Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το site της ΝΕΛ??? χαχαχαχα..... το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις????

Το "site" της ΝΕΛ πρέπει να είναι το πιο static που υπάρχει στο ελληνικό internet. Ούτε κι εγώ θυμάμαι πότε ανανεώθηκε για τελευταία φορά. Το πολύ πολύ να αλλάζουν αυτόματα η ημερομηνία και η τιμή της μετοχής και τέρμα...

Που λεφτά να πληρώνουμε την nextweb. εδώ δεν έχουμε για άλλα πιο απαραίτητα.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή η ΝΕΛ δεν μας έχει κάνει την τιμή να βάλλει την ανακοίνωσή της στο site, θα μου επιτρέψετε να παραθέσω το σχετικό απόσπασμα από την «Ν», για να το σχολιάσω.

Στην ανακοίνωσή της, η ΝΕΛ σημειώνει τα εξής: «Υστερα από αίτησή μας, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μάς χορήγησε τα στατιστικά στοιχεία κίνησης επιβατών και οχημάτων Οκτωβρίου 2005 για τη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης και αντιστρόφως.

Με βάση τα στοιχεία αυτά και με δεδομένο ότι η κίνηση των πλοίων της εταιρείας μας είναι γνωστή σε εμάς, επεξεργαστήκαμε τα στοιχεία και εκδώσαμε δελτίο Τύπου.

Με μεγάλη έκπληξη, όμως, διαπιστώσαμε σήμερα ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία για το ίδιο θέμα, διαφορετικά από τα γνωστά σε εμάς. Δεν γνωρίζουμε την προέλευση των στοιχείων αυτών θα θέλαμε όμως να μάθουμε ποια πηγή είναι, κατά την άποψη της HSW, πιο αξιόπιστη από το ΥΕΝ

Βέβαια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να ονειρεύεται νίκες σε ναυμαχίες, είτε αυτές είναι πραγματικές είτε όχι, ακολουθώντας το ρητό «ου με πείσεις, καν με πείσεις» (ακόμη και αν με πείσεις, εγώ δεν θα πεισθώ)».

Τα συμπεράσματα από τις 3 (μέχρι τώρα ανακοινώσεις) είναι:

1) Ένας από τους δύο παραπληροφορεί και δίνει παραπλανητικά στοιχεία. Δεν μπορεί να έχουν δίκαιο και οι δύο.

2) Επειδή η ΝΕΛ είναι εισηγμένη στο ΧΑΑ, και οι δύο είναι υπόλογοι απέναντι στο λεγόμενο «επενδυτικό κοινό», δίνοντας εντελώς διαφορετικά στοιχεία για την κίνηση. Γεγονός που μπορεί να οδηγήσει τους «επενδυτές» σε λάθος αποφάσεις. Γιατί αυτά τα στοιχεία αντανακλούν ευθέως στην οικονομική κατάσταση της ΝΕΛ και στις προοπτικές της εταιρείας.

Νομίζω πλέον είναι και θέμα των αρμοδίων οργάνων του ΧΑΑ να ζητήσουν περαιτέρω εξηγήσεις για το ζήτημα.

3) Επειδή η ΝΕΛ επικαλείται στοιχεία του ΥΕΝ, νομίζω ότι πλέον πρέπει να πάρει θέση και αυτό, γιατί εκτίθεται. Δεν μπορεί να βγαίνει η ΝΕΛ και να λέει πχ. ότι η συνολική κίνηση επιβατών ήταν 44.266 –και μάλιστα βάσει των στοιχείων του ΥΕΝ- και μετά να βγαίνει και να λέει η HSW ότι η κίνηση ήταν 56.625!!!

Ή τα στοιχεία του ΥΕΝ είναι εντελώς λάθος –οπότε υπάρχει πρόβλημα- ή η HSW δημοσίευσε στοιχεία που τα έβγαλε από την κοιλιά της –οπότε υπάρχει, πάλι, πρόβλημα- ή η ΝΕΛ άλλα στοιχεία πήρε από το ΥΕΝ και άλλα δημοσίευσε – οπότε υπάρχει ακόμα σοβαρότερο πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση το ΥΕΝ, πλέον, θα πρέπει να βγεί και να δημοσιοποιήσει ποια είναι τα στοιχεία που έδωσε στην ΝΕΛ. Πράγμα που (κατά την γνώμη μου) θα έπρεπε, ήδη, να έχει κάνει η ΝΕΛ. Να δώσει δηλαδή στη δημοσιότητα αυτούσιο το έγγραφο του ΥΕΝ με τα στοιχεία.

4) Επίσης δεν κατανοώ αυτό που λέει η ΝΕΛ προς την HSW - «ου με πείσεις, καν με πείσεις» -. Δηλαδή το πρόβλημα της ΝΕΛ είναι να πείσει την HSW? Η ΝΕΛ είναι υπόλογη απέναντι στη HSW ή στους χιλιάδες μετόχους της? Αυτούς πρέπει να πείσει. Και δεν μπορεί να τελειώνει την κουβέντα με ένα «έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε».

Κατά την γνώμη μου το ζήτημα είναι τεράστιο. Και την λύση θα πρέπει να την δώσουν το ΧΑΑ και το ΥΕΝ.

Εκτός και εάν, πλέον, κανείς δεν ασχολείται με τέτοιες μικρολεπτομέρειες!

Link to comment
Share on other sites

Η HSW ανταπαντά και δηλώνει ότι τα στοιχεία της προέρχονται από το αυτόματο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.

Από την άλλη πλευρά περιπλέκει ακόμα - ή μήπως ξεκαθαρίζει? - τα πράγματα λέγοντας ότι τα ίδια στοιχεία αποστέλλονται και είναι στην διάθεση του ΥΕΝ.

Πλέον ο λόγος ανήκει ξεκάθαρα στο ΥΕΝ. Να δημοσιοποιήσει ποιά στοιχεία έδωσε στη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι ένα...ότι κανένας από τους 2 στο τέλος δεν θα παραδεχτεί το λάθος ή το "λάθος" του.Άντε να δούμε αύριο τι θα απαντήσει η ΝΕΛ ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι θεμα ποιος θα παραδεχτει και ποιος οχι καποιο λαθος. εδω μια εταιρεια δουλευει ψιλο γαζι τους μετοχους της το ΧΑΑ και το κοινο της επιλεγοντας μονο τα στοιχεια που την συμφερουν. θα συμφωνησω με τον sfVI η παρουσια της HSW ταραζει τα νερα και δινει τη χαριστικη βολη στη ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με εκπτώσεις απαντά η Hellenic Seaways

Από την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ 18/11/2005

Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας η Hellenic Seaways ανακοίνωσε νέες εκπτώσεις στις τιμές των εισιτηρίων για επιβάτες και οχήματα. Με την κίνηση αυτή προσπαθεί να απαντήσει στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η ΝΕΛ, ενώ δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο, ότι η ανακοίνωση δόθηκε στην δημοσιότητα μόλις 24ώρες μετά την επίσημη έγκριση της αύξησης κεφαλαίου της ΝΕΛ από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ της ΝΕΛ και της Hellenic Seaways μέχρι τώρα έχει οδηγήσει σε αισθητή μείωση των τιμών των εισιτηρίων προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Αναλυτικά οι εμπορικές εκπτώσεις της Hellenic Seaways έχουν ως εξής:

- Όλοι οι επιβάτες έκπτωση 10% στην VIP θέση.

- Παιδιά έως 5 ετών δωρεάν σε όλες τις θέσεις.

- Παιδιά 5 ετών έως 10 ετών 50% έκπτωση σε όλες τις θέσεις.

- Φοιτητές έκπτωση 25% στην οικονομική θέση (και στην αριθμημένη).

- Συνταξιούχοι ΝΑΤ και οι σύζυγοι αυτών θα έχουν έκπτωση 50% στην οικονομική θέση (και στην αριθμημένη).

- Συνταξιούχοι ΝΑΤ και οι σύζυγοι αυτών θα έχουν έκπτωση 30% στην VIP θέση.

- Οι στρατιώτες θα έχουν έκπτωση 50% στην οικονομική θέση (και στην αριθμημένη).

- Οι αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων θα έχουν έκπτωση 25% στην VIP θέση (Atrium και Panorama).

- Οι πολύτεκνοι θα έχουν έκπτωση 50% στην οικονομική θέση (και στην αριθμημένη).

- Άτομα με ειδικές ανάγκες (αναπηρία πάνω από 80%) θα έχουν έκπτωση 50% στην οικονομική θέση (και στην αριθμημένη).

Άλλες εκπτώσεις

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Επιπλέον δίνεται έκπτωση 10% έως 20% στις εξωτερικές καμπίνες. (ΑΕΧ2).

Για όλα τα Ι.Χ. και Jeep ισχύει το τιμολόγιο της κατηγορίας ν1 πλέον έκπτωσης 20% στο ναύλο επιστροφής.

Μεγάλα Jeep άνω των 4,25 ισχύει το τιμολόγιο της κατηγορία ν2 πλέον έκπτωσης 20% στο ναύλο επιστροφής.

Στα μικρά οχήματα δίνεται έκπτωση 30% για τα αυτοκίνητα μήκους 3,70 μέτρα.

Σε κάποια συνέντευξη ο Γεράσιμος Στριντζης είχε δηλώσει ότι δε πρόκειται να προχωρήσει σε εκπτώσεις όπως η ΝΕΛ!! Αλλά τα παραπάνω αλλά δεικνύουν!! Βέβαια αυτές οι εκπτώσεις δεν αφορούνε όλο το κόσμο αλλά μόνο κάποιες κατηγόριες ανθρώπων που και παλιότερα είχαν αυτές τις εκπτώσεις αλλά είχαν κοπεί από τις πιο πολλές εταιρείες!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι εκπτώσεις ισχύουν και τώρα από την ίδια εταιρεία, μόνο στην VIP είναι νέες. Σαν υπενθύμιση είναι αυτό για να πουν ότι κι εμείς είμαστε εδώ, δεν προσφέρουν τίποτα νέο. 10% στην VIP που έχει πχ 40 ευρώ είναι 4 ευρώ, δηλαδή σωθήκαμε.

Ο άλλος μας πάει τζάμπα, jambaman!

Link to comment
Share on other sites

Eφ όλης της ύλης η συνεντευξη αυτή, προσωπικά δεν νομίζω ότι προσθέτει ιδιαίτερα νέα στοιχεία αλλά είναι καλή ως ανακεφαλαίωση ή..αν θέλετε ως "σύνοψης" του Κατά Γερασίμου Ευαγγελίου..

Από την ΑΛΗΘΕΙΑ της Χίου:

22/11/2005

ΣYNENTEYΞH ME TO ΓEPAΣIMO ΣTPINTZH

«Eίμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το «Nήσος Mύκονος» και σας ευχαριστούμε!

Δυο σχεδόν μήνες έκλεισε στη γραμμή Πειραιά- Χίου- Μυτιλήνης το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic SeaWays και σκεφτήκαμε ότι θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι λέει ο διευθύνων σύμβουλος της τελευταίας Γεράσιμος Στρίντζης. Tην ευκαιρία μας την έδωσε ένα ταξίδι- αστραπή στον Πειραιά, όπου μας υποδέχτηκε στην Αιτωλικού 2 και Ακτή Κονδύλη, όπου στεγάζονται τα γραφεία της εταιρείας.

Και ποια ήταν τα συμπεράσματα που βγάλαμε από την ημίωρη συζήτηση μαζί του; Ότι τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρεία είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από την κίνηση που παρουσιάζει το πλοίο, ότι ξεπεράστηκαν οι όποιες προσδοκίες τους, ότι δεν σκοπεύουν να ακολουθήσουν τη ΝΕΛ στον ακήρυκτο «πόλεμο» τιμών που άνοιξε η τελευταία, ότι και η ΗS κάνει τις δικές της εκπτώσεις στους πιστούς πελάτες της, ότι ο ανταγωνισμός είναι υγεία, ότι ευελπιστεί καλύτερα αποτελέσματα και ότι ετοιμάζεται καινούργιο πλοίο μέχρι το 2007 που θα έχει περισσότερα κρεβάτια και θα εξυπηρετεί καλύτερα τα δύο νησιά. Ας παρακολουθήσουμε τις σκέψεις του...

Ήταν πρόκληση

- Πώς και αποφασίσατε, και μάλιστα σε μια περίοδο που δεν προσφέρεται, να δρομολογήσετε ένα καινούργιο πλοίο στη γραμμή Πειραιώς- Χίου- Μυτιλήνης;

- Είναι μια γραμμή που είχε πάντοτε πρόβλημα εξυπηρέτησης και αυτό σημαίνει ότι υπήρχε πάντα το περιθώριο να δρομολογηθεί κι άλλο πλοίο στη γραμμή. Ύστερα το γεγονός ότι μια και μοναδική εταιρεία εξυπηρετούσε τη γραμμή Χίου- Μυτιλήνης αποτελούσε μια πρόκληση να δοκιμάσει κανείς να δρομολογήσει ένα πλοίο ανταγωνιστικό. Πολλοί θεώρησαν αυτή τη δρομολόγηση σαν έκπληξη, η δική μας όμως σκέψη και θέση ήταν ότι είναι μια επιχειρηματική κίνηση, κατά τη γνώμη μας σωστή. Βέβαια θα δείξει ο καιρός, αλλά ευθύς αμέσως σας λέω ότι τα στοιχεία της κίνησης του πρώτου διμήνου είναι πολύ ενθαρρυντικά και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από την κίνηση.

Εντυπωσιακή η κίνηση

- Πρέπει λοιπόν να υποθέσουμε, ότι η ανταπόκριση τόσο των Χίων, όσο και των Μυτιληνιών ήταν τέτοια που, αν μη τι άλλο, σας ικανοποιεί ως επιχειρηματία.

- Αυτό ακριβώς λέω. Πράγματι, είναι εντυπωσιακή η κίνηση που παίρνει αυτό το πλοίο από τη γραμμή. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα πλοίο, ενώ ο ανταγωνιστής μας έχει αυτή τη στιγμή δύο πλοία στη γραμμή. Και όμως, παίρνουμε ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς, που αυτή τη στιγμή ξεπερνά το 50%.

Περιμέναμε την «επίθεση»...

- Περιμένατε αυτή την «επίθεση» τιμών από τη ΝΕΛ;

- Περίμενα μια επίθεση τιμών, η οποία δεν σας κρύβω ότι είχε διαφανεί πριν ακόμη και από τη δρομολόγηση του πλοίου. Δεν ξέρω αν θυμάστε, και είχε σχολιαστεί αυτό, αφού καμιά εβδομάδα πριν, η ΝΕΛ είχε εξαγγείλει κάποιες εκπτώσεις στα μετ’ επιστροφής εισιτήρια. Εν συνεχεία μετά από 15 μέρες εξήγγειλε θεαματικές εκπτώσεις, τις οποίες εμείς έχουμε χαρακτηρίσει «πόλεμο τιμών», αλλά θα σας πω ότι μπορεί να είναι και δικαιολογημένες. Νομίζω όμως, πως είναι προς λάθος κατεύθυνση, αλλά δε θα ήθελα να το σχολιάσω παραπάνω. Και πρέπει να πω ότι ναι, έτσι τουλάχιστον αντιδρά η αγορά, όταν χάνεται μερίδιο. Οταν δημιουργούνται αυτές οι ανατροπές, να προσπαθεί κανείς με διάφορους τρόπους να ανακτήσει ή να διατηρήσει μερίδιο αγοράς. Ενας τρόπος είναι και το τιμολόγιο.

- Πάντως εκείνο που διαπιστώσαμε όλοι και μάλιστα το σημειώσαμε κιόλας, είναι ότι ο Γεράσιμος Στρίντζης το «έπαιξε» πολύ ψύχραιμος.

- Ε, τι άλλο να κάναμε. Ψύχραιμοι, από την άποψη ότι δεν κατεβάσαμε κι εμείς τις τιμές...

Κάνουμε κι εμείς εκπτώσεις!

- Αυτό ακριβώς. Σκεφτήκατε κάποια στιγμή, ότι κι εσείς θα μπορούσατε να κάνετε κάτι παρόμοιο;

- Κοιτάξτε. Εμείς ήδη μέσα από ένα σύστημα πωλήσεων προσφέρουμε θεαματικές, θα έλεγα, προσφορές στους επιβάτες μας . Και που είναι παροχές προς τους πιστούς επιβάτες. Και ξέρετε, αυτές οι παροχές έχουν εφαρμογή στους νησιώτες. Δηλαδή, ποιος είναι ο πιστός πελάτης μας; Κατά τεκμήριο είναι αυτός που πηγαινοέρχεται συνέχεια στο νησί. Είναι ο νησιώτης. Βεβαίως έχουμε και πιστούς επιβάτες εξ Αθηνών που τους αρέσει το νησί ή πηγαίνουν τα καλοκαίρια. Αλλά κατά τεκμήριο είναι ο κάτοικος των νησιών. Εχουμε αυτό το πρόγραμμα που αφορά το δώρο μιλίων (Bonus miles) με το οποίο ο επιβάτης όσο περισσότερο ταξιδεύει, τόσο περισσότερα μίλα κερδίζει και αυτό πολύ απλά, μεταφράζεται σε μια έκπτωση 10%. Επί πλέον, έχουμε και το πρόγραμμα των πολλαπλών εισιτηρίων το οποίο πρόσφατα εξαγγείλαμε και ειδικά αυτά τα εισιτήρια μπορούν να τα αγοράζουν και μέσα από την πιστωτική τους κάρτα με δόσεις και μάλιστα άτοκα. Αυτό σημαίνει ένα επιπλέον 20% που σημαίνει σύνολο 30% στις τιμές μας για τους πιστούς πελάτες. Πέραν αυτού κάναμε και κάποιες άλλες διορθωτικές κινήσεις στο τιμολόγιό μας, μικρής εμβέλειας, αλλά ουσιαστικές. Δεν προτιθέμεθα να ακολουθήσουμε τη ΝΕΛ σ’ αυτό τον πόλεμο τιμών, γιατί είναι ένα καινούργιο πλοίο, έχει μεγάλα έξοδα, ιδιαίτερα καύσιμα, τα οποία είναι πανάκριβα αυτή την περίοδο, και δεν μας επιτρέπεται να μειώσουμε τις τιμές. Από εκεί και μετά, πιστεύουμε ότι με το ξεκίνημα της νέας περιόδου, το πλοίο μας θα πάει ακόμη καλύτερα, όπως επίσης πιστεύουμε ότι πέραν κάθε αμφιβολίας θα αυξηθεί η κίνηση και των δύο νησιών.

Αυξήθηκε η κίνηση

- Αν δεν κάνουμε λάθος όμως, ήδη έχουμε κάποιες ενδείξεις ότι έχει αυξηθεί η κίνηση τα Σαββατοκύριακα ή κάνουμε λάθος...

- Όχι δεν κάνετε λάθος. Εμείς έχουμε στοιχεία για όλο τον Οκτώβριο και τον περυσινό είχαν καταγραφεί 42000 και τον φετινό 56000 επιβάτες. Εχουμε δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 34%. Προτιθέμεθα μάλιστα, αυτά τα στοιχεία να τα βγάζουμε κάθε μήνα, γιατί είναι πολύ ενδιαφέροντα όχι μόνο για την τοπική κοινωνία, αλλά και για εμάς, και για τους επαγγελματίες, αλλά και γι αυτούς που θέλουν να επενδύσουν στα νησιά, γιατί αυτό το τελευταίο είναι το σημαντικότερο. Να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να επενδύσουν στα νησιά. Ποιοι; Επιχειρηματίες και τουριστικοί παράγοντες, όπως επίσης επένδυση, κατά τη γνώμη μας, θεωρείται η επιστροφή των Χίων και Μυτιληνιών του Κέντρου στην πατρίδα τους, είτε να φτιάξουν τα σπίτια του, είτε για να κάνουν δικές τους δουλειές, που θα είναι ένα στοιχείο για την ανάπτυξη των νησιών.

Πιο κοντά στο κέντρο

- Το είχατε αναφέρει και στα εγκαίνια του «Νήσος Μύκονος», ότι δηλαδή, προσδοκάτε και στην ανάπτυξη των νησιών, κάτι το οποίο φαίνεται και από τα στοιχεία.

- Ναι, αυτά είναι τα στοιχεία τα καταγεγραμμένα. Κάθε φορά έχουμε μια ανησυχία, αν αυτά τα στοιχεία είναι αληθινά. Πιστεύουμε όμως ότι είναι σωστά γιατί τα διασταυρώσαμε από τα Λιμεναρχεία της Χίου και Μυτιλήνης που, όπως ξέρετε, εκ του νόμου πρέπει να κρατούν τέτοια στοιχεία. Το έχουμε δει σε όλες τις γραμμές που δρομολογούνται νέα πλοία. Πλοία με υψηλές προδιαγραφές δίνουν το κάτι επιπλέον στον επιβάτη. Είδαμε με τα ταχύπλοα να αναπτύσσονται όλες οι Κυκλάδες, με τα δελφίνια αναπτύχθηκε ο Σαρωνικός. Τι κατάφεραν αυτά τα πλοία; Εφεραν τα νησιά πιο κοντά στο κέντρο. Το συγκεκριμένο πλοίο το «Νήσος Μύκονος» φέρνει τη Χίο και τη Μυτιλήνη πιο κοντά στο κέντρο. Ετσι λοιπόν, όπως λειτουργεί ένας αυτοκινητόδρομος της περιφέρειας, όπου οι κάτοικοι στις περιοχές αυτές αισθάνονται ασφάλεια και εύκολη την πρόσβαση προς το κέντρο, πιστεύουμε ότι έτσι θα λειτουργήσει και αυτό το πλοίο για τα δύο νησιά.

- Εξ ου και το σλόγκαν «ανοίγουμε νέες λεωφόρους στη θάλασσα»;

- Ναι, το πιστεύουμε αυτό.

Ο «πόλεμος» των στοιχείων...

- Και μιας και μιλήσαμε για στοιχεία, διαπιστώσαμε το τελευταίο διάστημα κι έναν «πόλεμο» στοιχείων μεταξύ ΝΕΛ και Ηellenic Seaways...

- Κοιτάξτε, εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να φουσκώνουμε τα στοιχεία μας για να πούμε ότι το πλοίο πάει καλά. Το βλέπουν οι κάτοικοι, το βλέπει η αγορά. Δεν έχουμε κανέναν λόγο. Αυτά τα στοιχεία εξ άλλου προκύπτουν από συστήματα ηλεκτρονικά, απόλυτα ελεγμένα, τα οποία διατηρούμε εμείς εδώ στην εταιρεία και τα οποία διασταυρώνονται από τα λιμεναρχεία και το υπουργείο. Κάποιο λάθος πρέπει να έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση εκ μέρους της ΝΕΛ. Αυτό πιστεύω.

Ο ανταγωνισμός είναι υγεία

- Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο, να δημιουργούνται τέτοιες αντιπαραθέσεις μεταξύ ναυτιλιακών εταιρειών, διότι εμείς, για να είμαστε και ειλικρινείς, επειδή δεν είχαμε άλλη εταιρεία στη γραμμή, επόμενο ήταν να μη βιώνουμε τόσα χρόνια μια τέτοια αντιπαράθεση και τον ανταγωνισμό.

- Κοιτάξτε, όλα αυτά, επιτρέψτε μου να σας πω, ότι είναι υγεία, δεν είναι κάτι αθέμιτο. Δηλαδή, το να προσπαθεί μια εταιρεία να πάρει μερίδιο αγοράς από την άλλη. Και αυτό θα το καταφέρει είτε με το τιμολόγιο, είτε με την παροχή υπηρεσιών. Τι σημαίνει; Ότι θέλουμε ευχαριστημένους επιβάτες στο καράβι μας. Όπως φαντάζομαι, ότι τώρα και η ΝΕΛ θα πρέπει να θέλει ευχαριστημένους πελάτες στα δικά της πλοία και αυτό σημαίνει ότι θα προσπαθήσουμε όλοι περισσότερο ώστε να είμαστε καλύτεροι.

Ενθαρρυντικά τα μηνύματα

- Αλήθεια τα μηνύματα που παίρνετε, εκτός βέβαια από τα στοιχεία που έχετε, από τον απλό κόσμο ποια είναι; Εκφράζονται παράπονα, ο κόσμος είναι ευχαριστημένος;

- Τα μηνύματα είναι πολύ ενθαρρυντικά και είναι εύλογο, γιατί το πλοίο είναι καινούργιο και λάμπει κυριολεκτικά. Δεν σας κρύβω όμως, ότι κάθε φορά παρατηρούμε ότι χρειαζόμαστε βελτιώσεις. Βελτιώσεις μικρές ή πιο σημαντικές και αυτές προσπαθούμε να τις ικανοποιήσουμε. Τις προάλλες ετέθη ένα θέμα, γιατί δεν φεύγουμε Παρασκευή απόγευμα από τα νησιά για Περαιά. Προτιμήσαμε να φεύγουμε απόγευμα Παρασκευής από Πειραιά, διότι αυτό προσφέρει στον επισκέπτη των νησιών, μια πολύ καλή δυνατότητα για Σαββατοκύριακο. Θα σας πω όμως επίσης, ότι το καλοκαίρι, που η κίνηση θα είναι αυξημένη, ενώ τώρα κάνουμε έξι δρομολόγια μετ’ επιστροφής, το καλοκαίρι θα κάνουμε επτά. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε δρομολόγιο και Παρασκευή και από τον Πειραιά και από τα νησιά.

Οι ώρες των δρομολογίων

- Πιστεύετε ότι οι ώρες εξυπηρετούν το κοινό;

- Εστιάσαμε τις ώρες περισσότερο στη Χίο, γιατί πιστεύουμε ότι η Χίος, όλα αυτά τα χρόνια, είχε ένα ωράριο το οποίο δεν «περπατούσε». Είναι γεγονός, ότι από τη στιγμή που έχουμε ένα και μοναδικό καράβι, δεν μπορούμε να έχουμε και από τις δύο πλευρές σωστά ωράρια. Η ώρα 12. 30 το μεσημέρι που φεύγουμε από Πειραιά δεν εξυπηρετεί τα φορτηγά αυτοκίνητα, το ξέρουμε. Η βραδινή όμως αναχώρηση από τα νησιά, εξυπηρετεί. Όλα αυτά είναι μια σύνθεση στοιχείων τα οποία βάζουμε κάτω και προσπαθούμε να τακτοποιήσουμε τα ωράρια, όπως τα θέλει η πελατεία μας γιατί στο συγκεκριμένο σημείο, η προσπάθειά μας είναι μία. Να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό για να ταξιδέψει μαζί μας.

Ετοιμάζεται κι άλλο πλοίο

- Απ’ ό,τι θυμάμαι όμως, κατά τα εγκαίνια του «Νήσος Μύκονος», είπατε ότι εφόσον το κοινό της Χίου και Μυτιλήνης αποδεχτεί το πλοίο, δε θα έχετε καμία αντίρρηση να δρομολογήσετε και άλλο.

- Αυτό είναι εν είδει ευχής, θα έλεγα. Πάντως πρόθεσή μας είναι το δεύτερο πλοίο που θα φτιάξουμε, το οποίο θα είναι όπως το «Νήσος Μύκονος», και θα έχει περισσότερα κρεβάτια, να το δρομολογήσουμε στη γραμμή Χίου- Μυτιλήνης. Θα είναι ένα πλοίο πιο κατάλληλο για τη γραμμή. Θα είναι το ίδιο με το «Νήσος Μύκονος», θα έχει τα ίδια στοιχεία, μόνο που θα έχει περισσότερα κρεβάτια. Εξ άλλου, να σας πω ότι το πλοίο είναι γρήγορο και παρέχει στον επιβάτη το ατομικό του κάθισμα, το οποίο εξασφαλίζει μια στοιχειώδη άνεση, γιατί δεν είναι καλό να ταξιδεύει κανείς στο κάθισμα για πολλές ώρες...

Έτοιμο το 2007

- Πάντως είναι ανά δυο ή ένα τα καθίσματα, με αποτέλεσμα να μην αισθάνεται εγκλωβισμένος ο επιβάτης. Και πότε θα είναι έτοιμο το δεύτερο πλοίο;

- Θα είναι έτοιμο το 2007, και θα είναι το ίδιο με το «Νήσος Μύκονος», , μόνο που θα έχει περισσότερα κρεβάτια και θα έχει και μια άλλη τρόπον τινά διάταξη, αλλά η ποιότητα του πλοίου, η ταχύτητά του και άλλα στοιχεία που εξυπηρετούν, αν δεν είναι εφάμιλλα, θα είναι καλύτερα.

Εκπληρώθηκαν

οι προσδοκίες μας

- Εστω και αν το «Νήσος Μύκονος» έχει μόνο δύο μήνες στη γραμμή, τουλάχιστον μέχρι τώρα, έχει εκπληρώσει τις όποιες προσδοκίες είχατε με το αρχικό σχέδιο που είχατε βάλει στο μυαλό σας με τη δρομολόγησή του;

- Όχι μόνο τις έχει εκπληρώσει, αλλά μπορώ να πω και ότι είμαστε πάνω από τον προϋπολογισμό που είχαμε κάνει. Ξέρετε η περίοδος του χειμώνα είναι δύσκολη περίοδος για τα πλοία. Εάν λοιπόν το πλοίο κατά τη διάρκεια του χειμώνα έχει μια τέτοια κίνηση, ώστε να μπορεί να καλύπτει αυτό που λέμε τα τρέχοντα έξοδά του, τα λειτουργικά του έξοδα, τότε η εταιρεία αισθάνεται τη βεβαιότητα, ότι δηλαδή, μόλις αρχίσει η σεζόν που ξεκινάει πριν από το Πάσχα και θα τελειώσει τέλος Οκτώβρη θα είναι μια ικανοποιητική από πλευράς εκμετάλλευσης σεζόν για την εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι και η εξυπηρέτηση όλου του χρόνου θα είναι ικανοποιητική.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ

- Επομένως μπορούμε να πούμε ότι ο Γεράσιμος Στρίντζης και η Hellenic SeaWays όχι μόνο δε μετάνιωσαν που δρομολόγησαν ένα νεότευκτο πλοίο στη γραμμή Χίου – Μυτιλήνης, αλλά και είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Θα θέλατε να στείλετε ένα μήνυμα στους Χιώτες;

- Θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα ικανοποίησης αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους επιβάτες που τιμούν το πλοίο με την εμπιστοσύνη τους και με την προτίμησή τους. Αισθανόμαστε πολύ ικανοποιημένοι απ΄ αυτό και θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να τους ανταποδώσουμε κατά κάποιο τρόπο αυτή την εμπιστοσύνη. Και θα την ανταποδώσουμε με το να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, γιατί μπορεί να έχουμε και θέματα μέσα στο πλοίο είτε εξυπηρέτησης, είτε ευγένειας είτε δεν ξέρω τι άλλο... Είμαι βέβαιος ότι θα αναπτυχθούν τα νησιά και, μπορεί να γίνουμε κουραστικός που το λέω, αυτό θα προσδώσει μια δυναμική κοινωνικής βελτίωσης και στα δύο νησιά.

Επιβράβευση

- Νομίζω ότι σε αυτόν τον τομέα τόσο οι Χιώτες, όσο και οι Μυτιληνιοί πρέπει να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι, γιατί όλοι όσοι υπηρετούν στο «Νήσος Μύκονος» από το ξενοδοχειακό προσωπικό μέχρι τον πλοίαρχο και τον τελευταίο ναυτικό, και σας το λέω από δική μου εμπειρία, είναι ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί με το χαμόγελο στα χείλη και αυτό είναι ένα πολύ σπουδαίο πλεονέκτημα.

- Χαίρομαι πολύ που το ακούω από εσάς ειλικρινά, και αυτό είναι μια επιβράβευση όχι της δικής μας προσπάθειας, αλλά της προσπάθειας των πληρωμάτων μας, γιατί πρέπει να ξέρετε, ότι δεν μπορεί να πετύχει μια ακτοπλοϊκή επιχείρηση, αν δεν έχει αυτή τη στήριξη των ναυτικών της, την οποία πραγματικά την έχουμε.

ΔHMHTPHΣ ΦPEZOYΛHΣ

Link to comment
Share on other sites

Όντως! Τον κόλησε στο τοίχο! :D

Πιο γλυκανάλατη και ακίνδυνη συνέντευξη δεν έχω ξαναδιαβάσει!

Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν και Ανακοίνωση-καταχώρηση της ίδιας της HSW στον τύπο..! :D

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, η ΝΕΛ κατανόησε (ίσως και λόγω της ΑΜΚ) την σοβαρότητα του ζητήματος – και που την έχουμε επισημάνει στα παραπάνω μηνύματά μας - που ανέκυψε με τα διαφορετικά στοιχεία της κίνησης του Οκτωβρίου.

Και κάνει το αυτονόητο. Αυτό που έπρεπε να κάνει εδώ και πολλές ημέρες. Και όχι να αφήσει να σέρνεται η υπόθεση για 20 περίπου ημέρες.

Κάλλιο αργά…

Εξώδικο ΝΕΛ προς Hellenic Seaways

ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ακόμη περισσότερο η επιχειρηματική σύγκρουση ΝΕΛ-Hellenic Seaways. Η ναυτιλιακή εταιρεία της Λέσβου προχώρησε χθες σε εξώδικο προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaways κ. Γεράσιμο Στρίντζη με αφορμή τον πόλεμο ανακοινώσεων των προηγούμενων ημερών για τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη για το μήνα Οκτώβριο 2005.

Ολα ξεκίνησαν μετά την πρώτη επίσημη ανακοίνωση της ΝΕΛ για την επιβατική κίνηση στη γραμμή για τον μήνα Οκτώβριο, μετά και τη δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» από HSW.

H ΝΕΛ επικαλούμενη επίσημη απάντηση του κεντρικού λιμεναρχείου Πειραιά (υπ' αριθμ. πρωτ. 2100/09/2005) αναφέρει ότι το 53,60% των επιβατών (και συγκεκριμένα 23.725 επιβάτες) πού μετακινήθηκαν τον Οκτώβριο τού 2005 εις τη γραμμή Πειραιάς - Xίος - Μυτιλήνη - Πειραιά απέσπασε η ΝΕΛ με 41 συνολικά δρομολόγια.

Στη συνέχεια η Hellenic Seaways με ανακοίνωση της ανέφερε ότι η συνολική κίνηση επιβατών στη γραμμή Πειραιά - Xίο - Μυτιλήνη ήταν 56.625 άτομα.

Eξ αυτών, η εταιρεία μετέφερε 32.222 ή ποσοστό 57% και η NEΛ 24.403 ή ποσοστό 43%.

Η ΝΕΛ ζητά από την Hellenic Seaways

- Nα ανακοινώσει τα αληθή στοιχεία της κινήσεως επιβατών, I.X., Φ/Γ και Δ/K μηνός Oκτωβρίου 2005.

- Nα ανακοινώσει εάν αμφισβητεί το έγγραφον του Yπουργείου Eμπορικής Nαυτιλίας με αριθμ. πρωτ. 2100/09/2005.

- Nα ζητήσει, ο κ. Στρίντζης δημόσια συγγνώμη από την NEΛ.

Από την «Ν» (26/11/2005)

Αναμένουμε, λοιπόν, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την απάντηση της HSW και ειδικότερα του Γεράσιμου Στρίντζη.

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι σίγουρος πως ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο η ΝΕΛ, άλλωστε γιατί χρειάστηκε 20 ημέρες για να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση?

Στο ενημερωτικό φυλλάδιο για την αύξηση του Μετοχικού της Κεφαλαίου (που κυκλοφόρησε στις 16 Νοεμβρίου, αρκετές ημέρες μετά την ανταλλαγή των δελτίων τύπου με την Hellenic Seaways), συμπεριέλαβε τα στοιχεία για την συγκεκραμένα μερίδια αγοράς. Μήπως τώρα κάποιοι αμφισβήτησαν την ορθότητα αυτών των στοιχείων (πράγμα πολύ σοβαρό, αφού πρόκειται για ενημερωτικό φυλλάδιο ΑΜΚ) και η ΝΕΛ προσπαθεί να θολώσει τα νερά?

Η αλήθεια είναι πως τα στοιχεία της ΝΕΛ, δεν είναι σωστά και αυτό θα αποδειχθεί. Μέχρι τώρα θεωρούσα πως ο υπολογισμός τους μπορεί να είχε προκύψει από άγνοια, ενώ τώρα πλέον είναι φανερό πως υπήρχε πρόθεση από την πλευρά της εταιρίας να εξαπατήσει το επενδυτικό κοινό, υποστηρίζοντας πως η είσοδος νέου ανταγωνιστή, (στη μοναδική γραμμή που δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή) δεν αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για την πορεία της εταιρίας….

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως τα στοιχεία της ΝΕΛ, δεν είναι σωστά και αυτό θα αποδειχθεί.

Δεν νομίζω πως είναι σωστό να κρίνουμε αν δεν έχουμε στοιχεία. Ας αφήσουμε τα γεγονότα να μιλήσουν και θα δούμε ποιος έχει δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Safos to kalytero ine na perimenoume na dume ta pragmatika stixia. Pantos prosopika pistevo oti to gegonos afto dixni tin 'entasi' pu epikrati sti grammi ke ton paniko isos orismenon. Se opiadipote alli periptosi de nomizo ena tetio thema na eperne tetia ektasi. Episis mu prokali entiposi to giati kapios na parusiasi parapoiimena stixia (giati ke oi dio alithia apokleietai na lene) se kati pu bori efkola na apodeixthei (efoson exume ilektroniki katagrafi isitirion). Anameno me endiaferon tis ekseliksis...

Link to comment
Share on other sites

H ΝΕΛ επικαλούμενη επίσημη απάντηση του κεντρικού λιμεναρχείου Πειραιά (υπ' αριθμ. πρωτ. 2100/09/2005) αναφέρει ότι το 53,60% των επιβατών (και συγκεκριμένα 23.725 επιβάτες) πού μετακινήθηκαν τον Οκτώβριο τού 2005 εις τη γραμμή Πειραιάς - Xίος - Μυτιλήνη - Πειραιά απέσπασε η ΝΕΛ με 41 συνολικά δρομολόγια.

Δεν θα μπω στη διαδικασια να ψαξω ποιος λεει ψεματα η οχι γιατι αυτο ακριβως θα φανει συντομα αλλα μια παρατηρηση σαν απλος αναγνωστης....Εαν η ΝΕΛ οντως δεχτουμε Ορεστη οτι παραποιει τα στοιχει τοτε την εν λογω απαντηση με αριθμο πρωτοκολου που τη βρηκε;

Αν ολη αυτη η ιστορια ειναι οντως fake το λιμεναρχειο τι κανει;Δεν θα πρεπει να παρει θεση;Μιλαμε για δημοσιο εγγραφο αν μη τι αλλο..

Δεν υποστηριζω σε καμια περιπτωση ουτε τη μια ουτε την αλλη πλευρα απλως επισημανση ως απλος αναγνωστης και μονο..

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως τα στοιχεία της ΝΕΛ, δεν είναι σωστά και αυτό θα αποδειχθεί. Μέχρι τώρα θεωρούσα πως ο υπολογισμός τους μπορεί να είχε προκύψει από άγνοια, ενώ τώρα πλέον είναι φανερό πως υπήρχε πρόθεση από την πλευρά της εταιρίας να εξαπατήσει το επενδυτικό κοινό,

Προς τι αυτή η σιγουριά;

Γνωρίζεις κάτι ;

Γιατί αυτή η βεβαιότητα ότι η απόπειρα εξαπάτησης είναι ΜΟΝΟ από την πλευρά της ΝΕΛ;

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω καλά όλη την ιστορία σχετικά με τα μερίδια αγοράς, αλλά θα αφήσω να αποκαλυφθεί από αυτούς που πρέπει. Σας θέτω μόνο μερικές σκέψεις μου, προς προβληματισμό:

· Μερίδια αγοράς ανακοινώνουν πολλές εταιρίες μέχρι σήμερα , χωρίς ποτέ να υπάρχουν ενστάσεις (Superfast / Minoan για την Αδριατική, ANEK / Blue Star για τα Χανιά – τα 3 προηγούμενα χρόνια-, HSW / Blue Star γα τις Κυκλάδες κλπ).

· Ενώ οι δημοσιεύσεις και η κόντρα μεταξύ των 2 εταιριών έληξε στις 8 Νοεμβρίου, μετά από 18 ημέρες, η ΝΕΛ επανέρχεται με το εξώδικο. Προς τι αυτή η καθυστέρηση στην ευθιξία της;

· Σε όσες γραμμές μπήκε νεότευκτο πλοίο στο παρελθόν, το μέγεθος της αγοράς μεγάλωσε. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΕΛ, αυτό δεν συνέβη στην περίπτωση της γραμμής Χίου-Μυτιλήνης.

· Η ΝΕΛ ενώ έστειλε με δελτίο τύπου τα μερίδια αγοράς στον τύπο, ποτέ δεν τα δημοσίευσε στο site της.

· Σε άλλα σημεία του Δελτίου Τύπου της δίνει απόλυτα νούμερα, σε άλλα ποσοστά, και σε άλλα κίνηση ανά δρομολόγιο… λίγο μπερδεμένη κατάσταση αφού ο αριθμός δρομολογίων των 2 εταιριών δεν είναι ο ίδιος.

· Στα μερίδια φορτηγών, η ΝΕΛ δεν αναφέρει καθόλου την εταιρία ΣΑΟΣ (!!!) που σύμφωνα με τα στοιχεία της HSW κατέχει το 27% της αγοράς στη συγκεκριμένη αγορά.

· Τέλος η ΝΕΛ έχει λόγο να θέλει να δημιουργήσει εντυπώσεις αυτή την περίοδο, λόγω της επιχειρούμενης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.

Δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε κι εμείς την δική τους κόντρα, εδώ μέσα, ας αφήσουμε το χρόνο να δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή και ψυχραιμία αδέλφια!

Τελειώνει και ο Νοέμβριος και όπου νάναι έρχονται και τα στοιχεία για την κίνηση του Νοεμβρίου. ¨

Ενδεχομένως, το εξώδικο να σχετίζεται και με αυτόν τον παράγοντα.

Και αυτή την φορά - μετά τα όσα έγιναν -θέλω να πιστεύω ότι δεν θα υπάρχουν διαφωνίες.

Υπομονή καμιά βδομάδα.

Το σήριαλ έχει πολλά επεισόδια ακόμα και πολλά έχουν να δουν τα μάτια μας και να ακούσουν τα αυτιά μας.

Link to comment
Share on other sites

Τμήμα του εξώδικου της ΝΕΛ από το chiosnews.com,(πρόσεξτε έμφαση στο αμαρτωλό παρελθόν της MFD!):

.."Μην προκαλείτε (και μην είσθε εν ταυτώ θρασείς), ούτε ημάς, ούτε το επιβατικόν κοινό, ούτε γενικώτερα την κοινωνία των Ελλήνων. Οι μνήμες είναι ακόμα νωπές. Άλλες λεωφόρους ενθυμούμεθα ημείς και το πανελλήνιο εις το Αιγαίον, τις οποίες ανεξαρτήτως των μεταλλάξεων σας, της αλλαγής των χρωμάτων των πλοίων, της αλλαγής των σινιάλων και της αλλαγής των διακριτικών γνωρισμάτων της εταιρείας, αλλά και αυτών τούτων των εταιρειών, εσείς δημιουργήσατε... Κρείττον το σιγείν, του λαλείν επομένως...", σημειώνει η ΝΕΛ που εμμέσως πλην σαφώς θέλει να θυμίσει την τραγωδία του ΣΑΜΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ τονίζοντας άλλωστε στην αρχή του εξωδίκου και την προηγούμενη επωνυμία της εταιρείας..

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ γιατί αγχώνεται τόσο πολύ?Αν είναι όπως τα λέει τα πράγματα και έχει τα μερίδια αγοράς με το μέρος της τότε γιατί αντιδράει τόσο πολύ?

Δηλαδή εγώ ή ο καθένας μας θα μπω στο ΜΥΚΟΝΟΣ ή στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφού κοιτάξω πρώτα τα νούμερα της επιβατικής κίνησης?

Μάλλον πρόκειται για έναν διαρκεί πόλεμο που έχει κυρήξει η ΝΕΛ ενάντια στην HELLENIC με σκοπό την φθορά της και τίποτα παραπάνω.

Δεν πιστεύω αυτός ο συρφετός ανακοινώσεων της κίνησης εξωδικα και άλλα τινα να αποσκοπούν κάπου αλλού παρά μόνο στην φθορά της αντίπαλης εταιρίας στα μάτια του επιβατικού κοινού.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εγώ ή ο καθένας μας θα μπω στο ΜΥΚΟΝΟΣ ή στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφού κοιτάξω πρώτα τα νούμερα της επιβατικής κίνησης?

Δεν θα μπεις στο ένα πλοίο ή στο άλλο με βάση τα νούμερα αυτά. Ενδεχομένως όμως να τσιμπήσεις καμιά μετοχή... ;)

Γι αυτό γίνεται η όλη φασαρία. Αν δεν υπήρχε η ΑΜΧ στη μέση τίποτα δε θα συνέβαινε. Από κει και πέρα η ΝΕΛ κατά τη γνώμη μου καλώς πράττει από τη στιγμή που ο Στρίντζης τους χαρακτηρισε ψεύτες ευθέως πλην σαφώς στη συνένετευξη. Απλά συμφωνώ με το Νηρέα ότι θα έπρεπε να δώσει τα στοιχεία ΠΟΛΥ νωρίτερα!

Η ΝΕΛ έχει όντως κίνητρο να δείξει ότι δεν έχει πολύ μεγάλες απώλειες. Από την άλλη όμως επικαλείται συγκεκριμένα έγγραφα, ενώ ο Στρίντζης μιλά (μέχρι τώρα) γενικά και αόριστα για "στοιχεία από το ηλεκτρονικό μας σύστημα κρατήσεων" κλπ κλπ

Η πλάκα βέβαια είναι τα στοιχεία του λιμεναρχείου να είναι μπερδεμένα και ανακριβή (κατι διόλου απίθανο, αφού μέχρι πρότινος κανείς δεν ενδιαφερόταν γι αυτά). Οπότε μην παραξενευτείτε αν δείτε τη ΝΕΛ μετά να κάνει και αγωγή στο... λιμεναρχείο για διαφυγόντα κέρδη, παραπλάνηση των επενδυτών κλπ.....) λεφτά δεν είναι κι αυτά? Γιατί να μην τα κυνηγήσουμε... :o

Link to comment
Share on other sites

Μα πως θα τσιμπήσει η ΝΕΛ καμιά μετοχή?Με τέτοια χάλια?Εδώ κινδυνεύει να της κόψουν την ελευθεροπλοία από την μια στιγμή στην άλλη ,να δέσουν τα βαπόρια της και άντε γεια μετά πως ο άλλος θα πάρει μετοχή με το αν έβαλε 20 επιβάτες παραπάνω και 30 νταλίκες?

Οι περισσότεροι παίκτες στο χρηματιστήριο μπορεί να μην έχουν τρομερες γνώσεις περί της ακτοπλοίας αλλά έχουν σύμβουλους και επιπλέον διαβάζουν και μάθαίνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα τεκταινόμενα. :o

Link to comment
Share on other sites

Ολόκληρο (σχεδόν) το εξώδικο της ΝΕΛ, εδώ

Έχει ενδιαφέρον ότι η ΝΕΛ δίνει προθεσμία 3 εργάσιμων ημερών (από την επίδοση του εξωδίκου) στην HSW να διορθώσει τα στοιχεία της, διαφορετικά θα προσφύγει στα δικαστήρια.

Εάν επιδόθηκε την Παρασκευή ή την Δευτέρα, το τελεσίγραφο λήγει Τετάρτη ή Πέμπτη.

Οπότε, μέχρι την Παρασκευή τα σπουδαία!

Μαζί με τα στοιχεία για την κίνηση του Νοεμβρίου! Μύλος!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αλήθεια κανείς δεν πρόσεξε το πιό σημαντικό στα στοιχεία που έδωσαν οι εταιρείες.

Η ΝΕΛ πήρε από το λιμεναρχείο το σύνολο των διακινηθέντων και από τις δύο εταιρείες και όχι ανά εταιρεία. Αφαίρεσε τα δικά της νούμερα όπως γράφει στην ανακοίνωσή της "που τα γνωρίζει" και το υπόλοιπο το άφησε για την HSW. Έτσι την συνέφερε να παρουσιάσει στους μετόχους της γι΄αυτό και κραδαίνει το χαρτί του λιμεναρχείου που με το χέρι κάποιος λιμένικός έκανε λάθος στην πρόσθεση περίπου 11.000 επιβάτες. Η ΝΕΛ βεβαίως και ξέρει την πραγματικότητα αφού εναγωνίως κάθε μέρα είχε βάλει ανθρώπους στα λιμάνια και μετρούσαν τι ανέβαινε και τι κατέβαινε. Προσέξατε ότι η HSW στα νούμερα που δίνει δεν αμφισβητεί το μεταφορικό έργο της ΝΕΛ αλλά αντέθετα το αυξάνει κατά λίγο (μάλλον είναι τα ενδιάμεσα ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ) που το λιμεναρχείο Πειραιά δεν τα γνωρίζει). Δεν θα ήθελα ποτέ να σκεφτώ ότι η ΝΕΛ τόσα χρόνια δίνει ψεύτικα νούμερα στα λιμεναρχεία για να γλυτώσει κάτι τι από το ΝΑΤ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...