Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Σύνδεση Ιονίων Νήσων

Recommended Posts

Με 15 κόμβους. Μιλάμε για το απόλυτο Highspeed :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμπειρία!

Στην πόλή της Λευκάδας (Αγία Μαύρα) τελικά και περνά ανατολικά της Λευκάδας. Λιγότερο εκτεθειμένο 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στην Ιθάκη στον Πισαετό (έλεγα τώρα ... :lol:)

Πάντως, στις μελλοντικές προς παραχώρηση γραμμές αναζητείται ΕΓ/ΟΓ.

 

Edited by proud_ionian
done ||Υ.Γ.: Μήπως να χωρίζαμε το παρόν θέμα σε περισσότερα των αντίστοιχων γραμμών;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έφτασε σήμερα στις 13:45 στο λιμάνι της Σάμης, το Azimut. Το πλοίο θα ενώνει δια θαλάσσης τα νησιά του Ιονίου (με αφετηρία τη Κέρκυρα, Παξούς, πόλη Λευκάδας, Πισαετό Ιθάκης, Σάμη Κεφαλονιάς και  Ζάκυνθο ). Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη κ. Κώστα Αντίοχο, ο οποίος επέβαινε του πλοίου, τα δρομολόγια θα συνεχιστούν και τον χειμώνα και θα είναι επιδοτούμενα. Η συνολική επιβατική κίνηση, σήμερα πρώτη μέρα, ήταν περίπου εκατό (100), άτομα. Στη Σάμη άφησε τέσσερις επιβάτες. Για την Κεφαλονιά, στο πρακτορείο «Μαρκέτου» στη Σάμη και στο τηλέφωνο 26740-22055

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο πλοιοκτήτης Κ. Αντίοχος υποστήριξε ότι τουριστικοί πράκτορες απ’ όλη την Ευρώπη έχουν δείξει για τη νέα αυτή ακτοπλοϊκή σύνδεση τεράστιο ενδιαφέρον, ενώ έντονο είναι το ενδιαφέρον και από τους νησιώτες.

Το υπουργείο Ναυτιλίας θα παρακολουθεί στενά τη συγκεκριμένη νέα δρομολόγηση, καταγράφοντας θετικά και αρνητικά στοιχεία, όπως επίσης και το ενδιαφέρον επισκεπτών και ντόπιων επιβατών και εάν τα μηνύματα είναι θετικά, τον επόμενο χρόνο ενδεχομένως να αποφασίσει την ένταξη στη γραμμή ενός νέου πλοίου με μεγαλύτερη ταχύτητα, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα και μεταφοράς οχημάτων.

Πρώτη φορά θα ενωθούν μεταξύ τους ακτοπλοϊκά τα Ιόνια νησιά και έτσι τόσο οι κάτοικοι όσο και οι τουρίστες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν από το ένα νησί στο άλλο χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να ταξιδέψουν ενδιάμεσα οδικώς.

Edited by proud_ionian
e-kefalonia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα, έντονο το ενδιαφέρον από τους νησιώτες ... Πού τα βλέπουν αυτά;

Από τουριστικά γκρουπ, κατανοητό, αλλά από εκεί και πέρα ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/12/2018 at 3:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η προκήρυξη του διαγωνισμού προβλέπει επιδότηση από 28/05/18 έως 16/09/18, ενώ η Joy Cruises ανακοίνωσε δρομολόγια από 01/05/2018 έως 31/10/2018. Όποτε πολύ πιθανόν τα δρομολόγια που ανακοίνωσε να είναι χωρίς επιδότηση, γιατί ακόμα δεν υπογραφεί κάποια σύμβαση!!

Χθες υπογράφτηκε η σύμβαση για την επιδότηση της σύνδεσης των νησιών των Επτανήσων με το Azimut, οπότε καλά είχα γράψει προ τριμήνου ότι το ξεκίνημα της σύνδεσης θα ήταν ελεύθερα δρομολόγια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει κανείς τα τρέχοντα δρομολόγια του Azimut πρόχειρα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ.

Δεν ισχύουν και 100 %, οπότε τσάμπα συγχύστηκες ;)

Edited by Ariadne

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Ariadne said:

Δεν ισχύουν και 100 %

Τι εννοεις;

Εχουν αλλαξει και δεν το εχουν ανακοινώσει;

Δεν εχουν προσεξει καθολου το συγκεκριμενο και τα δρομολογια του

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοώ πως 1) τα κάτα τόπους πρακτορεία δεν έχουν και την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση και 2) το πλοίο είναι μικρό και επηρεάζεται πολύ από τον εκάστοτε καιρό. Καθυστερήσεις από μισή μέχρι 2 ώρες έχουν συμβεί αρκετές φορές.

Πιστεύω πως εάν η σαιζόν πάει καλά και συνεχίσουν το δρομολόγιο και του χρόνου, θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά την αγορά ενός μεγαλύτερου πλοίου. Επίσης, κάτι που ζητάνε πολύ οι ντόπιοι αλλά και ορισμένοι tour operators με λεωφορεία, είναι η δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πρώτη φορά οι τουρίστες θα κάνουν island hopping στο Ιόνιο!

Quote

Ανοδικά κινείται ο αριθμός των ταξιδιωτών που επιλέγουν το πλοίο ΑΖΙΜΟΥΤ για να μετακινηθούν στο Ιόνιο και να πάνε από το ένα νησί στο άλλο.

Κάθε μέρα που περνά όλο και περισσότεροι είναι οι τουρίστες αλλά και οι κάτοικοι των νησιών που ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας αυτό το σκάφος το οποίο μεταφέρει μόνο επιβάτες και όχι αυτοκίνητα.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος ανέφερε για τη γραμμή που ενώνει την Κέρκυρα με τη Λευκάδα, την Κεφαλονιά, την Ιθάκη και τη Ζάκυνθο: «Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, εκτιμήσαμε πόσο σημαντική είναι αυτή η γραμμή γιατί δίνει στα νησιά τη δυνατότητα της μεταξύ τους επανασύνδεσης και στους ντόπιους την ευκαιρία να γνωρίσουν τη γειτονιά τους και να επικοινωνούν πιο εύκολα με τους συμπολίτες τους. Μας κέντρισε το ενδιαφέρον το γεγονός ότι υπάρχουν Επτανήσιοι που δεν έχουν επισκεφτεί τα υπόλοιπα νησιά του Ιονίου και κάνουν τουρισμό στην Ήπειρο, στη Μακεδονία, στην Πελοπόννησο, αλλά όχι στα γειτονικά νησιά. Αυτή η γραμμή θα προαγάγει τη συνοχή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ήδη έχουν ξεκινήσει τα ταξίδια δύο τριών ημερών από νησί σε νησί».

Για τα προβλήματα που σχετίζονται με το κόστος της μεταφοράς και τις δυσκολίες μετακίνησης ο Περιφερειάρχης σημείωσε: «Μέχρι τώρα, το ταξίδι από την Κέρκυρα στη Ζάκυνθο ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο και περίπλοκο. Έπρεπε να πάρεις πλοίο από την Κέρκυρα έως την Ηγουμενίτσα, μετά με ΙΧ να οδηγήσεις περίπου 400 χιλιόμετρα, για να περάσεις από το Αντίρριο στο Ρίο, να πας μέχρι την Κυλλήνη, απ’ όπου έπαιρνες άλλο φέρι, και να φτάσεις τελικά στη Ζάκυνθο μετά από επτά ώρες. Τώρα, ξεκινώντας από το λιμάνι της Κέρκυρας με ενδιάμεσες στάσεις στους Παξούς, στη Λευκάδα, στον Πισαετό, στην Ιθάκη και στη Σάμη της Κεφαλονιάς, καταλήγεις στη Ζάκυνθο σε περίπου οκτώ ώρες».

Το εισιτήριο κοστίζει 58,50 ευρώ και προς το παρόν η λειτουργία της γραμμής είναι δοκιμαστική.

«Θέλουμε να δούμε πώς ανταποκρίνεται το κοινό, ποιες ομάδες ταξιδιωτών ενδιαφέρονται γι’ αυτή τη σύνδεση και να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα. Το πλοίο είναι δύο επιπέδων, έχει κλειστό και θερινό σαλόνι και είναι σχετικά μικρό, με χωρητικότητα 173 ατόμων. Φέτος δεν δέχεται οχήματα, αλλά μόνο επιβάτες. Όμως αν υπάρξει ενδιαφέρον, θα προσαρμοστούμε ανάλογα από τη νέα χρονιά» εξήγησε ο κ. Γαλιατσάτος.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο άρθρο δεν το ξαναείχαμε διαβάσει πριν περίπου 2 μήνες σε άλλα τοπικά σάιτ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασ του πει κάνεις του Περιφερειάρχη,  να ψάχνει τα δεδομένα και μετά να βγάζει δηλώσεις για την πρώτη και μοναδική σύνδεση των Επτανήσων. Μέχρι φέτος αποκομμένοι ήταν μόνο η δικιά του Π. Ε. (Κέρκυρα & Παξοί ) γιατί τα υπόλοιπα 4 νησιά μια χαρά σύνδεση είχαν μεταξύ τους. 

Και αν θέλει να είναι σωστός στις δηλώσεις του, πρέπει να μιλάει για σύνδεση των Εξανήσων και όχι τον Επτανήσων, γιατί ως γνωστών "Τα Κύθηρα, ποτέ δεν θα τα δούουμε ...."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάρκο, 24/08/18 ταξίδεψε η αδερφή μου από Γάιο για Πίσω Αετό. 37 άτομα επέβαιναν από Παξούς - Κέρκυρα, 11 κατεβηκαν στην Λευκάδα και επιβηβάστηκαν 3, 9 αποβιβάστηκαν στην Ιθάκη, και επιβιβάστηκαν 6 για Σάμη- Ζάντε.

 

και μία φωτό

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ευχαριστώ, Γιώργο.

Προσωπικά βρίσκω τα νούμερα απογοητευτικά ...

Από ταξίδεμα πώς πάει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φώτης Κόττης αναφέρει ότι το Azimut δεν εξυπηρέτησε κατά 100% τις ανάγκες των νησιών 

Quote

Το πολύ σημαντικό ζήτημα της διασύνδεσης μεταξύ των νησιών του Ιονίου απασχόλησε την τελευταία συνεδρίαση του «Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων», που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο νησί της Κέρκυρας και σε αυτό συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ζακύνθου που κατέχει τη θέση του Αντιπροέδρου αλλά και το μέλος της διοίκησης Νίκος Τσίπηρας που συμμετέχει ως μέλος και στον περιφερειακό φορέα.

Το καλοκαίρι που πέρασε υπήρξε για πρώτη φορά ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των νησιών και αυτό ήταν ένα δεδομένο που αξιολόγησαν τα μέλη του Περιφερειακού Επιμελητηρίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μιλώντας στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φώτης Κόττης, παρά το γεγονός ότι το εγχείρημα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, υπήρξαν ζητήματα στην πράξη που αφορούσαν κυρίως την πολύωρη διάρκεια των ταξιδιών αλλά και το γεγονός ότι οι καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του χειμώνα δεν επιτρέπουν τις θαλάσσιες συγκοινωνίες.

«Το πλοίο δεν εξυπηρέτησε κατά 100% τις ανάγκες των νησιών και αυτό που πρέπει να επιδιώξουμε είναι ασφαλή και σύγχρονα οδικά δίκτυα σε όλα τα νησιά αλλά και την άμεση δρομολόγηση των υδροπλάνων»ανέφερε ο κ. Κόττης στην εφημερίδα μας, σημειώνοντας πως η ψήφιση του νέου Νόμου δημιουργεί προσδοκίες ώστε επιτέλους να λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα, με τέτοια επιλογή πλοίου τι περιμένανε;

Τσάμπα τα λεφτά. Ούτε τουρίστες δεν πολυταξιδεύανε με αυτό.

Και από διαφήμιση, ..., τίποτα. Στην Κεφαλλονιά δεν είδα πουθενά κάτι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...