Jump to content
Shipfriends

AQUA JEWEL

eMembers
  • Content Count

    908
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,955 profile views
  1. Δεν θα συζητηθεί το θέμα του F/D Venus για την γραμμή Πειραιάς - Αίγινα - Μέθανα - Πόρος ;
  2. Από σήμερα η ΚΠΣ ξεκινά τις καθημερινές τα διπλά δρομολόγια προς Μέθανα και Πόρο. Επίσης, ο Μενεκράτης τόσο αύριο 19/6, όσο και την ερχόμενη Τρίτη 25/6 δεν θα εκτελέσει το απογευματινό δρομολόγιο. Μήπως κάνει κάποιο δρομολόγιο καυσίμων;
  3. Απορώ με ποια λογική η ΑΝΕΣ αποφάσισε φέτος να αυξήσει την τιμή της Σουβάλας (από 8 σε 9 ευρώ), αφού γνώριζε από πριν ότι μέσα στον Ιούνιο θα έρθει το Μενεκράτης. Ήρθε λοιπόν το Μενεκράτης με αποτέλεσμα να έχει προκαλέσει ζημιά στην κίνηση του Αγία Μαρίνα Αιγίνης και λογικό αφού κάποιος με τον Μενεκράτη κάνει την ίδια ώρα ταξιδιού, αλλά ταξιδεύει πιο άνετα και οικονομικά (7,5 ευρώ). Έτσι, η ΑΝΕΣ αποφάσισε να περισώσει την κατάσταση προβαίνοντας σε περικοπή δρομολογίων μέχρι να ολοκληρώσει τις προσεγγίσεις της στις 30 Ιουνίου. Επίσης, αφού βλέπει ότι από κίνηση δεν πάει καλά στη Σουβάλα, γιατί δεν ξεκινά λίγο νωρίτερα τις προσεγγίσεις στην Ύδρα, αφού να σκεφτεί κανείς ότι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο είναι τα Μιαούλεια με εκατοντάδες επισκέπτες, αλλά περιμένει να φτάσει η 1η Ιουλίου για να ξεκινήσει την εξυπηρέτηση της Ύδρας;
  4. Το ίδιο θα κάνει και την Τρίτη 18 Ιουνίου.
  5. Οι πομάκοι θεωρούνται σαν ευπαθή κοινωνική ομάδα και όποια εταιρεία τους έχει προσλάβει, παίρνει και παραδάκι από ευρωπαϊκά κονδύλια. Δηλαδή, ότι αφού κάνεις το ψυχικό να έχεις στην εταιρεία σου πομάκους και τους βοηθάς να ξεπεράσουν την ξενοφοβία τους και να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο, θα έχεις bonus σαν εταιρεία. Να φανταστείτε ότι για μπει ένα ελληνόπουλο στην Ιατρική θέλει 20.000 + μόρια, ενώ ένα παιδί πομάκων απ' την Θράκη θέλει 11.000 μόρια !!! Στα πούπουλα τους έχουν, χωρίς λόγο!
  6. Με λύπη μου παρατηρώ, ότι οι Στεφάνου φέρονται πλέον το ίδιο "ανέντιμα" απέναντι σε ανταγωνιστές και τοπικές κοινωνίες, όσο κατηγορούσαν δικαίως όλα τα προηγούμενα χρόνια τον Ηλιόπουλο. Όλοι τους ίδιοι είναι. Σαν τους πολιτικάντηδες.......
  7. Η πονηρή φιλοσοφία της εταιρείας είναι να εξαντλούνται πρώτα όλα τα εισιτήρια (ακόμη και οι lux καμπίνες) των πλοίων βασικού κορμού που εξυπηρετούν σταθερά τις γραμμές και μετά να περνά στο σύστημα το έκτακτο δρομολόγιο. Αν έδιναν στο σύστημα εξ αρχής το έκτακτο, τότε στα πλοία θα εξαντλούνταν μόνο οικονομικές και διακεκριμένες, ενώ τώρα πούλησαν ένα ολόκληρο βαπόρι με 100% πληρότητα, δηλαδή πούλησε όλες τις καμπίνες με ακόμη περισσότερο κέρδος και μετά αρχίζει να γεμίζει το επόμενο βαπόρι. Το κάνουν κατ' επανάληψη σε πολλές περιόδους αιχμής που ξέρουν από πριν την μεγάλη ζήτηση που θα υπάρξει. Όλα κομπίνα είναι.
  8. Η Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού αναφέρει ότι θα υπάρχει σε μερικά δρομολόγια του Μενεκράτη οικονομική προσφορά ως εξής: Επιβάτης: 6,5 ευρώ και Ι.Χ.: 16 ευρώ.
  9. Την Παρασκευή 14/6 και ώρα 18:30 το Highspeed 4 θα εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο από Πειραιά προς Σύρο και Μύκονο με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκδρομέων του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.
  10. Οι τιμες του Μενεκράτη Επιβάτης: 7,5 ευρώ Ι.Χ: 18 ευρώ Μοto: 6 ευρώ Παπάκι: 4,5 ευρώ
  11. Να περιμένουμε στην θέση του να μπει άρον άρον το Αλεξάνδρα Λ. ή όχι ???
  12. Στο κάτωθι άρθρο διαβάζουμε ότι στο Διαγόρας υπήρξε κάποια ξαφνική ζημιά, πράγμα που ανάγκασε το πλοίο να παρατήνει την έναρξη των δρομολογίων του απ' το περασμένο Σάββατο για σήμερα Τρίτη. Ίσως, να μην είναι κάποια σημαντική ζημιά και η εταιρεία διάλεξε να γίνει αυτή η τράμπα, ώστε ο Διαγόρας στα μεγάλα χρονικά κενά που θα έχει στον Πειραιά και στην Μυτιλήνη να μπορούν να δουλεύουν για την αποκατάσταση της ζημιάς, ενώ αν δούλευε από τώρα στην άγονη του Β.Α. Αιγαίου θα είχε πιεσμένα ωράρια και μικρά χρονικά κενά για εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς. http://newportkarlovassi.blogspot.com/2019/06/blog-post_63.html
  13. Το βαποράκι κατά τη διάρκεια του απογευματινού του δρομολογίου σερνόταν πάλι σε απογοητευτικές ταχύτητες (7 knots) με αποτέλεσμα να επιστρέψει στον Πειραιά. Το βαποράκι χρειάζεται περεταίρω σχολαστική μηχανολογική επισκευή και απ' την αρχή φάνηκε ότι μπήκε εσπευσμένα στα δρομολόγια, ώστε να μην χαθεί και η κίνηση του ΠΣΚ. Ας δώσουν σημασία στο μηχανολογικό κομμάτι, καθώς σεζόν με τέτοιες ταχύτητες και μάλιστα προέκταση μέχρι Ύδρα, δεν βγαίνει με τίποτα. Ας ευχηθούμε να βρει και πάλι τις παλιές του καλές ταχύτητες.
  14. Ίσως ο Mario να υποψιάζεται ότι ενδεχομένως να μην είναι μηχανολογικά έτοιμο το Aqua Blue για την καλοκαιρινή σεζόν στη γραμμή Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος + (ότι προέκταση αποφασίσει να προσθέσει) και γι' αυτό φέρνει το Αλεξάνδρα Λ. Δηλαδή, να βάλει το Aqua Jewel στη Ραφήνα και το Αλεξάνδρα Λ. στα ενδοκυκλαδικά. Μια σκέψη κάνω........
  15. Με το αριστερό φαίνεται να έχει ξεκινήσει το βαποράκι φέτος. Αφού ματαίωσε τα δρομολόγια της Πέμπτης, και τα δύο χθεσινά δρομολόγια (πρωινό & μεσημεριανό) ξεκίνησε χθες με καθυστέρηση για την εκτέλεση μόνο του απογευματινού δρομολογίου με απογοητευτικές ταχύτητες. Πραγματικά σέρνεται γύρω στους 8,5 knots. Κάτι πρέπει να κάνουν για να επιστρέψει επιτέλους στις παλιές του καλές ταχύτητες που πολλές φορές έπιανε ακόμη και 14+ knots.
×
×
  • Create New...