Jump to content
Shipfriends

Σύνδεση Ιονίων Νήσων


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Στην αξιολόγηση των φακέλων του διαγωνισμού βλέπουμε μια ανατροπή για τη διασύνδεση των Ιονίων, μιας και προκρίθηκε η προσφορά της εταιρείας Σαν Λορεντζο Ι ΝΕ του Σεμπεκο, επειδή είναι κατηγορία Ι σε σχέση με το Azimut που είναι κατηγορία ΙΙ. Αρά θα πρέπει να περιμένουμε αλλαγή στο πλοίο μόλις υπογράφει η οριστική σύμβαση.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Περιφερειακή ερώτηση προς κάθε ενδιαφερόμενο για τη σύνδεση των Ιονίων νήσων απο την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Quote

Αυτό το καραβάκι που πηγαινοέρχεται άδειο στην άγονη γραμμή των Ιονίων από Κέρκυρα μέχρι Ζάκυνθο… τελικά το έχουμε ανάγκη; Ακόμη και στις μέρες της πανδημίας… είναι φρόνιμο να το πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και να καίει τσάμπα καύσιμα; Πρόκειται για μια συγκοινωνιακή αποτυχία… όπως τόσες άλλες που έχουν σχεδιαστεί με προχειρότητα χωρίς μελέτες. Κυρία Κράτσα μήπως πρέπει να δημοσιοποιήσετε κάποια στοιχεία… ώστε να δούμε ποιον εξυπηρετεί τελικά αυτή η γραμμή; Έρχεται σοβαρή λαίλαπα και κάποια πράγματα μπορεί να αποτελούν υπερβολές… Ας μαζευτούμε λίγο με σύνεση.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/7/2020 at 8:59 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

...Τα σημαντικότερα είναι η απόρριψη της προσφοράς του Νήσου Θηρασια στη γραμμή Θηρασια Θηρα λογω μη εμπρόθεσμης κατάθεσης της εγγυητικής καθώς και της προσφοράς της εταιρείας  Θαλάσσιο Παλάτι ΝΕ (Azimut) για τη γραμμή Κέρκυρα Παξοί Λευκάδα Μεγανησι Πισαετο Ιθάκης Σάμη Ζάκυνθο, γιατι προκρίθηκε η προσφορά της εταιρείας Σαν Λορεντζο Ι ΝΕ του Σεμπεκο, επειδή είναι κατηγορία Ι σε σχέση με το Azimut που είναι κατηγορία ΙΙ

Τώρα που αλλάζει χέρια η επιδότηση ε;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για μεταφορά καυσίμων προς τα νησιά της Ζακύνθου και Κεφαλονιάς θα μπορούσε εάν πρόκειται για μικρό πλοίο (στυλ Νέαρχος). Αρκεί να πάρεις τις εταιρείες καυσίμων από τη Levante και την Ionion P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 5/12/2020 at 8:13 AM, enas chiotis said:

Τώρα που αλλάζει χέρια η επιδότηση ε;

 

On 7/28/2020 at 7:10 AM, proud_ionian said:

το azimut fascination:lol: συνεχιζει ακαθεκτο

την εβγαλε τη σαιζον το υποθετο

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση όταν το βλέπω εν πλω (στα πρωινά από Κυλλήνη προς νησιά το συνάντησα δυο φορές αλλά και στο στενό της Ιθάκης). Τόσο μικρό, τόσο μεγάλη διαδρομή!

 Από κίνηση έχει κανείς εικόνα;

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εκ του αποτελέσματος, η εταιρεία ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ κηρύχθηκε έκπτωτη από τη γραμμή και κατέπεσε η εγγυητική ύψους 20.493 ευρώ. Ο λόγος είναι ότι μετά την κατακύρωση της γραμμής στο διαγωνισμό, όταν της ζητήθηκε προσκόμισε ΠΓΕ που δεν πληρούσε τους όρους της προκήρυξης και στη συνέχεια απέσυρε την προσφορά της.

Link to comment
Share on other sites

αν παμε σε νεο διαγωνισμο και οχι σε παρατασεις του azimut, ειμαι περιεργος αν θα δουμε ενδιαφερον απο εταιριες με μεγαλυτερα πλοια.

ο περσυνος διαγωνισμος προεβλεπε και επιδοτηση ferry. αν τσιμπησει λιγο προς τα πανω το τιμημα, μπορει να να υπαρξει ενδιαφερομενος

η πανδημια εχει φερει νεα, δυσαρεστα, δεδομενα στην ακτοπλοϊκη κινηση και τα μπικικινια της επιδοτησης ειναι παντα δελεαστικα.

λετε να δουμε ναυμαχια ζακυνθινων και κερκυραιων για τη γραμμη :P 

οπως εχω ξαναπει, προσωπικα πιστευω οτι λυση για τη γραμμη αυτη θα ηταν το μοντελο της dodekanisos seaways, ωστε να εξασφαλιζεται σε 12μηνη βαση η συνδεση των νησιων με την κερκυρα που ειναι η εδρα της περιφερειας. ουτε υποθετα τυπου azimut και sebeco για 5 μηνες, ουτε μεγαλα ferries.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο υπόθετα όσο τα σεμπέκο και αζιμουθ.

Ωστόσο θα μπορούσε η 12νησος, όταν έρθει το νέο τους πλοίο να καταθέσουν φάκελο, αν και οι σκέψεις τους ειναι ξεκάθαρα τα 12νησα και η εκει ανάπτυξη του δικτύου τους.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πιστεύω πως για τη σύνδεση των Ιονίων νήσων είναι ιδανικό ένα πλοίο τύπου Dodekanisos.Οι αποστάσεις είναι μεγάλες,συνεπώς χρειάζεται ταχύτητα,η κίνηση μέτρια οπότε το μέγεθος είναι ικανοποιητικό όπως επίσης και το γκαράζ με χωρητικότητα μερικών ιχ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 10/2/2020 at 10:37 PM, proud_ionian said:

αν παμε σε νεο διαγωνισμο και οχι σε παρατασεις του azimut, ειμαι περιεργος αν θα δουμε ενδιαφερον απο εταιριες με μεγαλυτερα πλοια.

ο περσυνος διαγωνισμος προεβλεπε και επιδοτηση ferry. αν τσιμπησει λιγο προς τα πανω το τιμημα, μπορει να να υπαρξει ενδιαφερομενος

η πανδημια εχει φερει νεα, δυσαρεστα, δεδομενα στην ακτοπλοϊκη κινηση και τα μπικικινια της επιδοτησης ειναι παντα δελεαστικα.

λετε να δουμε ναυμαχια ζακυνθινων και κερκυραιων για τη γραμμη :P 

οπως εχω ξαναπει, προσωπικα πιστευω οτι λυση για τη γραμμη αυτη θα ηταν το μοντελο της dodekanisos seaways, ωστε να εξασφαλιζεται σε 12μηνη βαση η συνδεση των νησιων με την κερκυρα που ειναι η εδρα της περιφερειας. ουτε υποθετα τυπου azimut και sebeco για 5 μηνες, ουτε μεγαλα ferries.

Και την επόμενη χρονιά στην άγονη γραμμή των Ιονίων από Κέρκυρα μέχρι Ζάκυνθο θα είναι το Azimut από τις 15/04/21 έως τις 12/09/21

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...