Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

σήμερα στο Πέραμα. ένα πλοίο από κάθε σινιάλο του ομίλου χωρίς άλλα πλοία ανάμεσά τους. ούτε πια διαφήμιση να τα είχαν παρατάξει. (στην αριστερή μπάντα του ΑΡΙΑΔΝΗ για να λέμε την αλήθεια υπάρχει και το Fast Ferries Andros, αλλά δεν φαινεται :)   )

410000097_864139502173495_85527330156050

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο επενδυτικός κόσμος στηρίζει τη νέα Attica. Σύμφωνα με το newmoney, η μετοχή της δεύτερης μεγαλύτερης ακτοπλοϊκής του ηλιακού μας συστήματος, χάνει 27% στο τριήμερο που διαπραγματεύονται και οι νέες μετοχές που εκδόθηκαν με την απορρόφηση της ΑΝΕΚ.

Λίγο ακόμη και θα την περάσει και το ΠΑΣΟΚ 😋:P

Link to comment
Share on other sites

Μετά την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών και την χθεσινή εκποίηση μετοχών από συγχώνευση κλασμάτων, το ποσοστό της Strinx και των συνοδοιπόρων της ανέρχεται σε 86,704%. Αυτοί δεν πουλάνε για την ώρα. Πουλά το υπόλοιπο 13,296% και γι'αυτό η βουτιά πριν λίγες μέρες.

Θυμίζω από πέρσυ:  Η Strinx βρέθηκε να ελέγχει μεγάλο ποσοστό της Attica, όταν δάνεια της ΜΙG που είχε λάβει με ενέχυρο μετοχές της Attica, δεν εξυπηρετούνταν και με συμφωνία (μεθόδευση, όπως θέλετε πείτε το), οι μετοχές πέρασαν στην Strinx, που είχε αγοράσει αυτά τα δάνεια της MIG και σε αντάλλαγμα για την μεταβίβαση της  διέγραψε τα χρέη (η Strinx της MIG).

Ο Mumbashir και η Blantyre, είχαν υπογράψει από το καλοκαίρι του 2022 συμφωνία με την Πειραιώς, για τη διαχείριση των συμμετοχών της Πειραιώς, που δεν σχετίζονταν με το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Έψαχνε η Πειραιώς έναν τρόπο, για να μην φαίνονται αυτές οι συμμετοχές στο χαρτοφυλάκιό της.

Εδώ ο @Nick the Greek προσπάθησε να ξετυλίξει το κουβάρι Mumbashir Blantyre Strinx και εδώ το είχαμε βεβαίωσει από το Ιρλανδέζικο ΓΕΜΗ. Επιπλέον σε δημοσιεύματα στις ελληνικές οικονομικές ιστοσελίδες (σε όσες δεν ταΐζονται από σχετίζονται με Πειραιώς και Attica), έχει αναφερθεί πολλές φορές, ότι συγκεκριμένα στελέχη της Πειραιώς, που είχαν αρμοδιότητα να τρέχουν τη MIG και την Attica, έχουν βρεθεί στη Strinx με το ίδιο αντικείμενο (κατονομάζονταν, αλλά δεν μπορώ να βρω το λινκ).

Η ουσία είναι ότι έχει γίνει μια μεθόδευση, ώστε ένας Ασιάτης που δραστηριοποιείται στο χρηματοοικονομικό κλάδο στη Βρετανία να εμφανίζεται ως εκπρόσωπος των ιδιοκτητών και ένας Κύπριος που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, να εμφανίζεται ότι διοικεί την εταιρία.

Blantyre & Strinx είναι εταιρίες συμμετοχών, εταιρίες holding. Τίνος κεφάλαια είναι πίσω, χάνεται μέσα από σε λαβύρινθο. Εικάζουμε ότι δουλεύουν για την Πειραιώς με βάση ενδείξεις, αλλά με αυτό το ιδιοκτησιακό καθεστώς, η Attica μπορεί να βρεθεί να ανήκει σε οποιονδήποτε (πραγματικά όχι στα χαρτιά), παρακάμπτοντας εποπτικούς και άλλους περιορισμούς στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

On 12/15/2023 at 10:50 AM, spiroszante said:

 

On 12/15/2023 at 11:03 AM, proud_ionian said:

Η συμφωνία είναι περισσότερο ευχολόγιο και δήλωση προθέσεων (για την ώρα τουλάχιστον). Όπως είπα και παραπάνω και στο θέμα της Attica, είναι μία προίκα και για τις δύο εταιρίες, προς αναζήτηση χρηματοδοτών και επενδυτών.

Υπάρχουν ακόμη πολλά αναπάντητα ερωτήματα, όχι μόνο για την attica, αλλά για όλο το φιλόδοξο σχέδιο χρηματοδότησης της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου.

ΥΓ: χωρίς συνεργασία με έμπειρο ναυπηγείο του εξωτερικού, δεν θα μπορέσει η ONEX να φέρει εις πέρας τέτοιο project.

Αρραβωνίζεται η δούλη του Θεού Attica, τη δούλη του Θεού ONEX.

Eπίσημη ανακοίνωση της Attica για τον αρραβώνα. 10ετής τουλάχιστον η διάρκεια του μνημονίου συνεργασίας, υπό την προϋπόθεση οτι θα αναπτυχθούν οι απαραίτητες υποδομές. Περιλαμβάνονται και η Ελευσίνα και η Σύρος.

Quote

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΜΕ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΡΟΥ

Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών («Attica Group») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι στις 15 Δεκεμβρίου 2023 υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Attica Group και της ONEX (ΟΝΕΞ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ - ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, μέλος του Ομίλου ΟΝΕΧ (εφεξής Όμιλος ΟΝΕΧ), στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων και οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται και διαχειρίζονται τις εγκαταστάσεις, τον εξοπλισμό και τα πλωτά μέσα των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου.

Το Μνημόνιο, διάρκειας δέκα ετών με δυνατότητα παράτασης, προβλέπει την κατ’ αποκλειστικότητα πραγματοποίηση στα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σύρου του Ομίλου ΟΝΕΧ, των εργασιών συντήρησης, μετασκευής, επισκευής και περιβαλλοντικής αναβάθμισης των υφιστάμενων πλοίων του Ομίλου Attica, καθώς και της δυνατότητας ναυπήγησης νέων σύγχρονων πλοίων.

Ειδικότερα, το Μνημόνιο προβλέπει την κατ’ αποκλειστικότητα πραγματοποίηση των ετήσιων εργασιών συντήρησης και επισκευών του στόλου της Attica Group που σήμερα αριθμεί 45 πλοία, εργασιών αναβάθμισης και ενεργειακών μετατροπών των υφιστάμενων πλοίων με σκοπό την «πράσινη μετάβαση» και τη βελτίωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις της ευρωπαϊκής και διεθνούς νομοθεσίας, καθώς και την παροχή δικαιώματος προτίμησης στον Όμιλο ΟΝΕΧ σε περίπτωση απόφασης της Attica Group για τη ναυπήγηση νέων πλοίων, ώστε να κατασκευαστούν στις ναυπηγικές εγκαταστάσεις του. Οι τεχνικοί και οικονομικοί όροι ανά ανατιθέμενη εργασία θα οριστικοποιούνται με ειδικότερες κάθε φορά συμφωνίες.

Τα ως άνω τελούν υπό την προϋπόθεση εξασφάλισης ικανού και διαθέσιμου χώρου στις εγκαταστάσεις της ΟΝΕΧ για την εξυπηρέτηση των πλοίων της Attica Group και για την αποτελεσματική και υψηλού επιπέδου εκτέλεση των κάθε φορά ανατιθέμενων εργασιών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.

Με την υπογραφή του Μνημονίου συνεργασίας η Attica Group αποκτά ένα στρατηγικό εταίρο στην προσπάθεια που καταβάλλει για υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στα πλοία της με στόχο τη βελτίωση της προστασίας του περιβάλλοντος και τη μείωση του βιομηχανικού αποτυπώματος, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στην εγχώρια βιομηχανία να ενισχύσει την τεχνογνωσία και την ανταγωνιστικότητά της με στόχο την προσέλκυση περισσότερων ναυπηγικών εργασιών στον ελλαδικό χώρο.

Καλλιθέα, 19 Δεκεμβρίου 2023

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Kατά τα ιδώματα την υπογραφή του μνημονίου, ο Πρόεδρος Μάγειρας ήταν ομηλιτικότατος. (euro2day)

Quote

Κ. Μάγειρας: Η ακτοπλοΐα είναι η Εγνατία Οδός των νησιών μας

Μήνυμα για την ανάγκη χρηματοδότησης για την αναβάθμιση της ακτοπλοίας συνολικά και σε επίπεδο υποδομών έστειλε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος ATTICA GROUP κ. Κυριάκος Μάγειρας. «Έχουμε μονάστερα λιμάνια σε νησιά με πεντάστερα ξενοδοχεία» τόνισε σημειώνοντας πως απαιτούνται πολλά βήματα προκειμένου να αυξηθεί δείκτης ικανοποίησης του καταναλωτή τόσο σε επίπεδο παροχών των πλοίων όσο και στις υποδομές των λιμένων.

Αναφερόμενος στον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της ακτοπλοΐας τόνισε πως ο κλάδος δεν είναι έτοιμος για την μετάβαση αυτή, εντούτοις, αποτελεί πρόταγμα όχι μόνο τη ΕΕ αλλά και των ίδιων απέναντι στην επόμενη γενιά.

“Η Attica είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα της ελληνικής ακτοπλοΐας, μέσα από ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα έως 1 δισ. ευρώ το οποίο όχι μόνο έχει σχεδιαστεί αλλά έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται”, τόνισε ο κ. Μάγειρας κάνοντας λόγο για ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, ψηφιακού μετασχηματισμού ενσωμάτωσης τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και περιβαλλοντικής αναβάθμισης των πλοίων.

“Η Attica έχει ολοκληρώσει την ενσωμάτωση της ΑΝΕΚΑΝΕΚ 0,00% και έχει έναν στόλο 45 πλοίων και έχει δεσμευθεί σε μια μεγάλη επένδυση εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης του στόλου αυτού. Σε αυτό το πλαίσιο και το μνημόνιο συνεργασίας με την ΟΝΕΧ, διότι στόχος μας είναι η ανάπτυξη αυτή να επιστρέφει πολλαπλασιαστικά στην Ελλάδα και οι επενδύσεις να μείνουν στη χώρα μας. Οι Έλληνες εφοπλιστές οφείλουμε να επενδύσουμε και να στηρίξουμε την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία. Είναι μια ευκαιρία για τη χώρα”, τόνισε ο κ. Μάγειρας.

Νομίζω ότι το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο Οι Έλληνες εφοπλιστές οφείλουμε να επενδύσουμε τα λέει όλα B).

 

ΥΓ: Αλήθεια, ο Mubashir δεν θα έρθει να στηρίξει την επένδυσή του; Να δει που πήγαν τα κεφάλαια που διαχειρίζεται; Ο Prem Watsa και Ο Paulson Εχουν κάνει την Αθήνα δεύτερο σπίτι.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, μου διέφυγε. Όπως ήταν ίδιοι λίγο πολύ οι συμμετέχοντες μπερδεύτηκα.

Η ουσία δεν αλλάζει βέβαια. Ανακοινώνονται επενδυτικά σχέδια εκατοντάδων εκατομμυρίων, χωρίς εξασφαλισμένους πόρους από κανέναν εμπλεκόμενο και με τον βασικό μέτοχο αγνοούμενο.

Link to comment
Share on other sites

Στα χαρτιά δεν είναι η Τράπεζα Πειραιώς. Είναι η Strix Holdings με εκπρόσωπο τον Mubashir Mukadam, όπως είδαμε και από τις πρόσφατες ανακοινώσεις της εταιρίας.

Το τί γίνεται στο παρασκήνιο είναι μεγάλη κουβέντα.

Edited by proud_ionian
Link
Link to comment
Share on other sites

Η Strix είναι SPV που μαζεύει συμμετοχές εκτός ισολογισμού της Πειραιώς για να μην πάρει προβλέψεις η Τράπεζα ... ένα και το αυτό.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε γράψει αναλυτικά σε προηγούμενα ποστ. (Δες τα λινκ).

Αυτό δεν αναιρεί ότι η όλη ιστορία είναι μαϊμουδιά και ιδιοκτήτης της εταιρίας εμφανίζεται να είναι ένας αχυρανθρωπος 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, proud_ionian said:

Στο σύστημα κρατήσεων (είτε μπεις από fast.com, είτε από anek.gr) έχουν περασμένα δρομολόγια ως την 31.01. Για μετά, έχει ο... γιαραμπής.

 

On 12/2/2023 at 6:28 PM, Nick the Greek said:

Ας δούμε τον κανονισμό πρώτα απ' όλα, σελίδα 10. Ένας τόνος HFO παράγει 3.1144 τονους Co2, ξεκάθαρο. Αναλογία 1 πρός 3 και κάτι.

Οπότε αν το πλοίο καταναλώνει 36 χιλιάδες τόνους HFO καύσιμο το χρόνο, παράγει 36,000 x 3.1144 = 112 χιλιάδες τόνους Co2 σε ετήσια βάση.

Αυτός ο αριθμός πολλαπλασιάζεται με την τιμή του Co2 ανά τόνο έτσι ώστε να υπολογιστεί η ετήσια επιβάρυνση του πλοίου. Με άλλα λόγια ο παραπάνω υπολογισμός δεν ισχύει, τα νούμερα είναι ακόμη μεγαλύτερα. Ακόμα χειρότερα για τις εταιρείες δηλαδή.

Συντρόφισσες και σύντροφοι, Merry Christmas.:) Η μεγάλη μας αγαπημένη, έχει ήδη ανακοινώσει ειδικό περιβαλοντικό τέλος για τις γραμμές της Αδριατικής, έναν επίναυλο σε απλά ελληνικά, ο οποίος θα αναπροσαρμοόζεται ανά μήνα, με βάση τις διαμορφούμενες τιμές αγοράς για τις εκπομπές CO2.

Oι σχετικές ανακοινώσεις εχουν ήδη ανέβει στο superfast.com & το anek.gr, στο πρώτο κάτω κάτω, ώστε να πρέπει να ψάξεις να τις βρεις, στο δεύτερο σε περίοπτη θέση.

Όπως όλοι υποψιαζόμασταν, μετακυλίει ένα μέρος του κόστους από την εφαρμογή του EU ETS, στον τελικό καταναλωτή.

Στο anek.gr η ανακοίνωση υπάρχει και σε μορφή pdf.

Περιβαλλοντικό-τέλος-EL.pdf

Βάζω και τον πίνακα για τον πρώτο μήνα

Quote

Περιβαλλοντικό Τέλος EU ETS Επιβατών & Οχημάτων

ETS (ΑΝΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ) ΠΑΤΡΑ-ΑΝΚΟΝΑ & v.v. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΑΝΚΟΝΑ & v.v. ΠΑΤΡΑ-ΜΠΑΡΙ & v.v. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΜΠΑΡΙ & v.v. ΠΑΤΡΑ-ΒΕΝΕΤΙΑ & v.v. ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΒΕΝΕΤΙΑ & v.v.
ΕΠΙΒΑΤΕΣ (εξαιρούνται τα βρέφη σε οποιαδήποτε κατηγορία διαμονής) 12 10 6 4 11 9
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΚΡΟΥΠ (εξαιρούνται τα βρέφη σε οποιαδήποτε κατηγορία διαμονής) 4 3 3 2 5 4
Οχήματα ή ρυμούλκες έως 6μ μήκος & 2μ ύψος 9 8 6 4 9 8
AFVs Οχήματα ή ρυμούλκες έως 6μ μήκος & 2μ ύψος 9 8 6 4 9 8
Αυτοκίνητα με μπαγκαζιέρα οροφής πάνω από 2μ ύψος 9 8 6 4 9 8
AFVs Αυτοκίνητα με μπαγκαζιέρα οροφής πάνω από 2μ ύψος 9 8 6 4 9 8
Οχήματα ή ρυμούλκες έως 6μ μήκος & πάνω από 2μ ύψος 22 16 10 8 18 13
Οχήματα ή ρυμούλκες από 6.01μ έως 8μ μήκος 22 16 10 8 18 13
Οχήματα ή ρυμούλκες πάνω από 8.01μ μήκος 22 16 10 8 18 13
Ρυμούλκες έως 2.50μ μήκος & 2μ ύψος 9 8 6 4 9 8
Τροχόσπιτα / Ρυμούλκες OPEN DECK έως 6μ μήκος 22 16 10 8 18 13
Τροχόσπιτα / Ρυμούλκες OPEN DECK από 6.01μ έως 8μ μήκος 22 16 10 8 18 13
Τροχόσπιτα / Ρυμούλκες OPEN DECK πάνω από 8.01μ μήκος 22 16 10 8 18 13
Μοτοσικλέτες 4 2 3 2 4 2
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ 38 30 25 13 37 26
Εφαρμόζεται η ίδια χρέωση ETS στα δρομολόγια από/προς Κέρκυρα και από/προς Ηγουμενίτσα

 

Περιβαλλοντικό Τέλος EU ETS Φορτηγά Οχήματα

EU ETS (τιμή ανά μέτρο)

  ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
ΑΝΚΟΝΑ € 5,70 € 4,85
ΜΠΑΡΙ € 2,30 € 1,70
ΒΕΝΕΤΙΑ € 5,10 € 4,00

 

EU ETS (τιμή ανά κατηγορία οχήματος)

  ΑΝΚΟΝΑ ΜΠΑΡΙ ΒΕΝΕΤΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
ΦΟΡΤΗΓΟ ΕΩΣ 5M. 28 24 12 8 25 20
ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΟ 5,1Μ. ΕΩΣ 7M. 40 34 16 12 36 28
ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΟ 7,1M. ΕΩΣ 9,99M. 51 44 21 15 46 36
ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΟ 10M. ΕΩΣ 13,5M. 77 65 31 23 69 54
ΒΥΤΙΟ ΑΠΟ 7Μ. ΕΩΣ 9,99Μ. (ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟ) 51 44 21 15 46 36
TRAILER ΑΠΟ 12Μ. ΕΩΣ 13,5Μ. (ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟ) 74 63 30 22 66 52
ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΟ 13,6M. ΕΩΣ 16,5M. 94 80 38 28 84 66
ΦΟΡΤΗΓΟ & TRAILER ΑΠΟ 16,6M. ΕΩΣ 18M. 103 87 41 31 92 72
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΑ ΑΠΟ 18,1M. ΕΩΣ 22M. 114 97 46 34 102 80

 

 

Edited by proud_ionian
Σολοικισμοί
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

  

1 hour ago, proud_ionian said:

Εκ πρώτης όψεως φαίνονται δρομολόγια για έξι και όχι για επτά πλοία.

Αυτό σημαίνει ότι θα φύγει ένα πλοίο της Attica Group από τα περσινά που είχε στην Αδριατική.

Και έρχομαι να βάλω λίγο λάδι στη φωτιά γιατί ακούγεται ότι ένα από τα δυο Fossen της ΑΝΕΚ θα ντυθεί στα χρώματα της Blue Star για να μπει στη θέση του Blue Star 2. Ενώ ακούγεται ότι μπορεί να γίνει σκάντζα Λευκά Όρη με Αστερίων ΙΙ στις γραμμές τους (Βενετία και Ηράκλειο αντίστοιχα), που σημαίνει ότι το Κρήτη ΙΙ μετά τις ακινησίες των Κρητικών πλοίων του ομίλου δεν θα έχει θέση στο line up της και το Blue Star 2 θα είναι το τρίτο πλοίο στα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

On 1/3/2024 at 1:53 PM, Kostas18gr said:

Από 1/7 με βάση το πλάνο έχει καθημερινά 2 αναχωρισεις από Ελλάδα και 2 από Ανκόνα εκτός Τετάρτη και Πέμπτη που σημαίνει είναι δρομολόγια για 4 πλοία Ανκόνα + 1 πλοίο Βενετία και 2 Μπάρι είναι 7 πλοία .

 

On 1/3/2024 at 3:15 PM, Kostas18gr said:

Αυτό το σχέδιο θα συνεχιστεί με τα 4 πλοία

 

6 hours ago, Strofalos said:

Αν έχουν σκοπό να κατεβάσουν ένα πλοίο από Άνκόνα στα Δωδεκάνησα,

 

6 hours ago, MILTIADIS said:

Μαλλον δεν εχουν κανενα τετοιο σκοπο.Μαπα το καρπουζι

Φαντασιωνομαστε:D κόκκινα fossen, μπλέ fossen, τράμπες πλοίων, νέες μετονομασίες και φοβάμαι μην στο τέλος πάμε όλοι κουβά και οι μόνες αλλαγές που θα γίνουν για τη φετινή σαιζόν, να είναι οι αλλαγές χρωμάτων σε Αριάδνη και Blue Galaxy, η μεταβολή του Blue Horizon σε Λευκά Όρη και στο τέλος να μείνουν όλα στις περσινές τους γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Strofalos said:

Τα Μύκονος&Πάτμος έβαλαν καθώς έχουν σταθερές γραμμές που γράφουν πολλά μίλια σε κάθε δρομολόγιο και η διαφορά κόστους καυσίμου είναι σημαντική. Το Χίος, όσο ήταν γυρολόγος και την μια βδομάδα ήταν Παροναξία, την άλλη Δωδεκάνησα και την παράλλη Συροτηνομυκονία, δεν υπήρχε λόγος να βάλει. Τώρα που φαίνεται πως βρήκε την γραμμή του σε σταθερή βάση, φτάνοντας κάθε μέρα παρά μέρα στις εσχατιές του Αιγαίου, το να συνεχίζει χωρίς πλυντηρίδες είναι άσκοπα έξοδα μιάς και το επιπλέον κόστος ανά δρομολόγιο είναι σχεδόν το μισό παραπάνω. Απλά δεν θυμόμουν αν το είχαμε αναφέρει (το πότε θα βάλει σκράμπερς) γι'αυτό ρώτησα. 

Και το Δήλος που δεν κάνει και καμία τεράστια γραμμή γιατί έβαλε τότε?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ε τότε τα βλέπω όλα να βάζουν, για την ακρίβεια 16 ώρες ταξιδεύει το Δήλος κάθε μέρα και το μόνο που κάνει λίγοτερο είναι το Πάρος που ταξιδεύει 12 ώρες τη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Από όλο τον στόλο της Attica, πλην ΑΝΕΚ, το 2022 τις πιο μεγάλες εκπομπές ρύπων, και συνακόλουθα τις πιο ψηλές καταναλώσεις καυσίμων, είχαν τα Superfast XI και το Blue Star Delos. Όλα τα άλλα έπονται, με μεγάλες διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, pilot said:

Πάντως το νόημα της αλλαγής ονομασίας και ειδικά της αρίθμησης δεν καταλαβαίνω: 

 

6 hours ago, MILTIADIS said:

Κανενα.

Δεν μπορεί ένας όμιλος με τόσα πλοία, να εχει τέτοια πανσπερμία εμπορικών σημάτων. Θυμάμαι ότι όταν ανέλαβε ο Στρίντζης την HFD το 2004, από τις πρώτες αποφάσεις που πήρε ήταν να καταργηθούν οι επιμέρους επωνυμίες (Saronic Ferries, Sporades Ferries κλπ) και να υιοθετηθεί μια ενιαία επωνυμία, για να είναι εμφανής η παρουσία της εταιρίας.

Η Attica είναι άλλη περίπτωση, αλλά δεν μπορεί να υπάρχουν 6-7 παραλλαγές στα σινιάλα (ΑΝΕΚ, SUPERFAST, Blue Star, Blue Star Λευκό, Hellenic Seaways, Operated by Superfast Λευκό και Operated by Superfast Κόκκινο) και άλλες 3-4 παραλλαγές στην ονοματοδοσία. Ο πιο λογικός διαχωρισμός, θα ήταν Superfast στην Αδριατική, Blue Star όλα τα συμβατικά εσωτερικού (με blue something τα παλιότερα) και HSW τα ταχύπλοα, άντε και ΑΝΕΚ στην Κρήτη για συναισθηματικούς λόγους. Η ΑΝΕΚ στην Αδριατική έχει χάσει την αίγλη της λόγω των συνεχών προβλημάτων και βλαβών τα τελευταια χρόνια.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.

Ό,τι και να πείτε έχετε δίκιο, αυτή η "πληθωριστική" τάση όσον αφορά στα πολλά  (προγενέστερα) διατηρούμενα εταιρικά σινιάλα δεν προδίδει σοβαρότητα, αλλά τάση για "αρπαχτή" και χοντρό "δούλεμα" των επί μέρους νησιωτών (και εγώ νησιώτης είμαι), ποντάροντας στο συναίσθημα μήπως και εξαγνιστούν έτσι οι μετέπειτα αποφάσεις της κεντρικής εταιρείας.

Ή έχουμε μια σοβαρή εταιρεία με αρχές, κανόνες και, φυσικά, αδιαπραγμάτευτες υποχρεώσεις προς το επιβατικό κοινό, ή ...δουλευόμαστε στο διηνεκές ελλείψει κάποιου άλλου.

Για όποιο θέλει να με βρίσει για τις αλήθειες που είπα, όπως έγινε κατ' εξακολούθηση στο παρελθόν, ας το κάνει σε προσωπικό μήνυμα.

Καλή Χρονιά να έχουμε, θερμές ευχές προς όλους σας.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Στη μηχανή κρατήσεων της Blue Star Ferries υπάρχει το Blue Galaxy για το καλοκαίρι. Θα δώσουν σε άλλον αυτό το όνομα επειδή έχουν ήδη αλλάξει το Blue Galaxy σε Κίσσαμος?

Link to comment
Share on other sites

Καλά επειδή βάζουν κάτι τώρα στο σύστημα κρατήσεων (πχ Blue Galaxy) δε σημαίνει ότι μετά από λίγο διάστημα δεν αλλάζει. Έναν κλικ είναι...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/26/2023 at 4:31 AM, proud_ionian said:

Συντρόφισσες και σύντροφοι, Merry Christmas.:) Η μεγάλη μας αγαπημένη, έχει ήδη ανακοινώσει ειδικό περιβαλοντικό τέλος για τις γραμμές της Αδριατικής, έναν επίναυλο σε απλά ελληνικά, ο οποίος θα αναπροσαρμοόζεται ανά μήνα, με βάση τις διαμορφούμενες τιμές αγοράς για τις εκπομπές CO2.

Oι σχετικές ανακοινώσεις εχουν ήδη ανέβει στο superfast.com & το anek.gr, στο πρώτο κάτω κάτω, ώστε να πρέπει να ψάξεις να τις βρεις, στο δεύτερο σε περίοπτη θέση.

Όπως όλοι υποψιαζόμασταν, μετακυλίει ένα μέρος του κόστους από την εφαρμογή του EU ETS, στον τελικό καταναλωτή.

Στο anek.gr η ανακοίνωση υπάρχει και σε μορφή pdf.

Περιβαλλοντικό-τέλος-EL.pdf 137.69 kB · 12 downloads

Βάζω και τον πίνακα για τον πρώτο μήνα

 

Περιβαλλοντικός επίναυλος, τώρα και στην Κρήτη.

 

.

Περιβαλλοντικό-τέλος-EL-CRETE.pdf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...