Jump to content
Shipfriends

JonB72

eMembers
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το AIS του Kydon δείχνει ότι πλέει από την Καραϊβική προς το Algeciras στην Ισπανία
  2. Έχω ταξιδέψει με αυτό το πλοίο από τη Σιγκαπούρη στην Ινδονησία. Είναι ένα καλό, υψηλής ποιότητας πλοίο.
  3. Do we know the outcome of the shipping ministry's decisions on who gets to operate what ferry route this summer?
  4. Τον Ιούνιο έχει προγραμματιστεί να λειτουργεί πρωινά από Νάξο προς Ραφήνα μέσω Πάρου, Μυκόνου, Τήνου και Άνδρου, επιστρέφοντας στη Νάξο το απόγευμα.
  5. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο ιδιοκτήτης αυτού του πλοίου το χρησιμοποιεί σε μια τόσο χαμένη διαδρομή όπου εκτελεί ένα σύντομο ταξίδι μετ' επιστροφής την ημέρα. Σίγουρα ένα πλοίο που χρησιμοποιείται πλήρως θα ήταν πιο κερδοφόρο από δύο που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας χωρίς να κάνουν τίποτα. Αυτό το πλοίο θα ήταν πολύ καλύτερο να χρησιμοποιηθεί στη διακυκλαδική διαδρομή που εκτελεί η Σαόνησος.
  6. Αυτό είναι ένα παράδειγμα ενός πλοίου που σχεδιάστηκε από μια εταιρική επιτροπή και όχι από έναν ναυτικό αρχιτέκτονα. Κατά τη γνώμη μου είναι μια συλλογή από κουτιά στοιβαγμένα το ένα πάνω στο άλλο χωρίς λυτρωτικά αισθητικά χαρακτηριστικά.
  7. Γιατί αυτό το πολύ όμορφο πλοίο κρατείται σε αδράνεια κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου αιχμής; Σίγουρα η εταιρεία μπορεί να βρει κάτι να κάνει με αυτό. Η Πλατυτέρα των Ουρανών δεν είναι αυτό που θα ήθελα να πλεύσω.
  8. Όταν το Ionian King λειτουργούσε έξω από τη Σιγκαπούρη ως το πλοίο του καζίνο Ocean Grand, πήγα στο πλοίο για μια επίσκεψη. Το πλοίο περνούσε τον περισσότερο χρόνο του αγκυροβολημένο σε διεθνή ύδατα στα ανοικτά των ακτών της Μαλαισίας με επιβάτες να πηγαινοέρχονται χρησιμοποιώντας ένα πορθμείο με καταμαράν που έτρεχε κάθε δύο ώρες. Μια φορά την εβδομάδα το πλοίο ερχόταν στη Σιγκαπούρη για να πάρει καύσιμα και προμήθειες. Η διαμονή των επιβατών ήταν περίπου η ίδια όπως όταν το πλοίο ήταν στην Ελλάδα, αν και με κάποια νέα ασιατική διακόσμηση. Το κατάστρωμα του αυτοκινήτου παραπάνω ήταν ενδιαφέρον. Το μπροστινό τμήμα μετατράπηκε σε χώρο καθιστικού αέρα για τους επιβάτες. Όταν το πλοίο απέπλευσε σε κρουαζιέρες μεταξύ Κίνας και Ιαπωνίας, οι επιβάτες έμειναν εδώ για αρκετές ημέρες. Το υπόλοιπο από το κατάστρωμα αυτοκινήτων πάνω ήταν το καζίνο (δεν επιτρέπονται φωτογραφίες). Όπως μπορείτε να δείτε αν κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο φωτογραφίας, ο οποίος θα εμφανίσει ένα άλμπουμ φωτογραφιών, αυτό το μέρος του πλοίου μετατράπηκε πολύ ωμά, έτσι θα μπορούσε εύκολα να μετατραπεί ξανά σε κατάστρωμα αυτοκινήτου. Ακόμα και οι τουαλέτες ήταν σαν τις προσωρινές τουαλέτες στο λιμάνι του Πειραιά πίσω από εκεί που αγκυροβολεί το Blue Star Delos. Το μεγάλο προσωπικό του καζίνο ζούσε στο κάτω κατάστρωμα του αυτοκινήτου σε κούνιες. Αυτό το εγχείρημα κρουαζιέρας καζίνο δεν ήταν επιτυχές και το πλοίο εγκαταλείφθηκε από τον ναυλωτή σε ένα ναυπηγείο στην Ινδονησία. Κάντε κλικ στην παρακάτω φωτογραφία για να δείτε ολόκληρο το άλμπουμ.
  9. Λατρεύω αυτό το πλοίο και έχω ταξιδέψει σε αυτό πολλές φορές, αλλά λέει σε όλους ότι είναι πολύ κουρασμένο. Του έφτανε.
  10. Μου άρεσε να γνωρίζω μερικούς ανθρώπους από εδώ κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου στον Πειραιά νωρίτερα αυτό το έτος και να συμμετάσχω μαζί τους για κάποια φωτογράφηση πλοίων στον Πειραιά. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε μερικές από τις φωτογραφίες από ενδιαφέροντα κρουαζιερόπλοια και πορθμεία. Οι Πειραιές είναι το τέλειο μέρος για άτομα που τους αρέσουν τα επιβατηγά πλοία. (κάντε κλικ στη φωτογραφία για να δείτε ένα πλήρες άλμπουμ με φωτογραφίες)
  11. Μην περιμένετε ακόμα συγγνώμη από την Αττική. Οι δικηγόροι και η ασφαλιστική τους εταιρεία θα τους πουν να αποφύγουν να πουν οτιδήποτε γιατί δεν θέλουν να διακινδυνεύσουν καμία πιθανότητα οι δηλώσεις τους να παραδεχτούν ακούσια οποιαδήποτε ευθύνη. Αυτό ισχύει για κάθε εταιρεία οπουδήποτε στον κόσμο που έχει βιώσει μια τέτοια τραγωδία. Μόνο αφού εκδοθούν οι επίσημες εκθέσεις και διαπιστωθεί ότι φταίει η εταιρεία, θα ζητήσουν συγγνώμη και θα υποσχεθούν ότι θα εφαρμόσουν αυστηρά νέα πρωτόκολλα για να μην συμβεί ξανά κάτι τέτοιο.
  12. Απόλαυσα ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι από την Αμοργό στον Πειραιά με το Blue Star Naxos τον Ιούνιο. Για ένα τόσο σκληρά εργαζόμενο σκάφος είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Από την Αμοργό ήταν σχεδόν άδεια, αλλά πολλοί επιβάτες επιβιβάστηκαν στη Νάξο και την Πάρο, οι περισσότεροι με εισιτήρια οικονομικής θέσης. Το business class lounge ήταν σχεδόν άδειο, οπότε ήταν ωραίο να καθίσετε εκεί. Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το ταξίδι κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.. https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720310686249
  13. Έχω ταξιδέψει δύο φορές σε αυτό το όμορφο, καλά οργανωμένο πλοίο. Ένα ταξίδι ήταν στην Κούβα και τον περασμένο Σεπτέμβριο πήρα τους γονείς μου σε μια κρουαζιέρα στο Αιγαίο. Το πιο εντυπωσιακό στο πλοίο είναι οι φιλικοί και φιλόξενοι αξιωματικοί και το πλήρωμα. Ελπίζω αυτό να συνεχιστεί στο Celestyal Journey. Ήλπιζα ότι η εταιρεία θα έβρισκε ένα νέο δρομολόγιο για αυτό το πλοίο σε κάποια άλλα νησιά εκτός από τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, το Ηράκλειο κ.λπ. Παρακάτω υπάρχουν σύνδεσμοι για άλμπουμ φωτογραφιών από την περσινή μου κρουαζιέρα. Φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου και τη Θεσσαλονίκη: https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720304317511 Φωτογραφίες από το Celestyal Crystal και άλλα πλοία στο Κουσάντασι, τη Ρόδο και το Ηράκλειο: https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720304629778 Φωτογραφίες του Celestyal Crystal και πολλών άλλων πλοίων σε Σαντορίνη, Μύκονο, Μήλο και Πειραιά: https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720304757715
  14. Έπλευσα με πλοίο τον Ιούνιο από τη Νάξο στην Αμοργό. Ήταν ένα από τα πιο διασκεδαστικά ταξίδια με φέρι που έχω πάει. Ένα τόσο φιλικό πλοίο και τα νησιά είναι όμορφα. Μπορείτε να δείτε ένα σύνολο φωτογραφιών του πλοίου κάνοντας κλικ στην παρακάτω φωτογραφία.
×
×
  • Create New...