Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Από οτι ασκούσα το Πλοίο είναι σε αθλια κατάσταση και μαλλον μας κουναει το μαντιλι μόλις ανέβει η τιμη του σοδιρου και συν αν ετοιμαζόταν θα το βλεπαμε κρίμα το πλοίο...

Edited by Terajet
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Απορία ψάλτου. Δηλαδή τον Οκτωβρη έδωσε η "ακμαία" ΝΕΛ χρήματα για το πλοίο (έστω και λίγα) για να αποφασίσουν στην συνέχεια να το κρατήσουν ανενεργό?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...
Νέα αρχή για το AQUA MARIA

 

 

Στα Ναυπηγεία Σπανόπουλου μεθόρμισε σήμερα το απόγευμα με την βοήθεια ρυμουλκών το AQUA MARIA όπως ήδη σας είχαμε ενημερώσει από χθες με σχετικό post. Η συγκεκριμένη μετακίνηση του πλοίου κρίθηκε απαραίτητη αφού σύντομα θα ξεκινήσουν εργασίες επισκευής του από την νέα του εταιρία (νεοσύστατη) η οποία απ ότι φαίνεται πρόθεση της είναι να το δρομολογήσει από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου στις Βόρειες Σποράδες.
Link to comment
Share on other sites

αλλη μια επιβεβαιωση της χριστιανικης πιστης και της αναστασης των νεκρων ;)

 

ειμαι περιεργος ποια ειναι η νεοσυστατη εταιρεια (ποια ειναι η εδρα της, ποιος την εκπροσωπει, ποιο το μετοχικο της κεφαλαιο) και αν το πλοιο αγορασθηκε ή απλα ναυλωθηκε απο την ΑΝΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται το δεύτερο πλοίο της ακτοπλοΐας που κάνει ονοματοδοσίας "πισωγύρισμα" πράγμα βέβαια που μου αρέσει πολύ.

 

Παναγία Εκατονταπυλιανή - Εξπρές Άρτεμις - Παναγία Εκατονταπυλιανή

 

Μυρτιδιώτισσα - Άκουα Μαρία - Μυρτιδιώτισσα

 

Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι στην όλη υπόθεση ανακατεύεται η ΑΝΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ αν και πώς θα συνεφερουν αυτό το βαπόρι....

Απορώ κατά πόσο συμφέρει ένα τέτοιο πλοίο με μεγάλο γκαράζ και τόσες καμπίνες/τραπεζαρία/σελφ σέρβις, να αδρομολογηθεί στη συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Αφου περνάμε στο κουτσομπολιό, μόλις ειδα την εταιρεια Aqua Maria, θυμήθηκα και την απόπειρα να επιστρεψει ο Ταξμαν όταν ειχε εκπέσει απο τη γραμμή του, σκέφτηκα μήπως κανένας Αβραντίνης θέλει να μας τρολλάρει. <_<

 

Αν όχι πάντως, θα ειναι η δευτερη φορά που η Μυρτιδιώτισσα γλυτώνει απο μια αβέβαιη μοίρα.

Link to comment
Share on other sites

τι σαντα μαρια, τι aqua maria. να μη μετονομαστει :P
 

παντως διαφωνω με το ενδεχομενο μετονομασιας. το ονομα του ειναι ιστορικο και ερωτικο. ο γρηγορης μπιθικωτσης ειχε τραγουδησει προφητικα για αυτο το βαπορι ηδη απο το 1971 (οταν εκανε αντισταση στη δικτατορια στο παλκο της αθηναικης νυχτας ;)).
 

Μη ζηλεύεις την αγάπη μου, κυρία,
τα φιλιά σου να μου δώσει δεν μπορεί.
Eίναι πλοίο που το λεν "Σάντα Μαρία"
και να φύγουμε ξανά με καρτερεί.

Μεγάλη αγάπη η θάλασσα
και η "Σάντα Μαρία",
κι αν τη ζωή μου χάλασα
τις αγαπώ, κυρία.

 


εξακολουθω να εχω τις αποριες:
α) αγορα ή ναυλωση απο την ΑΝΕΝ;
β) που εδρευει η Aqua M. Shipping Company?

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε πρώτα αν αξίζει να επισκευαστεί ή το κόστος είναι απαγορευτικό γι αυτή τη "νεοσύστατη εταιρεία" και μετά το συζητάμε πάλι.

Γιατί και το Princess T. έχουμε δεί να "ξεκινάει" και άλλα πλοία λέγαμε ότι ΘΑ επισκευαστούν......

Εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός, λόγω παλαιότητας και καταστάσεως του πλοίου!

Link to comment
Share on other sites

Απορώ κατά πόσο συμφέρει ένα τέτοιο πλοίο με μεγάλο γκαράζ και τόσες καμπίνες/τραπεζαρία/σελφ σέρβις, να αδρομολογηθεί στη συγκεκριμένη γραμμή.

 

Το γκαράζ θα μείνει ανέγγιχτο. Οι καμπίνες (4κλινες άνευ WC/ντουσιέρας) θα κλείσουν. Η τραπεζαρία το αυτό. Το self-service θα υπολειτουργεί με operator κάποιον sub-contractor made in Αμφιάλη.

Το ίδιο το βαπόρι σε τι κατάσταση βρίσκεται πάνω και κάτω από τα ύφαλα, τα καυσαέρια που παροχετεύονται στο σαλόνι και η ταχύτητά του πως είναι; Αυτά είναι τα προβλήματα για το "Άνεμος" της δεκαετίας του ΄90 (πράγματι άνεμος τότε), που του ζητούν να αναστεί εκ τάφου το 2015.

Link to comment
Share on other sites

  • Οι καμπίνες θα κλείσουν ...αλλα θα μπορούσαν να ξηλωθούν να γίνουν σαλόνια αφού χωρις wc είναι πράγματι άχρηστες...μια φορά onboard έχω βρεθεί...και πιστεύω ξηλώνονται εύκολα

Made in αμφιάλη... μπαλαούρο? όποιος τον έχει τώρα..

Απο το 13 εχει να μπεί δεξαμενη... 

Μέσα ...πιστεύω με 1,5 μηνα δουλειά μαζεύεται...Δεν είναι δά και τόσο μεγάλο πλοιο...

Link to comment
Share on other sites

Βρειτε ποιος ηταν ο τελευταιος εκ Καλαματας προεδρος της ΑΝΕΝ και ισως ισως βρειτε την απαντηση

 

Αν δεχθούμε ότι έχεις δίκιο, τότε τι δουλειά έχουν οι Καλαματιανοί στις Σποράδες ή μήπως δεν είναι για Σποράδες?

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο παντως δεν αγοραστηκε ποτε απο τη Νελ ολα αυτα τα χρονια,ουτε εχει φτασει στα αυτια καποιων-καλα πληροφορημενων-μετοχων της Ανεν απο την ευρυτερη περιοχη της Κισσαμου τις τελευταιες μερες καποια πληροφορια οτι πουληθηκε σε τριτους.Αν κρινω και απο το οτι ακουγεται οτι θα ονομαστει και παλι Μυρτιδιωτισσα το κοβω κι εγω δυσκολο να πουληθηκε σε νεα εταιρεια.Ισως τελικα αυτη η νεοσυστατη Aqua Maria Ν.Ε να ειναι μια εταιρεια-ομπρελα αναμεσα στην Ανεν και τον Αβραντινη(και λεω σκοπιμως Αβραντινη και οχι Νελ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...