Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δε θα μου εκανε εντυπωση αν αυτο το πλοιο κατεληγε στη Seajets ! 

Παντα εξαλλου ειχαν πολυ καλες σχεσεις με την διοίκηση της ΑΝΕΚ, και ειχε παρει καποτε το Ιεράπετρα και το Λατώ. Το θεωρώ θέμα χρόνου προσωπικά! 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Z.Gk. said:

Πότε είχε δρομολογηθεί το Πρέβελης Ικαροσαμία;

Σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να θυμηθώ....

Δεν ήταν κύριο πλοίο της γραμμής. Έμπαινε αντί του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ κάτι 3ημερα, σε λίγες περιπτώσεις που χρειάζοταν μεγαλύτερη χωρητικότητα η γραμμή και σχεδόν πάντα άλλαζαν γραμμές αμοιβαία αυτά τα 2, για περιορισμένες εμφανίσεις όπως γράφει φίλος παραπάνω.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

μπορω να καταλαβω την επιθυμια να μπει βαπορι στο νησι σου και το συνδεσει με την Ιταλια,αλλα η ΑΝΕΚ δεν κανει αλλα κι αλλα,οχι να ανοιξει απο το πουθενα μια γραμμη στην οποια εχει να πατησει ελληνικη εταιρια πολλα χρονια

ΑΝΕΚ Attica είναι μια εταιρεία πλέον.Η Ζάκυνθος δεν έχει απευθείας σύνδεση με Ιταλία εδώ και 3,5 χρόνια κάτι που δεν αρέσει στους επιχειρηματίες και τους ξενοδόχους,ενώ υπάρχει πρόβλημα στη μετακίνηση τουριστών με ΙΧ από την Ιταλία και την Κέρκυρα στη Ζάκυνθο και το αντίθετο.Οπότε είναι μια ευκαιρία για την Attica να το βάλει στο Μπρίντιζι-Ιόνια νησιά (Κέρκυρα-Σάμη και Ζάκυνθο)τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο.Καμπίνες πολλές έχει,εστιατόρια έχει,ταχύτητα καλή για τη γραμμή έχει (γύρω στους 16-16,5 κόμβους) οπότε γιατί όχι?

Link to comment
Share on other sites

Ας κανουν λοιπον οι επιχειρηματιες και οι ξενοδοχοι του νησιου μια εταιρια,ας βρουν και ενα ενα βαπορι και ας το δρομολογησουν.Δεν ειναι λογικο επιχειρημα αυτο

Προφανως για να μην ενδιαφερθηκε καποιος τοσα χρονια η κινηση μαλλον δεν θα ηταν η αναμενομενη.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας @Ferry Himukaκαι @SAMAINA.

Είχα ταξιδέψει με το Πρέβελης την πρώτη περίοδο δρομολόγησής του στο Ρέθυμνο, με πλοίαρχο τον καπτά- Γιώργη Κολυδά! 

Ποιος να το έλεγε τότε ότι θα έκανε αργότερα σε τόσες γραμμές. 

Σε κάθε περίπτωση, τίμιο πλοίο!

 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, polmyt said:

Ας κανουν λοιπον οι επιχειρηματιες και οι ξενοδοχοι του νησιου μια εταιρια,ας βρουν και ενα ενα βαπορι και ας το δρομολογησουν.Δεν ειναι λογικο επιχειρημα αυτο

Να κάνουν μια ναυτιλιακή εταιρεία οι επιχειρηματίες και οι ξενοδόχοι εδώ της Ζακύνθου,αποκλείεται.

Ας δοκιμάσει λοιπόν η Attica τη γραμμή που ανέφερα παραπάνω με αυτό και αν δεν πάει καλά από κίνηση,ας το στείλει για σκραπ (και το Κρήτη 1),μπας και μπει ρευστό στα ταμεία του ομίλου. 

Link to comment
Share on other sites

Το να το βάλουν μόνιμα από Καβάλα για νησιά του Β. Αιγαίου (πχ κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) εκμεταλευόμενοι και τις πολλές καμπίνες του και να φέρουν τον Διαγόρα Πειραιά να τον στέλνουν Ικαροσαμία κολώντας του και το απογευματινό Συρομυκονίας και σε τίποτα έκτακτα δρομολόγια εδώ κι εκεί (όντας ψιλοπασπαρτού πλοίο) το έχουμε εξετάσει σαν ενδεχόμενο?? 

Αν και συμφωνώ με τους προλαλήσαντες πως θα κοσμεί τους ντόκους της Δραπετσώνας και του Περάματος πιθανότατα μετά την Κασοκαρπαθία. 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ο Πρέβελης έχει αποκτήσει καλό όνομα και έχει προσφέρει τόσα πολλά στην άγονη γραμμή οι κύριοι της Άττικα πιστεύω πως χωρίς πολλά πολλά θα τον στείλουν για κόψιμο.Έτσι απλά για να τελειώνουν με το όνομα Πρέβελης.Όπως στείλαν το Πήγασο και παλαιότερα τα Ρόδος Πάτμος..

Μακάρι να μη γίνει έτσι και σίγουρα στην Ικαροσαμία υπάρχει χώρος..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, spiroszante said:

Να κάνουν μια ναυτιλιακή εταιρεία οι επιχειρηματίες και οι ξενοδόχοι εδώ της Ζακύνθου,αποκλείεται.

Ας δοκιμάσει λοιπόν η Attica τη γραμμή που ανέφερα παραπάνω με αυτό και αν δεν πάει καλά από κίνηση,ας το στείλει για σκραπ (και το Κρήτη 1),μπας και μπει ρευστό στα ταμεία του ομίλου. 

A παρα πολυ ωραια.Αυτοι που υποτιθεται οτι καιγονται δεν προκειται να ασχοληθουν αλλα γκρινιαζουν ,μιας και ειναι πολυ ευκολο να γκρινιαζεις χωρις να εχεις να χασεις τιποτα..Και πρεπει τωρα η Αττικα να ρισκαρει χρηματα, που εδω που τα λεμε δεν εχει να της περισσευουν ,και να βαλει το πλοιο της σε μια γραμμη που εχει να πατησει εταιρια τεσσερα χρονια.Και αν δεν της κατσει ,ελα μωρε ας το στειλει για σκραπ ,ετσι κι αλλιως δικα μας ειναι τα χρηματα που θα χαθουν

Και αν αυριο γκρινιαξουν οι Λημνιοι ,ας το βαλει η Αττικα και μια Λημνο -Μυτιληνη και το στελνει για σκραπ αργοτερα.Καταλαβαινεις οτι αυτα προφανως και δεν γινονται.

Και κατι γενικοτερο.Ειτε μας αρεσει ,ειτε οχι οι εταιριες δεν σκεφτονται οπως εμεις, που θελουμε τα πλοια να ταξιδευουν μεχρι να πιασουν τα 100 χρονια ζωης και να ειναι και καλοσυντηρημενα.Λαθη στους σχεδιασμους προφανως εχουν γινει απειρα και εχουν φυγει κατα καιρους και αξιολογα πλοια που ειχαν να δωσουν ακομα, αλλα αν η Αττικα ή η Πειραιως αν θελετε ,δει και σκεφτει οτι τη συμφερει περισσοτερο να στειλει το βαπορι για κοψιμο αυτο θα κανει.Συνηθως οι εταιριες κανουν τις μελετες τους ,ξερουν τις κινησεις της γραμμης,αξιολογουν το ρισκο και μετα αποφασιζουν αν θα κρατησουν ενα πλοιο και που θα το βαλουν.Το οτι μπορει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ να καλυψει 2 αναγκες το καλοκαιρι ,δεν σημαινει οτι πρεπει να το κρατανε αλλους 10 μηνες για να καθεται ή οτι δεν μπορουν να ζησουν χωρις αυτο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ταξιδέψει με όλα, σχεδόν, τα πλοία της Ικαροσαμίας από τις αρχές της δεκαετίας του '90, πιστεύω ότι το Πρέβελης θα μπορούσε να προσφέρει στη γραμμή σε βραδινά δρομολόγια την καλοκαιρινή περίοδο.

Με μια βασική προϋπόθεση. Η τιμή της καμπίνας να είναι ευθέως ανταγωνιστική του αεροπλάνου. Αν η τιμή του εισιτηρίου είναι αντίστοιχη, ή και ακριβότερη με του αεροπλάνου, όπως συμβαίνει και στα Δωδεκάνησα, δεν νομίζω ότι θα το επιλέξει κανείς. 

Γιατί να πας με το Πρέβελης σε 12 - 14 ώρες, ενώ μπορείς να πας με το αεροπλάνο σε μια ώρα ... ατσαλάκωτος;

Εδώ εγώ, που είμαι ακραιφνής καραβολάτρης, σκέφτομαι σοβαρά φέτος να μην πάω με το Μύκονος και να κλείσω νωρίτερα αεροπορικά εισιτήρια. Θυμίζω ότι πέρσι η τιμή στα αεροπορικά της Business ήταν στα 89 ευρώ! (Αν και εδώ που τα λέμε, μπορεί να στείλω την οικογένεια αεροπορικώς και να κάνω εγώ το θαλασσινό ταξιδάκι μου στο Αιγαίο).

Συνεπώς, αν η εταιρεία δεν μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστική τιμή, για λόγους που έχουμε αναλύσει εκτενώς σε άλλα topics, προφανώς, όπως λέει και ο φίλος @polmyt, είναι πιο πιθανό να αποφασιστεί να πάει το πλοίο για κόψιμο. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, spiroszante said:

Να κάνουν μια ναυτιλιακή εταιρεία οι επιχειρηματίες και οι ξενοδόχοι εδώ της Ζακύνθου,αποκλείεται.

Ας δοκιμάσει λοιπόν η Attica τη γραμμή που ανέφερα παραπάνω με αυτό και αν δεν πάει καλά από κίνηση,ας το στείλει για σκραπ (και το Κρήτη 1),μπας και μπει ρευστό στα ταμεία του ομίλου. 

Οι ντόπιοι επιχειρηματίες ίσως θέλουν τη διαδρομή. Αλλά δεν θέλουν να επενδύσουν, Γιατί λοιπόν μια ακτοπλοϊκή εταιρεία πρέπει να πετάξει χρήματα για μια διαδρομή που έχει ήδη αποδείξει εδώ και πολλά χρόνια ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία λοιπόν, αφού δεν μπορεί να δρομολογηθεί στο Μπρίντιζι-Ιόνια νησιά επειδή είναι ασύμφορη,τότε η μόνη επιλογή κατά τη γνώμη μου είναι να πάει κατευθείαν για σκραπ.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, hayabusagr said:

Δηλαδή αν μπει το Πρεβελης θα παψουν ως δια μαγείας να πηγαίνουν σαν καμικαζι οι συντεκνοι με τα αγροτικά; σοβαρά τώρα; 

Όχι, αλλά δεν θα κινδινεύουν οι επισκέπτες και οι απόδημοι Ρεθυμνιώτες να γίνονται χαλκομανία στον ΒΟΑΚ, τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό. 

Προφανώς οι σύντεκνοι δεν θα αλλάξουν ως δια μαγείας και αυτό είναι ηλίου φαϊνό. Μόνο την νέα γενιά μπορούμε να αλλάξουμε αλλά με το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και ειδικά στην Κρητική επαρχία δύσκολα.

Και το ξαναλέω, το Πρέβελη είναι ένα πλοίο που αγοράστηκε και μετασκευάστηκε με τα λεφτά των Ρεθυμνιωτών στήριξε τον νομό για μιάμιση δεκαετία και αγαπήθηκε (Όχι όσο το Αρκάδι, αλλά αγαπήθηκε). Για εμάς είναι ότι είναι το Κεφαλονιά για τους Επτανήσιους και το Μυτιλήνη για τους Λέσβιους. Σαν να παίρνει η Λεβάντε το Κεφαλονιά από το Ιόνιο και να το βάζει Πειραιά Μέθανα ας πούμε. 

Γενικά την γραμμή μόνο η Ρεθυμνιακή την σεβάστηκε. Γενικά κι εγώ όταν ταξιδεύω με ΑΝΕΚ δεν νιώθω απόλυτα ασφαλής, άσχετα το Reputation που έχει ως εταιρεία (που αντικειμενικά είναι μέτριο προς καλό). Πολλά παράλογα πράγματα έκαναν, από την μετασκευή-fossenοποίηση του Έλυρος μέχρι την ιστορία Σοφοκλής και Όρη στην Κορέα και η ιστορία με το Norman Atlantic. Και φυσικά, το ότι έφυγε μονομερώς από το Ρέθυμνο. Όλα αυτά στοίχισαν στην εμπιστοσύνη της και στα έσοδά της και τώρα την βλέπουμε με φέσια εδώ κι εκεί και την Attica να βγάζει το φίδι από την τρύπα. 

Εάν θέλει η ΑΝΕΚ να πάρει το Πρέβελη από Κασοκαρπαθία και ειδικά τώρα που μπαίνει στο άρμα της Αττικα έχει μία ευκαιρία να επανορθώσει και να βάλει το πλοίο στο Ρέθυμνο. Πιστέψτε με, εάν δώσει σοβαρά κίνητρα στους Ρεθυμνιώτες να ταξιδέψουν και όχι λαγούς με πετραχίλια, όπως έκανε η Λεβάντε με το Σμύρνα (τυχαίο παράδειγμα) τότε θα το τιμήσουν δεόντως. Κι όταν αποσυρθεί, θα το αποχαιρετήσουν όπως αποχαιρέτησαν το Αρκάδι πριν 20 χρόνια. 

Και στην τελική, δεν έχει κόσμο; υπάρχουν κι οι άγονες γραμμές. Νομίζετε ότι το Πρέβελης σήμερα στην Κασοκαρπαθία γεμίζει; Εγώ τον χειμώνα βλέπω διψήφια νούμερα στην καλύτερη και μερικές φορές και μονοψήφια σε κάθε λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, JTEDimandix said:

Και το ξαναλέω, το Πρέβελη είναι ένα πλοίο που αγοράστηκε και μετασκευάστηκε με τα λεφτά των Ρεθυμνιωτών στήριξε τον νομό για μιάμιση δεκαετία και αγαπήθηκε (Όχι όσο το Αρκάδι, αλλά αγαπήθηκε). Για εμάς είναι ότι είναι το Κεφαλονιά για τους Επτανήσιους και το Μυτιλήνη για τους Λέσβιους. Σαν να παίρνει η Λεβάντε το Κεφαλονιά από το Ιόνιο και να το βάζει Πειραιά Μέθανα ας πούμε. 

Εχετε καταλαβει οτι απο την εποχη της Ρεθυμνιακης εχουν περασει 23 χρονια;Και μονο που το συζηταμε ακομα εμενα μου φαινεται εξωπραγματικο.Ειναι σαν στα τελη των 90s να συζηταγαμε για το αν το ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιαδη επρεπε να ταξιδευει ακομα στη γραμμη Χιου Μυτιληνης επειδη εκει ηταν το αγαπητο της γραμμης.Το αλλο που πρεπει να αντιληφθει καποιος ειναι οτι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πλεον δουλευει πιο πολα χρονια εκτος Ρεθυμνου παρα στο Ρεθυμνο.Αν αγαπηθηκε στο Ρεθυμνο στην Κασοκαρπαθια θα πρεπει να το βαλσαμωσουν :D 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Στο Ρέθυμνο έκανε 14 χρόνια περίπου. Στην Κασοκαρπαθία ήρθε το 2009 και έχει κλείσει άλλα δεκατέσσερα χρόνια στην γραμμή. Εάν λογαριάσουμε και το πέρασμα στην Παροναξία τότε ναι, είναι περισσότερα. Αλλά τι σημασία έχει αυτό; 

Εδώ δεν μιλάμε ούτε για το πόσο καιρό λείπει ούτε πόσα χρόνια έχει κλείσει η Ρεθυμνιακή. Λέμε για ένα πλοίο που το αγόρασαν οι άνθρωποι του τόπου κι όχι ένας ιδιώτης. Και το παράδειγμα του Αιολίς μου φαίνεται εμένα εξωπραγματικό γιατί μπορεί μεν να αγαπήθηκε, αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικές περιπτώσεις. Εάν λέγαμε για Σαπφώ ή Μυτιλήνη ή το παλιό Νήσος Χίος τότε μάλιστα. Το Πρέβελης όμως το φέραν οι ίδιοι οι Ρεθυμνιώτες κι όχι ιδιώτης εφοπλιστής. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...