Petros P Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Το πλοίο είναι κάτω ακομα στην Κάσο,ο δεξαμενισμος του ακυρώθηκε.... Γιατι δεν έρχεται προς τα μέρη μας? Ελπίζω να μη το κλάψουμε απο "ενα γρατζούνισμα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Το μπροστινό μηχανοστάσιο έβαλε νερά? Γιατί έχει και μια ηλικια, μπορεί να αλλάζει το θέμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Ενα μηχανοστασιο εχει. Μπροστα ειχε παλια καμπινες πληρωματος. Τωρα δεν ξερω τι εχει εκει μετα τη μετασκευη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaios Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Η κουζίνα και σαλονακι του πληρώματος είναι πλώρα κάτω από το γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Οι χώροι για το πλωριο προπελακι εννουσα με το μηχανοστάσιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2020 Share Posted September 1, 2020 Λογικά τη Πέμπτη θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες της στεγανόποιησης του ρήγματος και θα φύγει από τη Κάσο για να έρθει στο Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptFourtounas Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Κάτι ακούγεται ότι θα το χάσουμε το βαποράκι... Διάβασα τώρα στο FB ότι μάλλον θα φύγει για Αλιάγα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Δε φεύγει έτσι γρήγορα για Αλιαγά,θέλει μια διαδικασία α' . 1.Απο την ασφαλιστική 2. απο το υπουργείο 3.ειναι γεματοι απέναντι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptFourtounas Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Διάβασα ότι μπορεί να φύγει για σκράπ. Δεν είναι σίγουρο ακόμα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 (edited) Νομίζω ότι οποιαδήποτε πρόβλεψη αυτή την στιγμή για το αν θα φύγει για σκραπ ή θα επισκευαστεί είναι παρακινδυνευμένη. Πρώτα πρέπει να γίνει συνολική εκτίμηση της ζημιάς από νηογνώμονα και από πραγματογνώμονες τις ασφαλιστικής , η οποία εκτίμηση ενδεχομένως να απαιτεί και δεξαμενισμό , κατόπιν να γίνει εκτίμηση κόστους και μετά να παρθούν οριστικές αποφάσεις. Edited September 3, 2020 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Θα επαναλάβω και ας γίνομαι κουραστικός.Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται.Το να μην ακολουθείται κατά γράμμα η στοιχειώδης ναυσιπλοΐα. Από κάτι τέτοια λάθη μπορούν να προκληθούν τραγικά γεγονότα.Οι υλικές ζημιές(ρηγμα εώς ενδεχόμενο διάλυσης του Πήγασος) είναι το λιγότερο.Το χειρότερο ξεκινάει από μια ρύπανση περιβάλλοντος μέχρι να θρηνήσουμε θύματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agaios Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 3 hours ago, CptFourtounas said: Διάβασα ότι μπορεί να φύγει για σκράπ. Δεν είναι σίγουρο ακόμα! Μην πιστεύετε ότι λέει ο καθένας στο facebook και στο κάθε facebook. 3 hours ago, Petros P said: Δε φεύγει έτσι γρήγορα για Αλιαγά,θέλει μια διαδικασία α' . 1.Απο την ασφαλιστική 2. απο το υπουργείο 3.ειναι γεματοι απέναντι . 56 minutes ago, Annivas said: Νομίζω ότι οποιαδήποτε πρόβλεψη αυτή την στιγμή για το αν θα φύγει για σκραπ ή θα επισκευαστεί είναι παρακινδυνευμένη. Πρώτα πρέπει να γίνει συνολική εκτίμηση της ζημιάς από νηογνώμονα και από πραγματογνώμονες τις ασφαλιστικής , η οποία εκτίμηση ενδεχομένως να απαιτεί και δεξαμενισμό , κατόπιν να γίνει εκτίμηση κόστους και μετά να παρθούν οριστικές αποφάσεις. Όπως είπαν και οι φίλοι συμφορουμίτες ,πρώτα θα γίνουν εκτιμήσεις για το τι επισκευές και πόσο θα στοιχίσουν αυτές και μετά αν κριθεί ότι τα λεφτά είναι πάρα πολλά τότε θα αποφασίσουν αυτοί που πρέπει για το πλοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 32 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Θα επαναλάβω και ας γίνομαι κουραστικός.Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται.Το να μην ακολουθείται κατά γράμμα η στοιχειώδης ναυσιπλοΐα. Από κάτι τέτοια λάθη μπορούν να προκληθούν τραγικά γεγονότα.Οι υλικές ζημιές(ρηγμα εώς ενδεχόμενο διάλυσης του Πήγασος) είναι το λιγότερο.Το χειρότερο ξεκινάει από μια ρύπανση περιβάλλοντος μέχρι να θρηνήσουμε θύματα. Ασφαλώς, θα πρέπει να υπάρχει μία στοιχειώδης σοβαρότητα, για επαγγελματίες μιλάμε, όχι για το φουσκωτό μας που το πήραμε το Σάββατο για να πάμε στην Κύθνο. Παίρνεις σοβαρά χρήματα για να φέρεις εις πέρας το δύσκολο, είναι η αλήθεια, έργο σου. Μετακινείς ανθρώπους, θα πρέπει να εξετάζεις όλες τις παραμέτρους, μη μας φταίει συνέχεια η κακιά η ώρα, ούτε οι συνθήκες Παροναξίας που είχαν κάνει την εμφάνιση τους ως δικαιολογία εδώ και κάποια χρόνια. Αυτά τα λένε τα μωρά. Οι σωστοί επαγγελματίες λειτουργούν βάσει συνθηκών, όταν ξεκινούν όμως πρέπει να είναι σίγουροι για αυτό που κάνουν και στην εκάστοτε στραβή να λαμβάνουν την ευθύνη. Δε μιλώ για τη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο, αλλά και για τις υπόλοιπες που έχουν προηγηθεί. Ένα υστερόγραφο, μία ερώτηση προς τον κ. @Annivas , αλήθεια η ασφαλιστική οφείλει να τους αποζημιώσει; Ρωτώ εσάς γιατί καταλαβαίνω από τα γραφόμενα σας πως είστε γνωστής και σε αυτό το θέμα. Δεδομένου ότι έχει κάνει λάθος πλοήγηση η γέφυρα οφείλει η ασφαλιστική να τους αποζημιώσει. Ρωτώ ως αδαής, αν σκεφτώ ότι αν (χτύπα ξύλο) τρακάρω μεθυσμένος το αυτοκίνητο μου, η ασφαλιστική μου θα αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου που τράκαρα κι εν συνεχεία θα ζητήσει τα συγκεκριμένα χρήματα από μένα, αφού έφταιγα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Προφανώς και οφείλει αφού σχεδόν όλα τα τα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Δε νομίζω πάντως να μην επισκευαστεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Προς το παρόν η κλάση έδωσε χθες πιστοποιητικό με ισχύ μέχρι τις 09/09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Είναι να φύγει αυτοδύναμα σήμερα από τη Κάσο με μια μηχανή και με την επιτήρηση του ρυμουλκού Καπτεν Δημήτρης, για να έρθει στο Πειραιά. Η ζημιά δεν είναι τόσο μεγάλη, αλλά η ηλικία του πλοίου και ότι δεν έχει κάποια μόνιμη γραμμή, μπορεί να παίξει ρόλο στις αποφάσεις της εταιρείας του για το μέλλον του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Μόλις αναχώρησε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 Έτοιμο και το Καπτα Δημήτρης και ξεκίνησε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptennemo Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Καλό είναι μέχρι να βγει κάποιος επίσημο πόρισμα για το ατύχημα να μην κάνουμε πολλές υποθέσεις ,αυτό οφείλουμε να το ακολουθούμε σε όλα τα ατυχήματα και όχι πολλές φορές τυχαίνει να φταίει και το εργαλείο όχι μόνο ο μάστορας . Μακάρι να συνεχίσει το βαποράκι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 θα μαθουμε απο το πορισμα της ΕΛΥΔΝΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Σε αντίθεση με το δυστύχημα στο Blue Horizon, η προσάραξη του Εξπρές Πήγασος δεν είναι ακόμα στα υπό διερεύνηση συμβάντα στην ιστοσελίδα της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Η ασφάλιση στο Hull έχει πολλούς παραμέτρους, συνεπώς δεν μπορεί να αποκλειστεί κάλυψη της ζημιάς από την ασφαλιστική. Σε ναυτιλιακούς κύκλος έχει συζητηθεί ότι "δεν με απασχολεί οποιαδήποτε αβαρία προκληθεί καθώς αυτή καλύπτεται." Ακούγεται κυνικό, αλλά μην ξεχνάτε οτι οι εταιρείες πληρώνουν υπέρογκα ποσά για ασφαλίσεις διότι δεν κινδυνεύουν από το να πέσει ένας βράχος που έτρεχε με 40κομβους στο βαπόρι, αλλά κινδυνεύουν από τον ανθρώπινο παράγοντα ο οποίος θα προκαλέσει εν τέλει την αβαρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Ανοιχτά του Σουνίου το βαπόρι αυτή τη στιγμή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Το Εξπρές Πήγασος μετά το ατύχημα, έδεσε στο Πέραμα, εν αναμονή αποφάσεων για το μέλλον του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Αργεί η απόφαση για το μέλλον του; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now