Ελυρος) για εκποίηση με σκοπό να κερδίσει χρήματα το fund. Εδώ το win πάει μόνο στο fund.
Δυστυχώς βλέπω πως μόλις τοποθετήθηκε η κλεψύδρα στο τραπέζι.
Κρίμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Agaios said:

ANEK LINES γιατί πραγματοποιεί όλα τα δρομολόγια με σταθερές ταχύτητες και χρόνο χειμώνα-καλοκαιρι(όχι σαν τις Μινωικές) και έχει διαχειριστεί άψογα δύσκολες καταστάσεις (olympic champion και πέρσι Ελ.Βενιζελος).

Όχι και τόσο σταθερή. Και δεν είναι τωρα το θέμα με το Βενιζελος, αλλά και το καλοκαίρι

On 12/18/2019 at 11:12 PM, MILTIADIS said:

Τις εχει μονιμοποιησει τις χαμηλες ταχυτητες και μαζι μ αυτες και τις καθυστερησεις ο Βεν.Καθημερινα μαζευει 1 ωρα αργοποριας για πλακα.

 

On 12/23/2019 at 2:42 AM, MILTIADIS said:

Και χθες δεν τα πηγε και πολυ καλα.Εδεσε λιγο μετα τις 8 αντι για 6:30.

Όσο για τα θεματα Βενιζελος-Τσαμπιον, εκτος οτι συνβησαν σε διαφορετικα ετη, καλώς ή κακώς έχει....εμπειρία απο τα υπόλοιπα 3 συμβάντα, και στο θέμα διαχείρισης τους αλλά και στο θέμα επίλυσης των ασφαλιστικών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυσκολεύουν τα πράγματα για τον Έλυρο:

Ανοίγει η διαδικασία για την επόμενη ημέρα της ΑΝΕΚ

Συναντήσεις της Cross Ocean με τους υπόλοιπους πιστωτές της Ακτοπλοϊκής. Πόσο αγόρασε τα δάνεια της ΑΝΕΚ από την Εθνική η Cross Ocean, μαζί με το ενέχυρο επί του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου ΕΛΥΡΟΣ.
 

Quote

Η Cross Ocean αγόρασε από την Εθνική χαρτοφυλάκιο απαιτήσεων από ναυτιλιακά δάνεια συνολικού ύψους 262 εκατ. ευρώ, με τίμημα που ανέρχεται περίπου στο 50% της καθαρής λογιστικής αξίας του χαρτοφυλακίου. 

Μεταξύ των δανείων που μεταβιβάστηκαν, συμπεριλαμβάνονται και χορηγήσεις της Εθνικής προς την AΝEΚ, συνολικού ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για α) ένα διμερές δάνειο ανεξόφλητου υπολοίπου περίπου 42 εκατ. ευρώ, με πρώτη υποθήκη επί του επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου ΕΛΥΡΟΣ, β) τη συμμετοχή (16-17 εκατ. ευρώ) της Εθνικής στο κοινοπρακτικό των 220 εκατ. ευρώ καθώς και γ) μετατρέψιμες ομολογίες ύψους 2 εκατ. ευρώ επί ΜΟΔ συνολικού ύψους 22 εκατ. ευρώ. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Cross Ocean αποτίμησε στην προσφορά της τα δάνεια της AΝEΚ στα 37 εκατ. ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερα, δηλαδή, από το 50% της ονομαστικής αξίας. Το fund, με όπλο την πρώτη υποθήκη επί του ΕΛΥΡΟΣ, λογικά θα επιδιώξει μια γρήγορη λύση αποεπένδυσης, που θα του εξασφαλίζει απόδοση. 

Η υπογράμμιση δικιά μου.
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2002782/anoigei-h-diadikasia-gia-thn-epomenh-hmera-ths-ane.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...