Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Για λίγες εμφανίσεις θα είναι το Flying Dolphin 19 στο Σαρωνικό με τα χρώματα της AFD, μέχρι να ετοιμαστεί το Flying Dolphin Venus I. Και τώρα πήρε ειδική άδεια για να κάνει αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια στο Σαρωνικό.
  3. Δεν ευδοκίμησε το ενδιαφέρον της Seajets για το Regal Star.
  4. Today
  5. Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής. Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.
  6. Here is the Ventouris Ferries lineup for the summer of 2025: Bari-Durres: Rigel II, Rigel III (daily) and Rigel V (high season weekend) Bari-Greece: Rigel V and Rigel VII The three-ship operation, in Ventouris livery, returns on the Bari-Durres line since 2009, when the three ships were Rigel, Athens and Siren. Ακολουθεί η σειρά δρομολογίων της Ventouris Ferries για το καλοκαίρι του 2025: Μπάρι-Δυρράχιο: Rigel II, Rigel III (καθημερινά) και Rigel V (Σαββατοκύριακο αιχμής) Μπάρι-Ελλάδα: Rigel V και Rigel VII Η λειτουργία τριών πλοίων, με τα χρώματα της Ventouris, επιστρέφει στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο από το 2009, όταν τα τρία πλοία ήταν τα Rigel, Athens και Siren. (μετάφραση με google translate)
  7. D.B.

    Durres Port

    Rigel V, Rigel II and Af Mia - Durres 01/06/2025

    © D.B.

  8. Για τις 12/7 μετατιθεται η εναρξη των ημερησιων συμφωνα με συστημα κρατησεων.
  9. Since yesterday evening the ship has returned to service on the Bari-Durres route Από χθες το βράδυ το πλοίο επέστρεψε σε δρομολόγια στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο (μετάφραση με google translate)
  10. Κάτι περίεργο συμβαίνει. Κατ'αρχάς μέχρι προχθές το ημερήσιο δρομολόγιο του Αστερίωνα για την άλλη Τετάρτη 25 Ιουνίου εμφανιζόταν κανονικά στο ferryhopper με την ένδειξη όμως ότι δεν υπάρχουν πια διαθέσιμα εισιτήρια (αν και ομολογουμένως πολύ περίεργο να έχουν 10 μέρες πριν εξαντληθεί τα πάντα!). Στο site της ΑΝΕΚ μέχρι πριν 12 ημέρες υπήρχε ομοίως κανονικά, αλλά ήδη από τα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας είχε βγει (θεώρησα προφανώς ότι η εταιρεία το έβγαλε από το σύστημα λόγω του ότι δεν είχε πια διαθεσιμότητα). Να αναφέρω επίσης ότι έχουν ομοίως αφαιρεθεί και τα αντίστοιχα ημερήσια δρομολόγια του Νησος Ρόδος από το Ηράκλειο. Πάντως να πω ότι τις 2 πρώτες Τετάρτες του Ιουνίου, όπως και όλο τον Μάιο η Κοινοπραξία είχε κάθε Τετάρτη ημερήσια δρομολόγια. Προσωπικά μου κάνει τεράστια εντύπωση που η εταιρεία φαίνεται ότι αφαίρεσε τα δρομολόγια των 2 τελευταίων "Τετάρτων" του Ιουνίου που θεωρητικά υπάρχει και μεγαλύτερη κίνηση. Πριν 2 εβδομάδες ήμουν έτοιμος να βγάλω εισιτήριο για τον Αστερίωνα για την Τετάρτη 25 Ιουνίου (αναχώρηση 10.00 το πρωί) για μια δουλειά που είχα στο Ηράκλειο, αλλά τελικά θα πάω με το βραδινό του παλατιού την ίδια ημέρα (όντως άλλαξε και η ώρα από 21.00 σε 22.00)
  11. To Astoria φαίνεται ότι πουλήθηκε σε πλειστηριασμό για 200000€
  12. Στις αρχές Αύγουστου φαίνεται ότι τελειώνει η ναύλωση του Ocean Majesty στην Ολλανδία ως πλωτό ξενοδοχείο για πρόσφυγες.
  13. Δεν βλεπω στο συστημα ημερησια την αλλη Τεταρτη,αλλα οι αναχωρησεις ειναι παλι 22:00 αντι για 21:00
  14. Και επίσημα ανακοινώθηκε νέα απεργία σήμερα η οποία θα λήξει αύριο το πρωί στις 06:00 με την ΣΕΕΝ όπως αναγράφεται στην σχετική ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ να παραμένει σιωπηλή χωρίς να έχει δώσει λύσεις. ΠΗΓΗ:ΠΕΝΕΝ(FACEBOOK)
  15. Yesterday
  16. Παρακαλώ! Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια... Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα). Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.
  17. Πάντως να ξέρεις ότι αν η εισφορά στην ΠΝΟ ήταν προαιρετική (όπως σε άλλες χώρες ) πολλοί ναυτικοί δεν θα την κατέβαλλαν γιατί τα σωματεία στην Ελλάδα έχουν από πολλού να ασχολούνται με τα συμφέροντα των μελών τους(σε αντίθεση με άλλες χώρες που πραγματικά νοιάζονται για τα πληρώματα χωρίς διακρίσεις).... άλλωστε κάποιοι χρησιμοποιούν τις θέσεις τους σε εταιρείες για να προωθηθούν στα σωματεία.... Αν δεις τα ψηφοδέλτια των εκλογών τους θα καταλάβεις τι συνδικαλιστικό κίνημα είναι η ΠΝΟ, Όταν κάποιοι(αρκετοί) υποψήφιοι είναι στελέχη σε ναυτιλιακές εταιρείες...Γενικά ο συνδικαλισμός πάντα βλάπτει στην Ελλάδα και δεν προσφέρουν πολλές φορές τίποτα....
  18. Ποια αλλαγή σημαίας; Ποια αιτήματα; Η πιο σωστή ανακοίνωση της ΠΝΟ όσα χρόνια την γνωρίζω ήταν αυτή. Χωρίς φυσικά να της δίνω λευκή επιταγή. Γνωστός ο κυρ αντώνης και οι μηχανορραφίες του. Γνωστή και η ΠΝΟ. Γενικώς, όπως κατά καιρούς αναφέρουμε, ο συνδικαλισμος στην Ελλάδα βλάπτει. Δεν είναι αυθεντικός, δεν είναι ισχυρός, δεν είναι ανεξάρτητος και κυρίως δεν είναι καθολικός.
  19. Το ενδιαφέρον είναι πως η ΠΕΝΕΝ βγήκε Απέναντι στην ΠΝΟ. Κανείς δεν το περίμενε από θέμα διάρκειας και συμμετοχής... Πάντως και η ΠΝΟ πολλές φορές με την πλειοψηφία των σωματείων λειτουργούσε σαν φρένο στα αιτήματα των ναυτικών...Έτσι και αλλιώς η ΠΝΟ και η παρέα της έχουν αποδείξει ότι αυτοί είναι τα φερέφωνα του ΣΕΕΝ είναι... Τώρα η απειλή αλλαγής σημαίας αν έχουν τα κότσια και μπορούν και νομίζουν ότι τους συμφέρει , ας το κάνουν οι εταιρείες και ας φορολογηθούν σε άλλη χώρα της ΕΕ να δουν την γλύκα...
  20. Πριν λίγο ενημερώθηκα ανεπίσημα ότι η απεργία θα συνεχιστεί κανονικά αύριο και θα γίνει μια "σύσκεψη" με το υπουργείο ναυτιλίας. Ξανά λέω ανεπίσημα περιμένουμε σχετική ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ
  21. To Ρ/Κ ΚΑΠΤΑΙΝ ΜΙΧΑΛΗΣ Ξ αυτές τις μέρες δουλεύει προσωρινά στη Σύρο, εξυπηρέτηση ναυπηγείου, λιμάνι, και όπου αλλού χρειαστεί.
  22. To ARIA VIBE της San Nikolla με γραφεία στην Αλβανία και στον Πειραιά. Το βαποράκι είναι του 1992 και χτισμένο στο Miho Shipyard της Ιαπωνίας. 9,597 dwt.
  23. Βαριές κουβέντες διαβάζω εδώ, τόσο για τους ανυπόταχτους αγωνιστές όσο και για την Attica. Τα μισά να είναι αλήθεια, χάθηκε και αυτή η παρτίδα. Και δεν θα είναι η πρώτη φορά.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...