Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Ταχυπλόων


Petros P

Recommended Posts

Τα aero έχουν μεγαλύτερο πρωτόκολλο κατά 20 επιβάτες σε σχέση με τα δελφίνια.Μπορεί να μην είναι μεγάλη η διαφορά αλλά είναι σημαντική.Επίσης θα είναι σαφώς ανώτερα από τα δελφίνια ειδικά για τους επιβάτες.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα μπορούσαν να μεινουν κάποια δελφίνια μαζί με τα aero 1,2,3 στο σαρωνικό και τα flying cat 4,5 να παίζουν το καλοκαίρι έστω κυκλαδες. Για παράδειγμα θα μπορούσε να γίνει ενα πειραιάς-σεριφος-φολέγανδρος-σαντορινη ή ενα πειραιας-φολεγανδρος-ιος-σαντορινη

Ή ενδεχομένως και ενα ηρακλειο-σαντορινη.

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Σε Ασία και κάπου Ευρώπη υπάρχουν αδερφάκια των fc 3,4 . Κάποτε ήταν προς πώληση δεν υπήρξε ενδιαφέρον . Αν κάποια στιγμή ξαναβγούν καλό θα ήταν να «τσίμπαγαν» ένα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουν σταματήσει τα δρομολόγια όλα αυτά τα ταχύπλοα που αναφέρεις Petros P, μιας και λόγω κορονοιού έχουν να εκτελέσουν δρομολόγια από το 2020 μεταξύ του Hong Kong και του Macau που ήταν δρομολογημένα.Μάλιστα η αντίπαλη εταιρεία cotai jets πούλησε ένα ταχύπλοο το οποίο πλέον δουλεύει στην Κροατία με το όνομα Krilo,ενώ πουλάει άλλα δύο έναντι 8εκ $.Βέβαια όπως και στο Krilo θα χρειαστούν αρκετά χρήματα για να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς μιας και κανένα πλοίο που επιχειρούσε εκεί δεν είχε βαρελάκια, fast rescue boat και άλλα πολλά.Επίσης λόγω των τουρμπινών που έχει η σειρά του FC3 καίνε αρκετά παραπάνω από άλλα της κατηγορίας τους.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ λές το πρώην Castella Square (ονομα και αυτό , κανενας Εθνικάρας δε το πήρε ρε παιδιάααααα) Εγω εννούσα το Krilo Eclipse πρωην Universal MK1 ,που ηταν δεμενο στην Γαλλία και πηγε Κροατία μετά να αντικαταστήσει το δικο μας Superspeed / Supercat Jet 2 :P

Link to comment
Share on other sites

Συμφέρουν τα flying cat? Καλύτερα δεν είναι ενα μικρό ταχύπλοο με χαμηλή κατανάλωση τύπου highspeed 3?

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Το Santa Irini είναι το πρώτο της σειράς, το Hellenic Highspeed το δεύτερο, το Speedrunner Jet το τρίτο και το Superrunner Jet το τελευταίο .

Μοναδική διαφορά που έχουν τα δύο τελευταία έναντι των δύο πρώτων είναι ότι έχουν ένα επιπλέον bow thruster.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Είναι του ιδίου τύπου κ τα 4 έχουν έλθει στα νερά μας.

Βέβαια υπάρχει ακόμα ένα αδερφάκι το οποίο είναι και το μοναδικό που δεν μας έχει έρθει ποτέ! Το Queen Nefertiti (πρώην Pegasus Two), της Arab Bridge Maritime, το οποίο να σημειωθέι πως κατασκευάστηκε για την Color Line όπως και το αδερφό του, το Speedrunner II (πρώην Pegasus One)!!
 

Υ.Γ. Εάν αυτό το post θεωρείται εκτός θέματος, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ τους mods να το μετακινήσουν.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2022 at 12:19 PM, Annivas said:

Το Santa Irini είναι το πρώτο της σειράς, το Hellenic Highspeed το δεύτερο, το Speedrunner Jet το τρίτο και το Superrunner Jet το τελευταίο .

Μοναδική διαφορά που έχουν τα δύο τελευταία έναντι των δύο πρώτων είναι ότι έχουν ένα επιπλέον bow thruster.

Eπίσης κ τα 2 πρώτα έχουν μικρότερα φουγάρα.

 

Link to comment
Share on other sites

και επίσης τα δύο πρώτα που έχουν μόνο ένα bow thruster διαθέτουν εκτός από separate χειριστήρια και joystick ενώ τα δυο επόμενα που έχουν δυο προπελάκια , είναι εφοδιασμένα μόνο με separate χειριστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας υποθετικά πάντα, πιστεύετε ότι αν έφευγε το Caldera Vista και έμπαινε το Mega Jet στα ενδοκυκλαδικά, θα ήταν αναβάθμιση ή υποβάθμιση για τη γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

Βάση των πληροφοριών του Site της Seajets βλέπουμε ότι 

Caldera Vista πρωτόκολλο :  700 επιβάτες και 75 ΙΧ

Mega Jet : 845 επιβάτες και 150 ΙΧ

Αν όντως ισχύουν τα παραπάνω τότε ναι όσον αναφορά τα πρωτόκολλα θα είναι αναβάθμιση 

μηχανικα δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται αλλά από θέμα ταχύτητας πρέπει να είναι και τα δυο από 23-25 kn

και τελος το Mega Jet είναι νεότερο κατά 5 χρόνια από το Caldera Vista 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γεμίζει το Caldera και χρειάζεται το Mega Jet;Οποίος ανατρέξει στο topic του Mega Jet εδώ στο forum θα δει ότι από όταν είχε έρθει είχε παααρα πολλά προβλήματα.Κατά την άποψη μου δεν χρειάζεται πλέον στο στόλο της Seajets πέρα από κάποια ναύλωση ίσως όπως έκανε προ κορονοϊού στις Αζόρες.

Link to comment
Share on other sites

Andros Jet.Είναι πολύ σβέλτο και έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση από οποιοδήποτε άλλο ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοο της Seajets.Μπορεί να είναι εκτός λόγω βλάβης αλλά αν την λύσουν και μπορεί να σηκώνει και μια ταχύτητα 26 μίλια χωρίς προβλήματα θα είναι το ιδανικό για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς όσους γνωρίζουν.  Πόσα "δίδυμα" ταχύπλοα υπάρχουν από τη σειρά των Superrunner και Superspeed ;; 
Ήδη μέτρησα έξι. Santa Irini, Hellenic Highspeed, Speedrunner Jet, Superrunner Jet, Paraguana και Queen Nefertiti. Υπάρχουν κι άλλα ;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν είναι ακριβώς σύγκριση, αλλά δεν επειδή δεν είμαι βέβαιος για το ποιο είναι το καταλληλότερο thread ας αφήσω εδώ μια πρόσφατη μίνι κόντρα μεταξύ Highspeed 4 & Champion Jet 2
 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...