Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καλώς ή κακώς στην Αδριατική (αλλά ακόμη και στο Αιγαίο) τα πλοία χρησιμοποιούνται κυρίως για τη μεταφορά φορτίων (καθώς οι επιβάτες προτιμούν αεροπλάνα). Δεν είναι τυχαίο ότι ο Grimaldi επενδύει σε πλοία που δίνουν έμφαση στα φορτηγά. 

Για την Αδριατική τουλάχιστον το μέλλον είναι πλοία σαν το sf I και II. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αντί να αυξάνει ,όλο  και μειώνει την παρουσία της στο Αιγαίο αν επιβεβαιωθούν οι φήμες αποχωρεί από Σποραδες ενώ αν δεν έχει αλλάξει κάτι αφήνει και την εποχιακή δρομολόγηση της Ραφηνας.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θέλουν να συγκεντρωθουν στην Αδριατική(τέτοια ώρα τέτοια λόγια) μιας και στο Αιγαίο είναι μονοπώλιο. Αν και attica είσαι ποτέ δεν ξέρεις με τους καρεκλοκένταυρους που την διοικούν.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, HS_4 said:

Οπως και να έχει πιστεύω χαμένη θα βγει η άττικα. Το θέμα είναι να αναπτύσεσαι ως εταιρεία όχι να χάνεις τόσο απλα «δικές σου» γραμμές….

Σε λίγο θε χτυπήσουν και Σαρωνικό…

Δεν είναι παράλογο ένας μεγάλος όμιλος να εγκαταλείπει δραστηριότητες που έχουν μικρή ως ελάχιστη συμμετοχή στην κερδοφορία του.

Λογικό είναι η Attica να αφήνει τις Σποράδες που έχουν ελάχιστη συμμετοχή στα μεγέθη του ομίλου.

3 hours ago, margaritis24 said:

Σαν πολλα μου φερονται για το πλοιο καθαρα🤔🤔🤔

Το πλοίο ούτε για 1εκ δεν κάνει. Προφανώς πούλησαν και όλη την παρουσία τους εκεί

Link to comment
Share on other sites

Άρα ως άττικα φεύγεις τοσο απλά επειδή μια χρονιά ήρθε η seajet και σου πήρε την κίνηση;

Ή προσπαθείς να αλλάξεις λίγο τα πλάνα; Να δοκιμάσεις απο Μαντούδι ή Άγιο Κωννο;

Επίσης να υποθέσουμε ότι δεν θα κατεβάσουν ούτε το fl5 που έλεγαν;

Άρα πάμε όλα τα flying cats σαρωνικό;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Στο Σαρωνικό επένδυσε πρόσφατα, δεν πιστεύω ότι σκοπεύει να αφήσει τη γραμμή, ούτε είναι ίδια τα μεγέθη.

Για τις Σποράδες είπα άλλο πράγμα. Τι ποσοσοστό των κερδών και του τζίρου της Attica αποτελούσαν, ακόμη και πριν μπει η Seajets; 1%; 2%; Έχει νόημα να μένεις και να πειραματίζεσαι και μάλλιστα με ανταγωνισμό; Πουλάς σε αυτόν που θέλει τη γραμμή πιο πολύ από εσένα και εστιάζεις εκεί που είσαι βασιλιάς.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι τα πράγματα . Όσο ήταν σχεδόν μόνη της , είχε μια κάποια κερδοφορία . Τον τελευταίο καιρό αμφιβάλλω αν είχε , το βαπόρι αρχής εξ αρχής δεν ταίριαζε στο προφιλ πλοιων που θέλουν να έχουν , νέα επένδυση για την συγκεκριμένη γραμμή προφανώς δεν είχαν στα σχέδια τους γιατί έχουν άλλες προτεραιότητες , οπότε πούλησαν και αποχώρησαν . Κερδισμένοι ειναι ,γιατί μπορεί πουλώντας το βαπόρι να πούλησαν και την παρουσία τους στην γραμμή,  αλλά εισέπραξαν χρήματα τα οποία δεν πρόκειται να ξανα έβλεπαν γι αυτό το βαπόρι .

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, proud_ionian said:

Έχει νόημα να μένεις και να πειραματίζεσαι και μάλλιστα με ανταγωνισμό; Πουλάς σε αυτόν που θέλει τη γραμμή πιο πολύ από εσένα και εστιάζεις εκεί που είσαι βασιλιάς.

Γενικά η αττικά από την εξαγορά της χελλενικ κληρονόμησε πολλά πλοία και γραμμές τα οποία δεν ήθελε, και νομίζω δεν είμαι σίγουρος κάποιες ριτρες για να μείνει σε αυτά. Για αυτό και μόλις βρήκε ευκαιρία ξεφορτώθηκε τα συμβατικά του Σαρωνικού, τώρα τις Σποράδες, και μην εκπλαγεί κάποιος αν εν τέλη βγάλει τα συμβατικά της από το ΒΑ ΑΙΓΑΊΟ και πουλήσει σε σιτζετ η άλλους ενδιαφερόμενους. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί της πέφτουν λίγα τα ροδος/σαμος;

Επισης δεν είχε και πριν παρούσια στις γραμμές αυτές;

Άραγε το hell highspeed που να πάει φέτος;

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα συμβατικά του Σαρωνικού τα είχε πουλήσει η HSW λίγο πριν την προσπάθεια του Grimaldi να εξαγοράσει την εταιρία. Δεν τα πούλησε η Attica.

Για το Βόρειο Αιγαίο, συμφωνώ  με τον @iord. Θεωρώ είναι θέμα χρόνου. Η εταιρία έχει στείλει ένα πλοίο που δεν το θέλει πουθενά αλλού. Το Σάμος. Ακόμη και τον Διαγόρα, πολυτέλεια τον θεωρεί για εκεί. Θυμηθείτε πέρσυ με το Πρέβελης.

Είναι ξεκάθαρο ποιες γραμμές θέλει η εταιρία στο Αιγαίο. Δωδεκάνησα, Πάρο, Νάξο, Θήρα, Σύρο, Κρήτη. Εκεί προσθέτει πλοία και δρομολόγια, κλείνει τρύπες βάζει έκτακτα, βάζει roro, δικά της ή ναυλωμένα και κοιτάει πάντα να θωρακίζει την θέση της. Πάντα, ακόμη και πολύ πριν απορροφήσει την ΑΝΕΚ.

Δευτερευόντως θέλει και την Ικαροσαμία όσο κολλάει με την επιδοτούμενη του ΒΑ Αιγαίου ή τα Δωδεκάνησα.

Για μένα ήταν έκπληξη που επένδυσε στο Σαρωνικό. Θεωρούσα ότι έψαχνε τρόπο να απεμπλακεί από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι στις Κυκλάδες αλλά και στα Δωδεκάνησα έχει γραμμές επιδοτούμενες, οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να τα παρατήσει. Ειδικά στα Δωδεκάνησα επενδύει σε οχηματαγωγά, αφού η επιβατική κίνηση έχει λιγοστέψει λόγω του αεροπλάνου. Τώρα τι πρόκειται να συμβεί μετά από 2 χρόνια στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης δεν μπορούμε να προεξοφλησουμε, όπου έχει παρουσία και με το Ν. Σάμος το οποίο και οικονομικότατο είναι αλλά και έχει τεράστια χωρητικότητα σε φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε ότι η Αττικα έχει έρθει από μόνη της στην Χιο-Μυτιληνη με το νεότευκτο Πάτμος (πολύ πριν την απόκτηση της HSW).. Δεν ακούγεται πολύ εύκολο σενάριο αυτό γιατί μετά..τρώγοντας έρχεται η όρεξη..

Link to comment
Share on other sites

Άλλες εποχές τότε. Ακόμη ταξίδευε η ΝΕΛ. ΝΕΛ, HSW και Attica ήταν ανταγωνίστριες σε όλο το Αιγαίο. Σήμερα έχουμε τελείως διαφορετικό τοπίο και στις εταιρίες και στο μεταφορικό έργο και στις απαιτήσεις από τους εγχώριους και διεθνείς κανονισμούς.

Η Attica έχει δείξει ξεκάθαρα ποιες γραμμές την καίνε και την ενδιαφέρουν, ανεξάρτητα από τις επιδοτήσεις.

Επιδοτούμενες προσεγγίσεις υπάρχουν σχεδόν σε κάθε προορισμό.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να αφησει το Σαρωνικο ειναι η πιο ανεπτυγμενη γραμμη τα τελευταια 2 χρονια!περσυ ετρεχε με 28%πανω κ φετος το Α τριμηνο ειναι ηδη +22%

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
10 minutes ago, Annivas said:

Βασικά τα τελευταία χρόνια ήταν το Blue Star Chios , έκανε σκαντζες σε Myconos, Paros, Naxos, Delos & Patmos και μια φορα έκανε και σκαντζες στο Μαροκο . 
Τώρα που πήρε την Κασοκαρπαθια και έχει σταθερό ρόλο ολο χρονικά λείπει ο μπαλάντερ. 
Έτσι για να γίνουν οι σκαντζες , επιστρατεύτηκε φέτος το Blue Star Delos & το Blue Star 1 και επειδη το χρονοδιάγραμμα των επισκευών (ειδικα του Blue Star Myconos) ξεχειλωσε , πήγαν στην ολιγοήμερη ναυλωση του Fast Ferries Andros. 

Τι το Χίος, τι το Δήλος. Το BS1 που έλειπε, επέστρεψε, πήγε στην Παροναξία και ανταποκρίθηκε με επιτυχία και έτσι το χειμώνα μένει αυτό και αποδεσμεύεται το Δήλος για να κάνει τις ακινησίες.

Τώρα τα περί Σκιάθος και Πήγασου ως μπαλαντέρ, που αναφέρθηκε αλλού, το αφήνω ασχολίαστο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μετά και την πώληση του μεριδίου της Africa Morocco Link έχει ακόμη κι άλλο ξεσκαρτάρισμα/δουλειές να κάνει η Attica:

Πώληση του Άρτεμις & των Ιπτάμενων Δελφινιών από Hellenic Seaways.

Τελευταίο ταξίδι για Κρήτη Ι και Κρήτη ΙΙ από ΑΝΕΚ (ακούγεται και για πώληση Ελ. Βενιζέλου).

Αλλαγή ονόματος και σινιάλων στον Πρέβελη και στον Διαγόρα σε Hellenic Seaways.

 

 

Edited by proud_ionian
Link AML
Link to comment
Share on other sites

Το Άρτεμις για να το πουλήσει; 
Τα δελφίνια θα έπρεπε να είχαν φύγει εδω και 2 χρόνια αφού δεν έχουν σκοπό να τα δραστηριοποιήσουν σε άλλη γραμμή…

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, kefalonia94 said:

Πάντως μετά και την πώληση του μεριδίου της Africa Morocco Link έχει ακόμη κι άλλο ξεσκαρτάρισμα/δουλειές να κάνει η Attica:

Πώληση του Άρτεμις & των Ιπτάμενων Δελφινιών από Hellenic Seaways.

Τελευταίο ταξίδι για Κρήτη Ι και Κρήτη ΙΙ από ΑΝΕΚ (ακούγεται και για πώληση Ελ. Βενιζέλου).

Αλλαγή ονόματος και σινιάλων στον Πρέβελη και στον Διαγόρα σε Hellenic Seaways.

 

 

Αν η Άττικα πουλήσει το Βενιζέλος και  αποσύρει οριστικά τα Κρήτη 1 και 2, τότε θα έχει Έλυρος-Κίσσαμος στα Χανιά

και Αστερίων με...Αριάδνη??? Ηράκλειο??? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...