Jump to content
Shipfriends

kefalonia94

eMembers
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

756 profile views
  1. Καιρό είχε να κάνει αφιέρωμα το συγκεκριμένο site στη Levante. 😋 Πάντως ο τρόπος που έχουν γραφτεί στο άρθρο οι απαντήσεις του εκπροσώπου δεν ήταν ίδιος (Παράδειγμα: Οι αγορές νέων πλοίων είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κ. Θεοδόση.. του Mr 11880..). Μπόλικες σάλτσες όπως καταλαβαίνετε αλλά πάνω κάτω αυτά ειπώθηκαν στη συνέντευξη και λογικά μετά γιατί δε θυμάμαι να 'χαν σχολιάσει το Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.
  2. Σε συνέντευξη που έδωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Πυλαρινός (που αλλού στο αγαπημένο τους kefaloniapress) προχτές τόνισε ότι οι εκπτώσεις είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα και η εταιρεία αποφασίζει το πότε θα ισχύουν, όπως γίνεται και στο Αιγαίο (στο Αιγαίο δλδ τις κόβουν το καλοκαίρι;). Για τις καθυστερήσεις που έγιναν φέτος είπε ότι οι άνθρωποι των νησιών είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και σύγκρινε την κατάσταση στην Κέρκυρα όπου υπάρχουν πολύωρες καθυστερήσεις και τα δρομολόγια γίνονται με πλοία ανοικτού τύπου (=παντόφλες). Λέει ότι για τις καθυστερήσεις έφταιγαν οι υποδομές των λιμανιών και οι οδηγοί της τελευταίας στιγμής, καθώς και ότι μερικές φορές περίμεναν έκτακτα ''ασθενοφόρα'' για διακομιδές με αποτέλεσμα να αργούν 40 λεπτά. Επίσης, λέει ότι την εταιρεία δεν τη συμφέρουν οικονομικά οι καθυστερήσεις γιατί το πλήρωμα δουλεύει παραπάνω ώρες (δλδ στα extra δρομολόγια του Κάλβου το πλήρωμα δε δουλεύει παραπάνω ώρες;). Είπε ότι η κίνηση φέτος στα νησιά ήταν τεράστια σε σχέση με άλλες χρονιές (κι ας λένε τα στοιχεία ότι ήταν στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω). Μετά έκανε μάθημα για το μεταφορικό ισοδύναμο και το e-ticket για το πώς να τα χρησιμοποιούμε, και τόνισε ότι οι Κεφαλονίτες δεν τα πολυχρησιμοποιούν. Σχολίασε για την πολυδάπανη ''αναγέννηση'' του Κεφαλονιά αλλά και αυτή τώρα του Σμύρνα, καθώς και ότι πολλοί αποφασίζουν να ταξιδέψουν με τα πλοία της εταιρείας για τα πλοία και μόνο και όχι για τον προορισμό. Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας δεν είπε τίποτα, όπως επίσης καμία αναφορά για τη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη (μόνο σε κάποιο σημείο είπε ότι η κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική). Γενικά μια ανούσια συνέντευξη πιστεύω χωρίς καμία νέα πληροφορία ή κάποια παραδοχή των λαθών που έχουν γίνει από την εταιρεία.
  3. Σε σχέση με το 54χρονο Red Star 1 το λες και αναβάθμιση της εταιρείας! 😋 Ελπίζω να αποσύρουν το Red Star 1 πάντως...
  4. Καλά για γέλια είναι το facebook και γενικότερα τα social media της εταιρείας. Σε ποστ με 32 σχόλια τα 31 είναι διεγραμμένα!!!! Πρώτη φορά το βλέπω αυτό! Κανονικά θα έπρεπε όπως άλλες εταιρείες να απαντούν στον κόσμο να δείχνει κατανόηση με τις καθυστερήσειςκαι όχι να διαγράφουν τα σχόλια έτσι απλά... Ήθελα να ξερα ποιος διαχειρίζεται τα social media της εταιρείας; Μέχρι στιγμής έχει γίνει ρεζίλι...
  5. Ας το βάλουν Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη που όλα τα χρόνια ακόμη και στις μέρες αιχμής τα πήγαινε περίφημα... Έπρεπε να 'χατε τον Κάλβο από Πάτρα να δείτε ταξίδι...
  6. Τυπικό θα το έλεγα το πλήρωμα, όχι ευγενικό... Έπεσα σε σκηνικό προχτές που φώναζαν σε έναν παππού που πήγαινε από τον κεντρικό καταπέλτη ''Πού πας από εκεί, τράβα πίσω και περίμενε με τους άλλους επιβάτες για να κόψεις εισιτήριο'' με έντονο τόνο φωνής.. Λες και ήθελε ο έρημος να μπει παράνομα... Θα μπορούσαν να μιλήσουν και πιο ήρεμα και προσωπικά στον κύριο... Βέβαια θα μου πεις τόσες ώρες που δουλεύουν θα χουν σπάσει τα νεύρα τους... Κι ανάλογες περιπτώσεις έχω διαβάσει και σε σχόλια στο facebook πριν τα διαγράψει η εταιρεία!
  7. Και κλασικά θα το αποδώσανε στην αυξημένη κίνηση! 😋 1,50+3,50=5 ώρες μέσα στον Κάλβο... Παναγία μου! Χαράς τα κουράγια των επιβατών!
  8. Να κάνουν τέτοιου είδους αναρτήσεις ξέρουν, μη χάσουν και την εύνοια... Για τα παράπονα που κάνει ο κόσμος για την κατάσταση αυτές τις ημέρες στο Ιόνιο μόνο να διαγράφουν σχόλια ξέρουν...
  9. Σε επιχείρηση διάσωσης συμμετέχει αυτή την ώρα το πλοίο, όπως φαίνεται και στο AIS.
  10. Μα ένα μήνα τώρα ακόμη να το φτιάξουν;;; Κατά τα άλλα ποιότητα 11880... Αλλά αυτά δεν τα αναφέρεις κανείς... Μόνο διαφημίσεις στα site και σε ομάδες στο facebook ξέρουν να κάνουν... Επίσης στα 11 σχόλια σε post στο facebook από τη Levante για ταξίδι από Πάτρα για Σάμη τα 10 είναι διαγραμμένα... Έχουν βαρεθεί να σβήνουν παράπονα...
  11. Πιο πολύ η παράδοση του ακούγεται για τον Μάιο του 2021 στα Ιταλικά forum, κι όπως γράφουν και στο άρθρο αυτό. Δηλαδή ότι θα προλάβει τη θερινή σεζόν. Το επίσημο δελτίο τύπου λέει ότι το Costa Smeralda θα παραδοθεί τον Οκτώβριο του 2019 ενώ το Costa Toscana το 2021 (το αφήνουν δηλαδή απροσδιόριστο ακόμη). Σε λίγους μήνες που θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα της εταιρείας θα ξέρουμε σίγουρα. Επίσης, φημολογείται ότι θα αντικαταστήσει το Costa Smeralda στις κρουαζιέρες από τη Σαβόνα.
  12. «Έφυγε» ο Παναγής Στρίντζης -Η ήρεμη δύναμη της Κεφαλλονίτικης ναυτιλίας δεν είναι πια κοντά μας
  13. Στο facebook οι Κεφαλονίτες Καραβολάτρες επιμένουν στην επισκευή του πλοίου στην Τουρκία (ότι πάει δηλαδή στη Τούζλα της Τουρκίας) παρότι το destination του ρυμουλκού γράφει Aliaga. Και στα σχόλια υπονοείται αυτό που φοβούνται κάποιοι να γράψουν εδώ, ότι αγοράστηκε από τη Levante Ferries ως 2ο πλοίο για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σμύρνη. Ταιριάζει γάντι πάντως στα χαρακτηριστικά του πλοίου που ψάχνουν. Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν αληθεύει και το πλοίο θα πάει προς διάλυση για τους λόγους τους οποίους γράφει και το arxipelagos: το πλοίο για ηθικούς κυρίως λόγους, θα έπρεπε να διαλυθεί γιατί χάθηκαν πολλές ψυχές και ίσως να είναι αλαζονικό οποιοσδήποτε επιθυμεί να το εκμεταλλευτεί εμπορικά και να βγάλει λεφτά από αυτό, στο μέλλον. Το Norman Atlantic ρυμουλκούμενο φωτογραφημένο ανοικτά της Ιθάκης από τον κ. Χρυσόστομο Μανιά, όπως ανέβηκε στο arxipelagos.gr
  14. Εδώ εμείς από Πάτρα ποτέ δεν είχαμε, αλλά δεν είδα να φωνάξει κανείς. Τώρα το κάναν θέμα...
  15. Ο κίτρινος είχε ξαναφέρει ταχύπλοο στην Κεφαλονιά πριν 3 χρόνια και είχε αποτύχει παταγωδώς αυτό το εγχείρημα. Θα βάλει ταχύπλοο τώρα που έχει και το μονοπώλιο; Από Πάτρα έχει βολευτεί με τον Κάλβο που ούτε με 15 κόμβους δεν το πάνε πια -οπότε καταλαβαίνουμε πόση εκτίμηση έχουν στη γραμμή ειδικά για το καλοκαίρι- και στις άλλες γραμμές νομίζω θα κοιτάει για πλοίο μεγαλύτερης χωρητικότητας.
×
×
  • Create New...