Ariadne Posted November 9, 2019 Posted November 9, 2019 Και στη Σάμη το ίδιο. Δεν ξανακάνει κανείς το ίδιο λάθος, να ταξιδέψει με καραβάκι όλο το Ιόνιο ...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Author Posted April 3, 2020 Το Azimut θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του στη γραμμή της διασύνδεσης των Ιονίων νήσων από τις 6 Απριλίου. Τα δρομολόγια του θα είναι τα εξής
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2020 Author Posted April 3, 2020 Στη σελίδα της εταιρείας του στο Facebook
proud_ionian Posted April 3, 2020 Posted April 3, 2020 thanx εψαχνα μερες να δω τι εχει γινει με τη γραμμη. (κριμα τα ονειρα για καλβο και κεφαλονια )
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2020 Author Posted May 7, 2020 (edited) Στην αξιολόγηση των φακέλων του διαγωνισμού βλέπουμε μια ανατροπή για τη διασύνδεση των Ιονίων, μιας και προκρίθηκε η προσφορά της εταιρείας Σαν Λορεντζο Ι ΝΕ του Σεμπεκο, επειδή είναι κατηγορία Ι σε σχέση με το Azimut που είναι κατηγορία ΙΙ. Αρά θα πρέπει να περιμένουμε αλλαγή στο πλοίο μόλις υπογράφει η οριστική σύμβαση. Edited May 7, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
express adonis Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 κατηγορια 1 εχει να κανει με τους πλοες ετσι??αποσταση απο ακτες η σωστικα και λοιπα??
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2020 Author Posted May 7, 2020 Καμία σχέση με αυτό. Η κατηγορία 1 είναι τα νεότερα πλοία σε ηλικία στους διαγωνισμούς για τους αγώνες
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2020 Author Posted May 11, 2020 Περιφερειακή ερώτηση προς κάθε ενδιαφερόμενο για τη σύνδεση των Ιονίων νήσων απο την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Quote Αυτό το καραβάκι που πηγαινοέρχεται άδειο στην άγονη γραμμή των Ιονίων από Κέρκυρα μέχρι Ζάκυνθο… τελικά το έχουμε ανάγκη; Ακόμη και στις μέρες της πανδημίας… είναι φρόνιμο να το πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και να καίει τσάμπα καύσιμα; Πρόκειται για μια συγκοινωνιακή αποτυχία… όπως τόσες άλλες που έχουν σχεδιαστεί με προχειρότητα χωρίς μελέτες. Κυρία Κράτσα μήπως πρέπει να δημοσιοποιήσετε κάποια στοιχεία… ώστε να δούμε ποιον εξυπηρετεί τελικά αυτή η γραμμή; Έρχεται σοβαρή λαίλαπα και κάποια πράγματα μπορεί να αποτελούν υπερβολές… Ας μαζευτούμε λίγο με σύνεση.
enas chiotis Posted May 12, 2020 Posted May 12, 2020 On 5/7/2020 at 8:59 AM, Panagia Ekatontapiliani said: ...Τα σημαντικότερα είναι η απόρριψη της προσφοράς του Νήσου Θηρασια στη γραμμή Θηρασια Θηρα λογω μη εμπρόθεσμης κατάθεσης της εγγυητικής καθώς και της προσφοράς της εταιρείας Θαλάσσιο Παλάτι ΝΕ (Azimut) για τη γραμμή Κέρκυρα Παξοί Λευκάδα Μεγανησι Πισαετο Ιθάκης Σάμη Ζάκυνθο, γιατι προκρίθηκε η προσφορά της εταιρείας Σαν Λορεντζο Ι ΝΕ του Σεμπεκο, επειδή είναι κατηγορία Ι σε σχέση με το Azimut που είναι κατηγορία ΙΙ Τώρα που αλλάζει χέρια η επιδότηση ε;
proud_ionian Posted May 12, 2020 Posted May 12, 2020 δεν ξερω τι εχει στο μυαλο της η εφημεριδα, αλλα οπως εχουμε ξαναπει και παλιοτερα, ειναι δωρο αδωρο, η συνδεση με ενα τετοιο καρυδοτσουφλο.
proud_ionian Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 On 5/12/2020 at 8:13 AM, enas chiotis said: Τώρα που αλλάζει χέρια η επιδότηση ε; τι παιζει με αυτο τελικα; το azimut fascination συνεχιζει ακαθεκτο
Shippihs Posted July 29, 2020 Posted July 29, 2020 Η κίνηση στα ιονια νησια θα μπορούσε να υποστηρίξει roro? Το λέω σκεπτόμενος καποιο από τα 3 της creta η το αρμενιστης
Panagia Ekatontapiliani Posted July 29, 2020 Author Posted July 29, 2020 Για μεταφορά καυσίμων προς τα νησιά της Ζακύνθου και Κεφαλονιάς θα μπορούσε εάν πρόκειται για μικρό πλοίο (στυλ Νέαρχος). Αρκεί να πάρεις τις εταιρείες καυσίμων από τη Levante και την Ionion P
proud_ionian Posted August 25, 2020 Posted August 25, 2020 On 5/12/2020 at 8:13 AM, enas chiotis said: Τώρα που αλλάζει χέρια η επιδότηση ε; On 7/28/2020 at 7:10 AM, proud_ionian said: το azimut fascination συνεχιζει ακαθεκτο την εβγαλε τη σαιζον το υποθετο
kerkini Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν το βλέπω εν πλω (στα πρωινά από Κυλλήνη προς νησιά το συνάντησα δυο φορές αλλά και στο στενό της Ιθάκης). Τόσο μικρό, τόσο μεγάλη διαδρομή! Από κίνηση έχει κανείς εικόνα;
enas chiotis Posted September 29, 2020 Posted September 29, 2020 Εκ του αποτελέσματος, η εταιρεία ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ κηρύχθηκε έκπτωτη από τη γραμμή και κατέπεσε η εγγυητική ύψους 20.493 ευρώ. Ο λόγος είναι ότι μετά την κατακύρωση της γραμμής στο διαγωνισμό, όταν της ζητήθηκε προσκόμισε ΠΓΕ που δεν πληρούσε τους όρους της προκήρυξης και στη συνέχεια απέσυρε την προσφορά της.
proud_ionian Posted October 2, 2020 Posted October 2, 2020 αν παμε σε νεο διαγωνισμο και οχι σε παρατασεις του azimut, ειμαι περιεργος αν θα δουμε ενδιαφερον απο εταιριες με μεγαλυτερα πλοια. ο περσυνος διαγωνισμος προεβλεπε και επιδοτηση ferry. αν τσιμπησει λιγο προς τα πανω το τιμημα, μπορει να να υπαρξει ενδιαφερομενος η πανδημια εχει φερει νεα, δυσαρεστα, δεδομενα στην ακτοπλοϊκη κινηση και τα μπικικινια της επιδοτησης ειναι παντα δελεαστικα. λετε να δουμε ναυμαχια ζακυνθινων και κερκυραιων για τη γραμμη οπως εχω ξαναπει, προσωπικα πιστευω οτι λυση για τη γραμμη αυτη θα ηταν το μοντελο της dodekanisos seaways, ωστε να εξασφαλιζεται σε 12μηνη βαση η συνδεση των νησιων με την κερκυρα που ειναι η εδρα της περιφερειας. ουτε υποθετα τυπου azimut και sebeco για 5 μηνες, ουτε μεγαλα ferries.
polmyt Posted October 2, 2020 Posted October 2, 2020 Καλα και τα Δωδεκανησος υποθετα ειναι αν το καλοσκεφτεις.Απλα με την ταχυτητα τους μειωνουν το χρονο ταξιδιου
Nikos_Chania Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Δεν είναι τόσο υπόθετα όσο τα σεμπέκο και αζιμουθ. Ωστόσο θα μπορούσε η 12νησος, όταν έρθει το νέο τους πλοίο να καταθέσουν φάκελο, αν και οι σκέψεις τους ειναι ξεκάθαρα τα 12νησα και η εκει ανάπτυξη του δικτύου τους.
nomikos Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Και εγώ πιστεύω πως για τη σύνδεση των Ιονίων νήσων είναι ιδανικό ένα πλοίο τύπου Dodekanisos.Οι αποστάσεις είναι μεγάλες,συνεπώς χρειάζεται ταχύτητα,η κίνηση μέτρια οπότε το μέγεθος είναι ικανοποιητικό όπως επίσης και το γκαράζ με χωρητικότητα μερικών ιχ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2020 Author Posted October 22, 2020 On 10/2/2020 at 10:37 PM, proud_ionian said: αν παμε σε νεο διαγωνισμο και οχι σε παρατασεις του azimut, ειμαι περιεργος αν θα δουμε ενδιαφερον απο εταιριες με μεγαλυτερα πλοια. ο περσυνος διαγωνισμος προεβλεπε και επιδοτηση ferry. αν τσιμπησει λιγο προς τα πανω το τιμημα, μπορει να να υπαρξει ενδιαφερομενος η πανδημια εχει φερει νεα, δυσαρεστα, δεδομενα στην ακτοπλοϊκη κινηση και τα μπικικινια της επιδοτησης ειναι παντα δελεαστικα. λετε να δουμε ναυμαχια ζακυνθινων και κερκυραιων για τη γραμμη οπως εχω ξαναπει, προσωπικα πιστευω οτι λυση για τη γραμμη αυτη θα ηταν το μοντελο της dodekanisos seaways, ωστε να εξασφαλιζεται σε 12μηνη βαση η συνδεση των νησιων με την κερκυρα που ειναι η εδρα της περιφερειας. ουτε υποθετα τυπου azimut και sebeco για 5 μηνες, ουτε μεγαλα ferries. Και την επόμενη χρονιά στην άγονη γραμμή των Ιονίων από Κέρκυρα μέχρι Ζάκυνθο θα είναι το Azimut από τις 15/04/21 έως τις 12/09/21
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now