Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Ταχυπλόων


Petros P

Recommended Posts

12 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Αφου δεν εχει hsw για να τον κοντράρει στη Ραφήνα μια χαρά θα πάει το πλοίο ! Γιατί ακόμα και το Tera jet δεν μπορεί να τα βαλει ούτε με το Highspeed 7 σε θέμα ταχύτατα και πολυτέλειας αλλα ούτε και με το 4 

Δεκτη η γνωμη σου αλλα το tera ειναι πιο ωραιο απο τα highspeed

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Petros P said:

μπαίνει μέσα η βγάζει λεφτά, δε τον πολυνοιάζει κιόλας ;)

Δεν ισχύει καθόλου αυτό. Σαφώς και νοιάζει τη Seajets το αν θα μπει μέσα. Το ότι βάζει το Tera Ραφήνα αντί Κρήτη που θα απασχολούνταν ορθολογικότερα από ότι Champion, και όχι το αντίστροφο (ξαναθυμήσου το πρωτόκολλο του Tera εδώ), δείχνει πολύ συγκεκριμένα πράγματα.

Στο μεταξύ, τα highspeed είναι ένα κλικ πιο πάνω σε επίπεδο accommodation ξεκάθαρα, αλλά το Tera δε παύει να είναι αξιοπρεπέστατο. Για το πιο όμορφο εξωτερικά, πέρα από εμάς δεν δίνει κανείς σημασία, πιο "διαστημικά" στο επιβατικό κοινό κάνουν τα highspeed.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά μου αρέσουν τα Highspeed περισσότερο αλλα βρίσκω εξαιρετικό και το Tera jet ! Οι χώροι όμως του Highspeed 7 θεωρώ οτι ειναι πιο πολυτελείς ! Κατα τη γνώμη μου ! 

Στο θέμα της ταχύτητας που ανέφερα νομίζω ειναι ξεκάθαρα πιο γρήγορο το 7 αρι αλλα και το 4

Εννοειται οτι δεν μειώνω το πλοίο με αυτα που γράφω ! Η γνώμη που εχω για το Tera  το ξανά λέω ειναι παρα πολυ καλή !! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Το Tera Jet ειναι ασυγκριτα πιο ωραιο από το Highspeed 7 μεσα, αλλά πολυ "δυσκολο" στη φροντίδα, καθως τα υλικα που κυριαρχουν ειναι υφασματα , μοκετες κλπ. Στο Ηιghspeed 7 απο την αλλη κυριαρχει το πλαστικο και η δερματινη που καθαριζεται με λιγο νερο και απορρυπαντικο. Ειναι μια νεα αρχιτεκτονικη φιλοσοφια που τεινει να επιβληθει καθολικα ( γεμισαμε πλαστικουρες κοινως) . Βεβαια απο την αλλη το πλοιο πρεπει να ειναι πλοιο , οχι πολυτελες ξενοδοχειο η δεν ξερω τι αλλο, οποτε δεν ξερω ποσο κακο ειναι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HIGHSPEED 6 said:

 

Στο θέμα της ταχύτητας που ανέφερα νομίζω ειναι ξεκάθαρα πιο γρήγορο το 7 αρι αλλα και το 4

Πόση είναι η ταχύτητα του 4 και του 7, υπηρεσιακή και μέγιστη?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει παιδιά δεν τα πιάνει το Tera jet τωρα μην λεμε οτι θελουμε ! Το 7 κάθε χρονο πιάνει μεχρι και 42 και το 4 χτύπαγε αρκετές φορές υπηρεσιακή 38-40 ! Το Tera jet ο ίδιος ο πλοίαρχος του σε συνέντευξη που υπάρχει στο διαδύκτιο το δίνει για μέγιστη 41,5 στο Φούλ ! Άλλωστε το Highspeed 7 ειναι το πιο γρήγορο στην ευρωπη! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς το λάθος topic για την σύγκριση των ταχυτήτων αλλά αμφιβάλλω για το 42 τα τελευταία χρόνια όπως και οτιδήποτε πάνω από τα 37-38 του 7 στο δρομολόγιο από Ηράκλειο. Αντίστοιχος τρόπος είναι και ο υπολογισμός των επιδόσεων του Tera. Τι λέει το βιβλίο, τι έπιασε στο παρελθόν, τι πιάνει τώρα. 

Link to comment
Share on other sites

Το 7 κάθε καλοκαίρι βαράει μεχρι 42 ! Αλλα σε καθημερινή βάση πάει απο 37+ με 40 ( δεν χρειάζεται να πάει παραπάνω γιατί δεν εχει ανταγωνισμό )! Ο κεντερης δεν είχε ελπίδα στο τοτε Highspeed 5 νυν 7!! 

Αλλα τωρα πραγματικά τι λεμε !! Ο καθένας εχει τε γούστα του οποτε σεβαστές όλες οι απόψεις ( μη το κάνουμε Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός χάνει την αξία του )

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

 Ο κεντερης δεν είχε ελπίδα στο τοτε Highspeed 5 νυν 7!! 

 Ο καθένας εχει τε γούστα του οποτε 

40 με 42 πηγαινε ο κεντερης τοτε κ το 5 38αριζε!

Δεν ειναι θεμα γουστο θεμα αληθινων στοιχειων ειναι

Link to comment
Share on other sites

νομίζω διυλίζουμε λίγο τον κώνωπα σχετικά με τις μέγιστες ταχύτητες. Το ζήτημα είναι πόσο μπορούν/θέλουν να το πάνε το πλοίο σε συνθήκες υπηρεσίας. Το Highspeed το έχουμε δεί να κινείται γύρω στο 40άρι ενώ -εγώ τουλάχιστον που δεν παρατηρώ φανατικά τις ρότες- το Tera όχι. Ούτως η άλλως λίγη σημασία έχει αφού τα πλοία -εφέτος τουλάχιστον- δεν είναι "απέναντι" και ανταγωνισμός του Tera είναι το σαφώς πιό αργό Runner. Αν έπρεπε να εκφράσω μια -επιχειρηματική :P- προτίμηση τότε θα έκλινα σαφώς προς το highspeed.

Επειδή δεν γνωρίζω τα της ακτοπλοίας σοκαρίστηκα με το 40% φόρους και κρατήσεις που υπολογίζει ο Nick. Μου ακούγεται εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (εκτός αν προσπάθησε να συμπεριλάβει και τον φόρο εισοδήματος αλλά και πάλι...)

 

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά ! Μεχρι 43+ έπιανε το 5 πλάκα κάνετε !! Κρήτη το είχανε και ταξίδευα κάθε μήνα ! Οτι μας συμφέρει λεμε;; οκ ειπαμε σας αρέσει ο κεντερης αλλα μην παραποιούμε τα πράγματα ! Άκου 38 το 5 ! Ειναι το μοναδικό ταχύπλοο που εχει πιάσει σε δρομολόγιο ακόμα και 43+ κομβους 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η εταιρεία του, Hellenic Seaways, το δίνει με 41 μέγιστη και 38 υπηρεσιακή:

"the newly built HIGHSPEED 5, the fastest passenger/vehicle ferry in the Aegean, with a maximum speed of 41 knots and a cruising speed of 38 knots"

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Καλα η εταιρία του το δίνει με υπηρεσιακή μέγιστη το 7 42 ! Για μπες στο site να δεις 

Το 41 που γράφεις αφορά υπηρεσιακή μέγιστη ( στα δρομολόγια αποιρες φορές έπιανε 42+ για αρκετή ωρα )  ! Το Highspeed 5 στα δοκιμάστηκα έπιασε 45,3 κομβους ! Με το ζόρι δηλαδή ο κεντερης ειναι πιο γρήγορος ;;  

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αδίκως το συνεχίζουμε. Δεν έχω πρόσβαση σε στοιχεία άλλα πέραν από αυτά που δηλώνουν οι ίδιες οι εταιρείες. Στον ιστότοπο της Hellenic Seaways αναφέρει το παραπάνω που έγραψα για τους 41 και 38 κόμβους. Αν οι ίδιοι "ρίχνουν" τις δυνατότητες του πλοίου τους πάω πάσο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μπες στο site της hsw που λεεει για το Highspeed 7 οτι εχει υπηρεσιακή μέγιστη 42 ! Επισης να σου θυμίσω οτι η hsw γράφει στο 4 ταχύτητα 35 κομβους που δεν ισχει σαν μέγιστη ! Αυτο που λες ειναι οτι η hsw σε έμφορτη κατάσταση με Φούλ αμάξια και επιβάτες έπιανε max 41 ! Αυτο λέει !! Ε εκει χαίρω πολυ ! Φορτωμένο στο 100% 

Ψαξε όπου θες και ανέτρεξε στις ταχύτητες που έχεις πιάσει το τοτε 5 και το 7 πλέον και θα δεις οτι πολλές φορές ξεπερνούσε τα 42 και είχε πιάσει και 43

Link to comment
Share on other sites

http://www.ship-technology.com/projects/aeolos/

 

Το θεμα ειναι να μιλαμε με βασιμα στοιχεια λοιπον..φανταζομαι οτι ολοι βλεπουμε οτι ο κεντερης εχει μεγαλυτερες μηχανες απο το 7 κ  οικονομικη ταχυτητα 42 κομβους που σημαινει μεγιστη 2 με 3 κομβους παραπανω κ αναλογη καταναλωση στους 14 τονους βεβαια

Link to comment
Share on other sites

https://hellenicseaways.gr/post/616/to-highspeed-7-h-nayarxida-toy-stoloy-ths-hellenic-seaways-epistrefei-ston-peiraia-plhrws-anakainismeno 

Λοιπον σου απάντησα οτι το 41 που γράφει αφορά στο 100% της εμφορτης κατάστασης με Φούλ αμάξια και αυτοκίνητα !! Ειμαι σαφής νομίζω ! Όσο για τον κεντρρη που λες 42 σταθερά δεν είχε πατήσει ακατέβατα παρα μόνο με πετάγματα ! Το τοτε 5 έβγαζε ολόκληρο δρομολόγιο απο 41 με 43 !! 

Υ.Γ . Δες τα 42 που δίνει η εταιρεια για το 7 ( αφού θες επίσημα στοιχεία )

Link to comment
Share on other sites

Καλές οι ταχύτητες και τα προσπεράσματα αλλά να θυμήθουμε πιο από τα 2 ταξιδεύει ακόμη και σε τι κατάσταση βρίσκεται? Δεν είναι όλα θέμα ταχύτητας αλλά και αξιοπιστίας, (μακρο)οικονομίας και αντοχής στον χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Ο Κεντερης θυμαμαι ελεγαν οτι επιασε στα δοκιμαστικα μεχρι 45. Τωρα μπροστα δεν ημουν βεβαια, αλλα αντε να ναι 44,5-45,5 κατι τετοιο. Στα δρομολογια τα πρωτα χρονια τον θυμαμαι μονιμα στα 38-39 φορτωμενος. Και την τελευταια χρονια στην παροναξια που πηγαινε πιο συντηρητικα δουλευε στα 35-36.. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...