Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Stena Britannica arriving at Hoek Van Holland.

    © ΚΑΜΒΥΣΗΣ

  3. Αυτό το κρουαζιερόπλοιο πίσω του, πρέπει να είναι το City of Myconos του Ανδρέα Κυρτάτα.
  4. Ανταποκριτής που ταξίδευε σήμερα από Πειραιά με το πλοιο ,μου είπε πως η αναχώρηση του σήμερα από Πειραιά είχε περίπου 330 επιβάτες (αν σκεφτούμε ότι είναι αρχές Ιουνίου νομίζω μιλάμε για καλή πληροτητα)
  5. Today
  6. Προς το παρόν με τις απαιτήσεις που έχει η ελληνική σημαία δεν νομίζω ότι μπορείς να ναυτολογήσεις έτσι απλά ξένο ναυτικό ,για έλληνα ναυτικό εννοείται ότι χρειάζεται ναυτικό φυλλάδιο . Από εκεί και πέρα νομίζω ότι και να υπάρξει πλαίσιο για να έρχονται ξένα πληρώματα στην ακτοπλοΐα πιστέψτε με , με τα ωράρια που υπάρχουν δεν πρόκειται να ανεχτούν να δουλέψουν ξένοι ναυτικοί
  7. Κάτι που άκουσα στας εκδηλώσεις των Ποσειδωνίων και απο τη μια με χαροποίησε ,αλλα απο την άλλη με στεναχώρησε ταυτόχρονα είναι πως υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις μεταξύ China Classification Society και αυτών που εκπροσωπούν το ο,τι εχει απομείνει απο τον Ελληνικό Νηογνώμονα για την εξαγορά του δεύτερου ως ονομα και των εγκαταστάσεων του στην Ακτή Μιαούλη. Στόχος των Κινέζων είναι να καταστήσουν τον HRS νηογνώμονα IACS αφου ποσότικα είχε κάποτε τα standards αλλα δεν είχε ποτε τα ποιοτικά. Να δούμε τι θα δούμε.
  8. Αν δεν κάνω λάθος είναι για την Promarine
  9. Από την κάμερα που έβλεπα εγώ δεν μου φάνηκε να ακούμπησε
  10. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ναυπηγείου MED MARINE, εταιρία του ομίλου Σπανόπουλου προχώρησε σε παραγγελία ρυμουλκούμε παράδοση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Θα είναι τύπου MED-A2875 με μήκος 28m και Bollard Pull 75t
  11. Δεν υπάρχει υποχρέωση ελληνομάθειας για τα επθβατηγά πλοία στην Ελλάδα και τις εσωτερικές πλόες, ασχέτως σημαίας; Άλλαξε κάτι; Ποια είναι αυτή η απόφαση, κάπου έχω χαθεί.
  12. Σημαιοστολισμενο και παλι το πλοιο ,ξανα απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ ,αλλα αυτη τη φορα με σινιαλα με σινιαλα Αφων Αγαπητου στη τσιμινιερα
  13. Κ με τα σωστικα τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση;
  14. Υφίσταται κανονικά ναυτολόγηση απλώς μπορεί ο ναυτικός να μην έχει το ελληνικό φυλλαδιο . Ότι γίνεται και στους Έλληνες ναυτικούς που πάνε σε σημαίες μη συμβεβλημένες με το Ν.Α.Τ . Ακούγεται χρόνια ότι θέλουν να φέρουν ξένα πληρώματα π.χ φιλλιπινεζους το οποίο σημαίνει πως θα μειωθούν δραστικά οι μισθοί .
  15. Ομορφη και σπανια φωτο του πλοιου απο το 1979 σαν ΗΝΙΟΧΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ,μοιραζεται μαζι μας ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Αν κρινουμε απο το οτι η μετονομασια του φαινεται να εγινε την ανοιξη του 1979 ,πρεπει να μιλαμε για τις πρωτες μερες του πλοιου με αυτο το ονομα Πολυ ομορφη και η γωνια ληψης ,η οποια το κολακευει πολυ
  16. Να το δουμε και απο την εποχη που περαναγε απο τη χωρα μας, σαν ORIENT EXPRESS ,μεσα απο δυο φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
  17. Ενδιαφέρουσα νύχτα η χθεσινή.....γύρω στις 12.00 το βράδυ έφθασαν σχεδόν την ίδια ώρα το Αγιος Γεωργιος απο Ηράκλειο και το Πρέβελης .Το ΕΚΟ 2 που 'ήταν ήδη εκεί ανοίχτηκε και παρέμεινε αρόδου και το Πρέβελης ξεκίνησε την διαδικασία προσέγγισης με όλες τις θέσεις άδειες(Το Champion Jet 1 ήταν δεμένο δεξιά εκεί που συνήθως πιάνει το Κάτω Νησί) Από την αρχή φάνηκε ότι το πλοίο είχε πρόβλημα και <<παρασύρθηκε>> στα νότια του λιμανιού πιο αριστερά και απο τον Φανό...Αφού έμεινε εκεί για περίπου 10 λεπτά βγήκε και αυτό αρόδου και άφησε το Αγιος Γεώργιος να δέσει το οποίο έπιασε τελικά στις 12.40.Αυτό έφερε 7 επικαθήμενα ΟΛΑ με το ίδιο φορτίο(πιθανολογώ νερά) πήρε 12 επικαθήμενα βυτία ένα συρόμενο ,ένα ΙΧ Και 12 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Αναχώρησε 01.17 αφού προηγουμένως το ΕΚΟ 2 πέρασε από μπροστά του και έπιασε τέρμα δεξιά εκεί που πιάνουν τα εμπορικά. 01.45 κάνει δεύτερη προσπάθεια το Πρέβελης με αριστερή στροφή στο κέντρο του λιμανιού και πάλι φαίνεται με πρόβλημα όταν αναποδίζει και παρασύρεται πάλι προς τον φανό και πολύ κοντά στα βράχια(όπως έχουν περιγράψει οι φίλοι μας ήδη στο θέμα του πλοίου)...έμεινε εκεί για περίπου 10 λεπτά φυσικά δεν ακούμπησε κάπου απο όσο μπορεί να δεί κάποιος απο την κάμερα και περίπου 02.10 ανοίχτηκε ξανά. Πιο αργά δεν παρακολούθησα αλλά απ' ότι είδα στο Vesselfinder πρέπει να έπιασε γύρω 03.30 με 04.00
  18. Επιθέωρηση είχα ακουσει οτι είχε. Βέβαια λογικά δε θα φανεί σε κανένα κιτάπι μιας και μιλάμε για Ελλάδα 🥳
  19. ΣΑΠΦΑΡΑ ,η ατελειωτη απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ με τον αρχικο χρωματισμο με τη λεπτη μπλε γραμμη Βλεπουμε και την πρυμη οπου απουσιαζει ο κλασικος καταπελτης ,ο οποιος προστεθηκε αργοτερα
  20. Η συγκεκριμένη επιλογή αφορά βιογραφικά για υπαλλήλους στεριάς (γραφείων, κ.λ.π.) και όχι ναυτικούς ή ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν ως πλήρωμα σε κάποιο πλοίο και θα βγάλουν εκ των υστέρων φυλλάδιο.
  21. Εδώ και αρκετές εβδομάδες παραμένει αγκυροβολημένο στη ράδα της Malaga
  22. Επιστροφή στην Αδριατική, έκανε ένα δρομολόγιο Δυρράχιο-Μπάρι και από Δευτέρα ξεκινάει κανονικά.
  23. Με μέτρο οι... πιστοποιημένες ειδήσεις. Ναυτολόγηση χωρίς ναυτικό φυλλάδιο ΔΕΝ υφίσταται. Το ότι η εταιρεία δημιούργησε μια αίτηση προκειμένου κάποιος να ζητήσει θέση εργασίας όντας μη κάτοχος ναυτικού φυλλαδίου, δεν σημαίνει ότι έτσι καθορίζονται και οι προϋποθέσεις πρόσληψης. Όλοι οι σπουδαστές των σχολών αποκτούν φυλλάδιο πριν το εκπαιδευτικό ταξίδι, συνεπώς κατά την διάρκεια των αιτήσεών τους προς τις ναυτιλιακές δεν διαθέτουν ΜΕΘ. Αντίστοιχα πολλοί που επιλέγουν να εργαστούν ως επίκουροι ή άλλες ειδικότητες, δεν σημαίνει ότι πρώτα βγάζουν φυλλάδιο και μετά αιτούνται εργασίας. Συνεπώς η αίτηση αυτή αφορά όλους αυτούς οι οποίοι την στιγμή της αίτησης δεν διαθέτουν ναυτικό φυλλάδιο κι όχι ότι θα ναυτολογηθεί κάποιος χωρίς φυλλάδιο.
  24. Τέλος από τη γραμμή Motril-Tanger Med, αυτή την ώρα μπαίνει στο λιμάνι της Valencia ώστε από σήμερα το βράδυ να αναλάβει τη γραμμή Valencia-Ibiza.
  25. Μετά από ένα μήνα και κάτι στο λιμάνι της Almeria έβαλε πλώρη για το Motril ώστε να αναλάβει τη γραμμή Motril-Tanger Med στη θέση του Martin i Soler
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...