Jump to content
Shipfriends

MinuteMan

eMembers
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

About MinuteMan

  • Birthday 02/16/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Uncategorized

  • Biography
    Shiplover since i was born!
  • Location
    Volos
  • Interests
    ship design
  • Occupation
    Naval Architect

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μπορω να ρωτησω ποιο μοντελο CAT φοραει ? Επισης για φετος δε θα το δουμε, ισως κανενα δοκιμαστικο (μακαρι) ?.
  2. Ειναι πλεον σε Ελληνικη Πλοιοκτησια . Και εδω το (ex-) Sasanqua στο Pusan . Ειναι πλοιο σειρας Phoenix που χτιστηκαν τη περιοδο του 90 στην Ιαπωνια απο διαφορα ναυπηγεια.
  3. Μιας και τις προαλλες ειδα το GALAXY στο Πειραια , ανεβαζω μια φωτο απο τα.. παλια - παλια τοτε που εργαζομουν στο Pusan .
  4. Φοβαμαι πως οι τυχων προτασεις αναδιαρθρωσης, επενδυσης ή αναπτυξης εν γενη στην Ναυπηγοεπισκευαστικη Βαση και στον εν δυναμη ΟΛΠ, θα βρισκουν τοιχο απεναντι στα παλαι ποτες θεσμικα πλαισια που διεπουν τη Ζωνη. Βεβαια ειναι ενα πολυ λεπτο θεμα και οσοι απο εμας εχουν δουλεψει στη Ζωνη ή στα Ναυπηγεια θα το εχουν ζησει και χρειαζονται μεθοδευμενες κινησεις απο τους διαφορους επενδυτες. Σαφως και μια Πλωτη δεξαμενη για Panamax ή εστω Ultramax πλοια θα ηταν το πλεον θετικο γεγονος.
  5. Δυο τινα μπορει να ειναι, ειτε μπουνια για αποστραγγιση νερου, ειτε καποιο Overboard cooling water outlet. Μαλλον το πρωτο...
  6. Το βλεπετε δηλαδη πιθανο οι Κινεζοι να φερουν δεξαμενη ή οποια αλλη μορφη επενδυσης? Προσωπικα το θεωρω αρκετα δυσκολο και μαλιστα τοσο οσο και η αξιοποιηση του Ελληνικου.
  7. Επίσης παρατηρώ πως εταιρίες όρμομενοι απο μεγάλους ναυλομεσιτικους οίκους όπως π.χ η Olendorff έχοντας ήδη new buildings στα ναυπηγεία, εστιάζουν στο νέο μοντέλο των Eco ships τόσο σχετικά με την πράσινη τεχνολογίας όσο όμως και στο τομεα της μειωμένης κατανάλωσης καθώς θεωρείτε πάγια προϋπόθεση ώστε να ναυλωσουν τα πλοία.
  8. Καλημέρα Νίκο, πίσω στο θέμα? κάνω μια βόλτα στα παλιά μιας και είμαι άραγμενος στο μπαλκόνι του σπιτιού. Απο τότε, πολλά άλλαξαν.. Πλέον τα ναυλοσυμφωνα των περισσότερων bulkers κλείνονται με την νεοεισαχθεισα έννοια slow steming. Σε συνέχεια αυτού μεγάλοι κολοσσοί όπως η MAN έχουν βγάλει πολλές μελέτες για το πως μπορεί να επιτευχθεί το slow steaming αποφεύγοντας τα προβλήματα που αναπτύσσονται στη Κ.Μ του πλοίου λόγω ας πούμε ελαττωσης της παροχής του αέρα στο χώρο καύσης, τεχνικά είναι το scavenging air press. Αυτή η ελάττωση έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν carbon residues στους οχετους εισαγωγής αλλα και εξαγωγής με μακροχρόνια συνέπεια να μπλόκαρεται επιπλέον η κίνηση - πίεση αέρα στο χώρο καύσης. Αυτά για τα τεχνικά για να μην το κουράζουν. Για την ώρα στη εταιρία μου ήδη όλα τα bulkers έχουν ναυλωθει σε slow steaming. Χαιρετισμούς.
  9. Μιας και τώρα το διάβασα αυτό το σχόλιο είναι επίσης και για την περίπτωση που κάνουμε underwater repairs στο πλοίο αλλα και σε περίπτωση ¨αβαριας¨ όταν πέσουν οι δύτες να γνωρίζουν ακριβώς που έχει κάτσει το πλοίο και αναλόγως να προβούν σε περαιτέρω ενέργειες.
  10. 100ευρω αερατα!! Και μενει να δουμε κ ποσο θα πηγαινει.. 28;; Sent from my iPhone using Tapavlak..
  11. Πρεπει να ειμαστε παρα πολυ επιφυλακτικοι ειδικα σε τετοια θεματα. αμφιβαλλω πως θα μαθουμε ποτε τι ακριβως εγινε.
  12. Απλα μονο μια παρατηρηση, περσυ ο ΠΗΓΑΣΟΣ επιανε στον Αγνωντα με σκοπο να μοιρασει την αποσταση Σκοπελου - Γλωσσας. Βεβαια απο την αλλη κ αυτα τα ζωντοβολα οι..κατα μια εννοια συγχωριανοι μου καρφακι δεν τους καιγεται!! Οτι τους πουνε κ οσο για τη δημοτικη αρχη..αυτη μενει Σκοπελο. Υπομονη να δουμε το κακοκαιρι αν θα εχουμε τα πλοια που μας υποσχεθηκαν στο ΣΑΣ... Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Ενας απο το πληρωμα, μου ειπε πως τους εχουν απολυσει απο τον Ιανουαριο κ θα τους επαναπροσλυψουν τελη Μαρτιου. Αρα βασιμο να ξεκιναει Απριλιο.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Η διαταξη ειναι: εισαγωγη θαλασσας, valve (always opened), δικτυο σωλινων, ψυγειο λαδιου η γλυκου νερου που κυκλοφορει σε τουμπα κ απο εξω η θαλασσα κ βγαινει παλι εξω. Το δικτυο εχει επιμερους 3way valves που ανακατευθυνουν το νερο στο ψυγειο η εκτος. Το προβλημα εντοπιζεται στο πρωτο valve το οποιο αν ειναι ελατωματικο μπορει να σπασει κ τοτε ολη η θαλασσα μπαινει φουλ μεσα. Υ.Γ: ενας απο τους τροπους να βυθισεις πλοιο..
  15. Τετοια κλιση μπορει να προκλιθει απο εισροη νερων απο τα ψυγεια των μηχανων που εχουν αμεση συνδεση με τη θαλασσα. Η κατακληση του μηχανοστασιου ειναι αμεση. Μαλιστα μπορει να προκλιθηκε απο τη δεξια μηχανη καθως φαινεται απο το βιντεο πως ειχε κλιση πρυμα κ δεξια. Απο τον ογκο νερου το καταστρωμα πρυμνης μπαινει κατω απο το νερο κ αυτο με τη σειρα του μπαινει στους χωρους του ακομοδεσιου. Καπως ετσι το φανταζομαι. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...