All Activity
- Past hour
-
Flying Dolphin 19 (IMO 8623365)
Panagia Ekatontapiliani replied to pantelis2009's topic in Tαχύπλοα NT
Για λίγες εμφανίσεις θα είναι το Flying Dolphin 19 στο Σαρωνικό με τα χρώματα της AFD, μέχρι να ετοιμαστεί το Flying Dolphin Venus I. Και τώρα πήρε ειδική άδεια για να κάνει αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια στο Σαρωνικό. -
Regal Star (IMO 9087116)
Panagia Ekatontapiliani replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Φορτηγά Οχηματαγωγά
Δεν ευδοκίμησε το ενδιαφέρον της Seajets για το Regal Star. - Today
-
Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής. Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.
- 689 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Here is the Ventouris Ferries lineup for the summer of 2025: Bari-Durres: Rigel II, Rigel III (daily) and Rigel V (high season weekend) Bari-Greece: Rigel V and Rigel VII The three-ship operation, in Ventouris livery, returns on the Bari-Durres line since 2009, when the three ships were Rigel, Athens and Siren. Ακολουθεί η σειρά δρομολογίων της Ventouris Ferries για το καλοκαίρι του 2025: Μπάρι-Δυρράχιο: Rigel II, Rigel III (καθημερινά) και Rigel V (Σαββατοκύριακο αιχμής) Μπάρι-Ελλάδα: Rigel V και Rigel VII Η λειτουργία τριών πλοίων, με τα χρώματα της Ventouris, επιστρέφει στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο από το 2009, όταν τα τρία πλοία ήταν τα Rigel, Athens και Siren. (μετάφραση με google translate)
-
-
Για τις 12/7 μετατιθεται η εναρξη των ημερησιων συμφωνα με συστημα κρατησεων.
-
Since yesterday evening the ship has returned to service on the Bari-Durres route Από χθες το βράδυ το πλοίο επέστρεψε σε δρομολόγια στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο (μετάφραση με google translate)
- 169 replies
-
Κάτι περίεργο συμβαίνει. Κατ'αρχάς μέχρι προχθές το ημερήσιο δρομολόγιο του Αστερίωνα για την άλλη Τετάρτη 25 Ιουνίου εμφανιζόταν κανονικά στο ferryhopper με την ένδειξη όμως ότι δεν υπάρχουν πια διαθέσιμα εισιτήρια (αν και ομολογουμένως πολύ περίεργο να έχουν 10 μέρες πριν εξαντληθεί τα πάντα!). Στο site της ΑΝΕΚ μέχρι πριν 12 ημέρες υπήρχε ομοίως κανονικά, αλλά ήδη από τα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας είχε βγει (θεώρησα προφανώς ότι η εταιρεία το έβγαλε από το σύστημα λόγω του ότι δεν είχε πια διαθεσιμότητα). Να αναφέρω επίσης ότι έχουν ομοίως αφαιρεθεί και τα αντίστοιχα ημερήσια δρομολόγια του Νησος Ρόδος από το Ηράκλειο. Πάντως να πω ότι τις 2 πρώτες Τετάρτες του Ιουνίου, όπως και όλο τον Μάιο η Κοινοπραξία είχε κάθε Τετάρτη ημερήσια δρομολόγια. Προσωπικά μου κάνει τεράστια εντύπωση που η εταιρεία φαίνεται ότι αφαίρεσε τα δρομολόγια των 2 τελευταίων "Τετάρτων" του Ιουνίου που θεωρητικά υπάρχει και μεγαλύτερη κίνηση. Πριν 2 εβδομάδες ήμουν έτοιμος να βγάλω εισιτήριο για τον Αστερίωνα για την Τετάρτη 25 Ιουνίου (αναχώρηση 10.00 το πρωί) για μια δουλειά που είχα στο Ηράκλειο, αλλά τελικά θα πάω με το βραδινό του παλατιού την ίδια ημέρα (όντως άλλαξε και η ώρα από 21.00 σε 22.00)
-
To Astoria φαίνεται ότι πουλήθηκε σε πλειστηριασμό για 200000€
-
Στις αρχές Αύγουστου φαίνεται ότι τελειώνει η ναύλωση του Ocean Majesty στην Ολλανδία ως πλωτό ξενοδοχείο για πρόσφυγες.
- 148 replies
-
- ocean majesty
- sol christina
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Δεν βλεπω στο συστημα ημερησια την αλλη Τεταρτη,αλλα οι αναχωρησεις ειναι παλι 22:00 αντι για 21:00
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Panagia Ekatontapiliani replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Πάντως υπάρχουν παράπονα για τις συνθήκες επιβίβασης στο Smyrna Di Levante.- 689 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
- Yesterday
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Pavgelos replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Παρακαλώ! Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια... Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα). Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.- 689 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Άγιος Νεκτάριος Αίγινας (IMO 8969343)
sv1kyk replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Απο Νοεμβριο Αιγινα.- 491 replies
-
- άγιος νεκτάριος αίγινας
- anes
- (and 8 more)
-
Πάντως να ξέρεις ότι αν η εισφορά στην ΠΝΟ ήταν προαιρετική (όπως σε άλλες χώρες ) πολλοί ναυτικοί δεν θα την κατέβαλλαν γιατί τα σωματεία στην Ελλάδα έχουν από πολλού να ασχολούνται με τα συμφέροντα των μελών τους(σε αντίθεση με άλλες χώρες που πραγματικά νοιάζονται για τα πληρώματα χωρίς διακρίσεις).... άλλωστε κάποιοι χρησιμοποιούν τις θέσεις τους σε εταιρείες για να προωθηθούν στα σωματεία.... Αν δεις τα ψηφοδέλτια των εκλογών τους θα καταλάβεις τι συνδικαλιστικό κίνημα είναι η ΠΝΟ, Όταν κάποιοι(αρκετοί) υποψήφιοι είναι στελέχη σε ναυτιλιακές εταιρείες...Γενικά ο συνδικαλισμός πάντα βλάπτει στην Ελλάδα και δεν προσφέρουν πολλές φορές τίποτα....
-
Ποια αλλαγή σημαίας; Ποια αιτήματα; Η πιο σωστή ανακοίνωση της ΠΝΟ όσα χρόνια την γνωρίζω ήταν αυτή. Χωρίς φυσικά να της δίνω λευκή επιταγή. Γνωστός ο κυρ αντώνης και οι μηχανορραφίες του. Γνωστή και η ΠΝΟ. Γενικώς, όπως κατά καιρούς αναφέρουμε, ο συνδικαλισμος στην Ελλάδα βλάπτει. Δεν είναι αυθεντικός, δεν είναι ισχυρός, δεν είναι ανεξάρτητος και κυρίως δεν είναι καθολικός.
-
AnekLines1 started following LoveBoat
-
Το ενδιαφέρον είναι πως η ΠΕΝΕΝ βγήκε Απέναντι στην ΠΝΟ. Κανείς δεν το περίμενε από θέμα διάρκειας και συμμετοχής... Πάντως και η ΠΝΟ πολλές φορές με την πλειοψηφία των σωματείων λειτουργούσε σαν φρένο στα αιτήματα των ναυτικών...Έτσι και αλλιώς η ΠΝΟ και η παρέα της έχουν αποδείξει ότι αυτοί είναι τα φερέφωνα του ΣΕΕΝ είναι... Τώρα η απειλή αλλαγής σημαίας αν έχουν τα κότσια και μπορούν και νομίζουν ότι τους συμφέρει , ας το κάνουν οι εταιρείες και ας φορολογηθούν σε άλλη χώρα της ΕΕ να δουν την γλύκα...
-
To Ρ/Κ ΚΑΠΤΑΙΝ ΜΙΧΑΛΗΣ Ξ αυτές τις μέρες δουλεύει προσωρινά στη Σύρο, εξυπηρέτηση ναυπηγείου, λιμάνι, και όπου αλλού χρειαστεί.
- 7 replies
-
- svitzer owl
- svitzer acores
- (and 4 more)
-
Giannis P started following ARIA VIBE (Syros 20-2-2022) and CAPTAIN MICHALIS X (Syros 13-6-2025)
-
ARIA VIBE (Syros 20-2-2022)
Giannis P posted a gallery image in Λοιπά Φορτηγά Χύδην Και Γενικού Φορτίου Μεσαίου Μεγέθους