Jump to content
Shipfriends

senlac

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

794 profile views
  1. Μικρά δεν είναι αλλά σαφώς μικρότερα απο τον δεινόσαυρο..16000 και 12000 gt και το Κρήτη 27000...
  2. Όπως και με άλλα πλοία που έχουν αναφερθεί σαν υποψήφια για τη γραμμή, νομίζω πολύ είναι πολύ μεγάλα για μια γραμμή που στην ουσία είναι πορθμειακή
  3. Αυτό που εννοώ έιναι πως δεν έγινε αύξηση πειρατείας για να κάνει κάτι η ΕΕ, ο ΟΗΕ και ο ΙΜΟ. Η Υεμένη είναι το εκτελεστικό όργανο μιας κατάστασης που περιάμβάνει συγκεκριμένα κράτη και αυτό που γίνεται εκεί είναι ένα παράλληλο θέατρο επιχειρήσεων σε ένα πόλεμη που μαίνεται μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς. Το να μπλεχτεί κάποιος σημαίνει μπλέκομαι στον πόλεμο..
  4. Όλο αυτό δεν είναι ζήτημα πειρατέιας να βγάλουμε χαρτζιλίκι, είναι εμφανώς μεγαλύτερο και περιλαμβάνει γεωπολιτικές παραμέτρους...ψυχραιμία λοιπόν, είναι που έιναι τεταμένα τα πράγματα στη Μέση Ανατολή..
  5. Οι Hellenic, Blue και Superfast είναι και ξεχωριστές οντότητες και πλοιοκτήτριες. Οι ναυλώσεις που γίνονται μεταξύ τους είναι bareboat. Η ΑΝΕΚ θα είναι μόνο εμπορικό σήμα
  6. Γιατί ανάποδα? Η ιδιοκτησία είναι στην Attica, και η προηγούμενη εταιρία είναι πλέον bareboat charterer (disponent owner), με πλήρη έλεγχο του βαποριού και πλήρωμα δικό της.
  7. Πρέπει να είναι σε Bareboat Charter, άρα πλήρωμα και Management της προηγούμενης εταιρίας
  8. Μην ξεχνάμε πως ο Πήγασος είχε και ένα grounding και βγήκε CTL.
  9. Μια τεράστια τσιμινιέρα με ολίγον απο πλοίο...πέρα απο την πλάκα εντυπωσιακό, πιο πολύ βέβαια για Βεντουρόπλοιο θα έκανε..
  10. Έτσι ακριβώς και για εμάς στις 28 Ιουλίου για Βαθύ. 1 ώρα σχεδόν καθυστέρηση στον Πειραιά. Στο Βαθύ μισή ώρα αβαμονή πάνω μέχρι να μας αφήσουν να κατέβουμε στο γκαράζ.
×
×
  • Create New...