Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Και είναι και επετειακή η σημερινή μέρα. Σύμφωνα με τον Ρώσικο Νηογνώμονα το πλοίο εντάχθηκε στην κλάση του πριν ένα ακριβώς χρόνο, στις 18-3-11 και λίγες μέρες αργότερα ξεκίνησε τα δρομολόγιά του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν καίγονται ιδιαίτερα να ξαναβγεί το πλοίο ή περιμένουν κανα ανταλλακτικό; Ρωτάω επειδή στον καταπέλτη υπάρχει πλέγμα και δεν φαίνεται να κινείται και τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

στο πλοιο υπαρχει κινητικοτητα. μεχρι και μινιο περνανε.

ακουσα οτι σε φορουμ αλλου συγκοινωνιακου μεσου, γραφτηκε στα σοβαρα, με αφορμη την αεροπορικη συνδεση των κυθηρων, οτι το περιμενουν εκει. :blink:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δια γυμνού οφθαλμού (εξωτερικά) όχι. Έρμο και κλειστό ήταν το πλοίο, αλλά αυτό βέβαια δεν λέει και πολλά αν σκεφτείς ότι πέρασα από εκεί Μεγάλο Σάββατο απόγευμα. Μέρα και ώρα δηλαδή που οι Έλληνες (κρίση - ξεκρίση) περνάνε στις σούβλες τ' αρνιά και τα κοκορέτσια, και γεύονται προεορτίως και την πρώτη τηγανιά συκωταρίτσα !!! :D

Link to comment
Share on other sites

Δύο φωτογραφίες του πλοίου από την Δραπετσώνα, το Μεγάλο Σάββατο 14/04/2012.

η πρώτη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό μολις ειδα τις φωτογραφίες......."TRAGIC"

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε παιδια τι εχει το πλοιο. Επισκευη κανει. Δε γινεται να ειναι κουφετο πριν δεσει.. Αλλιως δε θα υπηρχε λογος για να δεσει κιολας. Παντως μετα τις εξελιξεις στη ΝΕΛ σιγουρα η φετινη επισκευη θα κοστισει λιγοτερο. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Παντως μετα τις εξελιξεις στη ΝΕΛ σιγουρα η φετινη επισκευη θα κοστισει λιγοτερο. :ph34r:

έλα τώρα neptune μη γίνεσαι κακός........ :P

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

το "προβλημα" με το πλοιο παντως δεν ειναι τα τρεξιματα και η γενικοτερη εξωτερικη εικονα κατα τη διαρκεια της ακινησιας του. το "προβλημα" ειναι οτι απο την πρωτη στιγμη που βγηκε, μετα απο διετη παροπλισμο και... πανακριβη επισκευη, ειχε συνεχεια προβληματα (μηχανολογικα και οχι μονο). μια επαναληψη των δυο thread (για το πλοιο και τις βλαβες του) αρκει για να θυμηθουμε γιατι ειναι... tragic. ;)

μιλαμε παντα για ενα πλοιο που κανει επιδοτουμενα δρομολογια, ενα πλοιο δηλαδη που το πληρωνουμε ολοι μας.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιά γραμμή νομίζουν στη ΝΕΛ πως θα σταθεί? Αν βγάλουν τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και βαλουν αυτό πάλι θα καεί το πελεκούδι στη Λήμνο. Παίζει καμια άλλη?Σα χλωμό το βλεπω...

Link to comment
Share on other sites

ισως το ζαχαρώνουν για τη γραμμη Λαυριο-Ψαρα-Μεστα στη θεση του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, επιδοτουμενη γραμμή με λίγο κόσμο και λίγα φορτηγα. Δυσκολα θα σταθει κάπου αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα και ώρα 18:00 που πέρασα να δω τι κάνει (και) η Άκουα (η Μαρία ντε :P ) την είχαν ρημάξει στα μίνια! Ακόμα και εκείνη την ώρα εβαφαν στο πλάι, τώρα, ευχομαι να δίδεται η δέουσα προσοχή και στα εντεύθεν...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνώ με τον coyote, ότι το πλοίο μόνο στη γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Μεστά μπορεί να σταθεί. Καθώς η άποψη που έχω διατυπώσει είναι η άγονη των Ψαρών να επεκτείνεται προς Μυτιλήνη και όχι Μεστά, προτείνω την εποχική (δίμηνη ή το πολύ τρίμηνη) δρομολόγηση του Aqua Maria απευθείας στα Μεστά.

Οπότε η υποβάθμιση της γραμμής λόγω του κατώτερου πλοίου (δεν έχω ταξιδεψει με το Παναγία Θαλασσινή, αλλά δεν νομίζω να υπάρχουν τα ίδια παράπονα, ούτε η κατάσταση που ο ίδιος διαπίστωσα στο Aqua Maria), θα αντισταθμίζεται με το συντομότερο ταξίδι, ενώ θα παραμείνει το φθηνό εισιτήριο σε σχέση με το Πειραιάς - Χίος.

Επειδή το πλοίο όμως πολλές καμπίνες και μικρά σαλόνια για ένα σύντομο ταξίδι, προτείνω μια εύκολη και φθηνή μετατροπούλα, για να εξυπηρετεί περισσότερους επιβάτες σε οικονομική θέση. Στις εξωτερικές καμπίνες να ξηλωθούν τα κρεβάτια και να μπουν 6-7 καρέκλες και ένα τραπέζάκι στη μέση. Να μετατραπούν δηλαδή σε κάτι σαν τα κουπέ των τρένων!; Μπορεί να είναι και παγκόσμια πρωτοτυπία!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αqua Maria απο 1/6 στην γραμμή Λαύριο-Ψαρά-Μεστα; Πως σας φαίνεται;;;...Ολο και περισσοτερο ακουγεται το σεναριο αυτο..μαλιστα το πλοιο ολοκληρωνει τις εργασιες του αμεσα,,,

Link to comment
Share on other sites

Μας το ειχε πει κ ο mytilene πριν λιγες μερες.Προσωπικα μου φαινεται οτι τους εκατσε μια χαρα να το βαλουν σε αυτη την γραμμη αφου σιγουρα ειναι πιο οικονομικο απο το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ.(φανταζομαι θα πηγαινει με 10-12μιλακια max αναλογα τι εκαναν κ με την τελευταια βλαβη :wub: )

Τωρα για το αν χρειαζεται πλοιο η συγκεκριμενη γραμμη ειναι αλλη κουβεντα :ph34r: Προς το παρον παντως δρομολογια δεν υπαρχουν πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Που την θυμήθηκαν πάλι αυτή τη γραμμή, στο παρά πέντε των εκλογών? Με νέα σύμβαση θα κάνει το δρομολόγιο ή θα μπει σε αντικατασταση του Παναγία Θαλασσινή?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Κούκλα η Μαρίτσα !!!

Απαστράπτουσα, φρεσκοβαμμένη μέχρι λεπτομέρειας, την είδα σήμερα στην Δραπετσώνα και έτριβον τους οφθαλμούς μου !!! Πως λέμε "του κουτιού" ??? Έτσι ακριβώς χωρίς καμμία πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...