Jump to content
Shipfriends

Lady of Mykonos

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About Lady of Mykonos

  • Birthday 07/27/1979

Contact Methods

Uncategorized

  • Location
    Piraeus
  • Interests
    travelling
  • Occupation
    Agent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτό που ακούγεται έντονα σήμερα είναι πως η COSCO ( αναπάντεχο εεε?) παίρνει τον προβλήτα 2, ο προβλήτας 1 θα παραμείνει στο ΟΛΠ. για να δούμε...για να δούμε....κληρώνει
  2. Η φυσική αγορά πετρελαίου είναι ένα ξεκάθαρο μονοπώλιο που ρυθμίζει ο OPEC με την προσαρμογή της παραγωγής, οι άλλες κινήσεις ( πόλεμοι και ιστορίες) είναι παρελκόμενα-απόπειρες να επηρεάσουν το κέντρο απόφασης. Η paper αγορά είναι άλλο καπέλο και σίγουρα επηρεάζει την κατάσταση αλλά δεν είναι ο πρωταγωνιστικός παράγοντας, το πετρέλαιο κινείται και μετά κινούνται και τα υπόλοιπα. Η paper αγορά επηρεάζεται από το Underlying product, σε κάθε περίπτωση ο OPEC είναι κερδισμένος. Στην χρηματηστηριακή διακύμανση σίγουρα μπαίνει μέσα η κερδοσκοπία για τους ενδιάμεσους, αν σκεφτεί κανείς ότι η spot αγορά για πετρέλαιο είναι πάνω από 45 μέρες αλλά στην αυξομείωση της τιμής χρηματιστηριακά η επίδρασή της είναι άμεση στην τρέχουσα τιμή αγοράς imagine... Και όπως λέει και ο Νηρέας, δεν το λες ότι έπεσε η παγκόσμια κατανάλωση, το υπερκέρδος είναι δεδομένο. Πιστεύω πάντως, ότι το τρελλά χρήματα δεν είναι στον εμίρη, είναι στον διακινητή, ο εμίρης ο κακομοίρης δεν φυτοζωεί αλλά φροντίζει να πάρει κάθε τι καλύτερο
  3. Αυτό που προσπαθείς να περιγράψεις λέγεται μονοπώλιο, κι εδώ έχουμε ένα μονοπώλιο με ερχηγό τον OPEC, στον οποίον είναι μέλη οι μεγαλύτερες πετρελαιοπαραγωγικές χώρες του κόσμου πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ( νομίζω ΗΠΑ, Νορβηγία). Στο μονοπώλιο, ο παίκτης θέλει να αυξήσει την τιμή του αγαθού με ανελαστική ζήτηση κι αυτό το καταφέρνει με τον έλεγχο της παραγώμενης ποσότητας που διοχετεύει στην αγορά, βασική οικονομική θεωρία. Ο έλεγχος της τιμής στο μονοπώλιο = έλεγχος της προσφερόμενης ποσότητας. Οι δύο παράγοντες που σε μηνιαία βάση προκαλούν κραδασμούς στην κίνηση των τιμών του πετρελαίου χρηματιστηριακά είναι η απόφαση του OPEC για την ρύθμιση της παραγωγής και άρα της ποσότητας που θα βγάλουν στην αγορά και η πολιτική αποθεμάτων των ΗΠΑ γιατί είναι οικονομιά/μεγαλύτερος καταναλωτής στον κόσμο που πολυ μικρό μέρος της εγχώριας παραγωγής βγαίνει στην παγκόσμια αγορά. Όσο οι οικονομίες είναι εξαρτόμενες από το πετρέλαιο, η ιστορία θα συνεχίζεται.Ο ρόλος του OPEC είναι να συντηρεί αυτήν τιν ισορροπία έτσι ώστε να μεγιστοποιείται το όφελος των χωρών που εκμεταλλεύνται τον εθνικό τους πλούτο, όλα τα άλλα είναι απλά καλλολογικά στοιχεία. Οι δε κυβερνήσεις των που "υποφέρουν" από την αύξηση της τιμής του πετρελαίου γιατί δε μπορούν να βοηθήσουν τις εθνικές οικονομίες είναι απλά εισπράκτορες, στην Ελλάδα για παράδειγμα ο φόρος στο πετρέλαιο είναι πάνω από 200% και μετακυλύεται όλος στον καταναλωτή. καλά το πάς να αγοράσεις πετρελαιομετοχές πάντος
  4. Σωστά κατάλαβες ότι αναφερόμουνα σε FFC για capes γιατί αυτός που επενδύει στη ναυτιλία θέλει διάρκεια σε αυτήν και οχι ευκαιριακό κέρδος, άρα τον ενδιαφέρει να δουλεύει με τους καλύτερους. Όταν δε φτάνουμε σε σημαντικά επίπεδα συγκέντρωσης ( BHP Billiton - Rio Tinto) δεν θα άρεσε σε κανένα πλοιοκτήτη cape να είναι εκτός των επιλογών τους....
  5. Θα ψήφιζα 2 Panamax υπό την έννοια ότι το μέγεθός τους είναι τέτοιο που μπορούν να είναι εκμεταλλεύσιμα σε πολλά trades και δεν σε περιορίζει το μέγεθος για συγκεκριμένα λιμάνια, συγκεκριμένα φορτία και μετρημένους στα δάχτυλα φορτωτές
  6. Πολύ σωστά τα λες Νηρέα κατα την γνώμη μου. Κανένας επιχειρηματίας δεν δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο αν δεν προσδοκά κέρδος, αλλιώς είναι ίδρυμα. Πώς βγαίνει το κέρδος ή άλλου είδους οφέλη που ενδεχομένως προκύπτουν το ξέρουν οι ίδιοι οι εφοπλιστές ακτοπλοίας, αλλά για να μένουν κάτι υπάρχει. Από την άλλη πλευρά, το θέμα την επένδυσης με την έννοια της ναυπήγησης νέου πλοίου ή μιας δαπανηρής μετασκευής ως επένδυσης στον κλάδο για προσδοκία μεγαλύτερου κομματιού στην πίττα των χρηστών, δεν είμαι πολύ σίγουρη ότι αποτελεί κίνητρο. Τα φαινόμενα δείχνουν ότι και τα παλιά, λιγότερο πολυτελή πλοία και τα νεότευτκα έχουν το κοινό τους. Άλλωστε, από την στιγμή που οι κανόνες που διέπουν την λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς δεν προβλέπουν κάτι διαφορετικό και δεν κυρίως δεν προβλέπουν κανενός είδους ποινή αν δεν επενδύσεις οπότε γιατί να πονοκεφαλιάζεις?ο καθένας στο είδος του!
  7. Να αναλύσουμε τα πράγματα γενικά αλλά λίγο πιο τακτοποιημένα : Αγορά πλοίου -συμβατικά- σημαίνει κεφάλαιο + δάνειο. Το κεφάλαιο έχει κόστος κεφαλαίου και απόδοση. Το δάνειο έχει κόστος άμεσα συνδεδεμένο με την ίδια την επένδυση. Η αποπληρωμή του δανείου, όπως μας ενδιαφέρει εδώ, έχει να κάνει με τα έσοδα και τα έξοδα, κι αν συμφέρει. Τα έσοδα προέρχονται από την εκμετάλλευση του πλοίου( εισιτήρια, εστιατόρια, προμήθειες, υπενοικιάσεις κτλ) και τα έξοδα είναι τα λειτουργικά του όπως αναφέρονται πιο κάτω και όπως επιμερίζονται τα σταθερά κόστη. Το κέρδος ή η ζημία από τη μεταπώληση του ίδιου του πλοίο είναι κέρδος ή ζημία, όχι έσοδο. Υπάρχει η προσδοκία κέρδους αλλά δεν είναι έσοδο και ο υπολογισμός της έχει να κάνει με την προσφορά και την ζήτηση την δεδομένη στιγμή που αποφασίζει να το μεταπωλήσει, δεν είναι και πολυ εύκολο να το προβλέψεις γιατί πώς να προβλέψεις την φάση της αγοράς?? Και φυσικά στα λογιστικά βιβλία θα βρίσκεις τη υπολλειματική του αξία αλλά μάλλον είναι μουσειακή αξία...
  8. Την περσμένη Παρασκευή ήρθε πάλι η γλυκιά ώρα να πάω στη Μύκονο με την συνοδεία της μανούλας lady - Dame, οπότε η επιλογή του Superferry ήταν η κατάλληλη και πάντοτε σταθερή η αξία. Το πλοίο είναι το στολίδι της γραμμής και ο Καπτα-Κώστας αρχηγός. Το ταξίδι ωστόσο δεν ήταν το χαλαρωτικό πρωινό που οραματιζόμουν αλλά μια οδυνηρή πανδαισία σεπτής προσκυνήτριας της Παναγίας της Τήνου σε συνδυασμό με Κινέζους τουρίστες της Μυκόνου, και εξηγούμαι... 0700LT το πρωί επιβιβαζόμαστε με τη μανούλα χαρά χαρούμενες στο πλοίο και αναρωτιόμαστε τι να είναι ο οχλοβοή που ακούγεται. Ήταν οι κίτρινες δυνάμεις - πάνω από 80 άτομα - κυριώς νεαρής ηλικίας που είχαν κατασκηνώσει στο πλοίο και απλά συζητούσαν μεταξύ τους ενώ απαλάμβαναν το πρωινό τους - νόμιζα εγω... Έως τις 1240LT που φτάσαμε Μύκονο φώναζαν και έτρωγαν κινέζικες λιχουδιές οι οποίες περιελάμβαναν κάτι σε μινιατούρες από βατραχάκια, διάφορα άλλα σε σχήματα μικρής σαύρας και φυσικά πράσινο νερό σε ειδικά μπουκάλια τα οποία περιείχαν κάτι σαν στρείδι μέσα...με άλλα λόγια η απόλυτη αηδία! Εμείς οι τυχερούλες είπαμε να καθίσουμε δίπλα σε μία μεγάλη κυρία με τα μαύρα που φαινόταν ήσυχη αλλά φευ... Με το που καθόμαστε απευθύνεται προς τη μητέρα και της λέει με ύφος σεμνό και ταπεινό " στην Χάρη Της πηγαίνετε?" και η μητέρα απαντά πως πηγαίνουμε Μύκονο, οπότε σκάει η τρελλή ατάκα στις 0710LT "μεγάλη ξετσιπωσιά στη Μύκονο"!!!! Τότε η Dame απλά έδειξε το βλέμμα " σε σκοτώνω με τα μάτια καρακάξα " και μετά από αυτό η θείτσα σιώπησε για τουλάχιστον 2 ώρες. Ξέσπαθωσε βέβαια όταν καβγάδισε με μια άλλη καλή κυρία ως προς του πού βρέθηκε η θαυματουργή εικόνα, απλά μαγευτικό! Καπτα- Κώστα προσοχή!Μυάνουν το βαπόρι!!!
  9. Αγαπητέ Stefanos, το ομολογειακό είναι το δάνειο που λόγω του μεγάλου χρηματικού ποσού που αφορά υπάρχουν παραπάνω από ενας δανειστές που συντονίζονται συνήθως από μία τράπεζα ή άλλη τέτοιου είδους οντότητα. Η εξόφληση του δανείου γίνεται μέσω της πληρωμής των ομολογιών που εκδίδονται οι οποίες αναγράφουν τους όρους αποπλρωμής, τους τόκους και τις ρήτρες και οι οποίες ομολογίες είναι συνήθως ενεχυριασμένες ή ενυπόθηκες. Από μόνο του το ομολογειακό δάνειο δεν ανατρέπει τη μετοχική σύνθεση της εταιρείας παρά μόνο όπως σημειώνει ο Orestis όταν στην εξόφλησή του είναι μετατρέψιμο σε εταιρικές μετοχές.
  10. Αγαπητέ χρήστη Stefanos, Ο Αγούδημος - και ο κάθε Αγούδημος - δεν είναι μάγκας, είνα απλά ένας επιχειρηματίας που φροντίζει σαν σωστός επιχειρηματίας να εκμεταλλευθεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται. Αν υπάρχει κενό ελέγχου, κενό νόμου ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση την οποία σύννομα εκμεταλλεύεται επιχειρηματικά( σχεδόν μονοπώλιο σε ορισμένους προορισμούς ή μερικά δρομολόγια Κυριακή βράδυ για να μαζεύει κόσμο από τη Μύκονο) καλώς καμωμένο. Και παρανομία ακόμα να υπάρχει στις πρακτικές του μένει να αποδειχθεί και να τιμωρηθεί από τους αρμόδιους. Το ίδιο κάνει ο Αγούδημος, οι γαλακτοβιομηχανίες και οι παντώς είδους επιχειρηματίες, αλλιώς δεν θα ήταν επιχειρηματίες αλλά ο φιλολογικός σύλλογος "ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ". Ο εφοπλισμός ακτοπλοίας είναι ένας επιχειρηματικός κλάδος και ο Αγούδημος δραστηριοποιείται σε αυτόν εκμεταλλευόμενος τις όποιες ευκαιρίες του παρουσιάζονται. Θεωρώ λοιπόν ότι ενδεχομένως να είναι τραβηγμένος ο χαρακτηρισμός " ξεδιάντρωπα":eek:, δρα όπως εκείνος κρίνει πιο σωστά επιχειρηματικά και τελικά χωρίς εκείνον πολλοί προορισμοί δεν θα εξυπηρετούνταν.
  11. Καλημέρα σε όλους! Πριν κανένα μισάωρο ο Αη-Γιώργης πήγε και φίλησε τη λατρευτή μας Ανθή -Μαρίνα για αδιευκρίνιστους λόγους, αγάπη ίσως?η Ανθή Μαρίνα ήταν κυρία, ο Αη Γιώργης όμως δεν τα πήγε καλά στη μανούβρα του...Προς το παρόν περιμένει την Αγ. Βαρβάρα( μεγάλη η χάρη της!) να τον ρυμουλκήσει γιατί όπως είπε στο traffic έχει "προβλήμα πρόωσης"... Καπτα-Μάκη κάνε το θαύμα σου, πρέπει να πάμε στο νησί απόψε!!!
  12. Αγαπητέ Leo, Είναι πραγματικά εκπληκτικό το γεγονός ότι απλά δεν μαθαίνουμε για ένα τέτοιου είδους ατύχημα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στα Στενά. Είχα την ευκαιρία να κάνω ένα σύντομο διάπλου προ διετίας με ένα τουριστικό πλοιάριο και είδα τον χαρο με τα μάτια μου. Ποιοί κανόνες ναυσιπλοίας και αποφυγής συγκρούσεων?Όλα μέσα : μεγάλα δεξαμενόπλοια, εφοδιαστικά, παντόφλες, τουριστικά, σκάφη αναψυχής, σκούνες, βάρκες, όλα στο πάρτυ σε τρελλές πορείες χωρίς καμία λογική, σα να παίζουν ναυμαχία. Η κορυφαία στιγμή βέβαια ήταν η πρόσδεση στην προβλήτα όπου προσεγγίζουμε με την λογική " πόση ενέργεια απελευθερώνεται όταν πάμε με φόρα στο ντόκο" οεο? Και οι έντρομοι επιβάτες που αγκαλιάζουν τα ρέλια να σωθούν
  13. Την καταδίκη και των επτά κατηγορουμένων στην υπόθεση του πολύνεκρου ναυαγίου του Ε/Γ.Ο/Γ Εξπρές Σάμινα, αποφάσισε το Πενταμελές Εφετείο. Συγκεκριμένα, ο πλοίαρχος Βασίλης Γιαννακής καταδικάσθηκε σε κάθειρξη 11 χρόνων 11 μηνών και 25 ημερών για: · διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας με ενδεχόμενο δόλο από την οποία επήλθε θάνατος ανθρώπων (κακούργημα), · ναυάγιο από αμέλεια · ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή · σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή. · μη αυτοπρόσωπη διεύθυνση πλοίου από πλοίαρχο σε πλου με δυσχερή σημεία. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης 16 χρόνων, ενός μήνα και 15 ημερών. Ο υποπλοίαρχος Αναστάσιος Ψυχογιός καταδικάσθηκε σε κάθειρξη 12 χρόνων, 9 μηνών και 25 ημερών για: · διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας με ενδεχόμενο δόλο από την οποία επήλθε θάνατος ανθρώπων (κακούργημα) · ναυάγιο από αμέλεια · ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή · σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε κάθειρρξη 19 χρόνων, ενός μήνα και 15 ημερών. Και οι δύο αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας οδηγήθηκαν στη Φυλακή για τη συνέχιση της εκτέλεσης της ποινής τους. Ο ύπαρχος Γιώργος Τριαντάφυλλος καταδικάσθηκε σε ποινή φυλάκισης 5 ετών και 28 ημερών για: · διατάραξη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας από αμέλεια · ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή · πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή · έκθεση με ενδεχόμενο δόλο κατά συρροή · εγκατάλειψη πλοίου χωρίς τη συναίνεση πλοιάρχου Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση οκτώ χρόνων, εννέα μηνών και 28 ημερών. Η ποινή του είναι εξαγοράσιμη. Ο α' μηχανικός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης καταδικάσθηκε σε ποινή φυλάκισης 7 ετών, πέντε μηνών και 28 ημερών για: · πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια · ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή · πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή · έκθεση με ενδεχόμενο δόλο κατά συρροή Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση 8 χρόνων, 6 μηνών και 28 ημερών. Η ποινή του είναι εξαγοράσιμη. Ο ασυρματιστής Δημήτρης Τσούμας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 10 μηνών με τριετή αναστολή για εγκατάλειψη πλοίου χωρίς συναίνεση πλοιάρχου. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή. Τέλος, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της τότε της πλοιοκτήτριας εταιρείας Νικόλαος Βικάτος και Κωνσταντίνος Κληρονόμος καταδικάσθηκαν σε ποινή φυλάκισης 2ετών, 6 μηνών και 2 ημερών για έκθεση κατά συρροή με ενδεχόμενο δόλο. Η ποινή τους είναι εξαγοράσιμη. Πρωτόδικα είχαν καταδικαστεί σε φυλάκιση 4 χρόνων, τριών μηνών και τριών ημερών. Πηγη: Ναυτεμπορική, 25/06/07
×
×
  • Create New...