Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Ταχυπλόων


Petros P

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, gtogias said:

Κάπως έτσι οραματίζονται το άμεσο μέλλον στα ταχύπλοα οι Αυστραλοί. Εμείς έχουμε δρόμο ακόμα.

 

Μιλαμε για δουλεια κοντα στα 100εκατ.€ το ενα οταν εμεις αγοραζανε κ τα 3 τοσα κ περναμε κ ρεστα

Link to comment
Share on other sites

Τιμές ανάλογες της εποχής ήταν , όπως αντίστοιχα και τώρα συν ότι μιλάμε για διαφορετικές χωρητικότητες/ δυνατότητες.

Link to comment
Share on other sites

Έχει και διάφορα η τεχνολογία τότε με τώρα. Φερναμε οτι καλυτερο υπήρχε από proven τεχνολογία (από την άποψη ότι οι μηχανές, γεννήτριες κτλπ ήταν στάνταρ κομμάτια που επήλθαν από αρκετά χρόνια βελτιώσεων), αυτά τώρα είναι εντελώς καινούρια concept(πρώτης γενιας μπαταρίες και ηλεκτρολογικα). Και παλιότερα , τα πρώτα καταμαράν και ταχύπλοα δεν τα έφτιαξαν Έλληνες, άφησαν άλλους να φάνε τα μούτρα τους πρωτα και να πατήσουν πάνω σε αυτο

Link to comment
Share on other sites

Καλά ας φτιάξουν οι δικοί μας ταχύπλοα με συμβατική πρόωση και αργότερα ας δουν για μπαταρίες και άλλα παρόμοια concept. Σε 10-15 χρόνια δεν θα υπάρχουν ταχύπλοα για αγορά σαν αυτά που έφτιαχνε η Austal όπως τα Highspeed,World,Power κλπ που έχουν κανονικές γέφυρες με βαρδιόλες, embarkation καταπέλτες και διάφορα τέτοια. Δε νομίζω να δούμε ποτέ στα λιμάνια του Αιγαίου να δένουν ταχύπλοα από κάμερες που υπάρχουν στο κέντρο της γέφυρας όπως κάνουν στο εξωτερικό και αν αγοράσει κανείς τέτοιο πλοίο θα πρέπει να πέσει πολύ χρήμα για να προσαρμοστούν στο περιβάλλον των λιμανιών μας. Κάτι άλλο που παρατηρώ είναι ότι στην Austal πλέον έχουν αφήσει το παλιό design όπως των Highspeed και κατασκευάζουν όλα τα νεότευκτα με aft raked bow. Άραγε αν ζητούσε κανείς δικός μας το κλασσικό design το οποίο τόσα χρόνια είναι δοκιμασμένο στις ελληνικές θάλασσες θα του το έφτιαχναν ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Το Flying Cat 1, τα Aero Highspeed, το Speed Cat 1 δεν έχουν χειριστήρια στις βαρδιολες αλλά μόνο στη κεντρική κονσόλα και οι μανούβρες γινόντουσαν μέσω των καμερών. Το Highspeed 1 και το Highspeed 6 δεν είχαν χειριστήρια στις βαρδιολες, αλλά τα πρόσθεσαν στην Ελλάδα. Εάν ο πελάτης ζητήσει ταχύπλοο με aft raked bow, θα το κατασκευάσει το ναυπηγείο αλλά για να έχει βγάλει νέο design στις πλώρες κάτι θα έχουν δεί για να το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι τα aero και speedcat 1 δένουν από τις κάμερες που έχουν. Για αυτό ανέφερα συγκεκριμένα για το Αιγαίο ότι δεν ενδείκνυται. Ομοίως και για τις ανοιχτές βαρδιόλες, αν εξαιρέσει κανείς τα μικρά πλοία που λογικό είναι να έχουν ανοιχτές δε νομίζω ότι βλέπουμε συχνά πλοία με ανοιχτές πλέον. Λογικά αν παραγγείλουν νέο πλοίο θα είναι με κλειστές .To aft raked bow είναι το νέο design.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
3 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Έτσι ειναι !! Θεωρώ οτι η ταχύτητα του χαραμίζεται στο δρομολόγιο που κανει!! Τα aero ειναι μια χαρά για το Αργοσαρωνικό

Η μεγαλη διαφορα με τα aero ειναι πως το Fc4 μεχρι την Υδρα θελει 5 τονους με μεγαλυτερη χωριτηκοτητα σε επιβατες ενω τα aero 1  τονο 

Link to comment
Share on other sites

Aero μεγαλύτερα χρειάζονται. Η χωρητικότητα των aero η τωρινή είναι για χειμώνα ουσιαστικά….

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 hours ago, Nick the Greek said:

 

Για μένα είναι μέσα στα 3 καλύτερα ταχύπλοα εκεί έξω και ελπίζω να κάνεις λάθος στην εκτίμησή σου. Αλλά δυστυχώς κι εγώ έχω την αίσθηση πως τουλάχιστον από τον Πειραιά υπολείπεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν δουλεύει όσο καλά λές από τη Μύκονο πρός νότο είναι ενθαρρύντικό, από την άλλη όμως μην ξεχνάμε πως σε σχέση με τα δύο πρώτα του καλοκαίρια στην Ελλάδα, πρέπει να καίει και πολύ περισσότερα καύσιμα λόγω των αυξημένων πλεύσιμων μιλίων.

Το Thunder είναι εξαιρετικό και η εταιρεία του παράδειγμα διαχείρισης και αξιοπιστίας. Δεν αμφιβάλλει κανείς γι' αυτό. Η Seajets του έβαλε το Express Jet και το Speedrunner Jet 2 ακριβώς πάνω του. Μιλάμε για τρελό κυνηγητό. Ελπίζω και γω να κάνω λάθος αν και επαναλαμβάνω το έχω προσέξει μόνο στο κομμάτι Πειραιάς-Μύκονος και αντίστροφα. Από Μύκονο και κάτω νομίζω πηγαίνει πολύ καλύτερα και ειδικά μεταξύ Κρήτης-Σαντορίνης ακόμα καλύτερα.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

μπορείτε να μου γράψετε ποια είναι τα αλλά 2 καλύτερα που λέτε; 

γιατί εγώ νομίζω ότι έχουμε πολλά καλύτερα ταχύπλοα όπως πχ champion jet 1-2

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση.

Στη πρώτη 3αδα θα έβαζα Highspeed 4,Thunder,WC Jet.

Και τα 3 είναι αξιόπιστα,χωρίς πολλές βλάβες και με πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

όταν εκτελούσε δρομολόγια της ραφηνας πήγαινε με αυτή τη ταχύτητα για ένα μεγάλο διάστημα.. 

μετα τα παράπονα λουομένων, μειώθηκε η ταχύτητα όπως λες.. 

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι καλά πως μέχρι Τηνο πήγαινε με 34-35 kn και έπειτα με 28-29 kn.

Με 38 kn ποτέ δεν έχει πάει σταθερά στην συγκεκριμένη γραμμή και γενικότερα.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
13 hours ago, SuperRunner said:

Πάντως προσωπικά δεν αποκλείω το γεγονός μελλοντικά να δούμε και ένα Worldchampion Jet 2 και 3, αν υπάρχουν βέβαια.

Με τουρμπινες υπάρχει το Francisco το οποιο ειναι θεωρητικά και πιο γρήγορο  ειναι Incat εχει το ρεκορ και στην Αργεντινη το δουλεύουν στα 41-43 μίλια (χωρις καταπέλτες) . Τώρα χωρις να ειμαι γνώστης ολων των πλοίων τα άλλα που γνωρίζω με τουρμπίνες ειτε ειναι στο στόλο τους ειτε ειναι παροπλισμένα η σκραπ (Κεντερης τα αδελφακια του Tera και τα 3 HSS 1500) 

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2023 at 4:52 PM, HIGHSPEED 6 said:

Ναι το master jet πήγαινε έχεις δίκιο .. Η αλήθεια ειναι πως τα μισά ταχύπλοα της seajets οριακά πιάνουν 30 σε εμφορτη κατάσταση.. Αν δεν ηταν το WCJ δε θα μπορούσε να πουλάει τη μούρη που πουλάει τωρα με τον υπόλοιπο στολο της..

 

Ποια είναι τα μισά ταχύπλοα που πιάνουν οριακά 30 έμφορτα? 🤔 Αν εξαιρέσουμε το Naxos Jet και το Caldera Vista, όλα τα άλλα έχουν δρόμο με ταχύτητες 32+ στο high season τους. 

Link to comment
Share on other sites

Έμφορτα και με γεμάτο γκαράζ ναι είναι πολλά αυτά που ζορίζονται να πιάσουν τους 30 κόμβους.

Θα αναφέρω μερικά,ξεκινώντας με το νέο απόκτημα το Superrunner Jet 2,όλη η σειρά Runner(Speedrunner Jet,Superrunner Jet κτλ),όλα τα μικρά της In cat (Naxos Jet,Caldera Vista κτλ,σίγουρα και το Mega Jet ) το Paros Jet,Andros Jet.

Σίγουρα αυτά είναι ο μισός στόλος της Sea Jet.Και τονίζω ξανά το να είναι έμφορτα. Αν υπολογίσεις και το καιρό δηλαδή να είναι πάνω από ένα 5αρακι,τότε η ταχύτητα μειώνεται και άλλο.

Τα μόνα γρήγορα είναι WC Jet,CJ1,CJ2,Power Jet και Tera Jet.Τα μικρά που δεν έχουν γκαράζ είναι ταχύτατα και δε τα αναφέρω.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι ταχύτητες όσο η παπάτζα με τα ωράρια και τις τιμές. Και άλλα ταχύπλοα στο παρελθόν δουλεύανε με 29-30 μίλια (πχ Superrunner, Speedrunner 3), είτε γιατί τόσο μπορούσανε είτε για οικονομικούς λόγους, αλλά ήταν αξιοπρεπέστατα στα ωράριά τους και οι τιμές τους αντανακλούσαν κατά κάποιο τρόπο αυτό το μειονέκτημα. Στη Seajets βλέπουμε να εκτελούνται ωράρια υπολογισμένα με 35-36 μίλια από πλοία 29-33 μιλίων και αναρτημένες 5λεπτες παραμονές σε κάποια λιμάνια στο βωμό του 10ώρου και των μονών πληρωμάτων. Τι να το κάνω που το Power Jet πιάνει 33 μίλια όταν έχουν υπολογίσει το Ηράκλειο-Σαντορίνη 1h50min και πηγαίνει τρενάκι η καθυστέρηση όλη μέρα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...