Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλως να μας ερθει το Μυκονος.

Και απο τιμες δεν μας ειπες...

Αντεχει τον ανταγωνισμο ο ΓΑ. Μη ξεχναμε τις καμπινες και τα φορτηγα.

Θα γινει μαχη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμβουλή: Πριν διαβάστε το ακόλουθο πρόγραμμα της HSW, πάρτε ένα παυσίπονο :P.

Για να σου πω τιμές, πρέπει να τις ανακοινώσει η HSW, κάτι το οποίο το περιμένουμε από Σεπτέμβρη όταν με το καλό ετοιμαστεί το Αριάδνη και πάει Χανιά, ανηφορίσει το Νήσος Χίος για Χίο-Μυτιλήνη, οπότε κατέβει το Νήσος Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ο Αγούδημος όπως έχω ξαναπεί είναι απίστευτος για μένα δεν έπρεπε να πάταει άνθρωπος μέσα στα καράβια του μήπως σοβαρευτεί λιγάκι.Δεν είναι σοβαρά πράγματα το να βάζει εισητήριο για το ΜΙΛΕΝΑ μεγαλύτερο απο το blue star όποιος τον προτιμάει γούστο του και καπέλο του άλλα εγώ μέσα στα πλοία του θα έμπαινα μόνο σα καραβολάτρης και σε καμία δύναμη σαν επιβάτης η κοροιδία του έχει ξεπεράσει τα όρια πλέον

Link to comment
Share on other sites

Η δύναμη του είναι τα φορτηγα γιατί αυτοί νοιάζονται όχι τόσο για τη ποιότητα του πλοίου αλλά για τις τιμές. Κι από τη στιγμή που τους κάνει καλές τιμές, και αυτοί τον τιμούν ανάλογα...

Κοιταξε για παράδειγμα τα στατιστικά του περισυνού χρόνου (όπου για περίπου το μισό χρόνο η BS ήταν με ένα πλοίο) και θα δεις οτι τα πήγε πολύ καλά, σε μια γραμμή που θεωρητικά συναγωνίζοταν ένα καλύτερο πλοίου από το ΜΥΚΟΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη καταστροφή στην ακτοπλοΐα του Αιγαίου προβλέπει ο Αγούδημος, λόγω της δραστηριοποίησης ξένων πλοιοκτητών:rolleyes::confused:, συμφωνα με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Κόσμος του Επενδυτή».

Αλλά επειδή δεν ήταν εύκολο να γράψω όλο το άρθρο, μπορείτε να δείτε ένα απόσπασμα από την εφημερίδα ΡΟΔΙΑΚΗ:D

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου, σε πολλές γραμμές της ακτοπλοΐας μας υπάρχει προφανής έλλειψη συμβατικών (όπως συνήθως αποκαλούνται) πλοίων. Πλοίων που να παίρνουν φορτηγά και να κάνουν και συνδέσεις μεταξύ νησιών που δεν τις κάνουν τα ταχύπλοα. Αυτήν την ανάγκη καλύπτουν τα πλοία του Αγούδημου και για αυτό και θα δουλεύουν, παρά τα προβλήματα που κουβαλούν. Για τη Σίφνο, για παράδειγμα, που έχει πολλά φορτηγά ο Αγούδημος θα δουλεύει γιατί το όποιο "Άγιος Γεώργιος" δεν θα φτάνει για τα φορτηγά. Και τώρα το καλοκαίρι το "Ρομίλντα" δουλεύει πολύ και για τις συνδέσεις που προσφέρει μεταξύ Σαντορίνης-Ίου-Σικίνου- Φολεγάνδρου και Δυτικών Κυκλάδων και για το βραδινό δρομολόγιο από Σαντορίνη (κάθε Τρίτη). Στο δρομόγιο της προηγούμενης Τρίτης (ανεβαίνοντας για Πειραιά από Σαντορίνη), το πλοίο ήταν φίσκα στους ξένους (κυρίως) και στα φορτηγά. Τα καταστρώματα του θύμιζαν τα καταστρώματα του "Αιγαίου", του "Γεώργιος Εξπρες" και των "Απόλλωνων" στα βραδινά τους δρομολόγια για Πειραιά. Η φωτογραφία του "Ρομίντα" είναι τραβηγμένη στις Καμάρες της Σίφνου το Σάββατο 28 Ιουλίου.

post-360-128326967002_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξέρω, ξέρω, τα έχουμε πει, τα έχουμε ξαναπεί αλλά θα σκάσω αν δε το πω.

Απορία της κόρης μου που επέστρεψε με το Βlue Star Ithaki από διακοπές στην Πάρο, όταν την ρώτησα πόσο πλήρωσε το εισιτήριο.

Σας μεταφέρω αυτούσια την απάντηση της : ''23 ευρώ πλήρωσα, αλλά ρε μπαμπά πώς γίνεται να στοιχίζει 23 ευρώ με το Ιθάκη που είναι

και καινούργιο, και πάει και γρήγορα, και με κάποιο Ρομίλντα (:mad:) που φαίνεται πολύ παλιό καράβι, να στοιχίζει 29 ευρώ;''

Εδώ σε θέλω μάστορα. Τι απαντάς τώρα σε ένα κοριτσόπουλο, το οποίο δεν έχει καθόλου ...καραβολατρικές ανησυχίες, και που απλά

θέλει να μεταβεί από την Πάρο στον Πειραιά;

Η αυθόρμητη απάντηση του ...πατρός της, (την οποία θέτω και προς συζήτηση), ήταν ότι από την στιγμή που και στην ίδια τιμή ή ακόμα

και φθηνότερα να είχε το εισιτήριο με το Ρομίλντα, ο κόσμος θα προτιμούσε ούτως ή άλλως το πιο γρήγορο και πιό απαστράπτον στα μάτια

του απλού επιβάτη Ιθάκη, βάζει πιο ακριβά το εισιτήριο ώστε να κερδίσει κάτιτις παραπάνω από αυτούς που δεν θα βρουν εισιτήριο με το Ιθάκη

και θα αναγκαστούν να ταξιδέψουν με το Ρομίλντα.

Λέτε να έχω δίκιο βρε παιδιά; :D

Link to comment
Share on other sites

Η άποψή μου πάντως είναι οτι μέ αυτά τά "γατιλίκια" στο τέλος ο άρχοντας θα μείνη να κουβαλάη μέ τά βαπόρια του μόνο τά φορτηγά και τους οδηγούς τους.

Διότι ακόμα και ώς καραβολάτρης δέν μπορείς να ταξιδέψης μέ ένα πλοίο που έχει τά μαύρα του χάλια,βρωμάει,ντουμανιάζει το περιβάλλον σέ ακτίνα δέκα μιλίων και πάει σάν τον κάβουρα.Ενώ άν φρόντιζε να είναι τά βαπόρια του τουλάχιστον καλά συντηρημένα καί να έχουν ικανοποιητικές ταχύτητες θά έπαιρνε αυτούς τους επιβάτες που δέν βιάζονται ιδιαίτερα να πάνε στον προορισμό τους (καί είναι πολλοί,χωρίς να είναι και όλοι αυτοί καραβολάτρες).

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε, σε ένα μήνα θα ξαναπάει τις τιμές στα 20-30-50 € (το τελευταίο Α΄Θέση για Ρόδο), αλλά και να μην τον γουστάρεις καθόλου, μαζί του θα πάς, διότι HS, Καλλίστες, Speedrunners, Κεντέρηδες κλπ, θα ξεχειμωνιάζουν μεταξύ Αγίου Σπυρίδωνα και Νέου Μώλου Δραπετσώνας. Βρίσκει και κάνει :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Φίλε Σείριε, λέγοντας "καλό δεξαμενισμό" εννοούσα αμμοβολή, βάψιμο μέσα - έξω και γενικότερα πλήρη συντήρηση του πλοίου εξωτερικά, στο ξενοδοχειακό και στις μηχανές του. Πολύ πιθανός η έκφραση να ήταν λανθασμένη και γι' αυτό ζητώ συγγνώμη για τυχόν παρανοήσεις.

Ελπίζω απλώς να μην εξελιχθεί η Kallisti Ferries σε μια δεύτερη GA γιατί αν συνεχίσει η Corsica να στέλνει την σαβούρα της για εκεί το βλέπω. Τέλος πάντων, ας έρθει πρώτα το πλοίο και τα λέμε μετά όπως είπε, πολύ σωστά και ο cpt_hcp.

Link to comment
Share on other sites

Για καθείστε ρε παιδιά με την GA συνέχεια...!

Το αν ο Αγούδημος βρίσκει και κάνει κάποια πράγματα με τα οποία διαφωνούμε, σίγουρα δεν φταίνε τα βαπόρια του. Στην τελική αφού κανένας δεν τον φρενάρει, μπράβο του! Μαγκιά του!

Και στο κάτω κάτω της γραφής τι έχει να ζηλέψει το ΜΑΡΙΝΑ ή το ΡΟΔΑΝΘΗ από αυτό εδώ το πράμμα;

Το φοβερό του ταξίδεμα; Την εξωτερική του ομορφιά; Τους εσωτερικούς του χώρους; Τι τέλος πάντων;

Εγώ από τις φωτο του εσωτερικού που είδα παραπάνω κι έχοντας ταξιδέψει με όλα τα βαπόρια του Αγούδημου έχω να σας πω ότι ακόμα και το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ δεν υστερεί πουθενά. Για να μη συζητήσουμε καλύτερα το πόσο καλοτάξιδα είναι τα ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που όλοι μόνο να κράζουν ξέρουν.:P

Link to comment
Share on other sites

George εδώ διαφωνώ το ότι δεν υπάρχει κάποιος να φρενάρει τον Αγούδημο απο τα ανεκδιήγητα που διαπράτει δεν σημαίνει πως είναι και μάγκας,είναι απλά ένας εφοπλιστής που προσπαθεί να εκμεταλευτεί τη κατάσταση που διαμορθώθηκε στην ακτοπλοία με ξεδιάντρωπο τρόπο.:D:mad:

Μπορεί να προτιμώ εκατό χιλιάδες φορές το ΡΟΔΑΝΘΗ και το ΜΑΡΙΝΑ απο το SARDINIA VERA αλλά τη νοοτρπία τους Αγούδημου δε μπορώ να τη δεχτώ σε καμία περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ χρήστη Stefanos,

Ο Αγούδημος - και ο κάθε Αγούδημος - δεν είναι μάγκας, είνα απλά ένας επιχειρηματίας που φροντίζει σαν σωστός επιχειρηματίας να εκμεταλλευθεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται. Αν υπάρχει κενό ελέγχου, κενό νόμου ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση την οποία σύννομα εκμεταλλεύεται επιχειρηματικά( σχεδόν μονοπώλιο σε ορισμένους προορισμούς ή μερικά δρομολόγια Κυριακή βράδυ για να μαζεύει κόσμο από τη Μύκονο) καλώς καμωμένο. Και παρανομία ακόμα να υπάρχει στις πρακτικές του μένει να αποδειχθεί και να τιμωρηθεί από τους αρμόδιους. Το ίδιο κάνει ο Αγούδημος, οι γαλακτοβιομηχανίες και οι παντώς είδους επιχειρηματίες, αλλιώς δεν θα ήταν επιχειρηματίες αλλά ο φιλολογικός σύλλογος "ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ". Ο εφοπλισμός ακτοπλοίας είναι ένας επιχειρηματικός κλάδος και ο Αγούδημος δραστηριοποιείται σε αυτόν εκμεταλλευόμενος τις όποιες ευκαιρίες του παρουσιάζονται.

Θεωρώ λοιπόν ότι ενδεχομένως να είναι τραβηγμένος ο χαρακτηρισμός " ξεδιάντρωπα":eek:, δρα όπως εκείνος κρίνει πιο σωστά επιχειρηματικά και τελικά χωρίς εκείνον πολλοί προορισμοί δεν θα εξυπηρετούνταν. :D

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει μπορεί εν βρασμό ψυχής να γίνομε κάπως υπερβολικός αλλα δε νομίζω πως αυτά που λέω είναι εντελώς παράλογα ο Αγούδημος έχει κάνει πράγματα που σίγουρα δε είναι παραδειγματα προς μίμηση.Ευχομαι μόνο κάποια στιγμή να αλλάξει κάπως τη πολιτική του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προβλήματα (?) εν όψει για τον κάπταν Μάκη.

H Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση

Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, συνήλθε σήμερα εκτάκτως και αφού διεπίστωσε την αρνητική στάση της πλοιοκτήτριας εταιρείας G.A. Ferries και την έλλειψη διάθεσης να απαντήσει στο περιεχόμενο του εγγράφου της ΠΝΟ από 15.10.2007, απεφάσισε, όπως έχει προαναγγείλει, την ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης, την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007, στα πλοία της εν λόγω εταιρείας ΜΑΡΙΝΑ και ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ , που θα βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά την ημερομηνία αυτή.

Μήπως κάποιος πιό έμπειρος shipfriend μπορεί να μας κάνει πιο λιανά αυτό το κομψό ''ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης''; Να υποθέσω ότι είναι κάτι σαν κατάληψη του πλοίου; :D

Η Ομοσπονδία αναλαμβάνει την συνδικαλιστική της παρέμβαση και δράση για την εξάλειψη της απαράδεκτης πρακτικής της Εταιρείας να απολύει μέλη πληρωμάτων των πλοίων της, ζητώντας να σταματήσουν οι απολύσεις των συναδέλφων μας και να επαναπροσληφθούν οι ήδη απολυθέντες ναυτεργάτες.

Η αναλαμβανόμενη συνδικαλιστική δράση έχει τους παραπάνω ξεκάθαρους στόχους και σε περίπτωση εμμονής της πλοιοκτήτριας εταιρείας στην άρνηση ικανοποίησης των εύλογων και δίκαιων αιτημάτων της ΠΝΟ η δράση αυτή θα επεκταθεί και θα διευρυνθεί στα υπόλοιπα πλοία της τις επόμενες ημέρες, οπότε θα εξετασθούν και τα τυχόν υπάρχοντα προβλήματα σε όλους τους τομείς και γενικά θα καλύψει όλα τα πλοία, (:eek::D:D) που εμφανίζουν οποιαδήποτε προβλήματα στελέχωσης στα πλαίσια της σταθερής θέσης της Ομοσπονδίας για την προστασία του νόμιμου δικαιώματος στην εργασία των συναδέλφων μας.

Πηγή : Marinews

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αληθεια Ορεστη, στα αποτελεσματα της GΑ Ferries, υπαρχει πουθενα provision για το προστιμο. Ποιο προστιμο? Το περυσινο του Κεφαλογιαννη ντε! Το μισο εκατομμυριο ευρω εννοω. Τον γονατισε τον καημενο τον καπτα-Μακη:P:D

Οπως ολοι ξερουμε, τον τελευταιο καιρο υπαρχει μια δυστοκια στην GA Farries σχετικα με την αποκτηση καινουριων πλοιων που θα μπορουσαν να αντικαταστησουν τα ηδη υπαρχοντα και να ανανεωσουν το προφιλ του στολου.

Ας οψεται ομως ο αδυσωπητος και αδιστακτος Μανωλης Κεφαλογιαννης που με το εξοντωτικο και εξωφρενικο προστιμο του(την επετειο των 27 μηνων απο την επιβολη του οποιου γιορταζουμε σημερα:D), καταδικασε τον καπτα-Μακη σε μαρασμο και φυτοζωια! Αισθανομαι (για μια ακομα φορα στη ζωη μου)περηφανος σαν Ελληνας πολιτης που ξερω οτι οι αρμοδιοι φορεις και οι εκαστοτε κρατικοι λειτουργοι προασπιζουν μεχρι τελευταιας ρανιδας το δημοσιο συμφερον, εισπραττοντας προστιμα απο τους οικονομικα ισχυρους και δειχνοντας την δεουσα κατανοηση και επιεικεια προς τους μη κατεχοντες αυτης της χωρας...:D

ΥΓ: Και η ΣΑΟΣ τα ιδια, ουτε βαπορι δεν εχει σταυρωσει απο τοτε που της εβαλε προστιμο ο Μανωλιος!!:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Δηλώσεις του καπτάν Μάκη στα ρ/σ της Σάμου,σήμερα,στον 2000 FM στις 11.30 και στο ΡΑΔΙΟ ΑΡΜΟΝΙΑ μετά τις 12.00.Τους βρίσκετε στο on radio.gr/ανατολικό αιγαίο/Σάμος/2000 fm/armonia 103.2 fm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βοηθηστε με λιγακι με τη συγκεκριμενη εταιρια ...

μεχρι πριν μια βδομαδα (μπορει να κανω και λαθος)εδινε το Νταλιανα απο θεσσαλονικη καθε Τριτη απογευμα για Κυκλαδες Ηρακλειο ,τωρα το openseas δινει καθε Κυριακη απογευμα.

Εγω που πρεπει να ταξιδεψω για κυκλαδες τον Αυγουστο τι να πιστεψω ποια μερα τελικα θα αναχωρει προς τα κατω;και γιατι δεν εχουν κατι σταθερο ,να μπορει και ο κοσμος να προγραμματιζει τις δουλειες του;

εκεινο το Δημητρουλα παλι !ποιο ειναι το δρομολογιο του; τον εχω χασει το μπουσουλα και μ ΄ενδιαφερει να ταξιδεψω μετη συγκεκριμενη εταιρεια ....... sorry για το ξεσπασμα

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα η εταιρεία μείον ένα πλοίο λόγω της πρόσκρουσης του Αίολος Κεντερης ΙΙ στο Ροδάνθη, oποτε αναγκαστικά αναδιοργανώνει τα δρομολόγια με τα υπάρχοντα πλοία της.

Τα δρομολόγια όλων των πλοίων θα οριστικοποιηθούν λογικά πριν του Αγίου Πνεύματος.

Link to comment
Share on other sites

Από σήμερα ανεκτέλεστα και τα δρομολόγια των Ανθή-Μαρίνα και Μιλένα, λόγω έλλειψης καυσίμων.

edit

Τελικά το ΜΙΛΕΝΑ θα αναχωρήσει για το δρομολόγιό του, αλλά στις 23:00 αντί στις 22:00.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτές οι κουβέντες του καπετάν Μάκη Αγούδημου, να μας κάνουμε να ανησυχούμε για το μέλλον της εταιρείας??:confused::(

Ο καπετάν Μάκης Αγούδημος μίλησε στο Marinews.gr και προδιέγραψε το ζοφερό μέλλον της ακτοπλοΐας.

Η τρελή κούρσα των καυσίμων των καυσίμων, κατά 40% τον τελευταίο χρόνο, οδηγεί τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις να διακόψουν δρομολόγια γιατί πολύ απλά, κάποια από αυτά είναι ζημιογόνα. Τη μεγαλύτερη ζημιά παθαίνουν τα ταχύπλοα.

Ήδη δρομολόγια τις καθημερινές στις Κυκλάδες με ταχύπλοα έχουν καταργηθεί έως τα μέσα Ιουνίου και γίνονται μόνο Παρασκευο-Σαββατο-Κύριακα. Θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες τη διακοπή δρομολογίων και συγκεκριμένα τα πιο ζημιογόνα. Ακόμα και δρομολόγια στις άγονες γραμμές θα σταματήσουν έως και τα τέλη Ιουνίου.

Πρόκειται για τη λεγόμενη «οικονομία δρομολογίων» που θα έχει ως επίπτωση την υποβάθμιση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών και την δημιουργία προβλημάτων στη σύνδεση ορισμένων νησιών.

Ο γνωστός ακτοπλόος, Γεράσιμος Αγούδημος, σταμάτησε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και μιλώντας στο Marinews.gr βγάζει τον επικήδειο αφού όπως λέει « πλέον έχουμε όλοι μας ημερομηνία λήξης και μάλιστα σύντομη».

Link to comment
Share on other sites

Ο γνωστός ακτοπλόος, Γεράσιμος Αγούδημος, σταμάτησε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και μιλώντας στο Marinews.gr βγάζει τον επικήδειο

Πρίν από λίγο καιρό στον ΣΚΑΙ είχε μιλήσει για ταφόπλακα, τώρα βγάζει επικήδειους, άρα κάτι ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...