Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

@pilotΗ Κως έχει Blue Star 2, Χίος και Αριάδνη, αλλά όλα (από όσο ξέρω) κάνουν στάσεις σε νησιά. Αν κάνει απ' ευθείας ο Πρέβελης, δίνω πιθανότητα 50-50 να πετύχει το εγχείρημα (Μην ξεχνάμε πως ο Πρέβελης είναι κάποιας ηλικίας και κάποιας τεχνολογίας, πως θα διαφημιστεί;). 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το Euro2day η διοίκηση της ΑΝΕΚ στην επικείμενη ΓΣ θα προτείνει γενναία ΑΜΚ για να καλυφθεί η αρνητική καθαρή θέση της εταιρίας 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/29/2022 at 1:09 AM, proud_ionian said:

ΕΤ.ΑΝ.ΑΠ

ΕΤαιρία ΑΝάπτυξης ΑΠοκορώνου άλλη λαμπρή ιδέα του "παππού Ειρηναίου" η οποία κοίταζε δεκαετίες μπροστά και όντως ανέβασε τον τόπο... 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/7/2021 at 1:36 PM, JTEDimandix said:

@dimitris.nikolakakis Ευχαριστώ, φίλτατε συνονόματε. Έτσι εξηγείται τόση χαρά. Αυτό δείχνει ότι τότε η ΑΝΕΚ ήταν 100% εταιρεία λαϊκής βάσης. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν μέχρι να μπει στο χρηματιστήριο.... ή μέχρι να την πάρει ο Βαρδινογιάννης;  :confused: I really don't know. Όσον αφορά την δεύτερη πληροφορία, και πάλι ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως έχω χάσει επεισόδια. (Άσε που δεν είμαι και Χ.Ο., παρόλο που υπάρχουν ουκ ολίγοι ιερείς που τους έχω εκτίμηση (Ειρηναίος included), λόγω της προσφοράς τους στον τόπο τους.). 

Ξανά ευχαριστώ για τις πληροφορίες. ;)

Ο Ειρηναίος καλεσμένος στην συνέλευση της εταιρίας οπου θα γινόταν και η ανακοίνωση ένταξης της στο Χρηματιστήριο ειχε αναφέρει χαρακτηριστικά πως "Η εταιρία σήμερα δεν μπαίνει εις το χρηματιστήριον, αλλά εις ΚΡΙΜΑτιστήριον"... Είπαμε. Τουλάχιστον 100 χρόνια μπροστά!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/4/2022 at 2:41 PM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με το Euro2day η διοίκηση της ΑΝΕΚ στην επικείμενη ΓΣ θα προτείνει γενναία ΑΜΚ για να καλυφθεί η αρνητική καθαρή θέση της εταιρίας 

ΑΜΚ 87 εκ, εισηγείται η διοίκηση στην έκτακτη γενική συνέλευση που συγκαλείται, με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης την ΑΜΚ. Υπέρ παλαιών μετόχων!!!

Πολλά τα ερωτηματικά και για τη στάση των δανειστών που έχουν λίγο πάνω από το 1/3 των μετοχών, αλλά και της οικογένειας Βαρδινογιάννη, που μέσω της ΒΑΡΜΙΝ ελέγχει λίγο πάνω από το 1/5.

Θα βάλουν λεφτά; θα βρουν τρίτο επενδυτή; θα τρέξει το σχέδιο συγχώνευσης με την Attica, (αναπροσαρμοσμένο προφανώς);

Η εταιρία δεν μπορεί να σέρνεται άλλο. Πρέπει να βρεθεί λύση. Από ότι φαίνεται πάντως οι δανειστές δεν έχουν λυμένα τα χέρια τους και η πλευρά Βαρδινογιάννη κάνει ότι είναι δυνατόν, για να διατηρήσει τον έλεγχο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, rantanplan said:

 

10 hours ago, ithermos said:

Μάλλον ουτοπικό για το άμεσο μέλλον. 

 

10 hours ago, proud_ionian said:

Αν ζητάνε πάντως 120 εκ από το ταμείο ανακαμψης, κάτι υπάρχει στα σκαριά.

Σε αντίθεση με την Attica η ΑΝΕΚ πολυ δύσκολα θα μπορούσε να εντάξει κάποιο επενδυτικό σχέδιο στο Ταμείο Ανάκαμψης. Η εγκριτικη διαδικασία περνά από τις Τράπεζες και μόνο αξιοχρεα νομικά πρόσωπα μπορούν να ενταχθούν.

Σε γενικές γραμμές κάθε επενδυτικό σχέδιο προβλέπει ίδια συμμετοχή κατά ελάχιστο 20% και το υπόλοιπο μείγμα χαμηλοτοκων δανείων του Ταμείου και Τραπεζικού Δανεισμού. Η πρώτη έγκριση είναι από τις Τράπεζες. Όπως είναι αντιληπτό, δύσκολα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Δικαστικες περιπετειες εχει ο ΙΣΒ, που αφορουν κακως κειμενα στη διοικηση εταιριων στις οποιες συμμετειχε, κυριως της ΕΛΜΙΝ.

Απο το δημοσιευμα μαθαινουμε οτι απο το καλοκαιρι συμμετεχει και στο νεο Δ.Σ του Γηροκομειου Αθηνων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Παρακαταθήκη του μεγάλου Ειρηναίου η ύπαρξη παρεκλησίων στα πλοία της εταιρείας. Ακολουθία του Επιταφίου έγινε και σε Fossen  της Αδριατικής, δεν θυμάμαι σε ποιο!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Όπως ανακοινώθηκε από την Attica Group σε δύο πλοία της ΑΝΕΚ θα υπάρξει εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) συνολικού κόστους περίπου 20 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 11,3 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε συντηρήσεις πλοίων της κρητικής εταιρείας, που εκτιμάται ότι λόγω της οικονομικής δυσχέρειας ήταν σε χαμηλά επίπεδα επί σειρά ετών.

Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers θα προέλθουν από τη χρήση οικονομικότερου τύπου καυσίμου «3,5% HSFO», σε σχέση με το ακριβότερο καύσιμο «0,5% VLSFO» που χρησιμοποιείται σήμερα, και θα είναι περίπου 9,5 εκατ. ευρώ, με τις σημερινές τιμές καυσίμων, ενώ θα καταστήσουν τα πλοία της ΑΝΕΚ ανταγωνιστικά στις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα 2 φοσεν θα φορέσουν τα σκραμπερ.

Αυτο που λέει τώρα για συντήρηση καλά τα υπολοιπα (Ελυρος,Αστεριον Βενιζέλος) να περιλαμβάνει και τα κρητη και πρεβελη;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers θα προέλθουν από τη χρήση οικονομικότερου τύπου καυσίμου «3,5% HSFO», σε σχέση με το ακριβότερο καύσιμο «0,5% VLSFO» που χρησιμοποιείται σήμερα, και θα είναι περίπου 9,5 εκατ. ευρώ, με τις σημερινές τιμές καυσίμων, ενώ θα καταστήσουν τα πλοία της ΑΝΕΚ ανταγωνιστικά στις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται.

To οφελος που αναφερει ειναι σε ετησια βαση ή στη διαρκεια της οικονομικης ζωης του πλοιου?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, marioskef said:

To οφελος που αναφερει ειναι σε ετησια βαση ή στη διαρκεια της οικονομικης ζωης του πλοιου?

 

Εν πρώτοις Μάριε να πούμε πως αναφέρονται ξεκάθαρα στα 2 πλοία της ΑΝΕΚ, υποθέτουμε όλοι πως πρόκειται για τα 2 Fosen. Και όχι στο στόλο ολόκληρο. Κι επειδή δεν μου αρέσει να μιλάμε χωρίς στοιχεία, ας προσπαθήσουμε να βάλουμε λίγη ουσία σε αυτό που ισχυρίζονται(9.5 εκατομμύρια όφελος). Να προσθέσω ότι νομίζω πως εδώ μιλάμε για ετήσια βάση, δε νομίζω πως υπολογίζουν την διάρκεια ζωής του πλοίου, υπό την έννοια πως κατά πάσα πιθανότητα ούτε και οι ίδιοι την γνωρίζουν. Άσε που σε αυτήν την περίπτωση το νούμερο θα ήταν πολύ μικρό.

 

Για το 2021 λοιπόν, η ΑΝΕΚ στην ΕΕ έχει δηλώσει ετήσια κατανάλωση για το Hellenic Spirit 33,819 τόνους HFO και για το Olympic Champion 34,713 τόνους HFO. Συνολική κατανάλωση των 2 πλοίων λοιπόν 68,532 τόνοι HFO. Από κεί και πέρα είναι απλά μαθηματικά τα οποία μας λένε πως έχουν υπολογίσει το spread στις τιμές περίπου στα 138 δολλάρια τον τόνο. Κάτι το οποίο είναι σχετικά μετριοπαθής σαν υπολογισμός. Αλλά όπως και να έχει, ρεαλιστικός. 

Link to comment
Share on other sites

Απορία δεξιού ψαλτου!!! Τα scrubbers για δυο πλοία με την εγκατάσταση τους τα κοστολογούν 20εκατ. ;;;

Το ποσό δεν φαντάζει απλώς υπέρογκο αλλά εκτός λογικής . 

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, δεδομένου ότι ένα ακριβό μοντέλο για bulk carrier κάνει πολύυυυ λιγότερο. Αλλά δεν έχω εμπειρία από εγκατάσταση σε ferry και δεν μπορώ να πώ. Εξαρτάται και πως το υπολογίζουν βέβαια. Μπορεί να συμπεριλαμβάνουν το χρόνο που θα μείνουν δεμένα τα πλοία και τα διαφυγόντα κέρδη. Κι αυτός είναι ένας υπολογισμός που μόνο εκείνοι έχουν στοιχεία για να τον υποστηρίξουν.

Link to comment
Share on other sites

Στην αντίστοιχη συζήτηση που κάναμε πριν 3 χρόνια (όταν συζητούσαμε πόσα scrubbers μπορούν να μπουν με τα χρήματα του ομολογου) η κατάληξη ήταν γύρω στα 6 εκατομμύρια...

 

Πάντως αν τα νούμερα είναι κάπου κοντά σε αυτά που ανακοίνωσε σήμερα, μια τέτοια επένδυση αποσβαινεται σε 2 χρόνια!!!! Απορώ γιατί τα scrubbers δεν μπήκαν σε όλα  από χθες...

Link to comment
Share on other sites

Ρευστό δεν υπήρχε για κάτι τέτοιο, και ήταν ο βασικός λόγος πιστεύω. Από την άλλη γενικότερα εν Ελλάδι υπήρχε τεράστια διστακτικότητα ως πρός το κομμάτι scrubbers, αν μιλούσες από το 2017 και μετά με τους εμπλεκόμενους εν Ελλάδι. Διστακτικότητα και γιατί οι Έλληνες τεχνικοί διευθυντές δεν είχαν γνώση γύρω από το θέμα αλλά και γιατί αν διαβάσεις τοποθετήσεις πλοιοκτητών αλλά και ανακοινώσεις του Βενιάμη(ΕΕΕ), το ύφος ήταν σα να μιλάει η κυρία Λουκά για τον Ψινάκη :D. Υπήρχε πολύ μεγάλη δαιμονοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...