Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Ταχυπλόων


Petros P

Recommended Posts

Ο Αίολος Κεντερης όταν είχε έρθει πήγαινε συνέχεια στα "κόκκινα", παρά τις φωνές των Γάλλων 40+ έως 45+! και πολλές φορές με διπλά δρομολόγια, πρωί Πειραιά Κω Ρόδο, βράδυ Πειραιά Μυτιλήνη Θεσσαλονίκη. Αργότερα, στην παροναξια που πηγαινε 35-36 είχε ήδη αλλάξει μηχανές. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι ο κεντερης λέγεται οτι είχε πιάσει 45 κομβους μέγιστη και το Highspeed 5 45,1κομβους ( είχε ανεβεί μάλιστα και φωτο που το πιστοποιούσε από αρχιμηχανικό αν θυμάμαι καλα) 

Κορυφαιο και πανέμορφο πλοίο ο κεντερης ! Μου αρέσει πιο πολυ απο το Tera jet εξωτερικά η πλώρη του ! Πολυ κρίμα που δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως του άξιζε ! 

Ελπίζω να μην φάω ξύλο γι αυτο που θα κάνω , παραθέτω μια φωτο απο φόρουμ αντίστοιχο της ακτοπλοϊκές που ειναι από τα δοκιμαστικά του Highspeed 5 ( το site αναγράφεται πάνω στη φωτο ποιο ειναι ) https://m.imgur.com/lmNbf

 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Ναι ο κεντερης λέγεται οτι είχε πιάσει 45 κομβους μέγιστη και το Highspeed 5 45,3 κομβους ( είχε ανεβεί μάλιστα και φωτο που το πιστοποιούσε από αρχιμηχανικό αν θυμάμαι καλα) 

Κορυφαιο και πανέμορφο πλοίο ο κεντερης ! Μου αρέσει πιο πολυ απο το Tera jet εξωτερικά η πλώρη του ! Πολυ κρίμα που δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως του άξιζε ! 

Στο τεύχος του "Ε" με την παρουσίαση του Κεντερη του έδινε 44,4

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τα στοιχεια που βγηκαν στη φορα για τα Αιολακια ηταν λιγο πιο φουσκωμενα απο τα πραγματικα. Τουλαχιστον αυτο εδειξε η πραγματικοτητα. Τοτε δεν ειχαμε και τον Αη ΑΙΣ να μας τα λεει ολα οποτε οτι δηλωνες ησουν.
Απο την αλλη τα νουμερα των Χαισπιντ ηταν μεν πολυ καλα, ΑΛΛΑ, οταν παραγγελθηκαν τα 2,3 υποτιθεται θα ταξιδευαν με 40 κομβους και το 4 με 45..

Κατι που δεν βγηκε στην πορεια. (στην αρχη τα 2-3 πηγαιναν 35 οσο ηταν καινουρια και το 4 πηγαινε με 40 παρα) 

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 4 πάντως μεχρι και στα περσινά δρομολόγια έπιασε αρκετές φορές 40 . Το 4 στο 90% της ισχύς των μηχανών του πιάνει 40,5 κομβους 

Πάντως για το 7 η Hsw ισχυρίζεται οτι ειναι το πιο γρήγορο στην Ευρώπη 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτατε πάντα και τι αμάξια έχουν

στο γκαραζ...! Τα 2-3 με πρωτόκολλο ζοριζόντουσαν παρα πολυ οπως και το 4 που με γεματο γκαραζ ειναι στα 32-33. 

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι με πρωτόκολλο σε επιβάτες απο Πάρο το βραδυνο δρομολόγιο και με πολλά αυτοκίνητα ( δεν ξέρω αν κ εκει είχε πρωτόκολλο, για να ειναι ειλικρινης ) πήγαινε με 36-38 με gps 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 3/21/2012 at 9:18 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αίολος Κεντέρης είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στο κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών και ΙΧ. Ενώ στο μήκος είναι στη πρώτη θέση μαζί με το ταχύπλοο Super Liner Ogasawara

Τελικά Κεντέρης ή Teajet; Βάσει χαρακτηριστικών, είναι το δεύτερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 29/10/2017 at 12:22 AM, proud_ionian said:

σα σουλουπι παντως, φερνει πιο πολυ στο hs4

Μοιάζει στο μέγεθος το Blue Power με το Highspeed 4 αλλά έχει διαφορές αρκετές!!

Το Blue Power έχει λιγότερα παράθυρα στις μπάντες άρα λιγότερο φωτεινό από το Highseed 4

Tο κεντρικό σαλόνι του Blue Power δεν φτάνει τόσο πλώρα όσο στο Highspeed 4

Το Blue Power έχει πολύ μικρότερη έκταση στο δεύτερο κατάστρωμα για τους επιβάτες σε σχέση με το Highspeed 4

Οι εξαγωγές των μηχανών του Blue Power δεν έχω καταλάβει που είναι για την ακρίβεια ενώ στο Highpseed 4 υπάρχουν τσιμινιέρες πρίμα.

Στο Blue Power δεν υπάρχουν ξεχωριστά καταπελτακια για τους επιβάτες σε σχέση με το Highspeed 4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πάμε να συγκρίνουμε λίγο τα Highspeed 6/Volcan de Teno και Jonathan Swift, που πωλήθηκαν με 1 χρόνο διαφορά περίπου:

Έτος Κατασκευής: 2000 για το πρώτο, 1999 για το δεύτερο

Επιβάτες: 900 για το πρώτο, 800 για το δεύτερο

ΙΧ: 265 για το πρώτο, 200 για το δεύτερο

Ταχύτητα: 42 σύμφωνα με το Σουηδό αλλά 38 στην πράξη για το πρώτο, 39 για το δεύτερο

 

Γιατί τα συγκρίνω όμως θ' αναρωτηθεί κανείς. Με ιντριγκάρισε η τιμή πώλησης του Jonathan Swift. Μιλάμε για 2 πλοία με παρόμοια ηλικία, παρόμοια ταχύτητα, με το πρώτο να παίρνει λίγους παραπάνω επιβάτες και κάμποσα παραπάνω ΙΧ. Διαφορά στην τιμή πώλησης, σύμφωνα με αυτά που έχουν διαρρεύσει? 4 εκατομμύρια EUR, 19.5 με 15.5. Την S&P αγορά του συγκεκριμένου τομέα δε την ξέρω και δεν ξέρω και τι είδους fluidity έχει, αλλά με μια πρόχειρη ματιά εκτιμώ πως εκεί στην Hellenic Seaways, πέτυχαν μια πάρα πολύ καλή τιμή τελικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Οτι όλοι κόβουν τις ταχύτητες στα ταχύπλοα, αλλά το Villum Clausen θα πετάει όχι με 40, ουχί με 43, αλλά με 45+ κόμβους; Υδρογόνο χρησιμοποιεί στην πρόωσή του και είναι τόσο οικονομικό;

Πιστεύω πως καλώς καυχιούνται για την ταχύτητα του πλοίου, καθώς πιο εύκολα θα πιάνει 40άρια, αλλά δεξιά και αριστερά που γράφονται διάφορα σχόλια για 50 (!) κόμβους, τα θεωρώ υπερβολικά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το villum clausen γι την ιστορία χθες έπιασε στο δρομολόγιο του 42,2 κομβους ! Καλα 50 ειναι too much ! Νομίζω μέγιστη εχει 48 κομβους που εννοείται οτι δεν θα το πάνε τόσο ! Αλλα θα ειναι το πιο γρήγορο με διαφορα ταχύπλοο επιβατηγό / οχηματαγωγού στην Ελλάδα και μοιάζει και στο πανέμορφο Highspeed 4 ( που για εμένα ειναι το καλύτερο ταχύπλοο που εχει περάσει απο τα ελληνικά νερά )

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, hsw said:

Μια χαρά θα ήταν από ποια άποψη; Της πλήρους απαξίωσής του; Και μηχανικά, και σε συνέπεια και σαν όνομα/ποιότητα το πλοίο θα απαξιωνόταν πλήρως όπως γίνεται και με όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας! 

Ξεχνας ευκολα!τα highspeed 2/3 γιατι τα εδωσε η hellenic θυμασαι;;;για να μην πουμε για το hs1!!!για να μην πιασουμε κ τα δελφινια

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, margaritis24 said:

Ξεχνας ευκολα!τα highspeed 2/3 γιατι τα εδωσε η hellenic θυμασαι;;;για να μην πουμε για το hs1!!!για να μην πιασουμε κ τα δελφινια

Δεν ξεχνάω καθόλου εύκολα. Το Highspeed 1 αν δεν κάνω λάθος είχε μηχανικά προβλήματα απ'τις αρχές, δεν νομίζω πως παραμελήθηκε από την εταιρεία του. Τα δελφίνια το ίδιο, από την κατασκευή τους και από τότε που πρωτοήρθαν έχουν προβλήματα, γι' αυτό άλλωστε παρουσιάζουν βλάβες ΟΛΑ τα δελφίνια και όχι μόνο της Hellenic. Τα κρατάνε όμως γιατί απ' ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει αντικαταστάτης τους, με μικρή χωριτικότητα και χαμηλή κατανάλωση. Τα Highspeed 2 και 3 δεν νομίζω πως ήταν τόσο προβληματικά, εγώ αν με ρωτούσες για άλλο λόγο θα σου έλεγα πως τα πουλήσανε, όχι λόγω συχνών βλαβών!

Σε κάθε περίπτωση, εσύ μου μιλάς για πλοία που έχουν πουληθεί εδώ και 10 χρόνια, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Έχουν αλλάξει πολλά από τότε, και η SeaJets αν ξαφνικά αλλάξει στάση και γίνει υπεύθυνη και αξιόπιστη θα λέμε 10 χρόνια μετά ότι μια φορά κι έναν καιρό είχε κάνει αυτό κι αυτό; H Hellenic δεν νομίζω πως έχει απαξιώσει σε τόσο μεγάλο βαθμό κανένα πλοίο της, ειδικά τα τελευταία χρόνια, και πόσο μάλλον το Highspeed 4 που πρόκειται και για τη ναυαρχίδα των ταχυπλοων της! 

Πάντως ακόμα και η Hellenic να έκανε τα ίδια, δεν είναι σε καμία περίπτωση δικαιολογία για να τα κάνει κι άλλος!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...