giorgos_249 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 (edited) Και η Μοls βάζει, και η Stena (ασχετα αν πλέον δεν τα δουλεύει), και πολλοί άλλοι.... Νομίζω η Gotland όμως δεν πρεπει να βάζει, (οπότε θα μπορούσε να είχε τα ίδια θέματα με τους Αιόλους θεωρητικά μιας και είναι αδερφό το ένα), αλλα μια άλλη πιθανή εξήγηση θα μπορούσε να είναι και ότι δουλεύει τα Gotlandia σε εποχιακές γραμμές (πχ για Vastervik)..... Edited September 13, 2021 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 (edited) Μόνο αστικός μύθος δεν είναι. Κανένα μα κανένα ταχύπλοο τουλάχιστον από αυτά που δουλεύουν στην Ελλάδα (πολύ πιθανόν να ισχύει για σχεδόν όλα τα ταχύπλοα ) , στο craft operating manual δεν αναφέρεται στις προδιαγραφές τους, η φόρτωση νταλικών. Μονάχα πούλμαν (τα οποία δεν φέρουν ωφέλιμο φορτίο) κι αυτά σε περιορισμένο αριθμό γύρω στα 4 και σε συγκεκριμένα σημεία του γκαράζ. Ο λόγος είναι ότι οι μηχανές που φέρουν, είναι πολύστροφες για ταχύτητα και όχι για να κουβαλούν βαρέα φορτία. Δεν διαφωνώ ότι στα Κανάρια βάζουν φορτηγά, το έχω δει κι εγώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνουν και σωστά . Ούτε κουτοί είναι εδώ οι Έλληνες που κανένα μα κανένα ταχύπλοο δεν βάζει νταλίκα. Edited September 13, 2021 by Annivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Με μια επίσκεψη στη σελίδα της incat στην σειρά του 6,στα specs,αναφέρει 80ΙΧ και 330 truck lane meters που σημαίνει ότι είναι στις προδιαγραφές του να κουβαλάει ακόμα και φορτηγά.Τώρα όσον αφορά τα Austal όπως το HS4 στο ίδιο το site αναφέρει ότι μπορεί να έχει έναν συγκεκριμένο αριθμό ΙΧ και 4 λεωφορεία.Σίγουρα τα craft operating manual θα έχουν αρκετές διάφορες από το εκάστοτε site μιας και αυτά είναι επίσημα έγγραφα για τα οποία ουδείς μπορεί να πει οτιδήποτε για την αξιοπιστία τους.Αν έχετε πρόσβαση σε αυτά και το γνωρίζεται τότε αναμφίβολα έχετε απόλυτο δίκιο για την μη μεταφορά φορτηγών σε ταχύπλοα.Στο κάτω κάτω εδώ με φουλ γκαράζ τα ταχύπλοα ζωριζονται μιας και ανεβαίνουν οι καταπονήσεις των μηχανές και η ταχύτητα πέφτει κατακόρυφα.Αν βάλουμε ότι κάθε φορτηγό μπορεί να είναι +-12 τόνους,αν κουβαλάνε τουλάχιστον 10 τότε αυτό ισοδυναμεί με 120 ΙΧ… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Εγώ έχω δει βίντεο στο YouTube (αμα το ξαναβρω θα το ανεβάσω) που στην Ιαπωνία ή Κίνα, στα καταμαράν τους έχουν προδιαγραφές να βάζουν και στρατιωτικό υλικό (όχι άρματα μάχης, μπορεί ΤΟΜΑ & ΤΟΜΠ) από φορτηγά μέχρι αντιαεροπορικές συστοιχίες. Πράγματα δλδ ασήκωτα. Και όμως, τόσο τα γκαράζ όσο και οι καταπέλτες τους αντέχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Άραγε γιατί προτιμήθηκε να ενεργοποιηθεί αυτό έναντι του Superspeed της Golden, που απ’οσο θυμάμαι άλλαξε μηχανές; Το συγκεκριμένο ταλαιπωρείται και νομίζω είναι ακατάλληλο για Κυκλαδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Αυτή την απορία έχω και εγώ το Superspeed έχει καινούργιες μηχανές και γενικότερα είναι ανώτερο από το Supercat και έχει και καλύτερο ταξιδεμα ελπίζω του χρόνου να κρατήσουν το Supercat Σαρωνικο ή Σποράδες κυκλαδες δεν μπορεί το βαπορακι ταλαιπωρείται, ενώ το Superspeed κάθετε αρκετά καλύτερα στις Κυκλάδες τωρα μπορεί να ενεργοποίησαν το Supercat επειδή το Superspeed ήθελε στρώσιμο κλπ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnR730 Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Πότε γέρασαν τα Superjet και Seajet 2;;; Ιδίως με το Seajet 2 έχει μόλις τρία χρόνια διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Γενικά εσωτερικά είναι πολύ στενά και μηχανικά κατώτερα(αφού το Superspeed έχει αλλάξει και μηχανές) από αυτήν την έννοια γέρικα και επειδή στο παρελθόν είχαν και κάποιες περιπέτειες καθώς και είναι αρκετά ταλαιπωρημενα Με το Super jet όμως έχει 7 χρόνια διαφορά οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση να το αντικαταστήσει στο μέλλον Και με το seajet 2 4 χρόνια διαφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 (edited) ξεχνάτε κάτι βασικό. τα μικρά jetakia οργώνουν επί τόσα χρόνια το αιγαίο και οι βλάβες τους είναι ελάχιστες. δεν τα αλλάζεις έτσι απλά Edited June 19, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Το γνωρίζω και ταξιδεύω επί Blue star με αυτά, απλά όσο παίρνουν τα χρόνια οι απαιτήσεις ανεβαίνουν αλλά και εσωτερικά και μηχανικά θα αρχίζουν να κουράζουν 1ον τους επιβάτες μιας και αν είσαι πάνω από 1.60 κάθε σε με δυσκολία και 2ον το πλήρωμα τους με τις απαιτήσεις των μηχανών τους γιατί άλλο ένα πλοίο να έχει αλλάξει μηχανές το 2020 και άλλο να ταξιδεύει με τισ ίδιες μηχανές 10 + χρόνια, σαφώς και είναι τιμητικό να μην έχουν αλλάξει μηχανές από την αρχή της καριέρας τους όμως όσο περνουν τα χρόνια μια βλάβη να τους τύχει θα ταλαιπωρηθουν να βρουν ανταλλακτικά κλπ Και σαφώς το κάθε Superspeed θα ήταν αναβάθμιση τόσο όσον αναφορά το ταξιδεμα τόσο και για την άνεση του επιβάτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 (edited) Πώς προκύπτει το συμπέρασμα πως έχει καλύτερο ταξίδεψα? Edited June 19, 2022 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 (edited) Καλά, ανταλλακτικά υπάρχουν το θέμα είναι η κόπωση των ήδη υπαρχουσών μηχανών. Δε βάζουν διαφορετικούς τύπους μηχανών απαραίτητα. Edited June 19, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Τα έχω ταξιδέψει και τα δύο με παρόμοιες καιρικές συνθήκες (βοριάς 6-7μποφορ) και το Superspeed είναι αρκετά πιο σταθερό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 (edited) Βοριάς φεύγοντας από Θεσσαλονίκη το ένα και το άλλο στο μπουγάζι Μυκόνου Νάξου? Δε μπορεί να γίνει σύγκριση, καλοκαίρι στο Αιγαίο το speed δεν έχει δοκιμαστεί αρκετό καιρό. Όταν ταξίδεψε έβγαλε βλάβη και χώρια από αυτό είχε θεματακια στα λιμάνια. Edited June 19, 2022 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Καλοκαίρι 2019 Superspeed : Πειραιάς Κυκλάδες Ραφήνα Supercat : Πειραιάς Δυτικές Μύκονος Link to comment Share on other sites More sharing options...
The old Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 2 hours ago, cyclades_shipping said: Το γνωρίζω και ταξιδεύω επί Blue star με αυτά, απλά όσο παίρνουν τα χρόνια οι απαιτήσεις ανεβαίνουν αλλά και εσωτερικά και μηχανικά θα αρχίζουν να κουράζουν 1ον τους επιβάτες μιας και αν είσαι πάνω από 1.60 κάθε σε με δυσκολία και 2ον το πλήρωμα τους με τις απαιτήσεις των μηχανών τους γιατί άλλο ένα πλοίο να έχει αλλάξει μηχανές το 2020 και άλλο να ταξιδεύει με τισ ίδιες μηχανές 10 + χρόνια, σαφώς και είναι τιμητικό να μην έχουν αλλάξει μηχανές από την αρχή της καριέρας τους όμως όσο περνουν τα χρόνια μια βλάβη να τους τύχει θα ταλαιπωρηθουν να βρουν ανταλλακτικά κλπ Και σαφώς το κάθε Superspeed θα ήταν αναβάθμιση τόσο όσον αναφορά το ταξιδεμα τόσο και για την άνεση του επιβάτη Επειδή τα τζετάκια τα γνωρίζω πααααρα πολύ καλά από εποχή blue star και έπειτα επί Ηλιοπουλου και δεν μπορώ να διαβάζω ανακρίβειες, φοράνε 4 μηχανές το κάθε ένα 16V396TE74L και κάθε 3.000 ώρες λειτουργιάς μηχανών τις αντικαθιστούν με άλλες έτοιμες από γενική επισκευή, έχουν αλλάξει άπειρες φορές μηχανές και τα δυο, για να μαθαίνετε αλήθειες και όχι εικασίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Μετά από κάποιο σημείο θα θεωρείται ανούσια η γενική επισκευή επίσης έχουν ταλαιπωρηθεί πολυ σαν πλοία και σε 4 - 5 χρόνια εξέφρασα την προσωπική μου γνώμη ότι μπορεί να αντικατασταθεί από το κάθε Superspeed που είναι κατασκευής 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Γιατι να θεωρείται ανούσια η επισκευή ;;; Εάν κάνεις το πρόγραμμα συντήρησης W6 της MTU στις ώρες που αναφέρει ο κατασκευαστής δεν έχει ανάγκη αφού όλα σχεδόν τα σωθικά της μηχανής (κουζινετα , έμβολα …κλπ) γίνονται αντικατάσταση . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted June 19, 2022 Share Posted June 19, 2022 Σε βάθος χρόνου 4 + χρόνια διότι θα θεωρούνται αρκετά ξεπερασμένα για εκείνη την εποχή θα χρειάζεται κάποια αναβάθμιση στις γραμμές τους πχ ανέφερα το Superspeed που είναι 7 χρονια νεώτερο από το Super Jet αλλά και κάποια νέα χρονολογικά αγορά τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 27, 2022 Author Share Posted June 27, 2022 1 hour ago, gpap2006 said: H καθημερινή σήμερα μιλάει για οριστική κατάργηση των δελφινιών τον Άυγουστο μετά από μισό αιώνα και αντικατάσταση με τα aero Εντελώς άκυρο άρθρο γιατι δελφίνια υπάρχουν και σε άλλες γραμμές ενω υπάρχουν ακόμα και στον Αργοσαρωνικό απο την Aegean , την οποία θα μπορούσε κανείς να πεί πως την "ακυρώνει" ως υπαρξη. Η εταιρεία που τα "κληρονόμησε" ηταν η Minoan FD και οχι η Αττικα απο το Λιβανο. Ειπαμε "non-paper" άρθρο για να προετοιμάσει το έδαφος άλλα όχι και έτσι γράφοντας ανακρίβειες. Νοτ "Μπελλο(ς)" Aρθρο 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Λέει ότι τα κληρονόμησε μέσα από μια σειρά συγχωνεύσεων άλλων εταιριών και εν συνεχεία της Attica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted July 5, 2022 Share Posted July 5, 2022 Ξέρουμε τα νέα Aero τι κατανάλωση θα έχουν σε σχέση με τα δελφίνια και τα Fc5-6? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2022 Share Posted July 5, 2022 Μεγαλύτερη από τα δελφίνια και μικρότερη από τα Flying Cat 5-6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 Τα δελφίνια παίρνουν ποδήλατα, μιας και έχω δει να τα βάζουν στη πρύμη τους. Τώρα η τοποθέτηση ενός αυτόματου πωλητή στα Aero Highspeed είναι πραγματικά μεγάλη καινοτομία!!😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 Έχει ειπωθεί ότι η κατανάλωση των aero είναι μεγαλύτερη των δελφινιών... δεδομένου των παρόμοιων ταχυτήτων και επιβατών το μεταφέρει.. (εκτός της προφανης ανανεωσης) ποιος ο λόγος αυτής της επένδυσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now