Jump to content
Shipfriends

AQUA JEWEL

eMembers
  • Content Count

    935
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

3,105 profile views
  1. Το Sebeco II απ' τις 16/9 ξεκινά τα χειμερινά του δρομολόγια μόνο προς Αίγινα, ενώ ταυτόχρονα ολοκληρώνει τις προσεγγίσεις του στο Αγκίστρι. Καθημερινά: Πειραιάς - Αίγινα (09:30, 12:00, 14:30) και Αίγινα - Πειραιάς (10:35, 13:05, 15:35) Ας ευχηθούμε το βαποράκι να τα καταφέρει να επιβιώσει και τον χειμώνα, πετυχαίνοντας έτσι την παρουσία του για όλο το έτος στη γραμμή.
  2. Στο χορό των μνηστήρων της γραμμής μπαίνουν επίσης τα Νάξος Τζετ και Ιονίς. https://nautilia.gr/eidiseis/aktoploia/neoi-paiktes-grammi-alexandroupoli-samothraki/ Άραγε το ενδιαφέρον τους είναι για τον 1,5 μήνα που απομένει ή για την νέα δρομολογιακή περίοδο; Απ' την άλλη μεριά η εταιρεία του Ιονίς από που κι ως που δηλώνει ενδιαφέρον; Έχει εξασφαλίσει με άλλο πλοίο την παρουσία της στη γραμμή των Κυθήρων;
  3. Σίγουρα κανείς μας δεν θέλει όλοι αυτοί οι τίμιοι οικογενειάρχες να μείνουν χωρίς δουλειά, αλλά είμαι σίγουρος ότι την συγκεκριμένη επιστολή την έχει γράψει με το ίδιο του το χέρι ο Φώτης Μανούσης.
  4. Είναι γνωστό τι έχει απογίνει με τα δεδουλευμένα που χρωστούσε ο Βεντούρης στο πλήρωμα του Άγιος Γεώργιος; Πριν δύο χρόνια συζητούσα με παλιό μέλος του πληρώματος που ήταν πολλά χρόνια στο πλοίο και έμεινε μέχρι το τελευταίο του δρομολόγιο στη γραμμή των Κυθήρων και μου είπε ότι η εταιρεία του χρωστά πάνω από 60.000 ευρώ από μισθούς!!! Θα μπορούσε άραγε να υπαχθεί το πλήρωμα του Άγιος Γεώργιος στο ίδιο νομοθετικό πλαίσιο που πριν μερικά χρόνια δικαίωσε τα πληρώματα της ΝΕΛ και τους κατατέθηκε μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων τους;
  5. Ο Φοίβος τόσο στο χθεσινό απογευματινό δρομολόγιο από Πειραιά, όσο και στη σημερινή πρωινή επιστροφή προς Πειραιά, παρέκκλινε της κανονικής του πορείας και πέρασε μέσα απ' το στενό Πέρδικας - Μονής με σκοπό να αποδώσει χαιρετισμό στον πανηγυρίζοντα ενοριακό ναό του Αγίου Σώζοντος στην Πέρδικα.
  6. Το γεγονός ότι η HSW θα ξεκινήσει την επισκευή του Εξπρές Σκιάθος τόσο νωρίς (μέσα Σεπτέμβρη), μήπως σηματοδοτεί το γεγονός ότι θα βγάλει τον χειμώνα μόνο του στις Σποράδες για να ανέβει ο Πρωτέας στη Σαμοθράκη;
  7. Την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου το Νήσος Χίος θα προσεγγίσει εκτάκτως και στο νησί της Δονούσας με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκδρομέων και προσκυνητών, ενόψει της τοπικής εορτής του Τιμίου Σταυρού. Αναλυτικά: Κυριακή 15/9: Σαντορίνη (07:00) - Δονούσα - Νάξος - Πάρος - Πειραιάς (16:05)
  8. Δηλαδή, υπάρχει η πιθανότητα σε κάποια χειμωνιάτικη σκάντζα να δούμε το Απόλλων Ελλάς ή το Φοίβος να πιάνει στο λιμάνι του Αγκίστρι με το νέο βάθος των 6 μ.;
  9. Γιατί δεν βάζουν το B.S.Paros στο απογευματινό της Παροναξίας - Μικρές Κυκλάδες και το Νήσος Χίος στο πρωινό της ΣυροΤηνοΜυκονίας;;; Υ.Γ: Από καραβολατρικής άποψης πάντως το πλάνο της εταιρείας είναι σούπερ!
  10. Επίσης, η απευθείας μετάβαση του Άρτεμις από Σύρο (23:59) για Σαμοθράκη στις 25/8 και η επίσης απευθείας μετάβαση από Σαμοθράκη (17:30) για Σύρο θα είναι εμπορικά δρομολόγια!!!!
  11. Μερικές σκόρπιες σκέψεις - απορίες για την γραμμή Πειραιάς - Μεστά - Σίγρι Είναι γνωστό, εάν θα συνεχιστεί η προσέγγιση πλοίου στο Σίγρι και κατά την διάρκεια του χειμωνιάτικου δρομολογίου που πιάνει Μεστά; Τα Διαγόρας και Νήσος Ρόδος μπορούν να ανταποκριθούν από άποψη βυθίσματος; Τα έργα στις προβλήτες του λιμένα θα έχουν ολοκληρωθεί; Η εταιρεία είναι ικανοποιημένη απ' την κίνηση επιβατών και οχημάτων στο Σίγρι;
  12. Νέες μειωμένες τιμές απ' το Aqua Blue, ενώ και ο χειμώνας αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη γραμμή...... https://www.tinostoday.gr/2019/08/aqua-blue-seajets.html
  13. Τελικά η παρατήρηση του ΣΑΣ για συνεννόηση μεταξύ του Νήσος Μύκονος και του Aqua Blue στον Εύδηλο, ήταν μάλλον για τις Τετάρτες αργά το βράδυ, όπου γύρω στα μεσάνυχτα τα δύο πλοία έχουν σχεδόν ταυτόχρονη προσέγγιση στον Εύδηλο. Το ατομικό εισιτήριο από Ραφήνα για Εύδηλο κοστίζει 35,70 ευρώ και το Ι.Χ. 65 ευρώ, ενώ για Καρλόβασι το εισιτήριο κοστίζει 45,70 ευρώ και το Ι.Χ 65 ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι έστω και με την συγκεκριμένη δρομολόγηση της τελευταίας στιγμής το πλοίο θα μπορέσει να ανακουφίσει λιγάκι την ΙκαροΣαμία τις ημέρες αιχμής.
  14. Τελικά τα παρατεταμένα σφυρίγματα του πλοίου στη Σαντορίνη αμέσως μετά την πρόσκρουση ήταν σίγουρα για πανηγυρισμό ή για παροχή άμεσης βοήθειας;
  15. Έχω μπερδευτεί. Τελικά στο Aqua Blue παραμένει το μηχανικό πρόβλημα (ακόμα και μετά την επισκευή & δοκιμαστικό) ή η Seajets καθυστερεί σκόπιμα για κάποιον δικό της λόγο; Επίσης, θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση - ερώτηση πιο πολύ για την ιστορία κι αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει. Τι ωράριο δρομολογίων είχε καταστρώσει η Seajets για το καλοκαίρι με το Aqua Blue στην γραμμή της ΑνροΤηνοΜυκονίας; Απογευματινή αναχώρηση από Ραφήνα προς τα νησιά και πρωινή επιστροφή απ' τα νησιά προς την Ραφήνα, σε καθημερινή βάση ή 5 φορές την εβδομάδα; Δηλαδή, τις ημέρες που θα είχε προέκταση για Εύδηλο & Καρλόβασι θα επέστρεφε από Σάμο αμέσως μέσα στην νύχτα ή θα διανυκτέρευε στη Σάμο και θα επέστρεφε το άλλο πρωί; Το αναφέρω αυτό γιατί στην έγκριση του ΣΑΣ για την δρομολόγηση του Aqua Blue, υπήρχε η παρατήρηση ότι θα πρέπει να γίνει συννενόηση μεταξύ Aqua Blue και Νήσος Μύκονος, ώστε να μην υπάρχει ταυτόχρονη άφιξη στον Εύδηλο, λόγω αδυναμίας της χερσαίας ζώνης του λιμένα να εξυπηρετήσει δύο πλοία ταυτόχρονα. Φαντάζομαι ότι θα εννοούσαν το μεσημέρι γύρω στη 13:30 που έρχεται το Νήσος Μύκονος από Πειραιά και το Aqua Blue από Καρλόβασι (αν ξεκινούσε π.χ. γύρω στις 11:00).
×
×
  • Create New...