Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν θυμάμαι καλά στις πρώτες διαφημίσεις επι blue star η ταχύτητα ήταν 27 μίλια, η HS ανακοινώνει 26 και αν υποθέσουμε πως θα πηγαίνει λίγο πιο κομμένο λόγω πετρελαίων δεν πιστεύω να πέσει κάτω απο τα 25 τουλάχιστον στα καλοκαιρινά πιεσμένα δρομολόγια (τώρα αν θα είναι καλοκαιρινά 2005 ή 2006 είναι άλλο θέμα).

Λογικά πρέπει να είναι εμφανώς πιο γρήγορο απο τα μικρά blue star, ξέρει κανείς τι ιπποδύναμη έχει το κουφάρι και τι τα bs?? Αυτό πρέπει να δώσει την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δυο σελιδες λεμε για την ταχυτητα και την ιπποδυναμη αλλα ενα λινκ η ενα αλλο στοιχειο δεν εχουμε:D .

ειναι δυνατον να εχει διπλασια ιπποδυναμη αλλα μονο ενα μιλι παραπανω;

στην ουσια προκειται για το ιδιο σκαρι με τα κορεατικα λιγο πιο μακρυ. εχει καποιος να κανει μια παραπομπη σε επισημα στοιχεια να μαθουμε και μεις οι παραεξω:D :D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δυο σελιδες λεμε για την ταχυτητα και την ιπποδυναμη αλλα ενα λινκ η ενα αλλο στοιχειο δεν εχουμε:D .

ειναι δυνατον να εχει διπλασια ιπποδυναμη αλλα μονο ενα μιλι παραπανω;

στην ουσια προκειται για το ιδιο σκαρι με τα κορεατικα λιγο πιο μακρυ. εχει καποιος να κανει μια παραπομπη σε επισημα στοιχεια να μαθουμε και μεις οι παραεξω:D :D

Και το Carthage της COTUNAV είναι το ίδιο σκαρί με το Champion και Spirit αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Το ίδιο συμβαίνει και με το Janas της Tirrenia σε σχέση με τα palace. :D

----Όσο για τα Blue και το Koufarι:

1) Bl. star: 16.560kW

2)Koufar: 31.680kW

----Η διαφορά τους δεν είναι 1 κόμβος αλλά 2. Τα blue έχουν 25 και το Κουφάρι 27. Σε μερικά site αναφέρουν την ταχύτητα των Blue ως 24 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταια επισημα στοιχεια οπως μου τα ειπαν στις 17 Φεβρουαριου

Κύρια Χαρακτηριστικά Πλοίου

Ολικό Μήκος: 141.00μ

Μήκος Ισάλου: 132.60μ

Πλάτος Μεγιστο: 21.00μ

Βύθισμα: 5.30μ

Επιβάτες: 2100

ΙΧ : 238

Φορτηγά: 530 τρέχοντα μέτρα

Υπ. Ταχύτητα: 26 knots

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το ολικό μήκος είναι 136 μέτρα.

----Ξέρετε πόσες καμπίνες θα έχει;

σε ενα πλοιο υπαρχουν πολλα μήκη, αναφέρω μερικα απο αυτα

συνολικο μηκος, μηκος ισάλου, μηκος μεταξυ καθέτων, και δεν ξέρω πως λενε τα υπολοιπα στα ελληνικα :(

Link to comment
Share on other sites

Ιστορικα τα καλυτερα πλοια της ακτοπλοιας που φευγουν απο Πειραια για κυκλαδες πανε κατα σειρα.

1.Παροναξια

2.Συρο-Τηνο-Μυκονο

3.Δυτικες Κυκλαδες

4.Ικαρια Σαμο

Περαν αυτου δεν εχει καμπινες οποτε δεν θα εξυπηρετησει και να ερθει.

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα θα είναι μόνο σίγουρα!! Μπορεί λίγο αυξημένο στο ξενοδοχειακό!!! Αλλά δε πρόκειται να φύγουν με τη μια όλα τα βαπόρια της γραμμής για του Κουφάρι!!!! Τα δυο HSW, θα φύγουν, το Superferry II, μόνο αν πουληθεί από την εταιρεία διότι η εταιρεία ζητάει πολλά χρήματα!! Ξέχασες το Πηνελόπη Α και Aqua Jewel!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα θα το θεσω και αλλιως. Αν ειναι να γυρισει ο Πηγασος Δυτικες Κυκλαδες παρτε και το Κουφαρι παρτε και το Παλας. :):):););)

Και πες οτι παει Ικαρια Σαμο το χειμωνα. Το καλοκαιρι θα παει Ραφηνα. Τον εποοοομενο χειμωνα αν ειμαστε καλα και ζουμε θα χει γεννησει φορτηγα η Ραφηνα? Θα χει ξαφνικα κοσμο μες το χειμωνα? Μην τρελενομαστε Αρα πια η λογικη να δρομολογηθει τον Απριλη και οχι μολις κατασκευαστει απο Ραφηνα αμεσως. Ασχετα αν και γω τη θεωρω λανθασμενη αυτη την κινηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έχει γεννήσει φορτηγά και μέχρι τότε βλέπουν πως είναι τα πράγματα.Θα έχουν αποστρατεύσει κι άλλα βαπόρια(ΑΠΟΛΛΩΝ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) Στην Ραφήνα ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι μικρότερος και στην τελική τα σκαντζάρουν σε άλλη γραμμή με αμοιβαία συνενόηση με την ΑΤΤΙΚΑ.

Αλήθεια το ξέρετε ότι η ΑΤΤΙΚΑ πήρε δρομολόγια για Πάρο-Νάξο-Ικαρία-Σάμο?

Link to comment
Share on other sites

Ειναι γνωστο αυτο. Και ειχαν πει οτι ισως δρομολογηθει εκει ενα απο τα Παρος Ναξος. Κατι το οποιο ειναι σαφως πιθανοτερο απο το να δρομολογηθει το κουφαρι

Link to comment
Share on other sites

Τι να σας πω εγώ εξακολουθώ να πιστεύω αλλά και από αυτά που μαθαίνω ότι το πλοίο δεν θα καθίσει χειμώνα Ραφήνα.

Η θα γίνει κάποια αμοιβαία συμφωνία με την ΑΤΤΙΚΑ και θα κατεβει Παροναξία την εποχή των επισκευών ή θα πάει Ικαρία Σάμο. :)

Τώρα εδώ είμαστε και θα δούμε τι θα συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Τα παιχνίδια που παίζονται είναι πολλά....Το πλοίο θα σταθεροποιηθει σε μία γραμμή σε 1-2 χρόνια. Στην αρχή όλα θα δοκιμαστούν μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη θέση του ....και που ξέρουμε ίσως το δούμε και Πειραιά!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα δοκιμαστεί και εκτός Ραφήνας!!! Για να δουν τις αντιδράσεις των επιβατών και σε άλλη γραμμή!!!! Εκτός εάν έχουν άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα στη Ραφήνα σε περίοδο χειμώνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για 1ή Ιουλίου που έλεγαν δεν βγαίνει με τίποτα.Αμα ήταν να το έβγαζαν τότε ήδη θα πρέπει να είχε κάνει το πρώτο δοκιμαστικό.

Στο νου τους είναι σίγουρα η δοκιμή του και σε άλλες γραμμές αλλιώς δεν θα έκαναν 80 κρεβάτια για 4 ώρες μέχρι την Μύκονο ημερίσιο ταξίδι που θα κάνει. :D

Link to comment
Share on other sites

Αλλα και παλι για το μεγεθος του ειναι λιγα κρεβατια. Δε μου φαινεται σωστη εκμεταλλευση. Τεσπα. Αυτοι οπως παντα ξερουν καλυτερα απο μας. :D

Link to comment
Share on other sites

Λόγω ταχύτητας οι γραμμές που εκμεταλλεύεται η HSW θα τις κάνει πολύ σύντομα οπότε ίσως και να είναι αρκετά για παροναξία ή για Ικαρία Σάμο τον χειμώνα μόνο.Σίγουρα για το καλοκαίρι και πιθανόν και για τον χειμώνα να ήθελαν παραπανω κρεβάτια.

Για Χίο Μυτιλήνη ή για Δωδεκάνησα εντάξει τα κρεβάτια είναι πάρα πολύ λίγα αλλά εκεί δεν πάει και η εταιρία του.

Το πλάνο είναι για Ραφήνα κι εκεί να δουλεύει τουλάχιστον 6 μήνες τον χρόνο οπότε μεγαλύτερος αριθμός επιβατών θα ανέβαζε πολύ την σύνθεση του ξενοδοχειακού χωρίς να υπάρχει και λόγος αφού Ραφήνα αυτά τα 80 κρεβάτια αμφιβάλω αν θα γεμίσουν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...