Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από πότε είναι ανοικτά Σ/Κ τα γραφεία της ΑΝΕΚ στην Ακτή Κονδύλη; Από Παρασκευή μεσημέρι και μετά, για εισιτήριο τουλάχιστον, πρέπει να πάει κανείς ή στα εκδοτήρια στον Άγιο Διονύσιο ή στον Γελασάκη. 

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση της ΑΝΕΚ

Quote

«Σχετικά με την ένοπλη ληστεία που έγινε σήμερα το βράδυ, στα γραφεία της εταιρίας μας στην Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά, θέλουμε να ενημερώσουμε το κοινό και τη μεγάλη οικογένεια των εργαζομένων μας, ότι όλοι οι εργαζόμενοι που ήταν παρόντες είναι καλά στην υγεία τους και ασφαλείς. Η εταιρία μας συνεργάζεται στενά με τις αρχές, παρέχοντας κάθε πληροφορία που θα συμβάλει στη σύλληψη των εγκληματιών», .

Και πριν καποια χρονια ειχε γινει και παλι ληστεια σε κιοσκι της ΑΝΕΚ στο λιμανι τοτε με λεια 10.000 euro.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Kaptennemo said:

Το ASTERION II είναι ιδιοκτησίας κ. Βαρδινογιάννη για αυτό είναι και το μοναδικό πλοίο της ΑΝΕΚ χωρίς χρέη .

Αφού η Alphaglobe ήθελε να ασχοληθεί με την ακτοπλοια χωρις να συστήσει μια ξεχωριστή ακτοπλοικη εταιρεία, γιατί δεν έδωσε λεφτά στην ΑΝΕΚ ή σε άλλη εταιρεία με τεχνογνωσία για να το διευθύνει και αντί για αυτό έπαιρνε χρήματα από μια χρεοκοπημένη εταιρεία όπως η ΑΝΕΚ; Γιατί αν μιλάμε για ναύλωση τότε της ΑΝΕΚ, αυτό σήμαινε. Επίσης, η ΑΝΕΚ γιατί ασχολήθηκε με κάτι τέτοιο αφού είχε ήδη οικονομικό πρόβλημα;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι business , δεν έχουν γιατί και διότι και σίγουρα δεν δίνουν απαντήσεις και εξηγήσεις τι κάνουν και γιατί το κάνουν, τα ψηλά γράμματα ελάχιστοι τα γνωρίζουν και δεν υπάρχει περίπτωση να τα πουν δημόσια στον κάθε έναν που έχει απορίες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, giordim said:

Αφού η Alphaglobe ήθελε να ασχοληθεί με την ακτοπλοια χωρις να συστήσει μια ξεχωριστή ακτοπλοικη εταιρεία, γιατί δεν έδωσε λεφτά στην ΑΝΕΚ ή σε άλλη εταιρεία με τεχνογνωσία για να το διευθύνει και αντί για αυτό έπαιρνε χρήματα από μια χρεοκοπημένη εταιρεία όπως η ΑΝΕΚ; Γιατί αν μιλάμε για ναύλωση τότε της ΑΝΕΚ, αυτό σήμαινε. Επίσης, η ΑΝΕΚ γιατί ασχολήθηκε με κάτι τέτοιο αφού είχε ήδη οικονομικό πρόβλημα;

 

Τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου.

 

Από τη στιγμή που η Alphaglobe δεν ήθελε να εκμεταλλευτεί μόνη της το πλοίο, πρέπει να το ναυλώσει κάπου. Η ΑΝΕΚ λόγω της στενής της σχέσης, έστω και σε παρελθόντα έτη με τους φερόμενους ως πλοιοκτήτες του Αστερίων ΙΙ, ήταν η προφανής επιλογή. Και από τις 2 πλευρές. Από τη μεν Alphaglobe γιατί προφανώς εξασφάλισαν πολυετή ναύλωση που πιθανώς να μην εύρισκαν αλλού, μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μια εταιρεία από το πουθενά, δε γνωρίζει κανείς αν θα μπορούσαν και να χτυπήσουν άλλη πόρτα.  Από την άλλη για την ΑΝΕΚ ήταν λογικό γιατί ξέρει πως κάθεται στο τραπέζι με κάποιον που ξέρει τα προβλήματά της. Αν είχαν ναυλώσει από την Corsica για παράδειγμα, πιθανώς το αντίστοιχο πλοίο να είχε αποσυρθεί με την πρώτη καθυστέρηση στις πληρωμές.

  

Αυτό είναι το εμπορικό κομμάτι. Υπάρχει και το κομμάτι της διαχείρισης. Η ΑΝΕΚ διαχειρίζεται ήδη 2 ρορό της ευρύτερης οικογένειας Βαρδονογιάννη. Αν όντως το πλοίο ανήκει στην ευρύτερη οικογένεια Βαρδινογιάννη, το να κάτσει η Alphaglobe να δημιουργήσει ξεχωριστή εταιρεία διαχείρισης δεν έχει καμία λογική, ούτε οικονομική, ούτε επιχειρησιακή. Η ΑΝΕΚ ξέρουν ήδη πως μπορεί να κάνει τη δουλειά.

 

Υπάρχει βέβαια και η τρίτη παράμετρος. Γνωρίζοντας το παρελθόν και παρόν της οικογένειας με την εταιρεία, προσωπικά αν διήυθηνα την εταιρεία μόνο και μόνο γι αυτό δεν θα έμπαινα σε αυτήν τη διαδικασία και να συνδεθεί η περίοδος διοίκησής μου με το παρελθόν. Αλλά προφανώς δεν το είδαν έτσι, ούτε η ΑΝΕΚ, ούτε και η τράπεζα που σίγουρα θα είχε λόγο σε αυτό.

 

Και φυσικά να πούμε κι ότι μπορεί η ΑΝΕΚ να ήθελε πλοίο, λεφτά να μην είχε να το πάρει και να αγοράστηκε αυτό από την Alphaglobe που είχε πρόσβαση σε χρηματοδότηση ενώ η ΑΝΕΚ δεν είχε. Το ρεζουμέ είναι πως από πολλές πλευρές που μπορεί να το δεί κανείς, μπορεί να βρεί κανείς λογική στην κίνηση αυτή.

Edited by Nick the Greek
Πρόσθεση
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω η απορία μου ήταν εύλογη. Καλό είναι οι διάλογοι να γίνονται επί της ουσίας και όχι με χαρακτηρισμούς του ενός προς τον άλλον προς εξυπηρέτηση και όσων παρακολουθούν το forum.

Εν τέλει, μου λες ότι η όλη συμφωνία είχε γίνει μόνο και μόνο επειδή η μία πλευρά γνώριζε πολύ καλά την άλλη πλευρά...

Εγώ αναφέρθηκα στο οικονομικό κομμάτι του πράγματος, λέγοντας ότι αφού η ΑΝΕΚ ήταν από πριν σε δύσκολη θέση οικονομικά, μέσα από αυτή τη συμφωνία, πλήρωσε από μόνη της χρήματα για ένα βαπόρι μιας άλλης εταιρείας ναυλωνοντάς το.

Θα μπορούσε να αφήσει κενό στη γραμμή που θα το κάλυπτε κάποιος άλλος ή θα μπορούσε να αγοράσει τις υπηρεσίες της η ίδια η Alphaglobe αν ήθελε να δραστηριοποιηθεί η ίδια στη γραμμή, καταβάλλοντας χρήματα στην ΑΝΕΚ για αυτές, αγοράζοντας δηλαδή την τεχνογνωσία της. 

Δηλαδή, αναρωτήθηκα με ποια λογική μια εταιρεία σαν την ΑΝΕΚ με τέτοια στενότητα οικονομική πηγαίνει να δώσει 2 εκ. τον χρόνο που ακούγεται ότι είναι η ναύλωση. Γιατί αν αληθεύει το ποσό, τότε σε 6-7 χρόνια ναύλωσης, θα συμπληρωνόταν ενδεχομένως η τιμή αγοράς του σκάφους.

Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθείς να τα έχεις μπλεγμένα και ο Νίκος τα έκανε πολύ λιανά.

Κράτα τα εξής και μην μπερδεύεσαι άλλο:

1. Η ΑΝΕΚ δεν έχει πρόσβαση σε δανειοδότηση για οποιαδήποτε κίνηση (αγορά/ναύλωση)

2. Η Alphaglobe έχει πρόσβαση σε δανειοδότηση για οποιαδήποτε κίνηση (αγορά/ναύλωση)

3. Πίσω από ΑΝΕΚ και Alphaglobe είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο με την μία εταιρεία είναι φεσωμένος και με την άλλη όχι.

4. Χρησιμοποιεί την μία να κάνει τις κινήσεις του σε αγορά/ναύλωση και με την άλλη ναυλώνει από αυτή που είναι υγιής.

5. Δεν υπάρχει πρόβλημα σε καθυστέρηση πληρωμής της ναύλωσης από την ΑΝΕΚ στην Alphaglobe γιατί στην ουσία είναι μία μεταφορά χρημάτων από την δεξιά τσέπη στη αριστερή. Λες να τσακωθούν οι τσέπες που ανήκουν στον ίδιο άνθρωπο;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, μάλλον εσύ έχεις μπερδευτεί και δεν έχεις καταλάβει τι έχω πει μέχρι στιγμής γιαυτο και χρησιμοποιείς ερειστικο τόνο. 

Δεν αμφισβήτησα ότι δεν μπορούσε να πληρώσει τη ναύλωση κάθε χρόνο. Η ΑΝΕΚ όμως, ώντας χρεοκοπημένη (για αυτό δεν έχει πρόσβαση σε χρηματοδότηση) δεν λειτουργεί πλέον σαν εταιρεία που σκέφτεται επιχειρηματικά - επενδυτικά την ακτοπλοϊα, απλά κάνει διαχείριση της υπάρχουσας και δύσκολης για αυτήν κατάστασης μέχρι να ρυθμιστούν τα χρέη της και να αναλάβουν τη διαχειριση οι τράπεζες όπως και στην Attica. Ο ιδιοκτήτης της Alphaglobe δεν κάνει κουμάντο στην ΑΝΕΚ γιατί όπως είπες δεν είναι εφικτό να κάνει.

Επομένως, πως συσχετίζουμε το ίδιο πρόσωπο και με τις δύο εταιρείες αφού στη μία είναι ίσως απλός μέτοχος (δεν το γνωρίζω) και στην άλλη μέτοχος που ασκεί επενδυτική πολιτική χωρίς κάποιο φέσι να βαραίνει την εκεί εταιρεία; 

Οπότε, με αυτά τα δεδομένα μου φάνηκε περίεργο μια εταιρεία με την κατάσταση της ΑΝΕΚ οικονομικά να "μπλέκεται" με κάποιο έξτρα βαπόρι που δεν είχε προηγουμένως και να πληρώνει και το νοίκι του εκτός των λειτουργικών του. Απλά, επειδή ενδεχομένως να μην έχει κανείς σαφή απάντηση (λογικό είναι) σε αυτήν την επιπλέον δαπάνη της ΑΝΕΚ, ας το ληξουμε εδώ αφού έτσι κι αλλιώς έληξε αυτή η σύμβαση (ίσως λόγω των οικονομικών της ΑΝΕΚ (;)) και πλέον αναλαμβάνει η Attica αυτόν τον ρόλο...

Link to comment
Share on other sites

Μα διαβάζεις τι γράφεις; Τι πάει να πει δεν λειτουργεί επιχειρηματικά;

Είχε ανέκαθεν παρουσία στη γραμμή της Βενετίας. Όταν έφυγε το Asterion (νυν conemara) έπρεπε να βρει αντικαταστάτη. Και τον βρήκε με αυτόν τον τρόπο. Και επιχειρηματικά εργάζεται και διαχειρίζεται ότι έχει. 

Κι αν αυτό σου αρέσει να πιστεύεις, διαχειρίστηκε την γραμμή της Βενετίας με αυτόν τον τρόπο, ναυλώνοντας το Asterion II μέσω της Alphaglobe.

Δεν έχει πιο λιανή εξήγηση, ωστόσο μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις.

ΥΓ ερειστικά σχόλια δεν έχουν υπάρξει ακόμα πάντως...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, giordim said:

Θα μπορούσε να αφήσει κενό στη γραμμή που θα το κάλυπτε κάποιος άλλος ή θα μπορούσε να αγοράσει τις υπηρεσίες της η ίδια η Alphaglobe αν ήθελε να δραστηριοποιηθεί η ίδια στη γραμμή, καταβάλλοντας χρήματα στην ΑΝΕΚ για αυτές, αγοράζοντας δηλαδή την τεχνογνωσία της.

Είσαι πολύ μπερδεμένος και απ ότι καταλαβαίνω μικρός σε ηλικία.

Τι εννοείς τεχνογνωσία; Προφανώς τους πελάτες της ΑΝΕΚ στην Βενετία.

Θα στο πω με πολύ απλά λόγια. Η ΑΝΕΚ ήθελε πλοίο και συστάθηκε μια εταιρεία για το τυπικό για να αγοράσει το πλοίο και να το ναυλώσει η ΑΝΕΚ γιατί η ίδια η ΑΝΕΚ για τους λόγους που όλοι ξέρουμε δεν μπορούσε να αγοράσει.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, lostromos said:

Τι εννοείς τεχνογνωσία; Προφανώς τους πελάτες της ΑΝΕΚ στην Βενετία

Προφανώς και δεν εννοώ αυτό. Οι πελάτες είναι πελάτες. Τεχνογνωσία είναι το μανατζάρισμα που κάνει η ΑΝΕΚ στα πλοία της και η εμπειρία που έχει στον χώρο. Επαναλαμβάνετε τα ίδια και τα ίδια χωρίς να κατανοήσετε την ουσία του σχολίου μου που ήταν η επιλογή της ΑΝΕΚ τότε να αναπληρώσει το ΑΣΤΕΡΙΩΝ με το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ αντί να παραχωρήσει αυτόν τον χώρο στη γραμμή σε άλλη εταιρεία που θα μπορούσε πολύ πιο εύκολα να στηρίξει οικονομικά ένα πλοίο μεσομακροπροθεσμα. Κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται σήμερα που λήγει αυτή η ναύλωση, προφανώς γιατί η εταιρεία δεν έχει άλλα χρήματα για να τη στηρίξει. Είναι τόσο απλό χωρίς κανένα μπέρδεμα. 

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβαινω λες οτι επρεπε να ΑΝΕΚ να παραδεχτει οτι δεν μπορει και να αποχωρησει.

Ειναι ξεκαθαρο οτι η ΑΝΕΚ δεν ηθελε να αποχωρησει.Δεν ξερω πολλες εταιριες που παροτι ειναι σε κακη κατασταση ,να μην προσπαθουν να την αναστρεψουν.Ουτε ξερω καποια εταιρια που να παραδεχεται οτι δεν το εχει και να αποχωρει.

Σε επιπεδο ακτοπλοϊας δες τη ΝΕΛ ή την GA Ferries του καπτα Μακη,ποσο προσπαθησαν παρα τα μαυρα χαλια τους,να κρατηθουν.Δεν ειπε καμια απο τις δυο "τα εχουμε κανει μπαχαλο,δεν μπουρουμε ,ειμαστε αχρηστοι,ας ερθει ο επομενος".

Κανεις και σε κανενα κλαδο δεν επιθυμει τη συρρικνωση των δραστηριοτητων του

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Αυτό ακριβώς εννοώ φίλε polmyt. Θεωρώ ότι έπρεπε να κινηθούν πιο safe και να επικεντρωθούν μόνο στα fossen στην Αδριατική, στον Πρέβελη στην άγονη που παίρνει επιδοτηση και στον Ελυρο στα Χανιά ή και σε ένα παλιότερο σκάφος ακόμα για το Ηράκλειο, κρατώντας εκτός μόνο το Βενιζέλο και να πάνε έτσι μέχρι τη συγχώνευση με την Attica ή εν πάση περιπτώσει την επόμενη μέρα για αυτούς που θα ήταν η διαχείριση της κατάστασης από τραπεζίτες για τη ρύθμιση των οφειλών τους. Συμφωνώ εν μέρει με το σχόλιο σου συνολικά, όμως πιστεύω ότι η κατάσταση ήταν δύσκολα αναστρέψιμη.

Όταν οι προβλέψεις σου και η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας αλλά και του χώρου δραστηριοποίησης δεν είναι ευοίωνες και βρίσκεσαι ήδη σε δύσκολη θέση οικονομικά, τότε το πας εκ του ασφαλούς αντί να μεγαλώνεις το πρόβλημα. Πορεύεσαι δηλαδή με δικά σου πλοία που έχουν το χαμηλότερο δυνατό λειτουργικο κόστος από αυτά που κατέχεις και τα βάζεις κάπου που ο σχεδιασμός σου, σου λέει ότι θα πετύχουν ή θα έχουν τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Κάτι παρόμοιο έκανε και η HSW πριν απορροφηθεί, όπου μείωσε τον στόλο της, αύξησε τα δρομολόγια μεμονωμένα και κατάφερε εξοικονομηση δαπανών και μείωση δανείων. 

Είναι κι άλλα τα παραδείγματα εταιρειών που αναγκάστηκαν σε κάποια συρρίκνωση, όπως η Aegean Speed Lines, η Zante, η Saos κ.ά Αυτός ο χώρος είναι από τους πλέον ευθραυστους για επενδύσεις και κερδοφορία. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, giordim said:

Όταν οι προβλέψεις σου και η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας αλλά και του χώρου δραστηριοποίησης δεν είναι ευοίωνες και βρίσκεσαι ήδη σε δύσκολη θέση οικονομικά, τότε το πας εκ του ασφαλούς αντί να μεγαλώνεις το πρόβλημα. Πορεύεσαι δηλαδή με δικά σου πλοία που έχουν το χαμηλότερο δυνατό λειτουργικο κόστος από αυτά που κατέχεις και τα βάζεις κάπου που ο σχεδιασμός σου, σου λέει ότι θα πετύχουν ή θα έχουν τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Κάτι παρόμοιο έκανε και η HSW πριν απορροφηθεί, όπου μείωσε τον στόλο της, αύξησε τα δρομολόγια μεμονωμένα και κατάφερε εξοικονομηση δαπανών και μείωση δανείων.

Στο έχουμε εξηγήσει 2-3 φορές και συνεχίζεις το ίδιο. Στείλε μου ένα Π.Μ. τι απάντηση θες να σου γράψω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Αστεριων 2 ήταν κυρίως, δημιουργώντας μια ζημιά 15,7 εκ επειδή δεν ενεργοποιηθηκε το δικαίωμα εξαγοράς του πλοίου στα πλαίσια της σύμβασης του. Παράλληλα δεν είχαν εξοφληθεί επι 5μηνου τα μισθώματα. Η ναύλωση έληξε στις 7.2.22. 

Το ΚΥΔΩΝ απ οτι φαινεται έχει αλλάξει εκμισθωτη, συνεπώς το πλοίο δεν μισθώνεται απο την ανεκ στην ferries del caribe. 

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τα οικονομικα αποτελεσματα της ΑΝΕΚ για το 2021,η εταιρεια δικαιουται αποζημιωση 3 εκατ. Ευρω.

 

Quote

Στις 07.02.2022 τερματίστηκε η ναύλωση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΑΣΤΕΡΙΩΝ II χωρίς να ασκηθεί το δικαίωμα εξαγοράς (purchase option) σύμφωνα με τις από 14.10.2021 και 27.01.2022 πρόσθετες πράξεις
ναύλωσης, σε συνέχεια της από 29.09.2021 σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Ως αποτέλεσμα της αποαναγνώρισης της σύμβασης, προέκυψε μη επαναλαμβανόμενη ζημιά
ποσού € 15,7 εκατ. που επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης. Με την από 14.10.2021 τροποποίηση
της σύμβασης, συμφωνήθηκε ότι στην περίπτωση μελλοντικής πώλησης του πλοίου ή εκναύλωσής του
με μακροχρόνια σύμβαση από την πλοιοκτήτρια, η Εταιρεία, σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους της
σύμβασης, αποκτά το δικαίωμα είσπραξης αποζημίωσης ποσού έως € 3 εκατ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

"Παιζοντας" λίγο με το σύστημα κρατήσεων της ΑΝΕΚ, είδα ότι εμφανιζεται να υπάρχει ως μονη direct σύνδεση από την Κω η Ρόδος (μόνο που δεν μπορείς να την κλικαρεις προς το παρόν ως λιμένα προορισμού). Από την άλλη πλευρά από τον Πειραιά εμφανίζεται στις direct συνδέσεις και η Κως (ομοίως  non- clickkble). Λέτε άραγε να μελετούν μελλοντικό ρόλο για τον Πρεβελη?😉

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...