Jump to content
Shipfriends

foxman

eMembers
  • Posts

    155
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πράγματι γύρω στις 12 έδεσε αργά αργά ανάμεσα στον Ταξιάρχη και στο Alios της Salamis που ξεφόρτωνε φουλ νταλικομάνι.
  2. Από σήμερα μπορεί να κόψει κάποιος εισιτήρια για Αγ. Ευστράτιο και Λήμνο με το Εξπρές Πήγασος από Λαύριο. Μέχρι χθες μόνο κράτηση μπορούσες να κάνεις. Περίμεναν καμία ανάθεση από το Υπουργείο?
  3. Μα καλά στο άρθρο λέει ότι θα κατασκευαστούν 5 πλοία για τις άγονες, συνολικού ύψους 2,5 δις ευρώ... Τι είδους πλοία είναι αυτά και κάνουν 500 εκ το καθένα...Το QUEEN MARY 2 θα ναυπηγήσουν? Μήπως κάνουν 50 πλοία? Και όλα αυτά για να γλιτώσουν μερικά εκατομύρια από μερικές άγονες?
  4. Εγώ λέω να ναυλώσει η ΝΕΛ το SUPERFAST 12, να μεταφέρει με άνεση και γρήγορα 1 φορτηγό, 9 αυτοκίνητα και 67 επιβάτες... Δεν λέω παλιά πλοία είναι, αλλά με την κίνηση που έχει η Λήμνος και ο Αϊ Στράτης δεν βγαίνει ούτε με αυτά που είναι τώρα... Το πρόβλημα είναι ότι είναι μακρυά γεωγραφικά από την Αθήνα τα νησιά και η κίνησή τους είναι τραγική τον περισσότερο χρόνο.
  5. Αυτό που ρωτάει ο φίλος Parianos είναι απολύτως σωστό. Ποίος δηλαδή είναι ο κερδισμένος από αυτή την ιστορία.Είναι η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, η ΑΝΕΚ, ή η HSW? Για να μην υπάρχουν αυτά τα ερωτήματα από ορισμένους μετόχους της HSW θα έπρεπε να δίνει η ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ την επιδότηση του υπουργείου και τα συνολικά έσοδα από την εκμετάλευση του Ν. Μύκονος στην HSW και με τη σειρά της η HSW να δίνει πίσω στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ τα έξοδα του πλοίου και το μίσθωμα της ναύλωσης... Τότε μόνο θα ήταν σωστή για όλους η ναύλωση και δεν θα υπήρχαν παράπονα όπως του φίλου Parianos. Ερωτήματα φυσικά υπάρχουν και για την ναύλωση της Αριάδνης στην ΑΝΕΚ και την μετέπειτα ναύλωσή της στην ALGERIE FERRIES από την ΑΝΕΚ? Επίσης η ίδια ιστορία υπάρχει με την ναύλωση του ΑΡΤΕΜΙΣ για τις ενδικυκλαδικές γραμμές...
  6. Από εμένα το Ροδάνθη για την ποιότητα και την αρμονία της μετασκευής του και το Σούπερφέρυ για τα μπαλκόνια,την αίσθηση πολυτέλειας και ποικιλίας χώρων (εσ-εξ) που είχε...
  7. Μπα... Μάλλον σκέφτηκαν να κάνουν τζάμπα διαφήμιση και βγάζουν καθημερινά δελτία τύπου, να τα παίζουν τα ναυτιλιακά site...
  8. Να κάνει παρέα στα άλλα της τα ταχύπλοα, τα δικά της και τα ναυλωμένα της. Καλά τι μυαλό μπορεί να έχει κάποιος που ναυλώνει ένα ταχύπλοο που η ASL θα το έβαζε να ξεχειμωνιάσει... Μάλλον θα βγεί και αυτή άλλη μια ''επιτυχημένη'' ναύλωση σαν τις προηγούμενες.
  9. Δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνει 750 αυτοκίνητα ή 180 φορτηγά.Και 750 smartάκια να εννοούν τα αυτοκίνητα που μπορεί να φωρτώσει, πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα. Ένα αυτοκίνητο έχει κατά μέσω όρο 4,2 μέτρα, βάλτε και δέκα πόντους που θα χωρίζουν το ένα από το άλλο, πάμε στα 4,3 μέτρα. Άρα 1600/4,3 =370 περίπου.Βάλτε πατάρια ,αμπάρια που πιθανόν να έχει το πλοίο και τη διαφορά πλάτους φορτηγών και αυτοκινήτων, τότε το πιθανότερο νούμερο για μέγιστο αριθμό μόνο ΙΧ είναι καμιά 500 κατά την γνώμη μου. Τώρα για το 180 φορτηγά που λέει η εταιρία είναι τεράστιο το νούμερο.Μιλάμε για 180x16μέτρα κατά μέσο όρο=2880μέτρα. Ούτε τα Cruise της MINOAN δεν παίρνουν τόσα...
  10. 5,5 χιλιόμετρα νταλικομάνι...Πω πω φανταστείτε την ουρά αυτή των 5,5 χλμ να χάνεται μέσα στο πλοίο...
  11. Μου φαίνεται ότι όλοι λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο που σε αυτή τη γραμμή είναι η HSW. Ρωτήσατε εσείς αν ''θέλει'' έναν ανταγωνιστή να της πάρει ένα μερίδιο από το φιλέτο της γραμμής της? Αν είναι έτσι, ο καθένας να δρομολογεί ένα πλοίο για τους 3 μήνες του καλοκαιριού που έχει τη μεγαλύτερη κίνηση και μετά να το αποδρομολογεί...Τί είναι χαζοί εκεί στη HSW που έχουν το Μύκονος όλο το χρόνο να μπαίνει μέσα και στους 3 μήνες του καλοκαιριού να έχουν ανταγωνισμό? Αν είναι κάποιος σωστός και μπορεί να δρομολογήσει πλοίο ας το δρομολογήσει όλο το χρόνο.Εκεί θα φανούν οι ''μάγκες'' .Διαφορετικά και εγώ μπορώ να βάλω ένα πλοίο σε μια γραμμή και να γεμίζει το καλοκαίρι και μετά να την κάνω...
  12. Χρόνια πολλά και από εμένα και να τα εκατοστήσει γιατί είναι πραγματικά ενδοιαφέροντα τα περιεχόμενά του...
  13. Ξέρουμε πόσο περίπου κοστολογούν το νέο trimaran, έτσι για να πάρουμε μια γνώμη για τις μελλοντικές μας επενδύσεις?
  14. Όχι φίλε μου δεν ειναι το ίδιο πράγμα... Οι Αίολοι πήραν τις ενδοκυκλαδικές γραμμές σαν Επιβατηγά-Οχηματαγωγά και όχι σαν Ταχύπλοα,αλλά το HS1 την πήρε σαν ταχύπλοο.Θα μου πεις βέβαια και η δρομολόγηση του Άρτεμις πως έγινε νωρίτεραστη θέση του HS1... Στο Ελλάντα ζούμε, όλα μπορούν να γίνουν αν ''πειστούν'' κάποιοι...
  15. Γιατί τα 46 χιλ ευρώ φίλε μου που προέβλεπε η γραμμή, μάλλον τους έπεφταν λίγα, για να περνάνε 3 φορές την εβδομάδα όλα τα πελάγη και μάλιστα ένα από τα τρία χωρίς επιδότηση ...
×
×
  • Create New...