Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
Panagia Ekatontapiliani

Σύνδεση Ιονίων Νήσων

Recommended Posts

Tην αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ολοκληρωμένης πολιτικής συγκοινωνιών για τη νέα περιφερειακή ανάπτυξη των Iονίων Nήσων επεσήμανε ο Yφυπουργός πολιτισμού και Tουρισμού πέτρος Aλιβιζάτος συμμετέχοντας στη συνεδρίαση της ειδικής μόνιμης επιτροπής περιφερειών της Bουλής των Eλλήνων.

O κ. Aλιβιζάτος ως προς τις άγονες γραμμές υπερθεμάτισε να επιδοτηθεί η λειτουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας που θα ξεκινά από την Kέρκυρα και διασυνδέοντας τα Iόνια Nησιά θα φθάνει στη Zάκυνθο, τονίζοντας ότι “η επιδότηση της γραμμής αυτής κρίνεται απαραίτητη γιατί δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον από τις πλοιοκτήτριες εταιρίες”.

παράλληλα, υποστήριξε ότι είναι επιτακτική ανάγκη η επανενεργοποίηση της ακτοπλοϊκής γραμμής που συνέδεε το Brindisi με την Kέρκυρα, τους παξούς, την Kεφαλονιά και τη Zάκυνθο, κάτι που θα ενισχύσει γενικότερα την τουριστική κίνηση προς το Iόνιο.

πηγή: HMEPA ZAKYNθOY

Share this post


Link to post
Share on other sites

λιγο αδιαβαστος ειναι ο υφυπουργος.

συνδεση των νησιων με ιταλια υπαρχει καθε χρονο. δεν εχει σταματησει. επιδοτουμενη ακτοπλοϊκη γραμμη που να συνδεει τα νησια, μαλλον ειναι υπερβολη τετοιες εποχες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλά, εκεί πέρα στo Iόνιο δεν ζητάνε πολλά...τα θέλουν όλα...αεροπλάνα, υδροπλάνα, βαπόρια, μαρίνες, λιμάνια, μεσολόγγια, :rolleyes: μειωμένο φπα, κατάργηση επίναυλου, μεταφορικά ισοδύναμα και ό,τι άλλο μπορεί να φαντασθεί ο νους των τοπικών αρχόντων. Eχω την εντύπωση ότι στο παρελθόν δεν έχω ξαναδεί υπόμνημα με τόσες πολλές απαιτήσεις.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

καπως πρεπει να δικαιολογησει και η περιφερεια ιονιων νησων την υπαρξη της. η περιφερεια ιονιων νησων ειναι ενα τεχνητο κατασκευασμα, κατα καιρους εχουν υπαρξει προτασεις για την καταργηση της. κακα τα ψεματα, μπορει τα ιονια νησια να εχουν κοινο παρελθον, αλλα δεν εχουν κοινο παρον (εδω και αρκετα χρονια).

ακτοπλοϊκη συνδεση των νησιων εχει νοημα μονο το καλοκαιρι και θα μπορουσε ευκολα κατοπιν συνεννοησης με την εταιρεια που παει ιταλια (φετος νελ/agoudimos lines/endeavour) να παιρνει και επιβατες απο ζακυνθο/κεφαλονια για κερκυρα.

το καθε νησι περισσοτερα παρεδωσε εχει με τις απεναντι περιοχες της ηπειρωτικης ελλαδας ή με το κοντινο του νησι (κεφαλονια-ιθακη, ζακυνθος-κεφαλονια, λευκαδα-κεφαλονια/ιθακη) παρα η ζακυνθος με την κερκυρα ή η κεφαλονια με την ηγουμενιτσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για αλλη μια χρονια, το ΥΝΑ κανει προσκληση εκδηλωσης ενδιαφεροντος, για εβδομαδιαια συνδεση ολων των νησιων του ιονιου (πλην κυθηρων), με αφετηρια την κυλληνη.

 

post-1817-0-26435600-1429905651_thumb.pn

 

πιο πιθανο ειναι να υπαρξει ενδιαφερον να μπει ζεπελιν πατρα νεα υορκη

Edited by proud_ionian
λινκ2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

ζακυνθο κεφαλονια λευκαδα κερκυρα, ταζει ο κουρουμπλαρος, ενω η κεφαλονια βραζει για το κλεισιμο τμηματων του ΤΕΙ και επανερχεται η μουρμουρα για διοικητικη αποδεσμευση του κεντρικου ιονιου απο την κερκυρα.

Edited by proud_ionian
split

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι ταξιμο αλλά οριστικό γεγονός!! Αναμένεται να ξεκινήσει η σύνδεση των νησιών του Ιονίου με το Azimut της Joy Cruises από την 1η Μαρτίου, μιας και υπογράφηκε σύμβαση για την ετήσια λειτουργία της γραμμής με επιδότηση του πλοίου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν γελάνε οι μπιντες γιατί και η εταιρεία του Azimut το ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη σύνδεση των Ιόνιων νησιών από τη 1η Μαρτίου.. Ενώ ο περιφερειάρχης Ιονίων νήσων, Θόδωρος Γαλιατσάτος, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις για το θέμα, είπε ότι «πρόκειται για μία ακτοπλοϊκή γραμμή που θα ενώσει όλα τα νησιά του Ιονίου και θα εκτελεί τρία δρομολόγια την εβδομάδα. Το πλοίο θα είναι χωρητικότητας 198 επιβατών, ενώ δεν έχει καθοριστεί ακόμη η τιμή των ναύλων».

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ταχύτητα του Azimut είναι μέχρι 22 κόμβους και οι διαστάσεις του είναι μήκος 30 μέτρα και πλάτος 6 μέτρα. Φέτος το καλοκαίρι κατεβαίνε μέχρι το Ακτίο χωρίς κάποιο πρόβλημα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Καθαρό ΕΓ/ΤΡ. Καμία δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων ...

2) Ακόμα και το καλοκαίρι μπορεί στο Ιόνιο ναβγάλει θάλασσα. Ποιος θα ταξιδεύει αλήθεια με 30 μέτρα πλοίο από Κέρκυρα μέχρι Ζάκυνθο;

3) Θεωρητικά θα έπρεπε να δένει στο Αργοστόλι. Πρακτικά υποθέτω θα πιάνει Σάμη, αν και καλύτερα θα ήταν ο Πόρος.

4) Σε κάθε λιμάνι θα χρειάζεται ΚΤΕΛ και ταξιά ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι "Παναγία" μου! :lol:

Να δούμε πως και αν θα λειτουργήσει όλο αυτό. Και αν θα πετύχει το σκοπό του. Αλλά σύνδεση αφήνοντας νησιά απ' έξω; και μόνο foot passengers? Και επιδότηση για αυτό; B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελευταίο θέμα του ΣΑΣ, τσόντα η προκήρυξη της γραμμής με φωτογραφία του ενδιαφερόμενου.

ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΞΟΙ - ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ - ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Λ.Κ., ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ: Ι) ΤΡΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΚΑΕΞΙ (16) ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΝΑΝΤΙ 48,00 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΙΛΙ, ΙΙ)ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ Ε/Γ-Δ/Ρ ΠΛΟΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ ΚΑΤ΄ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: (Α)ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΉ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ 90 (ΧΕΙΜΩΝΑ) - 170 (ΘΈΡΟΥΣ) ΕΠΙΒΑΤΩΝ (Β)ΜΗΚΟΣ 29 ΜΕΤΡΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βγήκε η προκήρυξη για την σύνδεση των νησιών των Επτανήσων  

Quote

ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΞΟΙ - ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ – ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ και επιστροφή Τρία (03) δρομολόγια την ημέρα για το χρονικό διάστημα από 28/05/2018 έως 16/09/2018 [σύνολο δεκαέξι (16) εβδομάδες]

Β. Κατηγορία 3: 12.400,00 € Γ. Κατηγορία 3: 11.904,00 €

Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο Β.Το πλοίο να έχει κατ΄ελάχιστο τα παρακάτω χαρακτηριστικά i)Μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 90 (χειμώνα)- 170 (θέρος) ii)Ολικό μήκος 29 μ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενώ ακόμα και η επιλογή του λιμανιού της Βασιλικής αντί για αυτό του Νυδρίου, στερεί τη δυνατότητα άμεσης μετεπιβίβασης.

Ο Καστός και ο Κάλαμος δεν παίζουν πάντως γιατί ήδη επιδοτούνται

Να ελπίζουμε πως η η εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδυνάμου θα θεραπεύσει τα προβλήματα; :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυο οι προσφορές για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Επτανήσων

Quote

Σύντομο αναμένεται να είναι το χρονικό διάστημα για το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε προκειμένου να πληροφορηθούμε ποιος θα είναι ο ανάδοχος μειοδότης που θα αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Επτανήσων.
Ο διαγωνισμός για τις επιδοτούμενες γραμμές, στις οποίες φέτος περιλαμβάνεται και η νέα γραμμή για τα Ιόνια Νησιά που θα εξυπηρετεί την Κέρκυρα, τους Παξούς, την Κεφαλονιά, την Ιθάκη, την Λευκάδα και τη Ζάκυνθο πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, παρουσία των μελών της Επιτροπής που έχει οριστεί. Ωστόσο, δυο είναι οι ενδιαφερόμενοι που κατέθεσαν την προσφορά τους, για τους οποίους θα πρέπει να επιλεγεί ο μειοδότης αφου προηγουμένως εξεταστούν οι φάκελοι τους.
Πρόκειται για ανοικτό, δημόσιο, διεθνή αρχικό και επαναληπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό για την εξυπηρέτηση της γραμμής για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Οκτωβρίου 2018 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31 Οκτωβρίου 2020 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας με το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα ανα δρομολόγιο να ξεπερνά τις 12.000€.
Τη γραμμή θα αναλάβει με τρία δρομολόγια την ημέρα από 28 Μαϊου έως 16 Σεπτεμβρίου 2018 επιβατηγό-δρομολογιακό πλοίο το οποίο θα πρέπει να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 90 επιβατών τον χειμώνα και 170 επιβατών το καλοκαίρι, ενώ το ολικό του μήκος να είναι τουλάχιστον 29 μέτρα. Βέβαια μια από τις λεπτομέρειες που απομένουν είναι και η τιμή των ναύλων.
Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος δεκαετιών, όχι μόνο των κατοίκων του Ιονίου αλλά και των επισκεπτών τους, καθώς πλέον όσοι θα θελήσουν να επισκεφθούν γειτονικά ή ακόμα και πιο μακρινά νησιά, θα το κάνουν πολύ πιο εύκολα, χωρίς την ταλαιπωρία της πολύωρης οδήγησης.
Εξαιρετικά σημαντική είναι και η προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης των νησιών του Ιονίου, που διαφαίνεται τόσο στον τουριστικό όσο και στον εμπορικό αλλά και στον πρωτογενή τομέα. Μην ξεχνάμε ότι τα Ιόνια Νησιά είναι ένας παγκόσμιος προορισμός και αυτοί που τα επισκέπτονται δεν θέλουν να μείνουν περιορισμένοι αλλά να τα δουν όλα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/12/2017 at 11:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν είναι ταξιμο αλλά οριστικό γεγονός!! Αναμένεται να ξεκινήσει η σύνδεση των νησιών του Ιονίου με το Azimut της Joy Cruises από την 1η Μαρτίου, μιας και υπογράφηκε σύμβαση για την ετήσια λειτουργία της γραμμής με επιδότηση του πλοίου. 

Τα δρομολόγια της σύνδεσης των Ιονίων νήσων (ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΙΘΑΚΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ-ΖΑΚΥΝΘΟ) με το Azimut της Joy Cruises από 01/05/2018 εως 31/10/2018. 

FB_IMG_1518154213008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και ήμουν άπιστος Θωμάς, βλέπω να προχωρά το θέμα.

Έχω όμως τις εξής απορίες:

1) Πως το ξέρει η Joy Cruises πως θα είναι αυτή που θα πάρει την επιδότηση;

2) Το λιμάνι της Βασιλικής είναι οκ; Γιατί και στις Τακτικές 2018 - 2019 μόνο Νυδρί βλέπω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, θετικό το όλο πράγμα αλλά με το Azimut ...;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×