Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Posts

    627
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτός ο ήχος επειδή έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν, υπήρχε πάντα ή προέκυψε μετά τα scrubbers;
  2. Κάνει κάποιες εργασίες που απαιτούν παραπάνω χρόνο ή καλύπτεται η κίνηση με το Κισσαμος;
  3. Με τόσο φαρδιά πρύμνη θα έπρεπε να φτιάξουν και έναν δεύτερο καταπέλτη οχημάτων. Από τη στιγμή που θα δραστηριοποιηθεί Αιγαίο πλέον τον θεωρώ απαραίτητο. Όπως επίσης και μια επέκταση του πρυμναιου ντεκ προς τα πίσω.
  4. Το πλοίο μετά την περσινή επισκευή είχε επανέλθει στις γνωστές του ταχύτητες πάντως.
  5. Θα συμφωνήσω και εγώ ως χρήστης της γραμμής από πολύ πριν. Άλλαξαν τα τότε δεδομένα στη γραμμή καθώς μείωσαν τον χρόνο του ταξιδιού στο μισό και προσέλκυσαν κόσμο στα Χανιά. Γεμάτα πηγαινοερχόταν και θυμάμαι συγκεκριμένα όταν μπήκε το 5 νεότευκτο τότε έκανε 4 ώρες και 15’ σε σχέση με το 4 που το έκανε στις 4.30’. Και επιβεβαιώνω ότι σταμάταγαν τελευταία και ξεκίναγαν πρωτα από τα ταχύπλοα της Hellenic.
  6. Η αλήθεια είναι επειδή ταξίδεψα από και προς Μύκονο το Σαββατοκύριακο το Superferry ειναι τιγκα γκαραζ και πολλούς επιβάτες. Το Αικατερίνη δεν μπορούσε να βγει λίγο νωρίτερα λόγω της ναύλωσης;
  7. Πάντως μ’ αυτά και μ’ εκείνα το πλοίο ξεχειμωνιάσε αφήνοντας κάποιο κέρδος στην εταιρία του, από το να ήταν δεμενο στο λιμάνι του Πειραιά. Γνώμη μου πάντως ότι για να κερδίσει τους ντόπιους στις Δυτικές Κυκλαδες πρέπει να έχει παρουσία όλο το χρόνο, έστω και σε μορφή συνεργασίας με τον Σολωμο για να είναι βιώσιμο.
  8. Εγώ θεωρώ πως θα είναι καλύτερα. Τα Χανιά τα τελευταία χρόνια έχουν δεχτεί σημαντική άνοδο του τουρισμού, που αποτελείται από τουριστες και νέους. Και οι 2 κατηγορίες είναι μυημενες στο γρήγορο ταξίδι και πάντα προτιμούν το ταχύπλοο έναντι του συμβατικού καθώς κερδίζουν ώρες. Το παιχνίδι θεωρώ ότι θα παιχτεί στην τιμολογιακή πολιτική. Με έξυπνες εκπτώσεις θεωρώ πως η γραμμή θα παει πολύ καλα. Αλλωστε το Κύδων το καλοκαίρι πήγαινε παρά πολύ καλα καθώς μείωνε τον χρόνο ταξιδιού. Φθηνότερο εισητηριο από το ταχύπλοο μεν, αλλά με τις υπάρχουσες τιμές και τα συμβατικα πλέον φθηνά δεν τα λες. Η επιλογή του πλοιου θεωρώ θα παίξει σημαντικό ρόλο καθώς το Superrunner Jet 2 το θεωρώ ακατάλληλο γι’αυτο το δρομολόγιο.
  9. Ωστόσο εσωτερικά στα παραπέτα της πλώρης βλέπουμε ακόμη τρεξίματα. Σκέψου σε τι κατάσταση ήταν που ακόμη το συμμαζεύουν…
  10. Ας το βάλει Χανιά ο Ηλιοπουλος να σκοτώσει. Με την απουσια της Minoan και υψηλές ταχύτητες, σε επίπεδα highspeed εποχές, θα παει εξαιρετικά καθώς πλέον αεροπλάνο με αποσκευή έχει ανεβει κατά πολύ.
  11. Για να κάθετε τόσους μήνες το πλοίο είναι ενδεικτικό της καταστασης στην οποία βρισκόταν. Μακάρι να επιστρέψει ανανεωμένο.
  12. Όμορφο δείχνει, αν και κατ’εμε τα πιο ωραία σινιαλα του ήταν τα κόκκινα επι εποχές Hellenic & Highspeed 5. Ελπίζω η Seajets να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του και να το δούμε με τις παλιές γνώριμες ταχύτητες του.
  13. Η Attica ακουει; Αν και ice class στην Αδριατικη δύσκολο. Το αδερφακι του, Jean Nicoli επι εποχές ΑΝΕΚ το μακρινό 2007 δεν είχε αφήσει και τις καλύτερες εντυπώσεις. Βέβαια άλλες εποχές τότε, τώρα με τα πλοία του Grimaldi προφανώς είναι κλάσεις ανώτερο.
  14. Πάντως είχε χρόνια να κάνει μια άνθρωπινη ακινησία το πλοίο. Τα τελευταία χρόνια έκανε τα απολύτως απαραίτητα σε ακινησίες των 7ημερων. Φέτος πρέπει να δέχτηκε την δέουσα φροντίδα καθώς από φωτογραφίες ειδα ότι αλλαχτήκαν και ολοι οι ανεμοθωρακες στο ανώτερο κατάστρωμα. Είναι από τα πλοία της Blue που δουλευουν τις περισσότερες ώρες μέσα στη μέρα με ελάχιστο χρόνο παραμονής στα λιμάνια.
×
×
  • Create New...